Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch ocenia swoją dyskografię

Raper wskazał m.in. albumy, z których nie jest do końca zadowolony.

Opublikowany

 

Paluch / fot. bartekm_

Poznański raper zadebiutował w 2004 roku nielegalem „Życie jest piękne”. W najbliższy piątek ukaże się jego trzynasty solowy krążek „Czerwony Dywan”. W związku z tym w rozmowie z Mateuszem Natali z Popkillera raper ocenił poszczególne płyty ze swojej dyskografii.

Płyty, które mają niedociągnięcia

Paluch wskazał na samym początku albumy, z których nie do końca jest zadowolony, i w których można by było coś podciągnąć. – „Pewniak” to był mój pierwszy legal, który pojawił się na półkach sklepowych. Natomiast nie lubię tego albumu, ale nie dlatego, że jest słaby, tylko dlatego, że go nie lubię, bo źle mi się kojarzy – mówi raper.

Następny w kolejności jest „10/29”. – Materiał, który był dziwny. Lubię go, miał dużo fajnych treści. Uważam, że jest trochę za długi, natomiast technicznie mógłby być lepszy – tłumaczy. Dalej mamy „PCC” z Chrisem Carsonem. – W pewnym sensie przełomowy, ale ciężki ze względu na zmianę stylistyczną. Miał być to mixtape, a wyszło ostatecznie oficjalne wydawnictwo i może dlatego trochę jestem niezadowolony z tego – przyznaje raper.

Jako kolejny album Paluch wymienił ten nagrany z Kalim „Milion dróg do śmierci” – Bardzo ważny album też dla mnie, natomiast uważam, że mógłby być zrobiony dużo lepiej jeśli chodzi o muzykę i powinniśmy nad tym trochę lepiej przysiąść i zrobić to w ciekawszy sposób – uważa artysta.  Jako ostatni wymieniony został krążek „Życie jest piękne”. – Pierwszy album, pierwszy nielegal. Bez tego bym w ogóle nie zaczął – mówi Paluch o krążku z Julasem.

W pełni udane krążki

Raper wskazał również albumy, które według niego nie mają niedociągnięć i są w pełni udanymi albumami. Należy do nich reszta dyskografii, która nie została wymieniona powyżej, czyli np. „Biuro Ochrony Rapu”, „Lepszego Życia Diler”, „Złota Owca” i „Ostatni Krzyk Osiedla”.  – Mógłbym je ułożyć randomowo. Tych bym już nie zmieniał. Nie potrafię tego rozdzielić i ocenić sam siebie – mówi artysta.

 
18 komentarzy

18
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Innertia

Dla leniwych: ,,Wszystko co nagrałem to chujnia, przyznaje to-jestem hipokrytą i łakiem”

dj 600v

karaluch sadzi sie do multiego że był youtuberem a sam kurwa zawijał suszi i śmierdział rybą kucharzyna jebany wiec pytam cie karaluch zjebie pierdolony łaku dlaczego kuchta może zostac raperem a youtuber już nie?

1983

Porównywanie tych dwóch kwestii nawet w ramach beki świadczy o umysłowym niedojebaniu. Jeśli nie kumasz pizdowatości swojego opisu to pewnikiem jest fakt, że twój stary do dziś żałuje, że odebrał cię z porodówki, a twoja stara żałuje, że nie połknęła kiedy miała okazję.

Tygrysia maska

A twoja stara cwel w sensie ojcowie jak już o rodzinie Kurwikłaku z palcem w dupie

łysy dureń

Każdy może być raperem, ale ktoś bez pozycji nie może na głos pierdolić głupot, obrażać wszystkich w koło i wszystkich wpadek tłumaczyć na zasadzie „jestem młody, niedoświadczony, dejta mi czas”. W wywiadach pierdoli głupoty, kreuje się na wielkiego gracza – zupełnie bezpodstawnie, a jak ktoś chce przywołać go do porządku to pęka jak dętka. Jestem przekonany, że gdyby nagrywał sobie albumy, grał koncerty, ale nie odpierdalał przypału za przypałem to nikt, by się do niego nie sadził…ale mop tak nie potrafi…musi się kreować, odpierdalać, przed kamerą skakać do starszych graczy, a potem chodzi po mieście z ochroniarzami 😀 bo się boi spotkania face to face. Nie popieram przemocy, ale jestem przekonany, że na festiwalach będzie podchodził zrobić sobie fotkę z tymi których chce rozstawiać po kątach 😀

PEDE i SER MICHUJ

TE PALUCH TY KURWA KAŻDA PŁYTĘ NAGRAŁES CHUJOWA I O TYM SAMYM ZOBACZ NA MNIE ZOBACZ JAKI JA ROBIE RAP OFERMO JEDNA ŁYSA

KAZDY Z NAS JEST NWD
NWD CZYLI NOWE WIELKIE DILDO
DZIEŃ I NOC
NOWE WIELKIE DILDO

Peja

Ale chuj mnie to obchodzi, diss na ciebie już nagrany

łysy dureń

> nie potrafię sam siebie ocenić
> oceniam swoje płyty
LOGIKA PALCÓWY POWALA NA ŁOPATKI

JEBAĆ CAŁY HH

JEBANY UŁOMIE CHODZI O TE PARE PŁYT CO WYMIENIŁ

kurt_rolson

Nawet nie sprawdajcie.
Kciuk: „To taka chujnia że szok, a BOR to pizda i chuj”

cydży

na paluchach jednej reki policze dobre plyty – żadna. Nawet ani jeden paluch nie potrzebny do stwierdzenia tego faktu.

Odb

DYSKOGRAFIA OCENIA SWOJEGO PALUCHA.

Stary

Obrońcy praw dzieci widzę na portalach siedzą… Ciekawe czy lekcje odrobione. Jak się mama dowie to będzie szlaban na internet

PREZES

co po co je nagrywał

tttttttttt333aazc

takie obronienie sie jabym wziol z tej kupki nie z fonografika i ta 2 kupke z dissowal

Young multi

Paluch wpierdole ci tak ty szparo jebana a później cię zgwalce i twoja kurwa szpakus będzie mi dupe lizal

massivewp

https://www.youtube.com/watch?v=AJeWEBZKiTY

Jak początki wyglądały w innych krajach? Dlaczego zdaniem bohaterów nagrania, forma wykonania jest często ważniejsza od samego tekstu? Które z walk z USA są ich ulubionymi? Czy wszyscy battlerzy dobrze freestyle’ują? 🙂 Sprawdźcie ten filmik!

Specjalne wydanie Massive Word Play!

Z okazji Mikołajków oddaję w wasze ręce przetłumaczony jeden z odcinków VERSUS: FRESH BLOOD 4. Możemy w nim zobaczyć jak Oxxxymiron – lider drużyny Gołębi, aby przedstawić swoim podopiecznym korzenie hip-hopu, tym razem zdecydował się zaprosić niemiecką gwiazdę battle rapu – Tierstara, znanego z organizacji takich battle-lig jak „Rap At Mittwoch” czy „TOPTIER TAKEOVER” (która miała przyjemność gościć Dizastera czy Pat Staya). Cała banda również oglądała wspólnie zachodnie battle dyskutując o istotności formy wykonania występu (performance) na rzecz samego tekstu, a także spróbowała swoich sił we freestyle’u pod klasyczne bity. Po obejrzeniu tego odcinka stwierdziłem, że musicie to zobaczyć. Miłego seansu!

(w opisie filmu znajdziecie również parę słów o tym, czym jest FRESH BLOOD)

SEAN DALEY

PIZDOWATE KOPIOWANIE FRANCJI. PROPSY ZA OGARNIANIE BIZNESU ALE ZA MUZYKĘ CHUJ DO DUPY PALUCH ŁAKU JEBANY, WIEM ŻE TO CZYTASZ

Popularne