Singiel
Nicki Minaj łączy siły z 50 Centem
Posłuchajcie „Beep Beep”.

„Beep Beep” to wspólny singiel Nicki Minaj i 50 Centa. Promuje on płytę raperki „Pink Friday 2”.
Nicki Minaj od ponad dekady nadaje ton muzyce i modzie, tworząc historię i budując osobistą markę megagwiazdy. Nicki jest pierwszą kobietą, która wprowadziła na listę Billboard Hot 100 setkę swoich hitów. Do dziś miała w zestawieniu imponującą liczbę 133 utworów, z czego trzy były numerami 1, 70 dotarło do Top 40 (rekord wśród raperek), a 23 było w Top 10 (także rekord w tej kategorii). Jako songwriterka może się także pochwalić największą liczbą utworów wprowadzonych do Billboard Hot 100 przez kobietę w poprzedniej dekadzie.
Jej przełomowy singiel „Super Bass” osiągnął ponad miliard wyświetleń na YouTube, podobnym sukcesem może się pochwalić także „Anaconda”. Nicki jest pierwszą kobietą, która przekroczyła tę magiczną barierę więcej niż jednym utworem.
Począwszy od debiutanckiego „Pink Friday” z 2010 r., kariera Nicki nieustannie się rozwija. Według informacji udostępnionych przez MRC Data, krążek w pierwszym tygodniu sprzedaży znalazł ponad 375 tys. nabywców. Wydawnictwo z miejsca uzyskało status w historii muzyki, stając się najchętniej kupowaną rapową płytą nagraną przez kobietę od czasu Lauryn Hill i jej „The Miseducation of Lauryn Hill” z 1998 r.
Oprócz sukcesów muzycznych Nicki realizuje się także w innych dziedzinach. Artystka była jurorką w „American Idol”, ma na koncie także role filmowe z „Innej kobiecie” (2014 r.) u boku Kate Upton, Cameron Diaz i Leslie Mann oraz w produkcji „Barbershop 3: Na ostro”. Minaj użyczyła także głosu jednej z postaci w filmie „Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów”. Gwiazda ma na koncie głośne współprace z markami Fendi, Adidas, H&M, Diesel, Mercedes-Benz, Sprint i Pepsi, wypuściła także na rynek kolekcję lakierów do paznokci przygotowaną z marką OPI, była także ambasadorką pomadek Viva Glam marki MAC. Według danych podanych przez Racked, sygnowana jej ksywką szminka była najlepiej sprzedającą się w historii marki. Nicki jest także współwłaścicielką platformy streamingowej TIDAL, a jej audycja „BEATS 1 QUEEN Radio Show” była najwyżej ocenianym programem w historii Apple Music.
W bieżącej dekadzie kariera Minaj wskoczyła na jeszcze wyższe obroty. W 2021 r. „Beam My Up Scotty” zawojowało rynek jako najmocniejszy debiut żeńskiego mixtape’u w historii Billboard 200, w tym samym roku „Super Bass” stało się jej pierwszym diamentowym singlem w USA. W 2022 r. „Super Freaky Girl” zaliczyło imponujący debiut na Billboard Hot 100, lądując od razu na szczycie zestawienia. Piosenka była pierwszym singlem raperki w XXI w., który wspiął się na najwyższy stopień podium tego zestawienia. Nicki jest raperką z największą liczbą solowych krążków w Top 10 w historii listy Billboard 200, najczęściej nagradzaną raperką w ramach American Music Awards, a także pierwszą raperką, której utwory odtworzono na Spotify ponad 30 mld razy.
Za sprawą wydanego przez kilkoma dniami „Pink Friday 2” wszystko ponownie staje się różowe.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Singiel
Ten Typ Mes: „W tle leci głośno Mezo „Kryzys”. A propos, co wy z tym hiphopolo?”
Znamy tutuł i datę premiery nowej płyty Mesa.

Singlem „God Bless” Ten Typ Mes zapowiada początek nowej ery i płytę zatytułowaną „Bukowski”.
Nowy album Mesa „Bukowski” ma być najbardziej osobistym wydawnictwem w karierze rapera. Tytuł nawiązuje do Charlesa Bukowskiego – amerykańskiego pisarza słynącego z brutalnej szczerości i bezkompromisowości.
„W tle leci głośno Mezo „Kryzys”. A propos, co wy z tym hiphopolo? Którym playerem oszlifowałeś gusta, Napsterem? Jak nie jest zerem, to badziewie z My Music. Jak jest zerem, idź k**wo umyj uszy i to lepiej Karcherem. Jestem hustlerem i ty nie wiesz co to znaczy. Ty nie wiesz co to znaczy, i dobrze” – nawija Mesiwo.
Album „Bukowski” ma mieć premierę przed wakacjami. Za jego produkcję odpowiada Magiera.
Dzisiaj o 18:00 ma się ukazać teledysk do pierwszego singla, z którym zapoznacie się poniżej.
Singiel
Lordofon i tajemniczy Hiroszima – zapowiedź wspólnej płyty
Lordofon przedstawił fanom postać enigmatycznego pana Hiroszimy.

Może to „Cheesy”, ale duet rozpoczyna nowy projekt premierą punk rapowego love songu. Czym jeszcze zaskoczy w tym roku?
Blisko dwa lata po premierze ostatniej płyty Lordofon powraca z nowym materiałem! Drugi studyjny album zespołu – „Passé” – został świetnie przyjęty przez środowisko muzyczne i zaowocował występem na największych festiwalach w Polsce (Open’er Festival, Męskie Granie, Pol’and’Rock), nominacją do Fryderyka w kategorii „Zespół roku”, wejściem na podium OLiS (Oficjalnej Listy Sprzedaży Albumów) oraz wyprzedaną klubową trasą koncertową.
Teraz przyszedł czas na nowe, zarówno brzmienia czy konteksty, jak i – a w zasadzie przede wszystkim – nowo zawiązane współprace. Na social mediach zespołu możemy znaleźć informację o pierwszej z nich – Lordofon przedstawił fanom postać enigmatycznego pana Hiroszimy. To, kim jest Hiroszima i jaką rolę pełni w nowym projekcie zespołu, pozostaje zagadką, choć jego głos, który słyszymy w teledysku do nowego singla, może wydawać się znajomy…
Sam singiel stanowi otwarcie nowego rozdziału w twórczości muzycznej zespołu. Po mocniejszym brzmieniowo, rockowym „Passé”, Lordofon zdecydował się na kolejne eksperymenty – obok charakterystycznych dla nich, alt rapowych numerów, na płycie pojawią się też melodyjne piosenki i nieoczywiste love songi.
Maciek Poreda i Michał Jurek, czyli nazwiska stojące za duetem Lordofon, niejednokrotnie udowadniali już, że bycie „cheesy” jest im zupełnie niestraszne. Swoim poczuciem humoru, autoironią i unikatowym stylem muzycznym od lat zdobywają serca kolejnych, niezwykle oddanych fanów. Nowy album na pewno przyniesie wiele zaskoczeń – ale kto inny na rynku muzycznym mógłby pozwolić sobie na taką nieszablonowość, jak oni?

Kronkel Dom na chwilę zniknął z radaru, ale jego fani mogą być spokojni – żyje i ma się więcej niż dobrze! Właśnie ukazał się najnowszy singiel rapera „KUZYNI”, który promuje nadchodzący album o tym samym tytule. Już teraz można posłuchać go we wszystkich serwisach streamingowych, a na YouTube jest dostępny wraz z teledyskiem.
Choć liczne hity w jego dyskografii to głównie energetyczne utwory utrzymane w brzmieniu charakterystycznym dla zachodnioeuropejskiego ulicznego rapu, Kronkel Dom niejednokrotnie poruszał w swoich kawałkach trudne tematy związane z dzieciństwem, emigracją i początkami na niemieckiej scenie muzycznej. Teraz raper dzieli się ze słuchaczami utworem „KUZYNI”, który z pewnością rzuci nowe światło na jego postać.
– To dla mnie bardzo osobisty utwór, w którym opowiadam o swoich przeżyciach związanych nie tylko z muzyką. Nie ukrywam, że tworzenie go było dla mnie bardzo trudne i długo zastanawiałem się, czy na pewno chcę go opublikować. Ostatecznie zwyciężyła chęć zrzucenia z siebie ciężaru przeszłości, który przytłaczał mnie przez długi czas – Kronkel Dom o utworze „KUZYNI”.
Singiel „KUZYNI” wyprodukowany przez Deemza promuje nowy album Kronkel Doma o tym samym tytule, który ukaże się w pierwszej połowie 2025 roku. Prawie wszystkie teledyski promujące to wydawnictwo zostały zrealizowane w Niemczech, by uzyskać efekt spójności wizualnej strony płyty z jej brzmieniem. Za dystrybucję cyfrową odpowiada Sony Music Entertainment Poland.
Singiel
White Widow i Kabe muszą ciągle grać – wyczekiwane collabo
Raperzy zapowiadają nowe wydawnictwo.

To trzeci singiel z wyczekiwanego przez fanów krążka White Widow “Supernova”.
“Muszę grać” to efekt współpracy Kabe, Maciasa, Kosiora, Chłopca i Barego. Po raz pierwszy, na wspólnym kawałku, artyści zderzają swoje personalne przekonania związane z dążeniem do celu.
Za newschoolowy vibe, producencko odpowiedzialni są Zzzipper, SULIM i Skibovicz. Visualizer to efekt pracy Jaruke. Singiel dostępny już jest we wszystkich serwisach streamingowych.
Singiel
Roxie Węgiel i 2KBABY – międzynarodowa współpraca. Premiera „Oops”
W numerze usłyszymy m.in. Tima Hensona.

Świeży i gorący jak kalifornijskie słońce, międzynarodowy maxi-singiel Roxie, to kolejna po singlu „AH AH AH” zapowiedź październikowej, anglojęzycznej EP artystki. Materiał powstawał w Los Angeles.
Wydanie składa się z dwóch utworów: w numerze „Oops” Artystka zaśpiewała w duecie z amerykańskim raperem 2KBABY (znanym między innymi z duetu z Marshmello w numerze „Like This”), usłyszymy w nim także dźwięki gitary spod palców Tima Hensona – jednego z najbardziej znanych gitarzystów na świecie, a w utworze „U” oprócz Roxie i 2KBABY usłyszymy także gitarzystę RJ Pasin’a.
Producenci „Oops” i „U” to: Joan Chavira, Tim Henson, Taylor Barber i Michael Montoya – skład znany z prac nad produkcjami Teddy’ego Swimsa, Juice WRLD, Lil UzI Vert, natomiast ze strony polskiej w projekcie uczestniczyli producencko: Kevin Mglej, Weronika Gabryelczyk oraz oczywiście sama Artystka – Roksana Węgiel-Mglej.
-
News1 dzień temu
Ten Typ Mes atakuje Stasiaka i jego żonę
-
teledysk1 dzień temu
Alberto uderza w Malika? „Wziąłem sobie sam, żaden ciapak mi nic nie dał”
-
News2 dni temu
Fani wściekli, a Filipek się tłumaczy z Youtubera na płycie
-
teledysk4 dni temu
Fazi, Mei, Peja, Pih i ich „Plugawa retoryka”
-
News4 dni temu
Chris Carson, Gucci Mane, Juicy J i trzy butelki Bociana
-
teledysk2 dni temu
Duże ksywki u Kobika. Singiel i preorder albumu „Synalek”
-
Singiel1 dzień temu
Ten Typ Mes: „W tle leci głośno Mezo „Kryzys”. A propos, co wy z tym hiphopolo?”
-
News2 dni temu
Wspólnik Bonusa RPK broni polityki migracyjnej