Sprawdź nas też tutaj

Felieton

Mata nie odebrał swoich nagród – wysłał po nie… członka Ekipy Friza

Festiwal żenady w wykonaniu SBM Label i młodych raperów.

Opublikowany

 

nowciax mata
fot. Tomasz Karwiński

Mata, podobnie jak wielu innych laureatów Popkillerów nie pofatygował się osobiście po odbiór nagród na wczorajszej gali. Za reprezentanta SBM Label większość statuetek odebrał Nowciax z Ekipy. Próba bycia zabawnym przerodziła się w festiwal żenady.

Największym zwycięzcą wczorajszej gali jest wytwórnia SBM Label, której reprezentanci zdobyli w sumie 12 statuetek miażdżąc bezapelacyjnie konkurencję. Można odnieść wrażenie, że w kraju nie ma innych rapowych labeli i wszystko zostało uszyte pod warszawską wytwórnię, ale wygrywali oni w kategoriach przyznawanych zarówno przez gremium jak i publiczność. Niemniej nie brakuje złośliwych komentarzy, że była to gala „SB Killery”.

Nowciax odbiera nagrody za Matę

To jeden z najbardziej żenujących momentów gali. Mata nie pofatygował się osobiście po odbiór swoich nagród. Zamiast niego na scenie pojawił się Nowciax z Ekipy. Pokazał się on nam z podróżną walizką. Być może miała ona sugerować, że Mata zdobędzie tego wieczoru tyle nagród, że trzeba będzie je upychać w walizce. Przynajmniej w tej kwestii się nie pomylono.

– Niestety Matczaka dzisiaj nie mogło być z nami. Jak byłem na lotnisku zadzwonił czy mogę odebrać nagrodę. Przyjechałem, odebrałem i dziękuję w jego imieniu – powiedział ze sceny reprezentant Ekipy Friza, którego tego wieczora pojawiał się na scenie kilkukrotnie. Innym zabawnym momentem, którego wcale zabawnym nazwać nie możemy było wręczenie prowadzącym… kwiatków. Możecie to zobaczyć poniżej.

Mata zwyciężył w takich kategoriach jak:

  • Teledysk Roku
  • Kooperacja roku
  • Zaangażowany utwór roku
  • Raper roku Gremium
  • Singiel roku Publiczność
  • Singiel roku Gremium
  • Album roku Publiczność

Kinny Zimmer i niefortunny gest

Wytwórnia SBM Label, choć miała na galę zaledwie kilka kroków, bo to warszawski label, a gala odbyła się w stolicy całkowicie olała odbiór nagród i wysłała po nie tylko jednego swojego reprezentanta Kinnego Zimmera. Czy to pomysł na promocję dla jednego z najnowszych członków labelu czy zwykła ignorancja – trudno ocenić. Można odnieść wrażenie, że Popkillery nie są brane na poważnie przez scenę hip-hopową, która nie jest w stanie pofatygować się nawet po odbiór statuetek.

Kinny Zimmer odbierał nagrody zarówno za siebie jak i za kolegów z wytwórni. Kiedy przyszedł po statuetkę dla Lanka potrzebował pomocy Waldka Kasty, bo nie mógł sobie ustawić mikrofonu na odpowiednią wysokość i aktorsko się do niego schylał.

– Dzień dobry, proszę o ciszę! – powiedział, podnosząc rękę do góry, która złożyła się w bardzo niefortunny gest i natychmiast zszedł ze sceny, co wywołało tylko ponury chichot WdoWy. Odnośnie gestu rapera, to w sieci już zaczęły pojawiać się shoty z gali, w których zaakcentowane jest poniższe zdjęcie Kinnego Zimmera:

Festiwal żenady w wykonaniu SBM Label i młodych raperów

W pewnym momencie nagrody zaczęły odbierać jakby zupełnie przypadkowe osoby, a nie ich pełnoprawni właściciele. Sami prowadzący zdawali się nie mieć pojęcia kim są ludzie, którzy biorą w swoje ręce statuetki i starają się być na siłę śmieszni lub odchodzą praktycznie bez słowa.

Jeżeli miałbym podsumować galę, to najlepiej zachowali się na niej weterani, a najmniej poważnie do całego wydarzenia podeszli SBM Label i młodzi raperzy wykazując się zwykłym brakiem kultury i szacunku oraz arogancją. Nagród osobiście nie odebrali również Bedoes, Lanek, Peja, OIO i Sobel. Formuła nagród hip-hopowych równie dobrze mogłaby być skrócona do rozdania ich internetowo, bez całej galowej otoczki i nikt by na tym nic nie stracił. W przyszłym roku nie poświęcę raczej 3 godzin życia na oglądanie podobnego przedsięwzięcia i to przede wszystkich przez laureatów tychże nagród.

Mimo wszystko polecam zapoznać się z pełnymi wynikami gali – Popkillery 2022 – wyniki. Są tutaj opisane także ciekawostki, które wydarzyły się podczas całej ceremonii, bo nie zabrakło momentów wielkich i wzruszających.

76 komentarzy
76 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Gnom
23 dni temu

Żenująca to jest jedynie ta gala. Jak ktoś ma brać to na poważnie jak nawet prowadzący nie potrafią się ubrać odpowiednio do sytuacji. Kasta ubrany w wypierdziany dres po starszym bracie jak by szedł wyrzucić śmieci. Komedia normalnie. Poważna gala a ludzie ubrani jak na trzepak.
Dziwię się że ktokolwiek tam przyszedł z własnej woli odebrać te gówno nagrody.
Kayne west pewnie w domu szampana otwierał jak się dowiedział że wygrał na popkillerach.

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu
Reply to  Gnom

Mata to plebs! Mata to punk! Mata to inwalida! Mata to stara kurwa chora psychicznie! Mata to karzeł! Mata to schizofrenik! Mata to kaleka! Mata to niedojeb! Mata to inwalida! Invalid 666!

Kindybał
23 dni temu
Reply to  Gnom

A ta dupa co tam z nimi jest to jak się nazywa? Bo nawet fajna i zakisiłby ogóra

Olli Muotka
23 dni temu
Reply to  Kindybał

CHODZI CI O TĄ STARĄ POLKE WDOWE? XD

Kasta
23 dni temu
Reply to  Gnom

Lisz mi pingwina cioto

Latający Quebonafide
23 dni temu
Reply to  Gnom

WALDEMAR KASTA TAK KLADZIE CERSANIT POWWW!

Odb
23 dni temu
Reply to  Gnom

SzMata nie odebrał swoich dildosów – wysłał po nie.. cwela z Ekipy Frędzla
Festwial analu BDSM Label i innych smakowitych dukaczy.

Xyz
23 dni temu
Reply to  Odb

Błagam usuń internet

masta cow
23 dni temu
Reply to  Gnom

zenujaca jest nie tylko gala ale i cale srodowisko tych mlodych pseudo prawilniakow. banda pederastow zarabiajaca na glupawych dzieciakach za jakies steki i jeki bez przekazu albo pokazywanie dupy czy cyckow. Co rusz jakis sie robi na gangsta a od pierwszego normalnego chlopa z dzielni dostał by na pizde i tylko te pozlacane kiety by zadzwoniły. niestety ciezko patrzec jak takie legendy i ludzie ktorzy kladli podwaliny do hh w tym kraju jak waldek czy sokol pojawiaja sie na takich galach. ale trzeba z czegos zyc .

Gnom
23 dni temu
Reply to  masta cow

Waldek i sokół kładli podwaliny pod hh? Ty chyba z drzewa na łeb spadłeś typie. Tych dwóch dukaczy w życiu nie zrobiło nic dla kultury hh. Ludzie jednego flow i patentu. Chuja wnieśli do rapu. Od zawsze tak samo drewniani i chujowi.

Znajomy
23 dni temu
Reply to  masta cow

U mnie na dzielnicy to by zrobili na nim dziesone xd takie czasy że gimbusy rządzą internetem

Sowabezoka
23 dni temu

Zmieńcie nazwę na Poplider albo Popwinner bo te nowe nuty i śpiewki to pop a nie rap

Pasikonik Skurwiel
23 dni temu
Reply to  Sowabezoka

Popanaller brzmi najlepiej.

Henryk
23 dni temu

Młode wyjce mają w dupie jakieś lamerowskie nagrody a starzy dukacze wchodzą im do dupy bez mydła żeby zyskać kilka lajków haaaa tfuuuu

Glamcio
23 dni temu

W tym roku żeński hip hop zdominował galę bo aż 7 statuetek zdobyła Mata.

Anal izator
21 dni temu
Reply to  Glamcio

Dwie najlepsze raperki w Polsce to Peja i Łona!

Andrzejek
23 dni temu

Popkiller sam jest sobie winny. Kiedyś można było tam znaleźć masę dobrego, niekoniecznie znanego rapu i produkcji z PL i USA i masę ciekawostek dotyczących kultury. Potem olali swoje założenia i zaczęli postować jakieś gówniane aferki i popowych wacków. No i na końcu te wasze popowe pierdy was olały. To mogła być dobra gala żeby wyciągać i doceniać dobrych kotów, którzy w świadomości dzisiejszej gimbazy nie mają szansy zaistnieć bo nie postują zdjęć z rakowymi youtubetami. No ale wyszło kolejne gówno w 99% nie związane z rapem (no chyba że mówimy o USA… chociaż po chuj te nagrody dla raperów z USA? XDdfff)

Quebonawszywce
23 dni temu

Festiwal żenady to była cała ta gala. Pozapraszali jakichś dinozaurów których nikt nie słucha żeby się poczuli przez jeden dzień ważni XD. I jeszcze okradziono Sentino z dwóch statuetek, chuj im na grób, wszyscy są już namierzani przez Sicarios

RAPOWE FAKTY
23 dni temu
Reply to  Quebonawszywce

dla sentino to ceresit przyznał nagrodę za jego porcelanowa muszle

Kraty na oknach
23 dni temu
Reply to  RAPOWE FAKTY

Muszle to on ma w majtach

Cmokfffcrock
22 dni temu
Reply to  Quebonawszywce

Przecie sentino to cwel, jebac wacka

Naczelnik Barszczyk
23 dni temu

Kto jest kto rozwiązanie zagadki. Nagroda bez wartości tak samo jak rapik nominowanych, więc zachowanie mnie nie dziwi w tym przypadku. Za wywiad w TVN daliby dupy.

Cwel spod bramy
23 dni temu

Dinozaury pojawiły się aby chociaż odrobinę o sobie przypomnieć i na moment reanimować swoją popularność, a większość młodych jak widać miała wyjebane w te pseudo galę, na której nawet nie chciało im się odbierać tych statuetek.

TwójStary3000
22 dni temu

Marzy mi się gala Glamrapu i artystów których się tu promuje. Statuetkę można zdobyć w kategoriach:
– największa sztywność i ulicznosc
– 60ka roku
– najlepsza płyta z gatunku „kiedyś to kurwa było”
– najlepsza płyta z gatunku „to nie jest rap!”
– najlepszy album Sentino
– statuetka dla artystow Step Records, nieważne za co ale aby przykro im nie bylo

Do tego obowiązkowo jakaś drama na gali. Np. dwóch dissujacych się raperów złapanych na zdjęciu razem w ciekawej pozycji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beka z raPsów
23 dni temu

Polski hip hop/ rap w 99% to POP. Więc nazywając galę POPKILLER uprawiają jakieś zbiorowe samobójstwo? W końcu ta gala ma zabić POP czyli ich samych.

Vito Bambino OG B.O.R.
23 dni temu

Przydalaby sie gala glamrapu, tam by sie dzialo hahahaha

Wd0wa ty kurwa szlaufo na buta!

Cmokfffcrock
22 dni temu

Lubie to! Plus Mela na ryj, za tedzika

Rena duży siurek
23 dni temu

Co to za chujnia?
Same cwele.

jamnik aniolek
23 dni temu

Szmata nie odebral swoich straponow. Przyjal do dziurki czlonka ekipy fritza

Tru
23 dni temu

Malik Montana to cze żeński kadyrow ski słup a high league to pralnia ruskich brudnych pieniedzy

Kleofas Pumpernikiel
23 dni temu
Reply to  Tru

Jest plotka że dochody z High League 3 zostaną przekazane w gotówce ambasadzie Rosji w Warszawie której kończą się środki i nie mają skąd wziąć hajsu.

Zdupydoryja
23 dni temu

Hahaha
I bardzo dobrze, Kurla
Okazano „szacunek” na jaki ta „gala” (nie)zasluzyla lol
Jebac zgreda I kurtyzane elo

KolegaKolegi
22 dni temu
Reply to  Zdupydoryja

A czemu nie wolno glosowac na ten komentarz? Pojebalo cieplote?

benc tego typu
23 dni temu

Afera, bo ktoś nie odebrał chujowej nagrody, tymbardziej jak o nią niezabiegał? Redakcja glamrapu pewnie na serio traktuje te mejle z mascia na kutasa, bo popkillery wlasnie taka maja wartość!

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu

Plebs!

Bph
23 dni temu

Z tego co wiem to nagroda Rycha była niespodzianką więc akurat od niego się odpierdolcie bo skąd miał wiedzieć żeby przyjechać. A SB i resztę jebać wiadomo.

POTULNY KWADRAT
23 dni temu

ZASTANAWIAŁO WAS KIEDYŚ JAK ŻABSON CHAPIE PAŁE DO PYSKA? DOBRA Z NIEJ KUREWKA

Cmokfffcrock
22 dni temu

Nie. Nie zastanawialo nas

MamamiJa
22 dni temu

I jeszcze jebac cwentino, bo to zakala muzyki jest
Jak mozna takie asluchalne gowno wysrac I jeszcze dostac propsy???
Halo policja lol

Eee
23 dni temu

JEBAĆ tych młodych pseudo raperów, pedryle zasrane zajebane

Naczelnik Barszczyk
23 dni temu

Marysia Natalia lekko w szoku. I po szorowałeś dupska młodym i SB cwelfilii? Marysia Natalia to rondlarz.

Gruby
22 dni temu

Żenująca to była ta gala i ten wasz cały śmieszny glamrap nie dziwię się że nie przychodzą bo nie chcą pajaców z siebie robić

YO...
23 dni temu

Opublikowany 2 godziny temu 27 kwietnia 2022Przez Maxymilian Hozer

09:01 29

jebać lewactwo
23 dni temu

w ubiegłym roku admie wypadały cycki, w tym roku wdowie prześwitywała cipka

RychuRuchaczPrzeluku
22 dni temu

Malik smietana was wyjasnil xDddd

Kurwacringe
23 dni temu

NOWCIAX CRINGE NIECH SPIERDALA

YO...
23 dni temu

Mata rok temu był i dwa lata temu też Osobiście tam , pewnie na koncert jechał .

chuj
23 dni temu

gnida

Filpek
23 dni temu

Dno dna wodorosty i nic więcej Żenada

nowyRAPtokau
22 dni temu

Beka, nikt was nie szanuje, bo na jaki kolwiek szacunek nie zaslugujecie…
I dobrze ;D cfffele

Kris
22 dni temu

To, że ktoś robi świetną muzykę nie znaczy, że jako człowiek nie jest zjebem i idiotą. Proste!

Menago
22 dni temu

Co w kieszeni to w kieszeni.

Filip
22 dni temu

Jak dzieci tylko się tym interesują i tylko dzieci głosują to później macie co chcecie. Jeszcze Sopel na popkillerach, żenada

Luki syn adolfa
21 dni temu

Gala powinna nazywac sie „upaćkana odbytnica” ,a ta cala nagroda „cieple brazowe bloto” mysle ze idealnie wkomponowalo by sie w koncept organizatorów

Tomek
21 dni temu

Kur** Glamrsp to dno nie każdy ma czas by osobiście pojawić się na jeb**ej gali po nagrodę, żenujące to jest to że internet nie rozumie tego że nawet celebryci mają swoje życie prywatne

Krt
19 dni temu

To żadna gala , to amatorska gala disco hop siup

Polak
19 dni temu

82 1140 2004 0000 3050 9098 6754

Wpłacisz?

pokaż mi pingwina
23 dni temu

3 godziny te gówno oglądał, co za frajer!

Gdzie jest Jurny Stefan ?
23 dni temu

Każdy wbija chuj w cwelkillery Nataliego… jebał go pies

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu

Mata to plebs! Mata to punk! Mata to inwalida! Mata to stara kurwa chora psychicznie! Mata to karzeł! Mata to schizofrenik! Mata to kaleka! Mata to niedojeb!

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu

Funny scene with the bus! Sweet Tooth versus Minion!

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu

Studenci z rentami na głowy dożywotnimi z ZUS! Horror o rencistach from Lidzbark Warmiński! Minion versus Sweet Tooth 666! UFC! NBA! Dwarf and midget!

Psychopath ZUS - 666 sBiG NFF GHAH 997 112
23 dni temu

Studenci z rentami na głowy dożywotnimi z ZUS! Horror o rencistach from Lidzbark Warmiński! Minion versus Sweet Tooth 666! UFC! NBA! Dwarf and midget!

NBA UFC 666 aka Fifa 23 997 7777 112 69
23 dni temu

Horror dla karłów oraz inwalidôw!

Jacob Jacob
23 dni temu

POJEBAŃCY Z GLAM RAPU !!!

ZRÓBCIE SOBIE GALE „GLAM RAPERÓW” I W DWUNASTU KATEGORIACH ROZDAJECIE DWANAŚCIE STATUETEK DLA SENTINO…
WTEDY ŻAL WAM DUPE PRZESTANIE ŚCISKAĆ…

KURWY

Psikutas bez es
23 dni temu

Lepiej dostać raka, niż słuchać jakiegokolwiek Younga, maty, leosi czy sentino. Ale ze mamy tyłu uposledzonych w kraju, to nawet nagrody dostaną .

murzynatorjp
23 dni temu

kurwa mac hitlerowski epodmioty szatana kurwa. beda robic cos takiego 6969696969 696969696 kiny zima to nie jes tcos dziwne w huj kurwa sento krul

Sułtan Mahmud IV Jebaka
23 dni temu

Na kolana niewirni!
Oddajcie swoje kobiety w jasyr do haremu Sułtana Jebaki!
Poddajcie się pókim dobry!

ūZi
23 dni temu

Wracaj doić kozy na pustyni.

Sułtan Mahmud IV Jebaka
23 dni temu
Reply to  ūZi

Wydoje twoją kobietę z wszystkich jej soków z cipki! Po czym oddam ją swoim przybocznym na wieczne jebanie w haremie Sułtana Jebaki!

Olli Muotka
23 dni temu

A weź sobie te ździry pOlki nawet dzisiaj

Trygdkongen - Shawn Kemp 666 997 69 112 7777
23 dni temu

W Halo Infinite są Monstery zabite!

Popularne