Sprawdź nas też tutaj

tekstylia

New Era z nowym dystrybutorem w Polsce!

Opublikowany

 

New Era – kultowy amerykański producent czapek rozpoczyna współpracę z nowym dostawcą w Polsce. Od grudnia wyłącznym dystrybutorem słynnych fullcapów i snapbacków wywodzących się z najlepszej ligi bejsbolowej na świecie będzie Marketing Investment Group – właściciel m.in. salonów Sizeer, Timberland i Umbro. MIG planuje dystrybucję produktów New Era zarówno we własnych sklepach jak i zakłada współpracę z klientami hurtowymi na szeroką skalę.

Historia marki sięga lat 20. ubiegłego wieku. Niemiecki imigrant Ehrhardt Koch od podstaw stworzył firmę, która dziś dostarcza czapki dla klubów z bejsbolowej ligi MLB oraz futbolowej NFL w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy model czapki zadebiutował w 1934 podczas meczu bejsbolowego w USA – założyła ją drużyna Cleveland Indians. New Era przez lata budowała swoją pozycję, zdobywają uznanie zarówno sportowców, jak i ludzi, którzy nosząc czapki identyfikowali się ze swoimi ulubionymi drużynami sportowymi.  1980 roku została stworzona kultowa dziś diamentowa kolekcja czapek – 59FIFTY Cap, która święci triumfy na całym świecie i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów.

 

– Od dwóch lat New Era forsuje nową strategię pod hasłem „Fly our own flag”, która wspiera indywidualność i oryginalność każdego, kto zakłada czapkę tej marki – mówi Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony MIG. – Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami poszczególnych klubów sportowych każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji FUN lub Lifestyle. W szerokiej ofercie marki, którą zaproponujemy naszym klientom, każdy znajdzie coś dla siebie. Coś co pozwoli mu wyrazić swoje emocje i pozostać w 100% autentycznym – dodaje Dawid Dobija.

 

Na całym świecie ambasadorami marki są największe gwiazdy ze świata sportu i show biznesu. Od lat wielkim fanem czapek New Era jest Spike Lee, a także David Beckham, Jay Z, Darren Bent, Jennifer Lopez, Rihanna, Lewis Hamilton i wielu innych.

 

new-era-logo-3578758

Czapki, a także akcesoria i konfekcja New Era będą dostępne w wybranych salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com. Ponadto Marketing Investment Group zakłada szeroką współpracę z klientami hurtowymi, posiadającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle’ owe. W tych źródłach produkty z najnowszej kolekcji będą dostępne już w grudniu 2012 roku.  Showroom z produktami marki znajduje się w siedzibie MIG w Krakowie.

 

– Wierzymy, że polscy klienci docenią wartości, jakie niesie ze sobą historia marki i jej dziedzictwo. Od ponad 90 lat nikt inny nie zaskarbił sobie takiego zaufania zarówno profesjonalistów, jak i tych, którzy wielbią ten profesjonalizm. Zakładając snapback z kultową sygnaturą New York stajemy się częścią pewnej społeczności, która zrzeszając ludzi wyznających te same zasady, lubiących  ten sam klub sportowy czy muzykę, nie blokuje oryginalności i wspiera indywidualne inicjatywy.

 

Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

tekstylia

DO OR DIE – nowa kolekcja Diamante

Opublikowany

 

(więcej…)

Czytaj dalej

tekstylia

Bohaterowie Air Max Day 2018

Opublikowany

 

(więcej…)

Czytaj dalej

tekstylia

8. faktów na temat nowych Air Max 270

Opublikowany

 

(więcej…)

Czytaj dalej

tekstylia

Wac Toja w lookbooku Stoprocent

Opublikowany

 

(więcej…)

Czytaj dalej

tekstylia

Diamante x S.King – premiera limitowanego mini-dropa

Opublikowany

 

(więcej…)

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: