Sprawdź nas też tutaj

News

KaeN zapowiada projekt z innym raperem

Artysta jest bardzo tajemniczy.

Opublikowany

 

Gościem dzisiejszego odcinka kultowego magazynu WuDoo będzie KaeN. Rozmowa skupiać się będzie głównie na najnowszym albumie „ON”, na którym możemy usłyszeć reprezentanta Sanoka w dwóch odsłonach: z maską oraz bez maski.

Dawid opowie również o propozycji od Fame MMA, czy też komu kibicował podczas beefu Eminema z MGK’em.

A może coś takiego właśnie będzie. – komentuje KaeN zapytany o możliwość wspólnego albumu z jednym z polskich raperów. – Może to jest gdzieś w planach i dlatego nie mogę nic więcej powiedzieć. – dodaje.

19 komentarzy
19 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Odb
2 lat temu

Kałen zappwiada kąpiel z innym hiphopolowcem

MowieJakJest
2 lat temu

Z Eminemem.

Paź Królowej
2 lat temu

Przychodzi pingwin z żyrafą do fotografa i chcą zrobić wspólne zdjęcie, a fotograf : czarno białe czy kolorowe ?

Ptr
2 lat temu
Reply to  Paź Królowej

Z zebrą ty paciuloku

katolicki balas
2 lat temu

Hejka sportowe swiry! Co mieliscie dzis na sniadanie? Bo ja jak zwykle bardzo zdrowo, jogurt z chuja starego.

DJ FLAKK
2 lat temu

Wczoraj miałem najgorszy dzień w szkole. Spóźniłem się na lekcje wchodzę do klasy, siadam z ziomkiem (wiadomo kim, pozdro). Wszyscy szepczą za moimi plecami. Moja dziewczyna się czerwieni, nie patrzy na mnie. Kumpel mnie szturcha i pokazuje mi telefon.
Wstyd. Stronka roksa.pl Widzę tam profil jakiegoś milfa, kumpel się odsuwa na bezpieczną odległość ale przybliża mi ekran i rozszerza palcami zdjęcie.
Tam moja stara! Jeszcze sobie dała nick ‚stawiam_FLAKKi’ pierwszy raz od 38 lat nocowałem u brat.. wstyd. Tak było, nie kłamie…

Dj szambo
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

Daj linka,to przykleksie.

cydży
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

a teraz otwieram morde , czy chce ci się srać?

katolicki balas
2 lat temu
Reply to  cydży

Ponawiam pytanie. Uwielbiam smak rzadkiego stolca w moich ustach. To dla mnie jak Nutella na śniadanie.

katolicki balas
2 lat temu

jeb sie cydży podszywie

DJ FLAKK
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

Moje opowiadania są lepsze, twoje xeroboyu flaczku, to ci może stara na noc poopowiadać, jak przestanie ssać chuje

DJ FLAKK
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

#stawiam_FLAKKi donaty dla starej zbieram na proteze mózgu

katolicki balas
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

wypierdalaj sie nie wpierdalaj kondomie ktos sie ciebie pytal o zdanie?

DJ FLAKK
2 lat temu

Hyhy 😛

katolicki balas
2 lat temu

chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa chuj dupa kurwa cipa

katolicki balas
2 lat temu

ja jebie, ale jazdaaa

DJ FLAKK
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

A tak poza tym to siorbałem cydzemu knagę świeżo wyjętą z czektubki Profesora. Mmm czekoladowa pycha.

DJ FLAKK
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

dobra wypierdalam stad panowie , jestem na kubku z londynie i mnie wywalaja wlasnie z mcdonalda bo smierdze wiec nie bd wifi , trzymajcie sie i kciuki za mnie bo spie dzisiaj na ulicy gejowskich klubow

katolicki balas
2 lat temu
Reply to  DJ FLAKK

” bo spie dzisiaj na ulicy gejowskich klubow” takiemu to dobrze 🙂

Popularne