News
Killer Mike aresztowany na gali Grammy 2024
Policja i prawnicy rapera wydali komunikaty.
Killer Mike, zdobywca trzech statuetek podczas niedzielnej gali Grammy 2024 został zatrzymany i wyprowadzony przez policję w kajdankach.
Killer Mike wyprowadzony w kajdankach
W trakcie 66. gali wręczenia nagród Grammy, Killer Mike zdobył trzy statuetki. Po kilku godzinach do sieci trafiło nagranie, na którym widzimy raepra wyprowadzanego przez funkcjonariuszy w kajdankach. Rzecznik policji poinformował, że artysta został zatrzymany w związku ze sprzeczką, do której doszło kilka godzin wcześniej.
Prawnik rapera dodał, że jego klient został aresztowany za wykroczenie i przed godziną 22 lokalnego czasu został zwolniony do domu. – Został wypuszczony i zamierza świętować swoją wygraną – powiedział w rozmowie z Variety.
Wideo z aresztowania rapera możecie zobaczyć poniżej, klikając strzałkę w prawo.
Killer Mike: „Nie daj sobie wmówić, że jesteś za stary”
Killer Mike jest największym wygranym tegorocznych statuetek Grammy. Zdobył on nagrody w kategoriach: Najlepszy album rapowy, najlepsza piosenka rapowa i najlepszy występ rapowy. – Nie daj sobie wmówić, że jesteś za stary i że już za późno – mówił ze sceny 48-latek.
– W wieku 20 lat pomyślałem, że fajnie jest być handlarzem narkotyków. W wieku 40 lat zacząłem żyć, żałując tego, co zrobiłem. W wieku 45 lat zacząłem o tym rapować. W wieku 48 lat stoję tutaj jako człowiek pełen empatii i współczucia z powodu tego, co zrobiłem – dodał.
Grammy 2024 – lista zwycięzców
Nagranie roku
- „Worship” – Jon Batiste
- „Not Strong Enough” – boygenius
- „Flowers” – Miley Cyrus – zwycięzca
- „What Was I Made For?” (ze ścieżki dźwiękowej „Barbie”) – Billie Eilish
- „On My Mama” – Victoria Monét
- „Vampire” – Olivia Rodrigo
- „Anti-Hero” – Taylor Swift
- „Kill Bill” – SZA
Album roku
- „World Music Radio” – Jon Batiste
- „the record” – boygenius
- „Endless Summer Vacation” – Miley Cyrus
- „Did you know that there’s a tunnel under Ocean Blvd” – Lana Del Rey
- „The Age of Pleasure” – Janelle Monae
- „GUTS” – Olivia Rodrigo
- „Midnights” – Taylor Swift – zwycięzca
- „SOS” – SZA
Piosenka roku
- „A&W” – Jack Antonoff, Lana Del Rey i Sam Dew, autorzy piosenek (Lana Del Rey)
- „Anti-Hero” – Jack Antonoff i Taylor Swift, autorzy tekstów (Taylor Swift)
- „Butterfly” – Jon Batiste i Dan Wilson, autorzy (Jon Batiste)
- „Dance The Night” (z filmu „Barbie”) – Caroline Ailin, Dua Lipa, Mark Ronson i Andrew Wyatt, autorzy (Dua Lipa)
- „Flowers” – Miley Cyrus, Gregory Aldae Hein i Michael Pollack, autorzy (Miley Cyrus)
- „Kill Bill” – Rob Bisel, Carter Lang i SZA, autorzy (SZA)
- „Vampire” – Daniel Nigro i Olivia Rodrigo, autorzy (Olivia Rodrigo)
- „What Was I Made For?” (z filmu „Barbie”) – Billie Eilish i Finneas O’Connell, autorzy (Billie Eilish) – zwycięzca
Objawienie roku
- Gracie Abrams
- Fred Again…
- Ice Spice
- Jelly Roll
- Coco Jones
- Noah Kahan
- Victoria Monét
- Wojna i traktat
Najlepszy solowy występ pop
- Flowers – Miley Cyrus – zwycięzca
- Paint The Town Red – Doja Cat
- Do czego zostałam stworzona? [Z filmu „Barbie”] – Billie Eilish
- Vampire – Olivia Rodrigo
- Anti-Hero – Taylor Swift
Najlepszy występ duetu/grupy pop
- Thousand Miles – Miley Cyrus featuring Brandi Carlile
- Candy Necklace – Lana Del Rey Featuring Jon Batiste
- Never Felt So Alone – Labrinth Featuring Billie Eilish
- Karma – Taylor Swift Featuring Ice Spice
- Ghost In The Machine – SZA Featuring Phoebe Bridgers – zwycięzca
Najlepszy popowy album wokalny
- Chemistry – Kelly Clarkson
- Endless Summer Vacation – Miley Cyrus
- GUTS – Olivia Rodrigo
- – (Subtract) – Ed Sheeran
- Midnights – Taylor Swift – zwycięzca
Najlepszy występ rockowy
- Sculptures Of Anything Goes – Arctic Monkeys
- More Than A Love Song – Black Pumas
- Not Strong Enough – Boygenius – zwycięzca
- Rescued – Foo Fighters
- Lux Æterna – Metallica
Najlepszy występ metalowy
- Bad Man – Disturbed
- Upiór w operze – Ghost
- 72 Seasons – Metallica – zwycięzca
- Hive Mind – Slipknot
- Jaded – Spiritbox
Najlepsza piosenka rockowa
- Angry – Mick Jagger, Keith Richards & Andrew Watt, autorzy tekstów (The Rolling Stones)
- Ballad Of A Homeschooled Girl – Daniel Nigro & Olivia Rodrigo, autorzy tekstów (Olivia Rodrigo)
- Emotion Sickness – Dean Fertita, Joshua Homme, Michael Shuman, Jon Theodore & Troy Van Leeuwen, autorzy tekstów (Queens Of The Stone Age)
- Not Strong Enough – Julien Baker, Phoebe Bridgers & Lucy Dacus, autorzy tekstów (boygenius) – zwycięzca
- Rescued – Dave Grohl, Rami Jaffee, Nate Mendel, Chris Shiflett & Pat Smear, autorzy tekstów (Foo Fighters)
Najlepszy album rockowy
- But Here We Are – Foo Fighters
- Starcatcher – Greta Van Fleet
- 72 Seasons – Metallica
- This Is Why – Paramore – zwycięzca
- W Times New Roman… – Queens Of The Stone Age
Najlepszy występ muzyki alternatywnej
- Belinda Says – Alvvays
- Body Paint – Arctic Monkeys
- Cool About It – boygenius
- A&W – Lana Del Rey
- This Is Why – Paramore – zwycięzca
Najlepszy album z muzyką alternatywną
- The Car – Arctic Monkeys
- The Record – boygenius – zwycięzca
- Did You Know That There’s A Tunnel Under Ocean Blvd – Lana Del Rey
- Cracker Island – Gorillaz
- I Inside The Old Year Dying – PJ Harvey
Najlepszy występ rapowy
- The Hillbillies – Baby Keem Featuring Kendrick Lamar
- List miłosny – Black Thought
- Rich Flex – Drake & 21 Savage
- SCIENTISTS & ENGINEERS – Killer Mike z udziałem André 3000, Future i Eryn Allen Kane – zwycięzca
- Players – Coi Leray
Najlepszy melodyjny występ rapowy
- Sittin’ On Top Of The World – Burna Boy Featuring 21 Savage
- Attention – Doja Cat
- Spin Bout U – Drake & 21 Savage
- All My Life – Lil Durk featuring J. Cole – zwycięzca
- Low – SZA
Najlepsza piosenka rapowa
- Attention – Rogét Chahayed, Amala Zandile Dlamini & Ari Starace, autorzy piosenek (Doja Cat)
- Barbie World [From Barbie The Album] – Isis Naija Gaston, Ephrem Louis Lopez Jr. & Onika Maraj, autorzy piosenek (Nicki Minaj & Ice Spice Featuring Aqua)
- Just Wanna Rock – Mohamad Camara, Symere Woods & Javier Mercado, autorzy tekstów (Lil Uzi Vert)
- Rich Flex – Brytavious Chambers, Isaac „Zac” De Boni, Aubrey Graham, J. Gwin, Anderson Hernandez, Michael „Finatik” Mule & Shéyaa Bin Abraham-Joseph, autorzy piosenek (Drake & 21 Savage)
- SCIENTISTS & ENGINEERS – Andre Benjamin, Paul Beauregard, James Blake, Michael Render, Tim Moore & Dion Wilson, autorzy piosenek (Killer Mike Featuring André 3000, Future And Eryn Allen Kane) – zwycięzca
Najlepszy album rapowy
- Her Loss – Drake & 21 Savage
- MICHAEL – Killer Mike – zwycięzca
- HEROES & VILLIANS – Metro Boomin
- King’s Disease III – Nas
- UTOPIA – Travis Scott
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu
Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.
Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.
Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.
Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:
– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.
Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.
„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.
Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.
– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Trzy tygodnie temu Avi informował, że album „WPR” pokrył się złotem. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że krążek podwoił sprzedaż.
Avi ogłosił dzisiaj, że jego nowy album uzyskał status platynowej płyty. To oznacza, że sprzedał się on w 30-tysięcznym nakładzie. Do sprzedaży wliczają się wersje fizyczne albumu + streaming. W przypadku streamingu 20 złotych przychodu jest przyjmowane jako sprzedaż jednego albumu.
– WPR pokryła się platyną. Dziękuję – napisał.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W tym roku na sylwestrowej scenie Sylwestra z Dwójką zobaczymy Malika Montanę.
Telewizja Polska ogłosiła, że tegoroczny Sylwester z Dwójką odbędzie się przed katowickim Spodkiem i ma być jedną z największych imprez ostatnich lat. W line-upie wylądował Malik Montana. Raper zebrał już pierwsze gratulacje, m.in. od Diho, który nie krył zadowolenia z udziału kolegi w telewizyjnym show.
Stacja zapowiada wydarzenie jako ogólnopolskie widowisko z mocnym zestawem wykonawców. Start programu zaplanowano na środę 31 grudnia o 19.50. Imprezę będzie można oglądać na żywo na antenie TVP2 oraz w streamie na TVP VOD.
– Malik Montana już niedługo na największej imprezie sylwestrowej w Polsce – informuje stacja.
Raperowi już pogratulowali Diho i 730Huncho:

Ponadto zagrają:
- Ich Troje
- Maryla Rodowicz
- DODA
- Justyna Steczkowska
- Kayah
- Piersi
- Piotr Kupicha i Feel
- Oskar Cyms
- Roxie
- Viki Gabor
- CLEO
- Kuba Badach
- Margaret
- Michał Szpak
- Dawid Kwiatkowski
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Film 50 Centa o Diddym na polskim Netflixie. Raper oskarża platformę
Prawnicy Combsa mają m.in. problem z tym, że za produkcję odpowiada Fifty.
Nowy dokument Netfliksa o Diddym wywołał potężną burzę zanim w ogóle zdążył się rozkręcić. Ekipa rapera zarzuca platformie nielegalne wykorzystanie prywatnych nagrań.
Ledwo „Sean Combs: Rozliczenie” pojawił się 2 grudnia również w polskim Netfliksie, a przedstawiciele Diddy’ego zaczęli walić obuchem w drzwi platformy. W ich ocenie projekt to nie dokument, tylko celowy atak, zrealizowany wbrew prawu i wbrew artyście.
W oświadczeniu, które trafiło do mediów, reprezentanci Combsa stwierdzają, że Netflix oparł serial na materiałach, które nie miały prawa dostać się do publicznego obiegu.
– Netflix przedstawia ten materiał jako dokument, ale to haniebny atak. Dzisiejszy zwiastun potwierdza, że Netflix korzysta z nagrań, które zostały pozyskane bezprawnie. Sean Combs od 19. roku życia gromadził materiały, by opowiedzieć swoją historię na własnych zasadach. To niesprawiedliwe i nielegalne, że platforma przywłaszcza sobie jego pracę.
– Netflix desperacko próbuje sensacyjnie pokazać każdą minutę życia pana Combsa, ignorując prawdę i jedynie nakręcając medialną nagonkę. Gdyby zależało im na faktach albo na jego prawach, nie wyciągaliby prywatnych nagrań z kontekstu – w tym rozmów z prawnikami, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. Żadne prawa do tych materiałów nie zostały przekazane Netflixowi ani żadnej innej firmie.

W tle konflikt z 50 Centem
Produkcja powstała z udziałem Curtisa „50 Centa” Jacksona, który od lat jedzie po Diddym przy każdej możliwej okazji. Ludzie Combsa nie ukrywają oburzenia:
– To szokujące, że Netflix oddał kreatywną kontrolę nad tym projektem osobie, która od lat publicznie atakuje pana Combsa.
Netflix odbija piłeczkę
Platforma nie zamierza brać ciosów na klatę. W odpowiedzi przytoczono stanowisko reżyserki Alexandrii Stapleton, która zapewnia, że wszystko zostało zrobione zgodnie z prawem:
– Nagrania trafiły do nas legalnie i mamy do nich stosowne prawa. Zrobiliśmy wszystko, by chronić tożsamość twórcy tych materiałów. Sean Combs od dekad obsesyjnie nagrywa siebie i swoje otoczenie. Próbowaliśmy też wielokrotnie uzyskać od jego prawników komentarz oraz zaprosić go do udziału w projekcie, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuZnany muzyk ujawnił mroczne kulisy śmierci Pona
-
News4 dni temuPeja zaskakuje – zdjęcie z Pelsonem i Doniem. „Spotkanie po latach”
-
News1 dzień temuThe Nitrozyniak dissuje Boxdela, Gimpera i Wardęgę
-
News3 dni temuPrzemek Ferguson dissuje Filipka!
-
News2 dni temuBezdomny Bastek dostał propozycję pracy. Jak zareagował?
-
News5 dni temuBedoes o problemach psychicznych Sentino
-
News4 dni temuBastek jest bezdomny. Kliczu zabrał głos: „Próbowałem…”
-
News3 dni temuFilipek odpowiada Fergusonowi po 7 godzinach – diss „Start up”