teledysk
Kuqe 2115 i Bedoes 2115 promują nowy serial CANAL+
Raperzy pojawili się również w obsadzie „Wilka”.
Światło dzienne ujrzał właśnie nowy kawałek Bedoesa i Kuqe wydany przez Label 2115. Utwór i teledysk promują serial WILK, w którym występują obydwaj raperzy. Premiera wszystkich odcinków serialu już 17 lutego się w CANAL+ online.
2115 i serial „Wilk”
Współpraca 2115 i ekipy serialu Wilk swój początek miała już w pierwszym sezonie, gdzie epizodyczną rolę po raz pierwszy zagrał Borys „Bedoes” Przybylski. Tym razem w pierwszoplanową postać wcielił się Łukasz Dziemiński, znany szerszej publiczności jako Kuqe 2115. W „Wilku” zagrał wiernego ideałom, a jednocześnie przytłoczonego ilością odpowiedzialności, która na nim spoczywa, przywódcę młodych rebeliantów. To właśnie postać serialowego Macieja była inspiracją do nowego kawałka.
– Chcieliśmy, żeby to nie był typowy, filmowy soundtrack. Pewnie, gdybym interpretował ten serial dosłownie, to ten kawałek byłby ciemny i agresywny, ale nie robiliśmy go tak, jak należy ani tak, „jak się robi”, tylko po swojemu. Dlatego w „Wilku” znajdziecie to, jak ja rozumiem Macieja, czyli moją postać, ale też dużo spontaniczności i moich emocji, które miałem w tamtej chwili – mówi Kuqe 2115.
Bedoes i Kuqe z klipem „Wilk”
Za reżyserię teledysku odpowiada reżyser serialu Jan Dybus. Od czasu pierwszego sezonu chłopaki z ekipy 2115 zrealizowali wspólnie z Jankiem kilka projektów, takich jak teledysk do kawałka „Bedoesiara”, który ma obecnie 12 milionów wyświetleń, teledysk to utworu „RiRi”, z 23 milionami wyświetleń w serwisie YouTube czy inne teledyski, które powstały podczas wspólnej podróży do Los Angeles.
– Łukasz i Borys poszli zdecydowanie pod prąd i zaprezentowali nam kawałek odbiegający od klimatu serialu, ale tylko pozornie. Kiedy wsłuchuję się w słowa Kuqe i w nastrój tej piosenki dalej czuję, jakbym słyszał Lidera Rebeliantów. Płynie z tego naturalna, niewymuszona melancholia. Mrok serialu został przez chłopaków świetnie skontrastowany numerem, który mówi o wolności – mówi Janek Dybus z Papaya Films, reżyser serialu i teledysku.
– Znamy się, ufamy sobie, i jako twórcy mamy wspólną perspektywę patrzenia na problemy i na to, z czym musi się dzisiaj mierzyć wielu i wiele z nas. Kiedy przeczytaliśmy scenariusz, od razu wiedzieliśmy, że chłopaki odnajdą się w świecie WILKA. Stąd decyzja, że robimy ten projekt wspólnie – dodaje Roksana Kwiatkowska, szefowa Label 2115.
Raperzy rozdają kody dostępu do Canal+ Online
Oprócz wspólnej piosenki twórcy Wilka i 2115 przygotowali inne niespodzianki dla fanów. Na instagramowym profilu wytwórni (@2115label) chłopaki będą rozdawać kody z dostępem do Canal+ Online. Warto więc śledzić sociale ekipy 2115.
2115 – na czym polega ich fenomen?
Fenomen 2115 polega nie tylko na aktualnych tekstach i muzyce, która jest kultowa dla słuchaczy, ale również na tym, że ekipa 2115 to grupa przyjaciół, których w 2015 roku połączyła ławka pod blokiem i wspólna pasja. Jak sami opowiadają po latach ciężkiej pracy, wspólnych upadków, wyróżnień w postaci złotych, platynowych i diamentowych płyt, to już rodzina, która wspólnie założyła wytwórnię muzyczną, by umożliwić spełnianie marzeń nie tylko sobie, ale wszystkim dookoła.
Serial „Wilk 2”
WILK 2 to historia o nowym pokoleniu, wchodzącym dopiero w dorosłe życie. O ich problemach, kryzysie tożsamości, dorastaniu. To uniwersalna opowieść o tym, że każdy młody człowiek prowadzi walkę o rzeczywistość, w której przyjdzie mu żyć. Na ekranie m.in. Jessica Polak, Waleria Gorobets, Hubert Urbański, Kuqe 2115, Tromba oraz Bedoes. W epizodycznych rolach zobaczymy także interesujące cameo, które zaintryguje zwłaszcza widzów zaznajomionych z Social Mediami. Premiera pełnego sezonu serialu (5 odcinków) już 17 lutego w serwisie CANAL+ online i CANAL+ PREMIUM.
Serial to efekt współpracy CANAL+ i Papaya Films. Producentem wykonawczym był Kacper Sawicki, a producentem serialu Michał Wojciechowski. Za reżyserię odpowiadał Jan Dybus. Autorami scenariusza są Jan Dybus oraz Michał Wojciechowski. Za zdjęcia odpowiedzialny był Igor Połaniewicz, a za muzykę Adam „Burza” Burzyński i Kamil „Holden” Kryszak. Za scenografię serialu odpowiada Katarzyna Tomczyk, za kostiumy Marta Morzy, a za charakteryzację Karina Bielik. Montażystą był Ireneusz Grzyb. Rolę kierowniczki produkcji pełniła Joanna Dembowska. Koordynatorki produkcji to Melania Sroka i Paulina Traut. Asystentką była Vlada Herasymchuk.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Raptor atakuje kolejnym singlem „Techno”, za którego produkcje odpowiada Rashbrowne.
Toruński raper na stałe mieszkający w Rotterdamie jest nowym reprezentantem wytwórni Zion Records. Obecnie szykuje materiał na nowy projekt.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Mata „Będę Prezydentem” – wyczekiwany klip rapera
„Kupiłem kwadrat koło sejmu, chcę się wczuć po mału w klimat”.
Mata wraca do politycznego komentarza. W nowym singlu „Będę Prezydentem :)” bezkompromisowo i z charakterystycznym, absurdalnym humorem rozprawia się ze stanem polskiej debaty publicznej oraz wieloletnią stagnacją na scenie politycznej.
Artysta już wcześniej sięgał po ten rejestr – m.in. w „Patoreakcji” czy „Patoprohibicji”. Tym razem temat „prezydencki”, obecny w jego twórczości od kilku lat, kumuluje się w jednym utworze. Czy to zatem faktyczna realizacja kampanii politycznej? Czy kontynuacja muzycznej satyry?
W singlu Mata punktuje zarówno obóz rządzący, jak i opozycję, odnosząc się także do aktualnych wydarzeń, którymi w ostatnich tygodniach żyła opinia publiczna – w tym m.in. wykorzystania jego utworu w komunikacji Koalicji Obywatelskiej czy głośnego cytatu „cóż szkodzi obiecać”, jednocześnie ucinając wszelkie polityczne asocjacje.
„Będę Prezydentem :)” jeszcze przed premierą stał się viralem generacji Z – kilkunastosekundowy fragment zaprezentowany podczas koncertu na trasie #MATA2040 wywołał falę komentarzy w social media, którą dzisiejsze wydanie z pewnością spotęguje.
Singiel jest kolejną odsłoną projektu #MATA2040, który – zanim domknie się jako pełnoprawny album w pierwszej połowie 2026 roku – funkcjonuje także jako wyprzedana trasa koncertowa, zwieńczona finałem na PGE Narodowym (16 maja 2026). Bilety są wciąż dostępne na stronie 33mata.pl.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Jongmen siedzi, a jego kumple wypuszczają „Ponad Mury”
Do siec trafił uliczny kawałek „Ponad Mury” z udziałem Pawki, Fidziego, Jongmena i The Outlawz.
Zatrzymany w Dubaju Jongmen od kilku tygodni przebywa w areszcie i mówi się o jego deportacji do Polski. Tymczasem Pawko, Fidzi i The Outlawz wypuścili numer „Ponad Mury”.
W kawałku udziela się również Jongmen i to jego ostatni numer który nagrał przed zatrzymaniem. Nagranie zwiastuje projekt „Lacoca Mixtape 2”.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
TwoFace „Ain Eingarp” – lovesong z ciężkimi emocjami w tle
„Przed oczami migają klisze, chwila – Twoje serce obok wszywał Religa”.
Emocjonalny numer TwoFace’a to storytelling dotyczący jego trudnego rozstania i wejścia w nowy szczęśliwy i zdrowy związek.
– Tytuł „Ain Eingarp” to alegoria do I części Harrego Pottera – zwierciadła, które pokazywało tylko najgłębsze pragnienia serca
Za klimatyczny bit mix master i realizację odpowiada Adash, a klip wykonał Dawid Ludowicz.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Destro – finalista „Rap Generation” z nowym klipem i materiałem
23-letni raper wypuścił EP-kę.
Destro to 23-letni raper z Gniezna, który wiosną tego roku dzięki niesamowitej charyzmie i rapowym umiejętnościom zjednał sobie jurorów oraz widzów Rap Generation, docierając do finału i wygrywając show.
Raper postanowił zamknąć rok krótkim materiałem opublikowanym wraz z teledyskiem do utworu “NIEMIŁO(ść)”. Mini-album “Oprócz błękitnego nieba” to zapis na temat szczerych, silnych emocji, trudnych relacji i walki z własnymi demonami.
Utwór „NIEMIŁO(ść)” z projektu, wyprodukowany przez OER’a, to gorzki, ale jednocześnie energetyczny rapowy numer w stylu UK Garage, w której to mieszance gatunków raper z Gniezna czuje się coraz mocniej – co pokazuje na całym projekcie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News2 dni temuTau nagrał diss „Wesołych Świąt” na Taco Hemingwaya
-
News4 dni temuYouTube dusi rap? Żabson z Wizem Khalifą nie przebili bańki, a w cieniu rośnie anonimowy LEAF
-
News4 dni temuTaco Hemingway w „Wydarzeniach” Polsatu
-
News2 dni temuTaco Hemingway z 1. miejscem na świecie – historia dzieje się na naszych oczach
-
News2 dni temuSokół pochwalił się sprzedażą swojej książki
-
News2 dni temuTaco Hemingway: 130 tys. biletów sprzedanych w 5 godzin
-
News2 dni temuReakcja Bedoesa na diss Tau’a na Taco Hemingwaya
-
News4 dni temuTaco Hemingway przejął listę TOP50 Polska: 7 milionów odsłuchów płyty w 24h