News
Metro Boomin prezentuje soundtrack do „Spider-Mana”
„Metro Boomin to prawdziwy wizjoner”.
Film „Spider-Man: Poprzez uniwersum” nareszcie wchodzi do kin. Premierze towarzyszy oficjalny soundtrack, który jest już dostępny na platformach streamingowych.
Metro Boomin nie tylko wyprodukował utwory z albumu, ale i zgromadził na nim wielu muzycznych superbohaterów. Wśród nich znaleźli się m.in. Future, 21 Savage, Offset, Coi Leray, Don Toliver, Lil Uzi Vert oraz A$AP Rocky. Przez ostatni tydzień artysta ujawniał kolejne informacje o soundtracku publikując inspirowane „Spider-Manem” ilustracje.
Tracklista
- Annihiliate (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Swae Lee, Lil Wayne, Offset)
- Am I Dreaming (Metro Boomin & A$AP Rocky, Roisee)
- All The Way Live (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Future, Lil Uzi Vert)
- Danger (Spider) (Offset & JID)
- Hummingbird (Metro Boomin & James Blake)
- Calling (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Swae Lee, NAV, feat. A Boogie Wit da Hoodie)
- Silk & Cologne (Spider-Verse Remix) (EI8HT & Offset)
- Link Up (Spider-Verse Remix) Spider-Man: Across the Spider-Verse (Metro Boomin & Don Toliver, Wizkid feat. BEAM & Toian)
- Self Love (Spider-Man: Across the Spider-Verse (Metro Boomin & Coi Leray)
- Home (Metro Boomin & Don Toliver, Lil Uzi Vert)
- Nonviolent Communication (Metro Boomin & James Blake, A$AP Rocky, 21 Savage)
- Givin’ Up (Not The One) (Don Toliver & 21 Savage, 2 Chainz)
- Nas Morales (Metro Boomin & Nas)
Choć to dopiero pierwszy soundtrack w karierze Metro, artysta od dawna jest fanem filmowych i komiksowych suberbohaterów. Prezes ds. muzyki w Sony Pictures, Spring Aspers, komentuje: – Koncepcja kolejnej części przygód Milesa wymagała współczesnego i znaczącego kulturowo współpracownika. Metro Boomin był idealnym kandydatem.
Dana Sano z Film & TV Republic Records podkreśla: – Metro Boomin to prawdziwy wizjoner, który wciąż podnosi poprzeczkę. Z dziką pasją stworzył integralną ścieżkę do filmu „Spider-Man: Poprzez multiwersum”.
Dzieło Metro Boomin do „Spider-Man: Poprzez multiwersum” to następstwo soundtracku do „Spider Man Uniwersum” z 2018 roku. Album uplasował się na 2. miejscu listy Billboard 200, pokrył się podwójną platyną oraz przekroczył 10 mld odtworzeń – nie udało się to żadnej innej ścieżce dźwiękowej w tamtym roku. To właśnie z tego albumu pochodzi najczęściej nagradzany singiel wszech czasów, 17-krotnie platynowy „Sunflower (Spider-Man: Into the Spider-Verse)” autorstwa Post Malone i Swae Lee.
Miles Morales powraca – z Brooklynu trafia do multiwersum. Razem z Gwen Stacy spotykają innych Spider-Manów, którzy mają za zadanie ochronę świata przed zagrożeniami. Kiedy bohaterowie spierają się o to, jak poradzić sobie z nowymi niebezpieczeństwami, Miles musi na nowo zdefiniować, co znaczy być bohaterem i jak ocalić ludzi, których kocha.
Metro Boomin od 2013 roku definiuje nie tylko brzmienie, ale i kierunek hip-hopu. Nominowany do nagrody Grammy producent, DJ i artysta może pochwalić się diamentowymi certyfikatami i dziesiątkami przebojów. Jego dyskografia obejmuje „Jumpman” Drake’a i Future, „Bad and Boujee” Migosa z Lil Uzi Vert, „Congratulations” Post Malone z Quavo, „Mask Off” Future, „Bounce Back” Big Seana i wiele, wiele innych hitów.
Metro Boomin był współproducentem przeboju #1 The Weeknd, „Heartless”; stworzył także trzy inne utwory z albumu „After Hours” (2020). Po drodze połączył również siły z 21 Savage na przebojowym „Savage Mode” (2016) i jego następcy z 2020 roku, „SAVAGE MODE II”, który osiągnął szczyt listy Billboard Top 200, zdobył złoto i zakończył rok plasując się na wielu listach najlepszych wydawnictw. Inne uznane współprace to „Double or Nothing” z Big Seanem czy „Without Warning” z Offset i 21 Savage, z których oba wbiły się do pierwszej dziesiątki listy Top 200.
W 2018 roku Metro Boomin wydał pełnowymiarowy solowy debiut „Not All Heroes Wear Capes”. „The Wall Street Journal” słusznie zauważył, że jest „producentem rapu kształtującym muzykę popularną”. Jak na wszechstronnego artystę przystało, Metro Boomin założył także własną wytwórnię płytową, Boominati Worldwide we współpracy z Republic Records. Dwukrotnie otrzymał tytuł Producenta roku na BET Hip-Hop Awards, a na BMI R&B/Hip-Hop Awards przez cztery lata z rzędu – w tej kategorii może konkurować tylko z Kanye Westem.
W 2022 roku jego drugi album „HEROES & VILLAINS” zdobył szczyt list Billboard 200, Top Rap Albums i Top R&B/Hip-Hop Albums. Płyta już w pierwszym tygodniu od debiutu cieszyła się większym sukcesem niż jej poprzednicy. Zdobyła do tej pory ponad 2 miliardy streamów, a sam Metro Boomin spędził 10 tygodni na listach Billboard Hot 100 i Billboard Global 200. „Creepin” znalazł się na 3. miejscu, a „Superhero (Heroes & Villains)” z Future i Chrisem Brownem wspięły się na 8. miejsce – ten drugi niedawno pokrył się platyną w USA.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu
Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.
Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.
Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.
Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:
– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.
Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.
„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.
Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.
– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Trzy tygodnie temu Avi informował, że album „WPR” pokrył się złotem. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że krążek podwoił sprzedaż.
Avi ogłosił dzisiaj, że jego nowy album uzyskał status platynowej płyty. To oznacza, że sprzedał się on w 30-tysięcznym nakładzie. Do sprzedaży wliczają się wersje fizyczne albumu + streaming. W przypadku streamingu 20 złotych przychodu jest przyjmowane jako sprzedaż jednego albumu.
– WPR pokryła się platyną. Dziękuję – napisał.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W tym roku na sylwestrowej scenie Sylwestra z Dwójką zobaczymy Malika Montanę.
Telewizja Polska ogłosiła, że tegoroczny Sylwester z Dwójką odbędzie się przed katowickim Spodkiem i ma być jedną z największych imprez ostatnich lat. W line-upie wylądował Malik Montana. Raper zebrał już pierwsze gratulacje, m.in. od Diho, który nie krył zadowolenia z udziału kolegi w telewizyjnym show.
Stacja zapowiada wydarzenie jako ogólnopolskie widowisko z mocnym zestawem wykonawców. Start programu zaplanowano na środę 31 grudnia o 19.50. Imprezę będzie można oglądać na żywo na antenie TVP2 oraz w streamie na TVP VOD.
– Malik Montana już niedługo na największej imprezie sylwestrowej w Polsce – informuje stacja.
Raperowi już pogratulowali Diho i 730Huncho:

Ponadto zagrają:
- Ich Troje
- Maryla Rodowicz
- DODA
- Justyna Steczkowska
- Kayah
- Piersi
- Piotr Kupicha i Feel
- Oskar Cyms
- Roxie
- Viki Gabor
- CLEO
- Kuba Badach
- Margaret
- Michał Szpak
- Dawid Kwiatkowski
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Film 50 Centa o Diddym na polskim Netflixie. Raper oskarża platformę
Prawnicy Combsa mają m.in. problem z tym, że za produkcję odpowiada Fifty.
Nowy dokument Netfliksa o Diddym wywołał potężną burzę zanim w ogóle zdążył się rozkręcić. Ekipa rapera zarzuca platformie nielegalne wykorzystanie prywatnych nagrań.
Ledwo „Sean Combs: Rozliczenie” pojawił się 2 grudnia również w polskim Netfliksie, a przedstawiciele Diddy’ego zaczęli walić obuchem w drzwi platformy. W ich ocenie projekt to nie dokument, tylko celowy atak, zrealizowany wbrew prawu i wbrew artyście.
W oświadczeniu, które trafiło do mediów, reprezentanci Combsa stwierdzają, że Netflix oparł serial na materiałach, które nie miały prawa dostać się do publicznego obiegu.
– Netflix przedstawia ten materiał jako dokument, ale to haniebny atak. Dzisiejszy zwiastun potwierdza, że Netflix korzysta z nagrań, które zostały pozyskane bezprawnie. Sean Combs od 19. roku życia gromadził materiały, by opowiedzieć swoją historię na własnych zasadach. To niesprawiedliwe i nielegalne, że platforma przywłaszcza sobie jego pracę.
– Netflix desperacko próbuje sensacyjnie pokazać każdą minutę życia pana Combsa, ignorując prawdę i jedynie nakręcając medialną nagonkę. Gdyby zależało im na faktach albo na jego prawach, nie wyciągaliby prywatnych nagrań z kontekstu – w tym rozmów z prawnikami, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. Żadne prawa do tych materiałów nie zostały przekazane Netflixowi ani żadnej innej firmie.

W tle konflikt z 50 Centem
Produkcja powstała z udziałem Curtisa „50 Centa” Jacksona, który od lat jedzie po Diddym przy każdej możliwej okazji. Ludzie Combsa nie ukrywają oburzenia:
– To szokujące, że Netflix oddał kreatywną kontrolę nad tym projektem osobie, która od lat publicznie atakuje pana Combsa.
Netflix odbija piłeczkę
Platforma nie zamierza brać ciosów na klatę. W odpowiedzi przytoczono stanowisko reżyserki Alexandrii Stapleton, która zapewnia, że wszystko zostało zrobione zgodnie z prawem:
– Nagrania trafiły do nas legalnie i mamy do nich stosowne prawa. Zrobiliśmy wszystko, by chronić tożsamość twórcy tych materiałów. Sean Combs od dekad obsesyjnie nagrywa siebie i swoje otoczenie. Próbowaliśmy też wielokrotnie uzyskać od jego prawników komentarz oraz zaprosić go do udziału w projekcie, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuZnany muzyk ujawnił mroczne kulisy śmierci Pona
-
News4 dni temuPeja zaskakuje – zdjęcie z Pelsonem i Doniem. „Spotkanie po latach”
-
Felieton5 dni temu„Kutas Records” – żart Kuqe 2115 to tak naprawdę spory problem – felieton
-
News1 dzień temuThe Nitrozyniak dissuje Boxdela, Gimpera i Wardęgę
-
News3 dni temuPrzemek Ferguson dissuje Filipka!
-
News2 dni temuBezdomny Bastek dostał propozycję pracy. Jak zareagował?
-
News5 dni temuPo bójce z Żabsonem, Bedoes ma bliznę na głowie
-
News4 dni temuBedoes o problemach psychicznych Sentino