Sprawdź nas też tutaj

News

Po 15 latach płyta Slums Attack wraca do sklepów

Znamy datę premiery reedycji.

Opublikowany

 

Klasyczny album Slums Attack „N.O.J.A.” ponownie trafi do sklepów – poinformował Peja. Krążek ma się ukazać w reedycji 28 marca tego roku. Na razie nie wiemy czy pojawią się na nim jakieś dodatkowe numery lub czy poligrafia będzie się różnić od pierwotnej wersji.

„Najlepszą obroną jest atak” to szósty studyjny album Slums Attack. Został wydany w 2005 roku nakładem Fonografiki. Płyta dotarła do 2. miejsca notowania OLiS.

 
38 komentarzy
38 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PussyDestroyer
1 rok temu

Fajne swetry wtedy ubrali

Odb
1 rok temu
Reply to  PussyDestroyer

Po 15 latach Slums Attack wraca do wannowego analu

Code
1 rok temu
Reply to  PussyDestroyer

Kurwa dokladnie, styl wiejskiej potupajki, grubą impra u rysia.

Rysiu chyba pulę zajebal bo ma taką słodką minke a dario wkurwione oczka i zasłonieta kniutnia ręką żeby aż tak mu nie jebało

W sumie to by pasowało, wiejski strój do wiejskich zwyczajow

Podobno slu gang się rozpadł po puli Ryszarda w wozie dariusza

Joe
1 rok temu
Reply to  PussyDestroyer

Dupa tam cwelu w tamtych czasach każdy w stylowie z bazaru popierdala Mela na pysk twojej starej zdziadziala kurwo do mordy kiełbasa psie jebany
Zjebie pierdolony huj ci na klatę i kupsko

Profesoor Trapu
1 rok temu
Reply to  PussyDestroyer

Pierdolony wykrzyw ryja Peji wrocil po 15 latach odcinac kupony…

CiekaweConie
1 rok temu

Black Album to będzie nowy Album Slums Attack Peja Dj Decks

Rychu to potwierdził między wierszami na fejsie

ktoś napisał że Fajnie by było Jakby wróciło Slums Attack w składzie Peja Dj Decks i żeby się pogodzili i że szkoda czasu na kłótnie czy coś w tym stylu

a Rychu odpisał

dzięki. Black Album w drodze

🙂

CiekaweConie
1 rok temu
Reply to  CiekaweConie

Tam macie w komentarzach odnoście Reedycji N.O.J.A 🙂 na fejsie

Wątpię
1 rok temu
Reply to  CiekaweConie

Źle to odebrałeś. Black Album będzie albumem Slums Attack ale bez Decksa w składzie. Choć wolałbym się mylić.

Wsa
1 rok temu

Tu mnie jebal rysiu peja

Korowiow
1 rok temu

Przecież już była reedycja, chyba w 2015, więc wraca do sklepów co najwyżej po 5 latach.

Wiesiu
1 rok temu
Reply to  Korowiow

To była reedycja fonografiki za którą Rychu nie dostał grosza. Więc teraz wydaje ją dla siebie.

Agent z TVNu, dla pieniędzy moje zasady...
1 rok temu
Reply to  Wiesiu

Ha, ha, ha – ani grosza, gdzie ty świrze żyjesz???!!!

Zejdź na ziemię!

Wiesiu
1 rok temu

Szukali cię baranie na grupie nwj. Ponoć trzeba tedemu dupę wylizać.Więc wypad tam ze swoim poziomem wiedzy gimnazjalny przychlaście.

HejterNumero One
1 rok temu

Rychu rozpierdolił konkurencje i teraz ściska was że coś osiągną a pozostałe składy nie mają nawet słuchaczy czemu nikt nie odważy się w oczy powiedzieć tego co mysli na koncercie Rycha co? Zielona góra kozak już był…

asd
1 rok temu

jebac

PussyDestroyer
1 rok temu
Reply to  asd

Twoją mamę

wielki bandyta i grozny gangster
1 rok temu

komercja komercja to mnie wlasnie irytuje…
wskrzeszanie trupa z szafy zeby dac o sobie zapomniec

Hartkor igor
1 rok temu

Nie tylko pomidor odgrzewa kotlety

Żyd
1 rok temu

Pewnie hajs się kończy

Socjopata
1 rok temu

Klasyczny album droga Redakcjo to proszę ja was „Na legalu”. Potem już było klepanie rymów.

Jureczku
1 rok temu

No i sobie pener zarobi kosztem Decksa… Ciekawe czy coś mu odpali

PussyDestroyer
1 rok temu
Reply to  Jureczku

Obaj wydają tę reedycje. La bomba/RPS.

Polmacz
1 rok temu

Tederasta&Pejarasata „PoliszBabylon” soon

Dziecko gorszego boga
1 rok temu

Kto jest za tym żeby się zmirzyli w klatce fff reka w gorę, może w ten sposòb bedzie okazja podać sobie ďłonie

Robocop
1 rok temu

Odgrzewanie starego kotleta by tylko hipokryta mógł coś zarobić xd peja twój koniec zbliża się do twych drzwi

Alvaro
1 rok temu
Reply to  Robocop

Koniec czego? Nawet dzisiaj rapuje lepiej niż 3/4 polskiej sceny. A DJ Decks musial sie zgodzic na tą sprzedaz to jesli Tobie przeszkadza ze wypuszczają po tylu latach krążek i chcą uczciwie zarobic co ci do tego? Peja jest legendą jak i Molesta oraz Hemp Gru i Zip Skład i kilku innych!

Wsa
1 rok temu
Reply to  Alvaro

Nie zapominajmy o fazim

DJ crash
1 rok temu
Reply to  Alvaro

Nie zapomnij rowniez że Andżejewski jest hipokrytą i patologicznym scierwem

Rado Rdw
1 rok temu
Reply to  Alvaro

Chuja tam rapuje lepiej. Jest słaby a mnie nawet na swój album ostatni nie zaprosił więć mam żal głęboki jak odbyt Rafalali.

Alvaro
1 rok temu
Reply to  Rado Rdw

Za twoją oryginalną ksywę tez bym nie nagrał

SZCZERA PRAWDA
1 rok temu
Reply to  Robocop

Co cie kurwo boli, że ażntak ciecto boli?!

DJ crash
1 rok temu

Rysiu Pysiu kto chce ciebie słuchać w tych czasach,lecisz na farmazonie hipokryto pierdolony, mela tobie ns morde, frajerze skonczony

Fazi
1 rok temu
Reply to  DJ crash

DJ crash przestrzelony przez psa mojej mocherowej sąsiadki… Potwierdzone info

DJ crash
1 rok temu
Reply to  Fazi

To byl wypadek z tym psem. Potknalem sie a ten bernardyn sasiadki tak wskoczyl na mnie nagle.

SZCZERA PRAWDA
1 rok temu
Reply to  DJ crash

Dj crash na chuj tak srasz.
Peji ty kurwo zmolestowana to możesz conajwyżej spocone skiety po koncercie wąchać pierdolony pajacu

Kwidzyn GKW
1 rok temu
Reply to  DJ crash

A no słucha ,stara szkoła ,na przykład ja 83 rocznik pajacu.musisz być bardzo młody skoro nie masz szacunku do starszej szkoły rapu.nie zapominaj kto to wszystko rozbujał.Peja skład ,kaliber44,Molesta, ZIP skład,wyp3.nie będę się tu rozpisywał ale wolę posłuchać starych weteranów jak młodych ćpunów alkoholików ruchaczy którzy upodabniają się do amerykańskich podarowanych pedałów którzy chwalą się hajsem dupami i furami.czy zazdroszczę ? Uwierz mi że nie.pozdrawiam kumatych.a co do albumu ,z chęcią posłucham,zawsze lubiłem głos Rycha w HH.
Tak więc DJ Srasz ,ty ty hipokrytów i farmazonów jebany melam ci na mordę tak jak ty Peji.Frajerze skończony.

do Kwidzyn
1 rok temu
Reply to  Kwidzyn GKW

Tamten to woli disco polowców podawających się za raperów takich jak Tede i paru innych

Jebac tedego
1 rok temu
Reply to  DJ crash

Ciebie nikt nigdy nie usłyszał. Idź lizać dupę tedemu dzieciaku.

Popularne