Sprawdź nas też tutaj

News

MTV VMA 2022 rozdane – lista zwycięzców

Nicki Minaj z honorową nagrodą za wkład w kulturę.

Opublikowany

 

nicki minaj

Ubiegłej nocy w Prudential Center w New Jersey odbyła się gala MTV Video Music Awards 2022. W rolę gospodarzy wcielili się LL Cool J, Nicki Minaj i Jack Harlow. Nie zabrakło również elektryzujących występów, na scenie pokazali się m.in. Eminem, Snoop Dogg, Lizzo, Blackpink, Marshmello, Måneskin i Bad Bunny, Red Hot Chilli Peppers i wspomniana Nicki Minaj.

Kto zgarnął statuetki za najlepsze teledyski roku? Triumfował Jack Harlow z czterema nagrodami. Tuż za nim uplasowali się Lil Nas X oraz Taylor Swift, którzy odebrali po trzy wyróżnienia. Nicki Minaj otrzymała honorową nagrodę za wkład w kulturę, Video Vanguard Award, a z kolei Global Icon Award powędrowała do rockowej grupy Red Hot Chili Peppers.

TELEDYSK ROKU, prezentowane przez Burger King®

  • Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
  • Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO/Republic
  • Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
  • Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Olivia Rodrigo – „brutal” – Geffen Records
  • Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records

ARTYST(K)A ROKU

  • Bad Bunny – Rimas Entertainment
  • Drake – OVO/Republic
  • Ed Sheeran – Atlantic Records
  • Harry Styles – Columbia Records
  • Jack Harlow – Generation Now / Atlantic Records
  • Lil Nas X – Columbia Records
  • Lizzo – Atlantic Records

PIOSENKA ROKU

  • Adele – „Easy on Me”
  • Billie Eilish – „Happier Than Ever”
  • Doja Cat – „Woman”
  • Elton John & Dua Lipa – „Cold Heart (PNAU Remix)”
  • Lizzo – „About Damn Time”
  • The Kid Laroi & Justin Bieber – „Stay”

DEBIUT ROKU, prezentowane przez EXTRA® Gum 

  • Baby Keem – Columbia Records
  • Dove Cameron – Disruptor Records / Columbia Records
  • GAYLE – Atlantic Records / Arthouse Records
  • Latto – Streamcut / RCA Records
  • Måneskin – Arista Records
  • SEVENTEEN – PLEDIS Entertainment/Geffen Records              

PUSH PERFORMANCE ROKU

  • wrzesień 2021: Griff – „One Night” – Warner Records
  • październik 2021: Remi Wolf – „Sexy Villain” – Island Records
  • listopad 2021: Nessa Barrett – „i hope ur miserable until ur dead” – Warner Records
  • grudzień 2021: SEVENTEEN – „Rock With You” – PLEDIS Entertainment / Geffen Records
  • styczeń 2021: Mae Muller – „Better Days” – Capitol Records UK
  • luty 2022: GAYLE – „abcdefu” – Atlantic Records / Arthouse Records
  • marzec 2022: Shenseea – „R U That” – Rich Immigrants / Interscope Records
  • kwiecień 2022: Omar Apollo – „Tamagotchi” – Warner Records
  • maj 2022: Wet Leg – „Chaise Longue” – Domino Recording Company
  • czerwiec 2022: Muni Long – „Baby Boo” – Supergiant Records LLC / Def Jam Recording
  • lipiec 2022: Doechii – „Persuasive” – Top Dog Entertainment / Capitol Records

NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA

  • Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO/Republic
  • Elton John & Dua Lipa – „Cold Heart (PNAU Remix)” – EMI / Interscope Records
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Megan Thee Stallion & Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment
  • Post Malone & The Weeknd – „One Right Now” – Mercury Records / Republic Records
  • ROSALÍA ft. The Weeknd – „LA FAMA” – Columbia Records
  • The Kid LAROI & Justin Bieber – „STAY” – Columbia Records

NAJLEPSZY TELEDYSK POPOWY

  • Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
  • Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
  • Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
  • Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
  • Lizzo – „About Damn Time” – Atlantic Records
  • Olivia Rodrigo – „traitor” – Geffen Records

NAJLEPSZY TELEDYSK HIP-HOPOWY

  • Eminem & Snoop Dogg – „From The D 2 The LBC” – Shady / Aftermath / Interscope Records
  • Future ft. Drake, Tems – „WAIT FOR U” – Freebandz / Epic Records
  • Kendrick Lamar – „N95” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
  • Latto – „Big Energy” – Streamcut / RCA Records
  • Nicki Minaj ft. Lil Baby – „Do We Have A Problem?” – Young Money / Cash Money / Republic Records
  • Pusha T – „Diet Coke” – G.O.O.D. Music / Def Jam

NAJLEPSZY TELEDYSK ROCKOWY

  • Foo Fighters – „Love Dies Young” – RCA Records
  • Jack White – „Taking Me Back” – Third Man Records
  • Muse – „Won’t Stand Down” – Warner Records
  • Red Hot Chili Peppers – „Black Summer” – Warner Records
  • Shinedown – „Planet Zero” – Elektra Music Group
  • Three Days Grace – „So Called Life” – RCA Records

NAJLEPSZY TELEDYSK ALTERNATYWNY

  • Avril Lavigne ft. blackbear – „Love It When You Hate Me” – Elektra Music Group / DTA Records
  • Imagine Dragons x JID – „Enemy” – KIDinaKORNER / Interscope Records
  • Machine Gun Kelly ft. WILLOW – „emo girl” – Bad Boy / Interscope Records
  • Måneskin – „I WANNA BE YOUR SLAVE” – Arista Records
  • Panic! At The Disco – „Viva Las Vengeance” – Fueled By Ramen / Elektra Music Group
  • Twenty One Pilots  – „Saturday” – Fueled By Ramen / Elektra Music Group
  • WILLOW, Avril Lavigne ft. Travis Barker – „G R O W” – MSFTSMusic / Roc Nation Records

NAJLEPSZY TELEDYSK LATINO

  • Anitta – „Envolver” – Warner Records
  • Bad Bunny – „Tití Me Preguntó” – Rimas Entertainment
  • Becky G X KAROL G – „MAMIII” – Kemosabe Records / Sony Music Latin / RCA Records
  • Daddy Yankee – „REMIX” – Republic Records
  • Farruko – „Pepas” – Sony Music US Latin
  • J Balvin & Skrillex – „In Da Getto” – Sueños Globales, LLC /Universal Music Latino / Asylum Records UK

NAJLEPSZY TELEDYSK R&B

  • Alicia Keys – „City of Gods (Part II)” – AKW
  • Chlöe – „Have Mercy” – Parkwood Entertainment / Columbia Records
  • H.E.R. – „For Anyone” – RCA Records
  • Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool/RCA Records
  • Summer Walker, SZA & Cardi B – „No Love (Extended Version)” – LVRN / Interscope Records
  • The Weeknd – „Out Of Time” – XO / Republic Records

NAJLEPSZY TELEDYSK K-POP

  • BTS – „Yet To Come (The Most Beautiful Moment)” – BIGHIT Music / Geffen Records
  • ITZY – „LOCO” – JYP Entertainment
  • LISA – „LALISA” – YG Entertainment / Interscope Records
  • SEVENTEEN – „HOT” – PLEDIS Entertainment/Geffen Records
  • Stray Kids – „MANIAC” – JYP Entertainment
  • TWICE – „The Feels” – JYP Entertainment

VIDEO FOR GOOD – NAJLEPSZY TELEDYSK ZE SPOŁECZNYM PRZEKAZEM

  • Kendrick Lamar – „The Heart Part 5” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
  • Latto – „P*ssy” – Streamcut / RCA Records
  • Lizzo – „About Damn Time” – Atlantic Records
  • Rina Sawayama – „This Hell” – Dirty Hit
  • Stromae – ”Fils de joie” – Mosaert Label / The Darkroom / Interscope Records

NAJLEPSZY WYSTĘP W METAVERSE

  • BLACKPINK The Virtual | PUBG – YG Entertainment / Interscope Records
  • BTS | Minecraft – BIGHIT Music / Geffen Records
  • Charli XCX | Roblox – Atlantic Records
  • Justin Bieber – An Interactive Virtual Experience | Wave – Def Jam
  • Rift Tour ft. Ariana Grande | Fortnite – Republic Records
  • Twenty One Pilots Concert Experience | Roblox – Fueled By Ramen / Elektra Music Group

NAJLEPSZY TELEDYSK DŁUGOMETRAŻOWY

  • Billie Eilish – „Happier Than Ever: A Love Letter to Los Angeles” – Darkroom / Interscope Records
  • Foo Fighters – „Studio 666” – RCA Records
  • Kacey Musgraves – „star-crossed – Interscope Records” / MCA Nashville
  • Madonna – „Madame X” – Interscope Records
  • Olivia Rodrigo – „driving home 2 u” – Geffen Records
  • Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records

NAJLEPSZE ZDJĘCIA

  • Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
  • Camila Cabello ft. Ed Sheeran – „Bam Bam” – Epic Records
  • Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
  • Kendrick Lamar – „N95” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
  • Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool / RCA Records
  • Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records

NAJLEPSZA REŻYSERIA

  • Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
  • Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
  • Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
  • Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records

NAJLEPSZA DYREKCJA ARTYSTYCZNA

  • Adele – „Oh My God” – Columbia Records
  • Doja Cat – „Get Into It (Yuh)” – Kemosabe Records / RCA Records
  • Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO / Republic Records
  • Kacey Musgraves – „simple times” – Interscope Records / MCA Nashville
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Megan Thee Stallion ft. Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment

NAJLEPSZE EFEKTY

  • Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
  • Coldplay X BTS – „My Universe” – Atlantic Records
  • Kendrick Lamar – „The Heart Part 5” – pgLang/Top Dawg Entertainment/Aftermath/Interscope Records
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Megan Thee Stallion & Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment
  • The Kid LAROI & Justin Bieber – „STAY” – Columbia Records

NAJLEPSZA CHOREOGRAFIA

  • BTS – „Permission to Dance” – BIGHIT Music/Geffen Records
  • Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
  • FKA twigs ft. The Weeknd – „Tears In The Club” – Atlantic Records
  • Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
  • Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
  • Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool / RCA Records

NAJLEPSZY MONTAŻ

  • Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
  • Doja Cat – „Get Into It (Yuh)” – Kemosabe Records / RCA Records
  • Olivia Rodrigo – „brutal” – Geffen Records
  • ROSALÍA – „SAOKO” – Columbia Records
  • Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
  • The Weeknd – „Take My Breath” – XO / Republic Records

GRUPA ROKU

  • Blackpink
  • BTS
  • City Girls
  • Foo Fighters
  • Imagine Dragons
  • Måneskin
  • Red Hot Chili Peppers
  • Silk Sonic

PIOSENKA LATA

  • Bad Bunny & Chencho Corleone – „Me Porto Bonito”
  • Beyoncé – „Break My Soul” 
  • Charlie Puth – „Left and Right (feat. Jung Kook of BTS)”
  • Doja Cat – „Vegas (from the Original Motion Picture Soundtrack Elvis)” 
  • Future ft. Drake, Tems – „Wait for U”
  • Harry Styles – „Late Night Talking” 
  • Jack Harlow – „First Class” 
  • Kane Brown – „Grand” 
  • Latto x Mariah Carey – „Big Energy (Remix) ft. DJ Khaled” 
  • Lizzo – „About Damn Time” 
  • Marshmello x Khalid – „Numb” 
  • Nicki Minaj – „Super Freaky Girl” 
  • Nicky Youre & Dazy – „Sunroof” 
  • Post Malone with Doja Cat – „I Like You (a Happier Song)” 
  • ROSALÍA – „BIZCOCHITO” 
  • Steve Lacy – „Bad Habit”

ALBUM ROKU

  • Adele – 30
  • Bad Bunny – Un Verano Sin Ti
  • Billie Eilish – Happier Than Ever
  • Drake – Certified Lover Boy
  • Harry Styles – Harry’s House


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

Pablo Novacci: „Zostałem oszukany, jestem na dnie i z długami”

Raper skończył 33 lata, ale jak informuje, to najgorsze urodziny w jego życiu.

Opublikowany

 

Przez

pablo novacci

Raper i producent z Jeleniej Góry podzielił się ze słuchaczami smutnymi wieściami. Novacciemu nie poszło w biznesie – bo jak informuje – zaufał nieodpowiednim ludziom.

– Ogólnie to myślałem, że rok temu (12.12) miałem najgorsze urodziny w życiu, ale w tym roku te przebiją wszystko. Nie odbierajcie tego jako jakieś żalenie się, po prostu to najgorszy rok w moim całym życiu, jestem chodzącym zombie i jestem na samym dnie. Zostałem potężnie oszukany i wpieprzony w długi, w dodatku chcąc dobrze – napisał.

– Chciałem wrzucić numer na moje urodziny jak co roku to robię, ale bez ściemy zamuliłem bo nie miałem siły podnieść się z łóżka, a co dopiero coś tam klikać. Sorry, wrzucę na dniach, więc wyjdzie trochę później na Spotify, a na YouTube to zaraz mogę wrzucić w sumie – dajcie znać czy w ogóle chcecie. Muzyka to ostatnie co mi zostało, tak samo jak słuchacze. Jeszcze raz sorry za tak depresyjny post, ale jest jak jest, koniec z jakąkolwiek ściemą. 33 lata w dupę j*bane – dodał.

Pablo Novacci sporą część swojego życia spędził na Wyspach Brytyjskich. Współpracował ze śmietanką polskiej sceny hip-hopowej, m.in. z Białasem, Bedoesem, Koldim, Sentino, Smolastym, Sponsem, White 2115 czy Young Multim.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

The Game: „Bez wątpienia jestem najlepszym raperem z Compton”

Raper podzielił słuchaczy.

Opublikowany

 

the game

The Game w rozmowie z Shannonem Sharpe’em bez wahania ogłosił się numerem jeden z Compton.

Podczas wizyty w programie Club Shay Shay raper wrócił do starej, ale zawsze gorącej dyskusji o hierarchii muzycznej swojego miasta. The Game postawił sprawę jasno i bez półśrodków:

– Zdecydowanie jestem najlepszym raperem z Compton – powiedział wprost, a chwilę później poszerzył tę tezę na całe Zachodnie Wybrzeże.

Raper przekonywał, że jego pozycja wynika z połączenia warsztatu i ulicznego doświadczenia:

– Nikt nie jest w stanie mnie przegadać. Każdy, kto się zna, to wie.

Game podkreślił technikę i autentyczność jako fundament swojej twórczości. Na koniec dorzucił jeszcze jedno zdanie, które tylko podgrzało atmosferę: – Jestem najlepszym raperem w tym mieście.

Fragment rozmowy szybko obiegł sieć po tym, jak udostępnił go DJ Akademiks na Instagramie. W komentarzach momentalnie pojawiło się nazwisko Kendricka Lamara, a fani podzielili się na obozy. Jedni bronili legendy Kendricka, inni przyklaskiwali Game’owi, część próbowała godzić oba światy.

Jeden z komentarzy zwrócił uwagę na ponadczasowość twórczości Lamara. – Kendrick jest najlepszy, a jego muzyka przetrwa, bo mówi o realnych sprawach, a nie tylko rzuca wyzwiskami – napisał fan. Pojawiły się też głosy, że choć The Game ma prawo do takiego zdania, wpływ Kendricka na tożsamość Compton jest nie do podważenia.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Kobik o Bedoesie: „Ma lepsze teksty niż większość raperów w Polsce”

Krakowski raper zwrócił się do rapowych legend, które sieją nienawiść wobec Młodego Borka.

Opublikowany

 

Przez

kobik bedoes

Kobik bardzo pozytywnie wypowiada się na temat Bedoesa, któremu kibicuje od samego początku.

Krakowski raper został zapytany przez jednego z fanów o szczerą opinię na temat szefa 2115. Kobik postanowił szerzej wypowiedzieć się na temat Bedoesa i wbić szpilę wszystkim, którzy go hejtują.

– Kozak. Nigdy nie zrozumiem hejtu na jego osobę. Kibicuję odkąd miał naście lat i rapował do kamerki w swoim pokoju. Ma lepsze wyczucie, flow i teksty niż większość raperów w Polsce. To jest rap 21 wieku. Jak wyszedł kilka temu na scenę i powiedział na koncercie, że kto nie jest z nimi to ssie, to pomyślałem sobie że o to chodzi i to było mega rapowe – wielki props za to. Z tego co pamiętam, chyba nawet za to przepraszał, choć nigdy nie powinien. Wszystkie rapowe legendy, które sieją nienawiść dookoła tego człowieka moim zdaniem powinny się wstydzić za siebie. Mi byłoby wstyd mieć +/-40 lat i się tak zachowywać – napisał.

Bedoes mocno polaryzuje słuchaczy. Jednią uważają go za ważny głos pokolenia, a inni zarzucają populistyczne zagrywki.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Peja wspomina na płycie Gohę Magical

Nowy album Slums Attack jest już dostępny.

Opublikowany

 

Przez

peja goha magical

Wczoraj ukazała się nowa płyta Slums Attack „Slug”. W jednym z numerów Rychu wspomina Gohę Magical, mamę popularnego patostreamera.

W utworze „Hierarchia wartości” Peja bierze na celownik współczesną popkulturę i jej idoli, zestawiając dawnych bohaterów z dzisiejszymi internetowymi symbolami bylejakości. Raper jest rozczarowany tym, jak bardzo zmieniły się punkty odniesienia kolejnych pokoleń:

Zmiana hierarchii wartości jakbyś mnie o to pytał. Kiedyś Tata Kazika, dzisiaj mama Magical. Co tu się odpi*rdala? Dawno przestałem wnikać. Nie mój świat, do swojego ja nie wpuszczam toxica” – nawija.

W refrenie Peja jeszcze mocniej dokręca śrubę, komentując obsesję na punkcie pieniędzy, zasięgów i pustych wizerunków.

„Ludzie nie chcą już empatii, pragną tylko nowe Lambo. Wpatrzeni w ameby, w ich wizerunek i banknot” – rapuje.

Numer jest częścią świeżo wydanego albumu „Slug” Slums Attack. Całość jest już dostępna do odsłuchu na YouTube.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

„Nie chodzi o to, czy ktoś go lubi” – Bedoes o numerze Żabsona z Wizem Khalifą

Szef 2115 podkreśla, że to historyczne wydarzenie.

Opublikowany

 

bedoes żabson wiz khalifa

Współpraca Żabsona z Wizem Khalifą wywołała spore poruszenie. Głos w sprawie zabrał też Bedoes 2115, który powiedział o „historycznym wydarzeniu”.

Bedoes odniósł się do numeru „Klasyk”, który Żabson nagrał z jednym z największych graczy amerykańskiego rapu. Choć relacje między nimi bywały w przeszłości napięte, tym razem raper z Bydgoszczy jasno zaznaczył, że osobiste sympatie nie mają tu żadnego znaczenia. Liczy się skala wydarzenia i jego symbolika dla całej sceny.

– Nie rozmawiajmy o tym czy Żabson jest w kogoś typie, czy ktoś go lubi czy nie, tylko rozmawiajmy o tym, co się wydarzyło, bo to jest historyczne. Gdyby ktoś małolatowi z Opoczna, który siedzi i słucha non stop Wiz Khalify powiedział: „Gościu, kiedyś polecisz do studia do Los Angeles i nagrasz z nim numer”… To jest historyczne, całym sercem wspieram.

W dalszej części wypowiedzi Bedoes poszerzył kontekst i podkreślił, że taka kolaboracja powinna być impulsem motywacyjnym nie tylko dla artystów, ale też dla fanów i młodych ludzi z mniejszych miejscowości. Zwrócił uwagę na to, że pochodzenie czy zaplecze rodzinne nie muszą zamykać drogi do największych celów.

– Uważam, że jako Polacy powinniśmy się wspierać. Nieważne skąd jesteś, z jakiego miasta, dużego czy małego, jaka jest twoja sytuacja rodzinna, bo wielu raperów pochodzi z rozbitych rodzin i małych miast, nigdy nie przestawaj gonić swoich marzeń i wierzyć w to. Ten numer jest na to największym dowodem, żeby mierzyć jak najwyżej i nigdy nie przestawać wierzyć.

Wspólny numer Żabsona i Wiza Khalify od piątku jest szeroko komentowany jako jedna z największych międzynarodowych kooperacji w historii polskiego rapu.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: