Sprawdź nas też tutaj

News

Kafar i Saful krytycznie o dofinansowaniu polskich „gwiazd”

Raperzy zbierają pieniądze dla lekarzy, a popowe gwiazdy proszą o dofinansowanie rządzących?

Opublikowany

 

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego rozdysponowało 400 mln złotych w ramach Funduszu Wsparcia Kultury. Na liście znalazły się m.in. topowe gwiazdy, które nie powinny raczej narzekać na brak oszczędności. Są to m.in. Sarsa, Justyna Steczkowska, Bayer Full, Weekend czy Kamil Bednarek. Saful i Kafar Dixon37 krytyczne ocenili tego typu pomoc.

Raperzy wysnuli tezę, że polscy raperzy w trudnych czasach potrafią się skrzyknąć i zorganizować akcję zbiórki pieniędzy dla lekarzy w walce z koronawirusem, a polskie „gwiazdy” proszą się o rządową zapomogę.

Na profilach warszawskich raperów pojawił się taki oto mem:

Przypomnijmy, że wsparcie z Ministerstwa dostało także kilka marek hip-hopowych oraz tacy raperzy jak m.in.: Ten Typ Mes, Mezo, Doniu i Zbuku. Kto i ile otrzymał przeczytacie tu: Miuosh: 2 mln, ZBUKU: 20 tys. zł. Rządowe wsparcie dla raperów

 
27 komentarzy
27 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Wyrwigóra
4 miesięcy temu

pRZYPOMINAM że hajs otrzymał również Steez z pro8l3m jebać !

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  Wyrwigóra

A JA JESTEM ZWYKŁYM PINDOLEM, I W DOMU MAM TAK BRUDNO ŻE PAJĄKI ZA TAPCZANEM MAJĄ PO 6 KILO, A STARA WPADŁA W PAJĘCZYNĘ I OD TYGODNIA NIE MOŻE WYJŚĆ.

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  Wyrwigóra

CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ ŻE MY JESTEŚMY KIBICAMI KONKRETNYMI, NIE MAMY DOMÓW, JESTEŚMY BEZDOMNI, JAK JEST ZIMNO TO RAZEM POCIERAMY, SOBIE RĘKAMI ROBIMY I JEST OD RAZU CIEPLEJ WTEDY, I CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ JESZCZE ŻE PO PROSTU NIE MAM ZĘBA.

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

TO ZNOWU MY, ZAGŁĘBIE SOSNKWIEC, DO JAPONII I KOREI ROBIMY AUTOKAR, JADĄ SAME KONKRETY, DWÓCH KARATEKÓW, JEDEN JUDOKA, JEST TEŻ KONDUKTOR, ŻE JAK NIE BĘDZIEMY MIELI BILETÓW TO NAM ZAŁATWI TAŃSZE MANDATY, TRZECH TAPICERÓW JAKBY KTOŚ POCIĄŁ NOŻEM SIEDZENIA I JEDEN MURARZ…

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  Wyrwigóra

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD KAFAR. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD SAFUL. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

Janusz
4 miesięcy temu
Reply to  Wyrwigóra

Z tym, że steez ma agencję, a co za tym idzie w chuj ludzi współpracujących pod sobą, którzy też stracili najpewniej niemałe pieniądze przez to. Wystarczy ruszyć chociaż trochę łbem i wklepać w google. Ale lepiej pokazać swoje -30 IQ i zrobić z siebie debila

chujsky
4 miesięcy temu

Ja pierdole za co ten jebany głąb Miłosz 2 bańki przytulił? Przecie to jest muzyczne nieporozumienie ten człowiek

Realizm
4 miesięcy temu

No i taka prawda, ale te wszystkie rapery pokroju zbuku, miołsz i te inne, z pieknej strony się pokazali.

Rebe Fogiel
4 miesięcy temu
Reply to  Realizm

Zbuku cebulak z Głuchołaz 20k. Koszerny mosiek czy tam miuosh 500k. Xdddddddddddddddddd
https://youtu.be/-rf7Jd1oFbc

Koronawirus
4 miesięcy temu

ale bym te darmozjady popowe zajebal i do wapna

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
4 miesięcy temu

Co na to Paluch?

Paweł
4 miesięcy temu

Dzień dobry.rzygać mi się chce jak to czytam,że są ludzie postępują jakby byli bez żadnego kręgosłupa moralnego,zasad,honoru,przyzwoitości…..kasta zapowiadał walki mma,mówi,że jest wikingiem walecznym,a płacze.kurwa mać, do pracy wybrańcy.więcej pokory pajace.litość to zbrodnia.nie jestem święty,może nie jestem lepszy,ale po raz pierwszy pozwalam sobie na krytykę kogokolwiek od kiedy czytam glamrap.co trzeba mieć w głowie.brak słów

W PIZZY ZNAM JEDNEGO
4 miesięcy temu

Może ktoś wytłumaczyć jak były ustalane te kwoty, przecież przeznaczyć 1.4 mln na revolume czy 2 mln dla milosza to trzeba jakiś mieć argument

ProfesorNaukk
4 miesięcy temu

Sztywniutka ulica czyli memy na instagramie. Dodatkowo ból dupy bo komuś coś dadzą a patologii nie wesprą. Wystarczy że 500+ biorą. Swoją drogą ten brat Maćka z klanu, który dostał wpierdol od tancerza coś ostatnio cicho siedzi.

CERSANIT
4 miesięcy temu
Reply to  ProfesorNaukk

Choc sama w to nie wierze wlasnie dalam ci plusa patusie.

Odb
4 miesięcy temu

Katar i Syful krytycznie o analu polskich „gwiazd”

***** ***-***
4 miesięcy temu

Podobne te dwa tumany źle wypełniły wniosek o dofinansowanie. Teraz z żalu wylewają pomyje na tych, którzy potrafią sklecić kilka zdań i wpisac nazwisko w odpowiednią rubrykę

Kafar dix37
4 miesięcy temu

Elo mordeczki Kafik z tej strony, jebac szescdziesiatki i konfidentow, spokoj cisza na rejonie. My nie wzielismy hajsow bo my robimy ruchy kto ma wiedziec ten wie elo dix. Robimy ruchy i zwijamy hajsy na bandamki.

gpk
4 miesięcy temu

Tak pierdoli bo chuja dostał xD

Plus i Minus
4 miesięcy temu

Najpierw dra morde jebac rzad i PiS a teraz placza bo niedostali forsy! Niech was Biedron i Trzaskowski rzudzi moneta!

Djfjf
4 miesięcy temu

Jxjxjx

Darek
4 miesięcy temu

Każdy bierze hajs jak Państwo daje, przedsiębiorca, pracownik, bogaty i biedny. Wszyscy wyciągają rękę. To normalne. A chłopaki co, pogodzili się? Jacula się znalazł w tej Argentynie? Bo ma kłopoty, duże kłopoty

Jacula
4 miesięcy temu
Reply to  Darek

Dareczku co ty pierdolisz za przeproszeniem? Celebryta jebany ma miliony, a pielęgniarka nawet dodatku nie dostanie. Pozdrawiam z sauny.

adasdad
4 miesięcy temu

jak się głąbie nie potrafi napisać wniosku o hajs to potem boli dupa

essssssssssssssssssssaaaaaa
4 miesięcy temu
Reply to  adasdad

Kurwa, jeśli nie zrozumiałeś o co chodzi tym dicksonom to nie ma co się dziwi, że tobie wniosek musiał napisać menadżer.

wypierdalam bułe
4 miesięcy temu

stara mu napisała

Popularne