teledysk
OKI, Dziarma i Gverilla promują Red Bull Mobile
Rapowa kolaboracja.
„TAK BARDZO” to rapowa kolaboracja OKIEGO, DZIARMY i GVERILLI. Mocny, energiczny numer i klip zrealizowany na wysokich obrotach są efektem współpracy z marką Red Bull MOBILE, dzięki której artyści mogli zrealizować ten projekt z dużym rozmachem, w ekstremalnych okolicznościach. Zdjęcia zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni. Udział w projekcie wzięło kilkunastu zawodników motocross. W „TAK BARDZO” OKI, DZIARMA i GVERILLA biorą na warsztat pragnienia, znajdowanie swojej drogi, konsekwentne nią podążanie i energię, która pozwala na osiąganie kolejnych, coraz wyższych celów.
Teledysk można obejrzeć na stronie www.redbullmobile.pl/takbardzo.
Singiel „TAK BARDZO” to finałowy numer promujący najnowsze wydawnictwo OKIEGO, młodego rapera, który jak burza zdobywa dla siebie miejsce na rodzimej scenie. Premiera OKI – „77747 mixtape” już 25/09/2020.
Premiera teledysku na stronie Red Bull MOBILE jednocześnie otwiera kolejną kampanię marki w ramach platformy komunikacyjnej #takbardzoMOBAJL.
Założenie utworu, klipu i całej komunikacji kampanijnej kręci się wokół potrójnego rozwinięcia głównego claimu marki:
TAKBARDZO DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO
Hasła te doskonale rezonują z marką i znajdują swe rozwinięcie w:
- benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE – operatora telekomunikacyjnego ze Świata Red Bulla
- głównym materiale kampanii – utworze i klipie
- interaktywnej aktywacji konsumenckiej, której szczegóły odsłonięte zostaną już w poniedziałek 21 września
Za koncepcję i realizację przedsięwzięcia odpowiada specjalizująca się w niestandardowych projektach z obszaru muzyki, rozrywki i kultury agencja OUTRAGE. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko-producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową promującą kolaborację wykonał Michał Klusek. Za stylizacje odpowiada Ewelina Gralak. Oprawa graficzna kampanii to wynik kolaboracji OUTRAGE z Włodim Włodarczykiem. Za landing page projektu oraz kreacje i prowadzenie kampanii w social mediach i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Waraw.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
TwoFace „Ain Eingarp” – lovesong z ciężkimi emocjami w tle
„Przed oczami migają klisze, chwila – Twoje serce obok wszywał Religa”.
Emocjonalny numer TwoFace’a to storytelling dotyczący jego trudnego rozstania i wejścia w nowy szczęśliwy i zdrowy związek.
– Tytuł „Ain Eingarp” to alegoria do I części Harrego Pottera – zwierciadła, które pokazywało tylko najgłębsze pragnienia serca
Za klimatyczny bit mix master i realizację odpowiada Adash, a klip wykonał Dawid Ludowicz.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Destro – finalista „Rap Generation” z nowym klipem i materiałem
23-letni raper wypuścił EP-kę.
Destro to 23-letni raper z Gniezna, który wiosną tego roku dzięki niesamowitej charyzmie i rapowym umiejętnościom zjednał sobie jurorów oraz widzów Rap Generation, docierając do finału i wygrywając show.
Raper postanowił zamknąć rok krótkim materiałem opublikowanym wraz z teledyskiem do utworu “NIEMIŁO(ść)”. Mini-album “Oprócz błękitnego nieba” to zapis na temat szczerych, silnych emocji, trudnych relacji i walki z własnymi demonami.
Utwór „NIEMIŁO(ść)” z projektu, wyprodukowany przez OER’a, to gorzki, ale jednocześnie energetyczny rapowy numer w stylu UK Garage, w której to mieszance gatunków raper z Gniezna czuje się coraz mocniej – co pokazuje na całym projekcie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Nowy Polak wchodzi ze świeżym brzmieniem w „Butterfly”.
Nowy singiel rapera został okraszony teledyskiem, w którym pojawia się zawodowa striptizerka. Nowy Polak chciał bowiem w pełni oddać przekaz kawałka, w którego refrenie słyszymy:
„Między nami jest synergia, ej!. Macha nogami, robi butterfly. Długi tips, świeża rzęsa. Przyszła do mnie w kabaretkach i nowych Martensach„.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News4 dni temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News3 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News2 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News2 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News1 dzień temuRumunia: Wiz Khalifa skazany na więzienie
-
News2 dni temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News19 godzin temuTaco Hemingway „Latarnie wszędzie dawno zgasły”- nowa pyta promowana na Narodowym