teledysk
Kamil Pivot – „Mandarynki”
Teledysk promuje płytę „Tato Hemingway”.
Miłosna historia z utworu „Mandarynki” Kamila Pivota doczekała się swojej wizualnej formy. W nowym teledysku do utworu raper, niczym w Matrixie, podróżuje między światem wirtualnym, rysunkowym a realnym. Wszystko z właściwą mu lekkością, bajkowością i dystansem. Klip jest już dostępny na stronie www.redbull.pl/mandarynki.
Blisko rok po ukazaniu się krążka Kamila Pivota zatytułowanego „Tato Hemingway” i jego kilku dotłoczeniach, artysta pojawia się z nowym klipem ilustrującym pierwszy utwór z płyty – „Mandarynki”.
– Początkowo nie planowałem robić „prawdziwego” teledysku do żadnego z utworów z płyty. Miałem jednak to szczęście zagrać kilka koncertów z materiałem z „Tato Hemingwaya” i to, jak na każdym z nich odbierany był utwór „Mandarynki”, przekonało mnie do tego, że mimo, że od premiery minął prawie rok, to warto ten numer opatrzyć jakimś ładnym obrazkiem. – zdradza Kamil Pivot.
Mimo, że obraz został wykonany w pełni profesjonalnie, twórcy postarali się o to, aby korespondował z dotychczasowymi obrazkami uzupełniającymi kolejne utwory z płyty „Tato Hemingway‟. Utrzymany jest więc w stylistyce rodem z rysunków, które powstawały jako ilustracje do poszczególnych utworów z krążka. Całość uzupełnia charakterystyczna dla Pivota lekkość, luz i dystans do siebie. A dodać do tego trzeba jeszcze nutę nostalgii, którą wywołuje pojawienie się komunikatora Gadu-Gadu, dyskietki czy Pacmana.
Teledysk pokazuje wyprawę głównego bohatera na tytułową ulicę Mandarynki. By tam dotrzeć przebywa jednak nietypową trasę od wnętrza własnego komputera, przez papierowy świat, aż do „owocowego” celu.
– Tak jak w kinematografii istnieje pojęcie filmu drogi, tak można powiedzieć, że „Mandarynki” to utwór drogi. Od początku wiedziałem więc, że chcę, aby fabułą była moja trasa z Otwocka na Ursynów. Pozostało tylko znaleźć sposób, jak tę drogę ciekawie przedstawić. Tutaj z pomocą przyszła Kinga i Bartek z Napengo. Myślę, że udało się stworzyć klip, który bardzo dobrze oddaje klimat nie tylko tego utworu, ale i całej mojej płyty. – tłumaczy Kamil.
Płyta „Tato Hemingway” to jeden z ciekawszych hip-hopowych debiutów ostatnich miesięcy. Projekt, zrealizowany w całości własnym sumptem, został doceniony nie tylko przez słuchaczy (wyprzedanych kilka nakładów albumu), lecz także przez media. Co ciekawe każdy z nakładów miał inną oprawę graficzną autorstwa Tadzia – siedmioletniego syna Kamila oraz Jacka Walesiaka ze studia UVMW. Jedna z okładek znalazła się wśród nominowanych do Cover awArts 2018 – konkursu na najlepszą polską okładkę roku.
Teledysk do utworu „Mandarynki” można obejrzeć premierowo na www.redbull.pl/mandarynki
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Nowy Polak wchodzi ze świeżym brzmieniem w „Butterfly”.
Nowy singiel rapera został okraszony teledyskiem, w którym pojawia się zawodowa striptizerka. Nowy Polak chciał bowiem w pełni oddać przekaz kawałka, w którego refrenie słyszymy:
„Między nami jest synergia, ej!. Macha nogami, robi butterfly. Długi tips, świeża rzęsa. Przyszła do mnie w kabaretkach i nowych Martensach„.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Paluch jest z wolnego wybiegu, chociaż wychowany w klatkach
Nadchodzi nowa płyta – znamy tytuł i pierwszy singiel.
„Z wolnego wybiegu” to pierwszy singiel z nadchodzącego projektu Palucha i Chrisa Carsona – „PCC 3.0”.
Po świetnie przyjętym „PCC 2,5” duet wraca z trzecim rozdziałem serii, ponownie uderzając w mocne, memphisowe brzmienia.
Numer to ostry komentarz do różnic między tymi, którzy utknęli w „betonowym lesie”, a ludźmi, którzy wybrali rozwój, ambicję i konsekwentne poszerzanie horyzontów. Jak pada w utworze:
„Wiele wspólnych cech, ale najważniejszy szczegół – ty masz zakuty łeb, ja jestem z wolnego wybiegu.”
Premiera albumu: I kwartał 2026. Wydawnictwo: BOR Records.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Żabson ponownie przesuwa granice polskiego rapu. Po świetnie przyjętym albumie HOLLYWOOD SMILE, który już w dniu premiery podkreślał jego ambicje wejścia na międzynarodowy rynek, artysta prezentuje jego rozszerzoną wersję – HOLLYWOOD SMILE: Xtreme. To jedno z najgłośniejszych wydarzeń końcówki roku w polskiej muzyce.
Edycja deluxe to aż 10 nowych utworów, dzięki czemu cały projekt staje się pełnoprawnym wydawnictwem, pokazującym ewolucję Żabsona w kierunku globalnego brzmienia. Wśród nowych numerów znalazł się m.in. wydany już hit FAKTY nagrany z OKIM, Pezetem, Młodym Westem oraz god.wifi – track, który po premierze wzbudził duże poruszenie w środowisku i podkreślił siłę tej kolaboracji.
Kulminacyjnym punktem Xtreme jest jednak KLASYK z Wizem Khalifą – współpraca, jakiej polska scena rapowa nie widziała. Żabson nie ukrywa, że feat z jedną z ikon światowego hip-hopu to dla niego spełnienie marzeń, ale też symbol tego, jak daleko zaszedł. Ten singiel może okazać się momentem przełomowym zarówno dla niego, jak i dla postrzegania polskiego rapu za granicą.
HOLLYWOOD SMILE: Xtreme nie jest więc jedynie rozszerzeniem albumu – to manifest artystycznej odwagi, międzynarodowych aspiracji i jednego z najgłośniejszych ruchów na scenie w 2025 roku. Żabson potwierdza tym projektem, że jest jedną z najbardziej znaczących postaci polskiego rapu, a jego ambicje wykraczają daleko poza lokalny rynek.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News3 dni temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News3 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News2 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News2 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News1 dzień temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News2 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów
-
News3 dni temuTymek sprzedał swój katalog? Trill Pem mówi, że zniszczył psychicznie ich managera