Sprawdź nas też tutaj

News

„NOWY ALBUM WESTA JEST JAK PARA TIMBERLANDÓW”

Opublikowany

 

Kolejne doniesienia na temat nowego albumu rapera z Chicago.

Kilkanaście dni temu pisaliśmy o tym, że Kanye podczas pobytu w Paryżu zorganizował imprezę dla około dwudziestu osób, na której trzykrotnie odtworzył swój najnowszy album. Informację tą potwierdził na Instagramie raper Teophilus London. Ostatecznie okazało się, że były to tylko i wyłącznie plotki, a materiał wciąż jeszcze nie jest gotowy.

 

Dziś po raz kolejny otrzymujemy przedsmak tego, czego możemy spodziewać się na nowej płycie Westa. Tym razem na jej temat wypowiada się Malik Yusef, który związany jest z wytwórnią G.O.O.D. Music.  – Ten album jest inny, jest jak para Timberlandów – jest najwyższej jakości. To nie będzie lekkie i przyjemne brzmienie, bardziej agresywne, będzie kilka eksperymentów, cały czas ciężko nad nim pracujemy. Nagrywaliśmy go na całym świecie. Słucha sie tego naprawdę dobrze – powiedział w rozmowie z magazynem Rolling Stone.

 

Yusef zdradził, że utwór „All Day”, który jakiś czas temu wyciekł do sieci, wcale nie musi znaleźć się na finalnej trackliście. Dodał także, że Ye ma nagranych około 20 utworów, z których wybierze te, które ostatecznie znajdą się na krążku – Teraz nasza współpraca przebiega lepiej. Nad „Yeezusem” pracowaliśmy bardzo długo, to była prawdziwa wojna. On musiał mi uświadamiać, że to nie moja płyta, tylko jego. Wywalał mnie ze studia chyba z osiem razy – wspominał Yusef. – Było trudno, bo on chciał wykreować przez „Yeezusa” swój zupełnie nowy wizerunek. Chciał, by nie było to to, z czym ludzie kojarzyli go wcześniej  – dodał.

 

Dokładna data premiery siódmego studyjnego albumu Westa nie jest jeszcze znana.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Śliwa wrócił cały na biało. Fani ciepło go przyjęli: „Ch*j ci na szczękę”

Poznański raper odrodził się jako gwiazda disco-polo.

Opublikowany

 

Śliwa

Śliwa zniknął na ponad pół roku z social mediów po oskarżeniach współpracowników, że jest nielojalnym oszustem. Raper wrócił cały na biało, ale nie jako raper, tylko disco-polowiec.

Śliwę pod opiekę wziął Bajorson. Obecnie razem z Dawidem Obserwatorem całe trio koncertuje po klubach jako gwiazdy disco-polo. Poznaniak wrócił również na social media. Już nie w bluzie z kapturem, tylko w białym garniturze. Fani przyjęli go nad wyraz ciepło:

„Ch*j ci na szczękę” – brzmi najlepiej lajkowany komentarz pod nowym zdjęciem ex rapera.

Unfollow dla Śliwy i feat z Cypisem?

Duży żal do Śliwy mają jego dawni fani, jeszcze z czasów rapowych. Nie mogą się oni pogodzić z drogą, jaką obrał ich idol. Choć po feedbacku widać, że zostało ich niewielu, zdecydowana większość komentarzy pod nowym zdjęciem disco-polowca jest negatywna:

  • Czekać aż z Cypisem coś nagrasz….
  • Ty lepiej chajsy ludziom za płyty poddawaj, a nie piątkiem się zachwycasz pajacu xd
  • Unfollow, stasznie sie zawiodłem pozerze.
  • Jak można nagrać kawałek typu Taksówkarz, a teraz taką kupę? To tak jak by Slayer zaczął grać bawarską muzyczkę z udawaniem kukułki, przygrywając na drewnianych klawiszach, pogwizdujac jak ptaszek. Włączyłem dosłownie na 20 sekund i musiałem tą szmirę wyłączyć, uszy puchną. Jest tyle dobrej muzyki, a kasztany wam nabijają milionowe wyświetlenia, piszę wam bo disko polo w tym kraju ma się całkiem dobrze. Obłęd Tej, aż tak bardzo grande Cię zmiótł z planszy, żebyś musiał nagrywać szajs do kotleta? Branża poważnych ludzi już ma wyj**ane.Ten kraj na każdym szczeblu spada w dół w zatrważającym tempie.. i kolejny fajans się do tego dokłada, byle kasa i ch*j ze słuchaczami. Pozerstwo jak sam skurw**ynek . Z Taksówkarza nie zrezygnuję, ale reszta leci na gemele.

Śliwa aka Sławomir Świerzyński z Bayer Full

Jedni fani są poirytowani decyzją Śliwy, a inni otwarcie z niego szydzą. Przez jednych jest on porównywany do Sławomira Świerzyńskiego z Bayer Full. Inni przyznają, że to ich koniec przygody z jego muzyką:

Co na to Peja?

Ciekawi mnie podejście Rycha do metamorfozy jego byłego podopiecznego. Wiemy, że weteran nie ma dobrego zdania na temat muzyki disco-polo, nie rozumiał też nigdy fenomenu tzw. hip-hopolo. Możemy się jedynie domyślać, że nie jest on zadowolony z poczynań Śliwy, ale jego ew. wypowiedź na jego temat mogłaby być stonowana, bo wyszedłby on z założenia, że leżącego się nie kopie.

Przy okazji przypominam: Śliwa poszedł w disco-polo. Bajorson alfonsem raperów-przegrywów.

Plakat promujący występy Śliwy, Dawida Obserwatora i Bajorsona

Czytaj dalej

News

Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie

Media całkowicie pominęły ten wątek podczas kampanii.

Opublikowany

 

Przez

popek nawrocki

W 2016 roku Karol Nawrocki proponował Popkowi walkę w oktagonie. Po blisko 10 latach raper przyjął wyzwanie.

Nawrocki proponował Popkowi walkę

W grudniu 2016 roku Karol Nawrocki, który był naczelnikiem Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku dodał wpis, po przegranej walce Popka z Pudzianem w 80 sekund.

– Stawiałem minutę, była minuta i 40 sekund. Popek Monster, może ja w następnej gali? Historyk, urzędnik. W twoim zasięgu – proponował wtedy przyszły prezydent.

Popek odpowiada po 9 latach

Po blisko dekadzie Popek przyjął wyzwanie i wytłumaczył, dlaczego tak długo kazał czekać na decyzję.

– Panie prezydencie-elekcje Nawrocki. Przyjmuję rękawicę. Czekałem tylko na to, kiedy zostanie pan prezydentem, bo jako że jestem królem, byłby pan plebsem, a ja nie walczę z takimi – komentuje Popek, obiecując, że jest gotów nawet udawać, że trenuje, byle tylko doszło do tej walki.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

News

Grupa LEGO i NIKE łączą siły!

kreatywną zabawę – kolekcja nowych produktów już tego lata.

Opublikowany

 

Przez

Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.

Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.

Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w  Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.

A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”

Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.

IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI

Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.

AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA

Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.

W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:  

„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”

Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:  

„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”

W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.

W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.

Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:  

„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”

Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?

Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.

Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie. 

Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.

Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Czytaj dalej

News

Bambi w reklamie Żabki

Raperka promuje swoje produkty.

Opublikowany

 

Przez

bambi żabka

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.

Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.

W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

News

Young Leosia w ciąży?

Wymowny komentarz raperki.

Opublikowany

 

Przez

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.

Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.

Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.

Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: