Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Peja: „Zakłamane faje szczerze wbijam w ten wasz rynek”

Do odsłuchu trafiła „Reakcja łańcuchowa”.

Opublikowany

 

fot. @brevko_art

Na kanale Peji ukazał się nowy singiel z EP-ki „2050”. Do publikacji trafił numer „Reakcja łańcuchowa”. Nowa EP-ka Peji ukaże się w marcu. Szczegóły mini albumu są dostępne w naszym dziale Premier Płytowych.

Rozwoju nie wybaczą będą czekać aż się potkniesz
Metoda na gruba rybę stosowana przez płotkę!
Nie przejmuję się wychodkiem, co robi rzeczy modne
Ty król Popu ja Pop Killer kseroboju zamknij mordę!
Zakłamane faje szczerze wbijam w ten Wasz rynek!
W bebechach T- Bone a na łapie Submariner!
Niby taki dziad a szacunek na rewirze
Zapraszają mnie dzieciaki na albumy wbijam synek!
Ty słuchacza szanuj niby czego Ty nauczasz? (Co?!)
Jak zarobić bańkę grywając na ich uczuciach?
Tak dla szmalu kuca każdy osiedlowy pozer
Wyciskają jak cytrynę tę możliwość na zarobek!

 
69 komentarzy

69
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Charles longdick

Dobra Rychu, wrocmy do stsrych dobrych czasow. Zbierz ekipe, zrobcie livea jak wjezdzacie w siedzibe nwj postaw kloca tam na srodek tej szachownicy i wyjasnijcie sobie wszystko 1 na 1 w formule K1

Odb

Peja:”Pełne wody wanny szczerze wchodzę w tę waszą kąpiel”

ToJuzNieRap

Jak Peja ma tańczyć z tede w taniec z gwiazdami 69

Peja TVN

Jak najbardziej jest to do zrobienia jednak na zasadach Agenta. Co to znaczy? Jedna osoba w SLU jest Agentem z NWJ i muszę wykryć która. A jak okaże się że to ja? To dopiero byłby przypał nie? Hehe. Wcale nie internetowy głupcze. Sianko wlatuje do portfela więc kto jest frajerem ja czy ty?

Sokół

Tej Peja Popkillerze pierdolony przypominam że nagrałeś kawałek z young multim 😀

Sokół

Ja pierdole jakimi wy jesteście przegrańcami ci co daja te minusy jak ktos cisnie tego lamusa XD zryjcie swoje gowno

Peja

Mam zniszczoną psychikę po beefie z Tede

PussyDestroyer

Brawo rychu, jedziesz z lamusami z oBORy

SLU GANG

Jebac kurwy z BORu

Borcrew ponad wszystko

Ty kurwo jebana pedale pierdolony właz pod stół ssać pale

slugancko

widać jak bogaty słownik mają fani boru

SLU GANG

Właśnie tym komentarzem pokazałeś jacy są słuchacze boru. Jebany sezonowcu.

Borcrew ponad wszystko

Gdybyście tak nie pisali to nie odpowiedziałbym ale ze zaczęliście wojnę to jak widać Wy jesteście spierdoleni… Tfu

SLU GANG

SIADAC NA BUTLE OD VANISHA JEBANI POZERZY. WYPIERDALAC SLUCHAC MALIKA. SLU4LIFE #wiemy #co #z #wami #zrobić

Borcrew ponad wszystko

Weź się ogarnij cioto nudzisz mnie frsjrze widać ten wasz szajs attck to do chuja jest

SLU GANG

DAJE SOBIE OBCIĄĆ GŁOWE ZE TY KURWA NIE WIESZ JAK SIE PALUCH NAZYWA. ZNASZ GO TYLKO Z KSYWY BO JEST MODNY.

Borcrew ponad wszystko

To pewnie dlatego zachowujesz się jak jebany gowniak i na forum musisz cisnąć drugiemu wykonawcowi?? Jesteś tak spierdolony jak słoik ogórków przemysł najpierw co chcesz napisać szczeniaku

SLU GANG

Z BRAKU ARGUMENTÓW TO CI NAWET OGÓRKI PRZESZKADZAJĄ. MOGE CI TO PROSTO W MORDE POWIEDZIEĆ I NAPLUĆ NA NIĄ

Magdalena Ogórek

Właśnie, zamknij morde śmieciu

Mysterio

Gdyby nie on to o paluchu by nawet twoje wnuki nie slyszeli wiec zastanow sie nat tym ci piszesz

James Harden

Smutne to,ale jeszcze pare lat i po Hip hopie.Peja Pih i jeszcze z 5mc zostało.Reszta podroby.Ale w latach 90 wyszło sporo dobrych cd więc jest to słuchać

Mysterio

W polsce 90 procet sluchaczy z rocnika 2000 a i nawet starci to tepaki co nie widza przekazu w tekstach i nie odróżniają rapu od gowna tede taka wielka rap gwiazda a nagrywa disko co rychu nawijal juz 10 lat temu ze tak bedzie malik disko kizo szajs mizna tak wymieniać do jutra dobrze ze nie slucham tego szajsu od dobrych paru lat brakuje rapu w rapie

Konserwator

Skora posłuchaj. Polecam

Malines

Poczekaj na płytkę „T.K.O.”

Kozanostra

PSZEKAS XDDDD debile potrzebują przekazu od innych debili o tym jakie to życie jest smóóóóótne i tróóódne, bo sami nie widzą i nie wiedzą jak żyć

gardze frajrami bez ambicji, co całe życie nie potrafią się z ławki wyrwać

Baba Wanga Sokole Oko

Widzę tu diss na Malika Montane

mateusz.horoszkiewicz@interia.pl

To jest na palucha

Damian Paw

Dla mnie peyo już jesteś legendą !

peja

hm

Sutener Borixon

„Tak dla szmalu kuca każdy osiedlowy pozer” Paręnaście tysięcy za to że dograłeś się multiemu jest idealnym przykładem

Piterrr

Ale Rychu płynie na tej epce 🙂 propsy

Sok z pizdy

Fleja się kończy już dawno. Struga że ma wyjebane w rynek a chodzi do radia i TVN farmazoniarz pierdolony. Ze strony KSW nie padła propozycja a pierdoli że była . Co ty odpierdalasz Rysiek kurwa w dupę jebana pierdolona mać .

MezoSacrum

Propozycja była do FAME MMA, czytać, ze zrozumieniem się naucz. Poza tym były propozycje z KSW o czym mówił już Martin Lewandowski w starym filmiku o KSW z Różalem, więc ktoś tu kłamie i to nie jest Peja.

Konserwator

Oczywiście że była… zrobić z siebie błazna to inna bajka jak wyjść do klatki i dostac wpierol…

Sok z pizdy

Ty kurwo jebana. Ty się kurwa naucz chuju złamany. Mezo to twój idol a on to jest kurwa pajac i pedał

Zjedz kutange żapsą

Rysiek, nie szczekaj, kundelku zarobaczony. Sam gonisz za koniunkturą a pouczasz innych. Tak rysiu, stojący w kolorowej wiatrówce Nike dla małolatów na tle różowej ściany. Dawny Peja wyjebałby ci dziś w ryja za takie zdjęcia.

Lolek

On czasem dam siebie nie dissuje? Trudno odczytać o co chodzi w tym tekście

Lolek

*sam

DJ crash

Ja rowniez wbijam szczeże tyle że w ciebie, frajera sam z siebie zrobiłeś i dalej lecisz na farmazonie ty hipokryto zjebany, mela tobie na pysk tffu.

DJ FLAKK

„szczeże” ty kurwo zanalfabeciała, jesteś taki przygłup, że to nawet dobrze, że go nie słuchasz ty popelino spierdolona

SZCZERA PRAWDA

Żiżej krasz to kurwa złamana

SprawdźToGónwo

Mele to możesz na stuleje se zajebać i zwalić kindybała po zdjęcia Jacy ty kurwa szczaniacka kurwo zapruta

Usiądź, weź krzesło

Ty wogle chyba jesteś flakociągiem Tedego co? Piszesz idioto jebany pod każdym postem Peji jak jakiś kurwa nołlajf, dałn kurwa, psychol, założę się, że pewnie dopiero 18stke skończyłeś szczylu, hm?? Kuuuurwo jebana, co cie boli?!

Ex Peji

A jebac penera biedaka. W poznaniu podobno juz samochody latają, a trzymają to truchło nadal na zapleczu BENG!

Krystian

Slu4life pozdro slu

Rucham Wasze Matki Poznańskie Cwele

Chuj ci w dupę stary. Paluch paznokć czy jak tam tej kurwie ostatnio obsral gacie jak wyjebalem mu z bara w Tesco. Taki to wasz bożek pierożek. A Peja to fleja i z tego co słyszałem to w tej wannie był osobą 3, tzn przed nim kąpał się wiśniowy i seks.

Mieczysław

Odstaw mefedron osiedlowy obszczymurze!

ajwaj

Ja pierdzielę, od 10 lat tłucze w kółko to samo…

Kurde

Od 2o nudne w chuj

Jezus Chrystus

Widziałem cię pener jak w szale ruchasz siebie na spodniach miałeś białą plamę tak cię podniecił ten Tede

Stara gwardia

Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamieniem…

Jezus Chrystus

Tede > Peja

Anty-GlamRap

Ciągle pierdolicie że Peja to hipokryta z tvn
To już nudne, tam długo o tym mówicie i to wygląda już jakbyście depresji przez to dostali

Ludziom wybaczało sie gorsze rzeczy niż hipokryzja

A wy co byście zrobili na jego miejscu ?
Zarobki mniejsze a trzeba wyżywić jeszcze żone i dzieci

Mimo że tvn to gówno to i tak wystąpienie tam to nie koniec świata

Spróbujcie go zrozumieć

Wy pewnie zrobili byście coś podobnego gdybyście byli na jego miejscu

Kurde

Ja pierdół dzieciak. Dostaje własnymi pociskami kurwa pogoddz się z tym.

Beng

Nie ma zmiluj. Jebac ta kasztanowa kurwe. Jebany pierdolony konus 150cm mi moze gale ojebac na malwowej

Prawda

Opublikowany 15 godzin temu 15 marca 2020 Przez Sebastian Skajnowski

01:50 7

Prostytucki

A jebac penera bjedaka, poznan miasto przyszlosci podobno,a to truchło nie modne trzyma nadal na zapleczu beng!

Kozanostra

Poznań to wieś jak chuj z tą ich mentalnością, a do tego puszczalskie kurwy, zupełnie jak na wsi zabitej dechami

qwsqw

Peja wbija w branżę, jak zwykle lata po swoim oponencie, z resztą, teraz każdy wbija w branżę, mogłeś się rysiu dograć do płyty karmagedon, tam cała jest o wbijaniu w branżę 🙂 Ja generalnie nawet nie wiem kto jest w branży, bo zatrzymałem się na raperach z lat 90 i nie sięgam po jakich quebo udających opóźnionych dla promocji płyt, czy Taco- rap gładki jak dupa niemowlaka, czy jakichś innych których ksywek nawet nie znam

wielki bandyta i grozny gangster

kiedys ganil komercje, teraz gani branze, w kolorowej kurteczce na rozowej sciance, nikt tego juz nie lyknie mam nadzieje

wielki bandyta i grozny gangster

tylko czekac az zacznie sie odgrazac, ze shakuje nam plyty glowne

Darko

Byłem na Twoim koncercie przyprules się przy scenie, kiedyś byłem twoim fanem cieszę że zdanie zmieniłem, bawiłem się dobrze piwo moje bardzo zaszkodziło że kopneles i nie było później miło, kiedy wyszliśmy na zewnątrz Ty wyjebałeś tyłem, kiedy tam się dostałem poprostu spierdoliłeś, wszyscy krzyczeliśmy jednak się zmieniłeś, Rychu jednak kurwa się zmieniłeś, to nie o Twój podpis chodzi a to że się popisujesz, dziwisz się dzieciakom, że nie jesteś dzisiaj krolem, na szacunek trzeba se zasłużyć, ty kopałeś wszędzie dołki kłamiąc że mury burzysz,dla Ciebie wszyscy pionki. tak Ci ego wkurwiło że byłeś zakładnikiem, teraz nie słucham twego szajsu jesteś kurwa dla mnie nikim, możesz dlej dołki kopać mury sobie burzyć, na szacunek KUrwo trzeba se zasłużyć. Darothc

kielecki majonez

ja nie bylem pewien bardzo dlugo , sluchalem go wczesniej latami ciezko mi bylo przyznac ze Rysiek jest niekonsekwentny i pierdoli bzdury po Tvn odejsciu Decksa gadaniu glupot o szelce zrozumialem ze koniec z nami

Johnny

Żałosny polski hip hop

Daniel

Żyrardów dokładnie tak

Ex Prostytuckiego

A jebac penera bjedaka, poznan miasto przyszlosci podobno,a to truchło nie modne trzyma nadal na zapleczu beng beng beng ! x3

Delma Extra

Rysiu chyba za bardzo sie podniecił!

ALE JA NIE

Patrzac po jego dokonaniach od 2012 w zwyż nasuwaja mi sie jego wersy z kawalka „Oni boja sie nas” -„znowu to samo o tym samym w ten sam sposób”

HipHopKryzja

Co On wgl. pierdoli ? Przecież w tych tekstach tak wieje hipokryzją, aż boli.
Do tego te strzały w powietrze z kapiszonów

Popularne