News
Popkillery 2024 już za kilka dni – znamy komplet nominacji
Kto na listach Top 5 pojawia się najczęściej?
VI gala Popkillerów odbędzie się już 4 kwietnia – poznaliśmy komplet nominacji w Top 5. Wśród najczęściej obecnych są m.in. Taco Hemingway, OKI, Łona czy Gibbs.
W tegorocznych głosowaniach do Popkillerów fani oddali aż 888 802 głosy – jest to wynik aż o 260 000 wyższy niż ubiegłoroczny oraz o 130 000 wyższy niż dotychczasowy rekord z roku 2022. Pozostaje mieć nadzieję, że podobnie wysoka będzie frekwencja na gali i równym zaangażowaniem odpowiedzą swoim fanom nominowani artyści – tak jak rok temu, gdy osobiście odebrane zostały 24 z 28 przyznanych nagród. W ostatnich dniach poznaliśmy listy nominowanych we wszystkich 27 polskich i 9 zagranicznych kategoriach.
Kto na listach Top 5 pojawia się najczęściej? Są to m.in. Taco Hemingway, OKI, Łona (solowo oraz w tercecie z Koniecznym i Krupą), Gibbs, club2020, PRO8L3M, Zeamsone, Szpaku i Bambi. Na uwagę zasługuje pełen przekrój polskiej sceny, obejmujący zarówno ikony polskiego hip-hopu (Peja, Włodi, donGURALesko czy O.S.T.R.), jak i głośne nowe twarze reprezentujące różne odcienie rapu (Bambi, Rów Babicze, Aleshen czy Hubert.).
Emocje budzi też na pewno specjalna kategoria Freestyle’owiec 25-lecia, w której w nawiązaniu do formuły freestyle’owych bitew znalazła się tylko finałowa czwórka – są to Edzio, Filipek, Muflon i Te-Tris. Czy to historyczne miano zdobędzie reprezentant starszego czy młodszego pokolenia? Pozostaje czekać na rozstrzygnięcie, bo każdy z tej czwórki ma swoje zasługi i osiągnięcia.
Intryguje również nagroda „Próba Czasu”, mająca wyróżnić Album Roku 2013 oceniany z perspektywy 10 lat – patrząc zarówno na to, jak zestarzała się dana płyta, jak i na to jaki wpływ miała na całą scenę oraz karierę danego rapera/grupy. W czołowej piątce znalazły się „Takie Rzeczy” KęKę, „Lepszego Życia Diler” Palucha, „C30-C39” PRO8L3M’u, „Eklektyka” Quebonafide oraz „Za Młodzi Na Heroda” Rasmentalismu.
Pełną listę Top 5 wyłonionych z głosowań Publiczności oraz Gremium znajdziecie poniżej.
Popkiller poinformował także, że tak jak rok temu gala nie będzie transmitowana na żywo, jednak otrzymamy wiele materiałów z całego wieczoru: „Otrzymujemy wiele pytań co ze streamem z gali – odpowiadamy więc, że w tym roku wciąż go nie będzie. Dlaczego? Otóż obiecaliśmy sobie wrócić z transmisją na żywo dopiero wtedy gdy będziemy w stanie przeprowadzić ją z telewizyjną jakością i rozmachem, na poziomie odpowiadającym randze wydarzenia. Jesteśmy w trakcie rozmów ze stacjami telewizyjnymi i platformami streamingowymi, jednak nie dotarliśmy jeszcze do zadowalających nas warunków zachowujących niezależność i bezkompromisowość gali, które są dla nas priorytetem. Koncentrujemy się więc na tym by z jednej strony zrobić jak najlepsze, klimatyczne i hip-hopowe wydarzenie dla gości na sali. A z drugiej – jak najsprawniej dostarczyć widzom wyniki i materiały w postaci zdjęć, video, wywiadów i relacji możliwie w czasie rzeczywistym. Dlatego w dniu gali (4 kwietnia) śledźcie profile nasze, współpracujących mediów, partnerów i wszystkich gości którzy będą tego dnia na gali. Na pewno wrażeń nie zabraknie. A gdy w końcu wrócimy z transmisją, to mamy nadzieję, że w formie godnie reprezentującej nasze środowisko i jego charakter.”
Oto nominowani w poszczególnych kategoriach:
POLSKA:
Międzynarodowa Kooperacja Roku:
- Kabe feat. Da Uzi – Plaque PL
- KRS-One – 50 More Years Of Hip-Hop (prod. Młody)
- Malik Montana feat. NLE Choppa – Ostre Pestki
- Malik Montana feat. Fivio Foreign, Luciano, Baby Gang – Ay Lala
- Malik Montana feat. Rowdy Rebel – Spaceship
- Quavo & Takeoff feat. Future – Back where it begins (prod. BabyWave, Nejdos [PL], Wheezy)
- Trill Pem feat. UnoTheActivist – Berzerk
Kooperacja Roku:
- Belmondawg feat. Michał Urbaniak – Fresh Air (prod. Expo 2000)
- Białas feat. Sobel – Uzi (prod. Deemz)
- Chivas feat. White 2115 – nóż motylkowy
- club2020 – Malibu Barbie (OKI, Otsochodzi, Taco Hemingway, Young Leosia, Dwa Sławy, Gruby Mielzky) (prod. Tayriq, FRBeatz)
- Kaliber 44 feat. GrubSon, Fokus, Rahim, DJ Eprom – Czarny Śląsk (prod. DJ Eprom)
- Kuban feat. Quebonafide – same zmartwienia (prod. Favst)
Okładka/Wydanie Roku:
- Asster – Mowa Węży [W. Koziara, Studio Part]
- club2020 – club2020 [W. Pietryka, M. Przężak]
- Kot Kuler x Qzyn – zbieraj artefakty ignorując kamery przemysłowe [Laser WR, artbyshk]
- PRO8L3M – PROXL3M [F. Popik; M. Kubiak; G. Turczyńska]
- Szpaku & Kubi Producent – Uzumaki Forma Ostateczna [S. Klawikowski, Studio Part]
- Taco Hemingway – 1-800-OŚWIECENIE [Ł. Partyka; Y. Wasiuchnik]
Teledysk Roku:
- Ćpaj Stajl feat. Europus$$ey5000 – Białe Szaleństwo [I. Leśniewski, P. Mazur]
- Gibbs – Złoty Chłopak [Under Ski Tower, P. Jóźwik, M. Radziejewski, K. Masny, Kreozaur]
- OKI – Sprzedałem się [M. Kuciński, 47]
- PRO8L3M – Nicea [Papaya Films, P. Matejkowski]
- Taco Hemingway – Gelato [Prospero Production, A. Rybus, K. Vavra, I. Lis, M. Dziekoński]
Nagroda #DoWhatMovesYou:
- Grail Point – za wystawę Piotr Sikora/Wojtek Koziara „Twin Visions”
- Jimek – za Historię Polskiego Hip-Hopu na Stadionie Śląskim
- Tymek Kaliciński (Rapfrancuski.pl) – za wydanie na winylu „Asteroide” Akhenatona + 25 lat prowadzenia serwisu
- Filip Kalinowski – za książkę „Niechciani, Nielubiani” o warszawskim rapie lat ‘90
- Karol Zając (HipHopHeadz) – za wydanie pierwszy raz na winylu „Grey Hairs” Reksa + całokształt działań
Klasyczny/Trueschoolowy Album Roku:
- donGURALesko – Ucieczka Z Kina Wolność
- Dwa Sławy, Gruby Mielzky, Pers, The Returners – I jest to możliwe mixtape
- O.S.T.R. – 042 Sequentia
- Peja / Slums Attack – Hip-Hop_50
- Włodi – HHultras
Alternatywny Album Roku:
- Hubert. – Wizuale
- Lordofon – Passe
- Łona x Konieczny x Krupa – TAXI
- Schafter – Ramotka
- Vae Vistic – Omirya
- Zdechły Osa – Breslau Hardcore
Newschoolowy Album Roku:
- Aleshen – Aleshen
- Bambi – In Real Life
- club2020 – club2020
- Kaz Bałagane – B&B Warsaw
- Waima – Cameleo
Trendsetter Roku:
- Aleshen
- Bambi
- Gibbs
- Malik Montana
- OKI
- Święty Bass
Hardkorowy Raper/Grupa Roku:
- Hałastra
- Kaz Bałagane
- Rów Babicze
- Słoń
- Szpaku
- Zdechły Osa
Liryczny Raper Roku:
- Avi
- Gibbs
- Kaz Bałagane
- Łona
- Opał
- Taco Hemingway
Raperka Roku:
- Bambi
- Inee
- Margaret
- Ryfa Ri
- Young Leosia
Grupa/Duet Roku:
- club2020
- Łona & Konieczny & Krupa
- PRO8L3M
- Rów Babicze
- Szpaku & Kubi Producent
Progres Roku:
- Aleshen
- Fukaj
- Gibbs
- Waima
- Zeamsone
Odkrycie Roku:
- Bambi
- Eryk Moczko
- Hubert.
- Odys
- Rów Babicze
Producent Roku Nagroda Publiczności:
- @atutowy
- Gibbs
- Jonatan
- Kubi Producent
- Zeamsone
Producent Roku Nagroda Gremium:
- @atutowy
- Barto Katt
- Konieczny x Krupa
- SoulPete
- Steez83
Raper Roku Nagroda Publiczności:
- Gibbs
- OKI
- Szpaku
- Taco Hemingway
- Zeamsone
Raper Roku Nagroda Gremium:
- Kuban
- Łona
- OKI
- Szpaku
- Taco Hemingway
Singiel Roku Nagroda Publiczności:
- Bambi & Young Leosia (PG$) – BFF (prod. @atutowy)
- Gibbs – Stan (prod. Gibbs, Jonatan, 4Money)
- OKI – Jeremy Sochan (prod. Bvdy47)
- PRO8L3M – Nicea
- Zeamsone – 5 Influencerek
Singiel Roku Nagroda Gremium:
- Białas feat. Sobel – Uzi (prod. Deemz)
- club2020 – Malibu Barbie (prod. Tayriq, FRBEATZ)
- Łona x Konieczny x Krupa – Kocyk
- OKI –Jeremy Sochan (prod. Bvdy47)
- PRO8L3M – Nicea
Album Roku Nagroda Publiczności:
- Avi – Mały Książę
- club2020 – club2020
- Szpaku & Kubi Producent – Uzumaki Forma Ostateczna
- Taco Hemingway – 1-800-OŚWIECENIE
- Zeamsone -???
Album Roku Nagroda Gremium:
- club2020 – club2020
- Kaz Bałagane – B&B Warsaw
- Kuban – spokój.
- Łona x Konieczny x Krupa – TAXI
- Taco Hemingway – 1-800-OŚWIECENIE
Próba Czasu (Album Roku 2013 oceniany z perspektywy 10 lat):
- KęKę – Takie Rzeczy
- Paluch – Lepszego Życia Diler
- PRO8L3M – C30-C39
- Quebonafide – Eklektyka
- Rasmentalism – Za Młodzi Na Heroda
Freestyle’owiec 25-lecia:
- Edzio
- Filipek
- Muflon
- Te-Tris
DJ Roku:
- DJ Chmielix
- DJ Eprom
- DJ Falcon1
- DJ Naro
- DJ Noz
- DJ Phunk’ill
- DJ Soina
ZAGRANICA:
Odkrycie Roku USA
- Armani White
- Jeleel!
- Lil Mabu
- Rich Amiri
- Sexyy Red
- Teezo Touchdown
Raper Roku USA
- Danny Brown
- Drake
- Killer Mike
- Larry June
- Travis Scott
Singiel Roku USA Publiczność
- A$AP Rocky – RIOT
- Doja Cat – Paint The Town Red
- Drake feat. Yeat – IDGAF
- Gunna – fukumean
- Travis Scott feat. Bad Bunny, The Weeknd – K Pop
Singiel Roku USA Gremium
- Baby Keem / Kendrick Lamar – The Hillbillies
- Drake feat. J. Cole – First Person Shooter
- Killer Mike feat. André 3000, Future, Eryn Allen Kane – Scientists & Engineers
- Larry June & The Alchemist – 60 Days
- Tyler, The Creator – Sorry Not Sorry
Album Roku USA Publiczność
- Doja Cat – Scarlet
- Drake – For All The Dogs
- Lil Uzi Vert – Pink Tape
- Travis Scott – Utopia
- Yeat – AfterLyfe
Album Roku USA Gremium
- JPEGMAFIA & Danny Brown – SCARING THE HOES
- Killer Mike – Michael
- Larry June & The Alchemist – The Great Escape
- Lil Yachty – Let’s Start Here.
- Travis Scott – Utopia
Singiel Roku Europa
- Dave x Central Cee – Sprinter
- Digga D – Energy
- Knucks feat. Larry June – I Suppose
- Raf Camora feat. Luciano – All Night
- Russ Millions feat. Noizy, Rondodasosa, Capo Plaza – Dancer
- Yung Lean & Bladee – Victorious/Bullets
Album Roku Europa Publiczność
- Bonez MC & Gzuz – h&h3
- Russ Millions – One Of A Kind
- Ufo361 – Love my Life
- Youngs Teflon & Tiny Boost – Purple Hearts
- Zola – Diamant Du Ble
Album Roku Europa Gremium
- Guvna B – The Village Is On Fire
- Lancey Foux – Back2DaTrap
- P Money & Whiney – Streets, Love & Other Stuff
- Raf Camora – XV
- slowthai – UGLY
Tegoroczna gala Popkillerów ma docenić różne twarze i nurty dzisiejszego rapu, zgodnie z hasłem oddającym integracyjną ideę – AllSchool Awards. Przez 5 dotychczasowych edycji Popkillery mocno zaznaczyły się już na mapie polskiego hip-hopu. Ale nie tylko – kultowy amerykański magazyn „The Source” określił je w ubiegłym roku „jednymi z największych nagród hip-hopowych w Europie”. Statuetki odbierały też zagraniczne gwiazdy, informując o tym na swoich social mediach – m.in. Lil Yachty, NLE Choppa, Skepta i Jack Harlow. W ubiegłym roku specjalną nagrodę na 50-lecie hip-hopu otrzymał też na Bronksie Grandmaster Caz, jeden z ojców całej kultury.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Płatne streamy lepsze od darmowych? Youtube mówi weto polityce Billboardu
Odsłuchy z Youtube’a „mniej ważne” od tych ze Spotify.
YouTube wycofuje swoje dane z list Billboardu po zmianach w algorytmie liczenia streamów. Platforma nie zgadza się na dalsze faworyzowanie odsłuchów płatnych kosztem darmowych. Decyzja wejdzie w życie w styczniu 2026 roku i uderzy w sposób tworzenia najważniejszych list muzycznych w USA.
YouTube oficjalnie ogłosił, że przestanie przekazywać dane streamingowe do Billboardu. Powodem jest aktualizacja formuły rankingowej, w której jeszcze większą wagę przypisano płatnym odsłuchom na żądanie, a mniejszą darmowym streamom z reklamami, czyli m.in. tym z YouTube’a. Billboard tłumaczy zmianę tym, że chce „lepiej odzwierciedlać wzrost przychodów ze streamingu i zmieniające się zachowania konsumentów”, jasno dając do zrozumienia, że dziś liczy się przede wszystkim streaming, a nie sprzedaż płyt czy singli.
YouTube uważa jednak, że to podejście jest oderwane od realiów. W opublikowanym wpisie platforma zarzuca Billboardowi stosowanie przestarzałego modelu. – Billboard używa nieaktualnej formuły, która wyżej waży streamy z subskrypcji niż te (darmowe) wspierane reklamami. To nie odzwierciedla tego, jak fani dziś angażują się w muzykę i ignoruje ogromne zaangażowanie słuchaczy bez subskrypcji – czytamy w oświadczeniu. YouTube przypomina też, że streaming odpowiada za 84% przychodów amerykańskiego rynku muzycznego. – Domagamy się po prostu, by każdy stream był liczony uczciwie i równo – niezależnie od tego, czy pochodzi z subskrypcji, czy z reklam, bo każdy fan ma znaczenie i każde odtworzenie powinno się liczyć.
Nowe zasady Billboardu zaczną obowiązywać od notowań publikowanych 17 stycznia 2026 roku i obejmą m.in. Billboard 200 oraz listy gatunkowe. W przypadku Billboard Hot 100 proporcja między odsłuchami płatnymi a darmowymi zostanie ustalona na poziomie 2,5:1. W praktyce oznacza to, że do uznania jednej sprzedaż albumu potrzeba będzie 2 500 darmowych streamów lub 1 000 płatnych. Dotychczas było to odpowiednio 3 750 i 1 250 odtworzeń. Różnica między darmowym a płatnym odsłuchem zostanie więc zmniejszona, ale nie zniknie.
YouTube uznał, że to wciąż za mało. W ramach protestu platforma zapowiedziała, że po 16 stycznia 2026 roku przestanie dostarczać swoje dane Billboardowi. W efekcie odsłuchy z YouTube’a nie będą uwzględniane w oficjalnych rankingach, co może mieć realny wpływ na pozycje artystów i wytwórni. To ryzykowny ruch, bo brak obecności w danych Billboardu może skłonić część branży do ograniczenia priorytetu dla YouTube’a jako kanału dystrybucji.
Sama platforma daje jednak do zrozumienia, że nie zamyka drzwi. – Jesteśmy zaangażowani w osiągnięcie sprawiedliwej reprezentacji na listach i mamy nadzieję, że będziemy mogli współpracować z Billboardem, aby do nich wrócić – podsumowano w komunikacie.
Faworyzowanie streamów np. ze Spotify względem Youtube’a wpisywałoby się poniekąd w pewną mało znaną wśród słuchaczy sytuację na polskim rynku. Spotify potrafi „obrazić się” na artystów, którzy uploadują najpierw swój utwór na Youtube, a dopiero później na Spotify. Platforma chce, żeby to najpierw u nich pojawił się dany kawałek albo chociaż równolegle z innymi serwisami i stara się nie dopuszczać do sytuacji, że utwory są uploadowane u nich dopiero po kilku dniach niż w innych serwisach.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Bungee i Tuszol „Dzyń dzyń dzyń” – świąteczna kolęda
Trochę uśmiechu od Tuszola, Bandury i Dżinolda.
„Dzyń dzyń dzyń” to świąteczny singiel duetu Bungee z gościnnym udziałem Tuszola, który z przymrużeniem oka podchodzi do tradycji bożonarodzeniowych utworów.
Artyści serwują taneczną, nowoczesną kolędę w imprezowym wydaniu, łącząc zimowy klimat z klubową energią i charakterystycznym humorem, z którego słynie Bungee.
Chwytliwy refren, lekka forma i bezpretensjonalny luz sprawiają, że „Dzyń dzyń dzyń” idealnie wpisuje się w grudniowy czas – zarówno na domówki, jak i świąteczne playlisty. To propozycja, która przełamuje schematy klasycznych kolęd, wnosząc świeżość, dobrą energię i uśmiech w okresie świąt.
W grudniu ekipa Bungee rusza w trasę koncertową po największych miastach. Bilety są już dostępne tutaj.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Canal+ zrobił film o kuqe 2115. „Bez cenzury, bez scenariusza”
Produkcja jest od dzisiaj dostępna.
Kuqe 2115 od tegorocznej wiosny promuje swoją pierwszą płytę „nareszcie w domu”, która otworzyła nowy rozdział w jego karierze. Film dokumentalny o kulisach pierwszej solowej trasie koncertowej rapera to muzyczna podróż przez blaski i cienie debiutu artystycznego.
Łukasz Dziemiński, czyli kuqe 2115, to raper i autor tekstów związany z ekipą 2115, w której skład wchodzą również Bedoes 2115, White 2115, Blacha 2115, Flexxy 2115. Przez lata współpracował z czołowymi artystami młodego pokolenia polskiej sceny hip-hopowej, a jego pierwszy studyjny album „nareszcie w domu” miał premierę 21 marca 2025 roku. Film dokumentalny „kuqe 2115: nareszcie w trasie” to zapis przełomowego momentu w karierze artysty. Dokument towarzyszy kuqe 2115 podczas jego pierwszej solowej trasy, kiedy spełnienie miesza się ze stresem, a euforia z wątpliwościami. Kamera zagląda za kulisy – tam, gdzie emocje są jeszcze nieoswojone, a sukces wciąż niepewny.
To nie jest film o koncertach. To szczery zapis drogi debiutanta, od nerwów przed pierwszym wyjściem na scenę, przez wzruszenia i śmiech, aż po dumę po ostatnim numerze. To opowieść o byciu „nareszcie w domu” – nie tylko w sensie muzycznym, ale również międzyludzkim. O przyjaźni, braterstwie i wsparciu, bez których żaden debiut nie byłby możliwy. O wspólnym dźwiganiu odpowiedzialności, wrażliwości ukrytej w codziennym chaosie trasy i o sile zespołu, który dodaje odwagi, gdy scena zaczyna przytłaczać.
– Ten film nie jest tylko pamiątką – to opowieść o pierwszych krokach. O tym, z czym musiałem się zmierzyć jako debiutant rzucony na największe polskie sceny. Chciałem pokazać wzloty i upadki. Bez cenzury, bez scenariusza. Wiem, że tak blisko swoich słuchaczy jeszcze nie byłem. Dzięki temu dokumentowi chcę dać się poznać i pokazać, że można dotrzeć wszędzie, niezależnie od tego skąd wyruszasz – podkreśla kuqe 2115.
Dokument łączy intymność z energią koncertowego show, pozostając bezpretensjonalną, uniwersalną historią o wchodzeniu w dojrzałość artystyczną i o drodze, którą każdy debiutant musi przejść sam – choć nigdy w pojedynkę.
Informacje o produkcji: Reżyseria: Kacper Kryściak Scenariusz: Łukasz Dziemiński, Kacper Kryściak, Michał Wojciechowski Produkcja: 2115 Borys Przybylski, Roksana Kwiatkowska, Michał Wojciechowski
Premiera filmu „kuqe 2115: nareszcie w trasie” 19 grudnia w serwisie streamingowym CANAL+.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Young Thug: „Rap jest w dziwnym miejscu, stanął”
Refleksja rapera na temat dzisiejszej kondycji sceny.
Young Thug twierdzi, że rap utknął w martwym punkcie i potrzebuje resetu. Podczas streamu w Atlancie stwierdził, że scena żyje konfliktami zamiast rozwojem, a hip-hop powinien wejść na wyższy poziom.
W trakcie transmisji powiązanej z jego koncertem charytatywnym Hometown Hero w State Farm Arena w Atlancie, Young Thug otwarcie skomentował obecną kondycję rapu.
– Czuję, że zawsze chciałem robić taką muzykę, a teraz mam wrażenie, że rap jest w dziwnym miejscu. Wygląda to tak, jakby wszyscy się beefowali. Dwóch największych artystów na świecie wchodzi w konflikt i pojawia się po tym masa pie**dolonego efektu domina. Dziwne – stwierdził.
Raper jasno zasugerował, że scena skupia się na dramach zamiast na rozwoju artystycznym.
– Mam wrażenie, że nadszedł czas i musimy przenieść to na następny poziom. Musimy się rozwijać. Jak AI. Wszystko na świecie się rozwija poza hip-hopem – dodał.
Thug zaznaczył, że nie odcina się od kultury, z której wyrósł, bo „kocha hip-hop”, po czym rzucił: – Byłbym bardzo szczęśliwy, gdyby hip-hop zamienił się w pop.
Jego słowa część fanów odebrała jako krytykę wygodnictwa raperów, którzy po osiągnięciu sukcesu przestali ryzykować i klepią nowe numery pod publiczkę, a każda płyta jest o tym samym.
Choć Thug nie wymienił nazwisk, kontekst jest czytelny. Wypowiedź odnosi się do głośnego konfliktu Kendricka Lamara i Drake’a, który zdominował rapową narrację w 2024 roku i odbijał się echem jeszcze w 2025. Obaj artyści notowali przy tym bardzo mocne wyniki streamingowe.
Komentarze Thuga pojawiły się jednak w momencie, gdy rap trudno nazwać martwym. W 2025 roku wysoko oceniane i komercyjnie skuteczne albumy wydali m.in. Clipse i Tyler, The Creator. Dodatkowo ogłoszone w listopadzie nominacje do Grammy 2026 pokazały, że trzy rapowe płyty – „GNX” Kendricka Lamara, „Let God Sort Em Out” Clipse oraz „CHROMAKOPIA” Tylera – walczą o tytuł Albumu Roku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Fagata u Maty na Torwarze. „Jest najlepszą raperką w Polsce”
Entuzjastyczne przyjęcie raperki przez fanów Młodego Matczaka.
Fagata nie tylko pomogła Macie przy promocji trasy i została podpisana w jego wytwórni, ale także wystąpiła z nim w czwartek na warszawskim Torwarze.
Młody Matczak postawił wszystko na Fagatę, bo to jedyna osoba z jego otoczenia, która jest tak mocno i wszędzie pokazywana. Niedawno mogliśmy ją zobaczyć podczas sesji przy Cybertrucku z robotem Maty, a chwilę później dowiedzieliśmy się, że Mata podpisał z nią kontrakt w swojej wytwórni Muzyka.
Podczas czwartkowego koncertu Młodego Matczaka na COS Torwar, na scenie pojawiła się też Fagata, która zagrała koncert z Natalisą. Raper przywitał influencerkę uściskiem i odpowiednio ją zareklamował:
– Chciałem wam coś powiedzieć. Tu nie chodzi tylko o hajs. Podpisałem Fagatę dlatego, że uważam, że jest najlepszą raperką w Polsce – powiedział Mata.
Fagata nie przepuściła tej okazji:
– Najlepszy rap i najlepsza raperka w Polsce na jednej scenie – dorzuciła.
Poniżej wideo:
Fagata uznawana jest za kontrowersyjną postać jeszcze z czasów jej działalności influencerskiej i różnych związków nastawionych na zarobek i ustawienie się w życiu. Posiada m.in. niebieską platformę w ten sposób zarabiając na życie. Ruch Matczaka wydaje się być więc odważny, ale jak widać po reakcjach jego fanów, raczej im to nie przeszkadza.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News3 dni temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News3 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News2 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News2 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News19 godzin temuRumunia: Wiz Khalifa skazany na więzienie
-
News1 dzień temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News2 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów