Sprawdź nas też tutaj

News

Hypeman Szpaka w kawałku Bajorsona „Niebezpieczna jazda”

Kolejny singiel z albumu „Kryminogenny”.

Opublikowany

 

Bajorson prezentuje odsłuch „Niebezpieczna jazda”, promujący wydany niedawno przez Step Records album „Kryminogenny”. Gościnnie w kawałku udzielił się hypeman Szpaka – Karolek. Za produkcję numeru odpowiada Klimson. Animację stworzył Michał „Hep’Sei” Olewiński.

Fizyczna wersja albumu „Kryminogenny” dostępna na Preorder.pl.

 
24 komentarze

24
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
CoolKról

A chuj mnie obchodzi hypeman Ptaka w dupie Pielucha? Won

ProfesoorNauk

Niebezpieczna jazda dupą po chuju.

JurnyStefan

Koledzy na magazynie,tak Ci jeździli i masz zjebana psychikę od tego???bo inaczej takiego spierdolenia umysłowego się nie da wytłumaczyć.

ProfesoorNauk

Tak.

JurnyStefan

Kundle jeszcze dychaja, Profesorze??czy już je szlak trafił?

ProfesoorNauk

Szlag* trafił.

Jop z redakcji

Profesor co punktuje goscia. Bez podjazdu do wkurwionego huja jurny bezbeku

JurnyStefan

Punktuje??gość co ma kont nie wiadomo ile ma mnie punktować??To świadczy tylko o tym(bo z reguły sam ze sobą się pojeb kłóci) że glamrap jest całym jego życiem.Co byś profesorze zrobił gdyby glamrap zniknął z dnia na dzień? Odpowiem Ci: Egzystencja by Ci się załamała.Wiec nie mówcie mi że taki parch mnie punktuje.

ProfesoorNauk

Okej. Dobra. Wygrałeś.. Odchodzę stąd skoro tak Cię irytuję 🙁

Odb

Hujmen szpaka niebezpiecznie ujeżdżał bajorsona

Wasz ziom Ten

noskill w huj

KakaowyKing

w okularach…

maestro kurrewwwko

hypeman szpaka co latami w dupe wchodził dj’owi faudzie żeby coś se ugrać hahaha

cocc

dokładnie to kurwa czekał aż faudzie pojawi sie wrzód na jajach który da hajsss i karolek jego syn już lizał go wcześniej po tym jaju i czekał aż poleci złocisty nektar, olsztyn nie śpi

fufacz

Tak całkiem obiektywnie odpowie mi ktoś dlaczego jest taki hejt na profesora?

JurnyStefan

Bo to kutas jebany, uważa się za mędrca na każdy temat na jaki napisze swoją opinie.Przypuszczam iż tak naprawdę jest to dzieciak z bogatego domu, któremu rodzice nie poswiecaja czasu,ewentualnie tata lubi go dotykać.Cisne go dla jego własnego dobra,gdyż może odmieni to jego i tak już denne życie.

ProfesoorNauk

Dokuczają mi bo niejednokrotnie sam dolewam oliwy do ognia, jadnakowoż nie uważam się za mędrca jak wspomniał to siurek wyżej. Moje opinie są obiektywne a jeśli news jest o dupie marynie to komentuję na tym samym poziomie czyli o dupie, sraniu i ruchaniu. Pozdrawiam!

ProfesoorNauk

P.S.
Ja lubię jak wchodzę na glamrap i jeden z pierwszych komentarzy brzmi „jebać profesora” czy coś w tym stylu. W ten sposób nigdy tu nie zginę. Jak to mówią nie ważne co piszą byle by pisali. Jestem tu już legendą i mogę przestać się udzielać nawet dzisiaj.

Krzysztow Krafczyg

Zamknij już pizdę dzieciojebco. Znamy fakty o tobie.

Maciej Wicki

Krzysiu to ten dzieciak rudy, którego nawet psorek nie chciał zgwałcić i tera świruje pawiana na portalu o gównie.
Znaczy rapie. Gównie. Jeden chuj.

MonarREC

Wy się tak tego profesora uczepili że chuj wam do dupy bananowe skurwysyny

bANALNY RYCERZ

srac mi się chce

NorbertGierczak

Wysraj sie ojcu do ryja

Wasz ziom Ten

Hahahah

Popularne