Sprawdź nas też tutaj

News

Przemek Ferguson: „Proszę, nie skreślajcie mnie jako człowieka”

Kilka ostatnich miesięcy raper spędził na odwyku i leczeniu psychiatrycznym.

Opublikowany

 

Historia Przemka Fergusona pokazuje jak życie potrafi być przewrotne. Podpisanie kontraktu ze StoproRap zbiegło się ze śmiercią ojca rapera, a co za tym idzie jego powrotem do alkoholu i narkotyków. Ferguson spędził kilka ostatnich miesięcy na odwyku i leczeniu psychiatrycznym. Zdecydował się on podzielić ze słuchaczami swoją historią i podziękował Remikowi, Dj-owi Decksowi oraz Peji.

Witam wszystkich. Po mojej cztero miesięcznej nieobecności należy się Wam pare słów wyjaśnień. Choć nie ukrywam pisanie tego tekstu było najtrudniejszą rozprawką w moim życiu. Od dłuższego czasu zmagam się z uzależnieniem od alkoholu i narkotyków, mój stan tak się pogorszył, że wymagał leczenia odwykowego a także leczenia u psychiatry. Cały ten czas przebywałem w ośrodku odwykowym. Z dnia na dzień, kiedy trzeźwiałem dochodziło do mnie, iż zawiodłem wiele osób a niejedną wręcz upokorzyłem. Te wszystkie złe rzeczy zaczęły się kilka miesięcy po podpisaniu kontraktu fonograficznego. Zbiegły się również z chorobą mojego taty i w konsekwencji z jego śmiercią. Początki współpracy z StoproRap przebiegały w całkowitej abstynencji jednak później poległem, co przyniosło wiele szkód i porażek. Nadmierne spożywanie środków psychoaktywnych powodowało to, że nie byłem sobą. Nie potrafiłem pogodzić się z odejściem mojego taty co nie jest jednak moim usprawiedliwieniem. W końcu cała sytuacja mnie przerosła i po namowie mojej mamy zdecydowałem się na leczenie. Zdaje sobie sprawę, że te kilka słów które dla Was przygotowałem nie naprawi odrazu całej sytuacji, nawet tego nie mogę oczekiwać. Jednak ja nadal chce spełniać swoje marzenie, którym jest tworzenie muzyki. – napisał Przemek.

Chciałbym żeby moja niechlubna historia była przestrogą dla młodych ludzi. Wiem, że podobno wszystko można robić z umiarem, z głową, z rozsądkiem. Możliwe. Ja jednak tak nie umiałem. Dlatego jedno co mogę dziś Wam powiedzieć to: uważajcie na siebie. Narkotyki, alkohol, substancje psychoaktywne – nie są dla każdego. Na pewno nie są dla mnie. Tej jednej rzeczy chyba udowadniać nie muszę. Nie wiem co by się stało gdyby nie pomoc mojej rodziny i wytwórni- Decksa i Remika. Podali mi rękę w momencie kiedy mało kto w tak bezinteresowny sposób chciał mi pomóc. Dziękuje też Peji za słowa wsparcia w trakcie mojego leczenia. Na końcu chciałbym przeprosić wszystkich moich słuchaczy, którzy wierzyli, że Przemo rozwali. Przepraszam Was wszystkich razem i każdego z osobna. Nie chce od Was dziś drugiej szansy, nie zasługuje na nią jeszcze teraz. Jednak proszę nie skreślajcie mnie jako człowieka. Chce spróbować jeszcze raz. Dziękuje Mamo. – dodał.

 
71 komentarzy
71 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
kredensik
8 miesięcy temu

Pogubil sie Przemas, no co? Niech pierwszy rzuci kamieniem co nie polecial w balet. Jak nie to pewnie pizda jestes i max twoja odpalka to podpicie piwa staremu gdy zasnal ogladajac familiade. Moze i odjebal tarlo z tym skrinem z przelewu i lajwami gdzie byl porobiony. Ogolnie sie odkleil, ale do chuja! Nie mozna go skreslac, bo robi calkiem spoko muze. Tak… sa to takie rapsy a’la 2010 lecz wciaz brakuje takich w dobie tego trapu i drillu. Przemas wypelbialby luke swoim rapem. Fanow jakis ma, paru odeszlu ale i paru przyjdzie. Zycze mu zdrowia i zeby sodowa znowu nie odjebala. Piona Ferguson!

...
8 miesięcy temu
Reply to  kredensik

Siema Przemek haha

Ferguson jest tylko jeden i to jest Legendarny Trener Manchesteru United

Mkebe
8 miesięcy temu
Reply to  ...

Jedynu Ferguson to Massey Ferguson, reszta to marne ksera.

Anal Izator
8 miesięcy temu
Reply to  Mkebe

Jedyny Massey to syn starego a nie taty, więc zwacha na ruchy.

Janusz Suhodolski
8 miesięcy temu
Reply to  Mkebe

Jedyny ferguson to słuszna marka dekoderów dvb-t oraz innego sprzętu służącego do odbioru telewizyjnego

Fazero
8 miesięcy temu

Zgadza się.

RamPamPam
8 miesięcy temu
Reply to  ...

Jako fan Juventusu potwierdzam.

Szlomo
8 miesięcy temu
Reply to  kredensik

Popieram! L’Chaim za Przema!

Kozlebro
8 miesięcy temu
Reply to  Szlomo

Ohydny grubas, świnia przebrzydła

Belzebub
8 miesięcy temu
Reply to  Kozlebro

Chuj kogo obchodzi jak wyglada twoj stary

CZAISZ?
8 miesięcy temu
Reply to  Kozlebro

Napisał typ, który sam się jakiś czas temu chwalił, że chleje i ćpa dzień w dzień. Boli Cię jego waga bo sam pewnie wysuszony lamus 50kg, ale z patologii to dużo szczeka

pOlska to nie kraj dla polaków
8 miesięcy temu
Reply to  kredensik

DLA MNIE CAŁE HIPHOPOLO TO GÓWNO, ALE PIONA I POWODZENIA PRZEMAS. PARÓWY Z INTERNETU NIE WIEDZĄ CO SIĘ CZUJE SIEDZĄC NA KURORCIE JAK CI POMPUJĄ RECEPTORY SEROTONINY

Remek pyta
8 miesięcy temu

Mielone czy schabowe?

,,,
8 miesięcy temu
Reply to  Remek pyta

Dzisiaj na obiad zjem Gówno zawijane w ser a na deser sraka czekoladowa podgrzana w temperaturze 20 Stopni
Ale będzie Uczta

Przemo kot
8 miesięcy temu
Reply to  ,,,

Przemo jesteśmy z Tobą.
Prawilnie przypominam, nie płacicie raperom
https://youtu.be/WskK6bAW16k

oczym
8 miesięcy temu
Reply to  Remek pyta

I o czym teraz będzie nawijac Przemek Ferguson Skoro wyprali mu tam mózg i stracił charyzmę ???

Teraz będzie umoralniał ludzi czy co ???

Szlomo
8 miesięcy temu
Reply to  oczym

Pojdzie do Radia Maryja jak Tadek z Firmy

Odb
8 miesięcy temu
Reply to  Remek pyta

Traktor Ferguson: „Proszę, nie skreślajcie mnie jako ciągnik”

brudne syry jongmena
8 miesięcy temu

ZEBY KOGOS SKRESLIC NAJPIERW TRZEBA GO ZAPISAC… A CIEBIE TAK JAK NIE BYLO TAK NIE MA… SLODKI GRUBASKU NA CYKLU Z NUTELLI

Maryl Rodowicz
8 miesięcy temu

Przed odwykiem musiał nieźle nawywijać skoro taki post teraz zajebał. No nic ziom, nie znam cie, raz czy dwa widzialem jakies zwąchane freestyle, muzyki też nie bede twojej słuchał, ale życze ci powodzenia.

Baruch Spinoza
8 miesięcy temu

Powodzenia i trzymam kciuki za powodzenie leczenia!

Sut fan
8 miesięcy temu

najlepszy cyce w pl rap grze

THX
8 miesięcy temu

Przemek Cweluson: nie rozbijacie mi odbytu jak kotleta

Hujew
8 miesięcy temu

Ellesse kojarzy mi się wyłącznie z wanną rafalali bo belmondo w tym zawsze śmigał

B1Lą
8 miesięcy temu
Reply to  Hujew

Mi ze wschodem Europy i bieda-bazarami.

CZAISZ?
8 miesięcy temu
Reply to  B1Lą

Mi z Anglia i Polakami, którzy to noszą myśląc że mają London Look, a w rzeczywistości to taki drugi slazenger czy inna randomowa sieciowka

Szlomo
8 miesięcy temu

Weźcie porownajcie Przemka i jego flow do tych wszystkich jebanych w kko beztalenciow co obecnie miela gruby sos na niedojebamych gimbach i innych glupich gojach. Przemek moze i nie jest idealnym czlowiekiem, ale artysta jest zajebistym. Szanuje goscia!

Ziominho
8 miesięcy temu

Trzymam kciuki. Lepiej byc po odwyku niz przed odwykiem jak 90 procent raperzyn

Lolek
8 miesięcy temu

Typ się napierdolil, rodzina i znajomi wmówili mu chorobę i wysłali do psychiatryka. Gdy go nie było bliscy pewnie opierdolili go z kasy, a psychiatra gdy go uśpił psychotropami ruchał go w dupę podręcznikiem zwinietym w rulon haha!
Wyszedl zdrowszy HAHA!

Bajger Tonzo
8 miesięcy temu

Grubasie psychotropowy, sam przekreśliłeś swoje człowieczeństwo decydując się na hiphopowanie

...
8 miesięcy temu
Reply to  Bajger Tonzo

teraz bedzie umoralniał w tekstach i będzie nawijać nie pijcie alkoholu bo ja nie pije alkohole to zło haha

Zidane
8 miesięcy temu
Reply to  ...

bo to kurwa prawda z tym alkoholem pierdolony kiepie. nie ma dobrej ilosci alkoholu, zawsze zaciągasz dług, ile byś kurwa nie wypił. alkohol to pierwsza używka do rozpieralania spoleczenstwa kurwa ruro jebana ha tfu ale mnie wkurwiles. popatrz na mój sposób wysławiania się kurwa, a kiedyś pisałem eseje na polskim na piąteczki , zobacz kurwa co zrobił ze mną alkohol

...
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

nie umiesz nie pij

...
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

Zidane wkurwiony bo jeszcze parę miesięcy i wypierdalają go z Realu i jeszcze piszę że pije alkohol to niezły trener

Zidane
8 miesięcy temu
Reply to  ...

Zaraz Ci zajebię z bani za takie przytyki

apacz
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

nie bez powodu zydzi sa znani z rozpijania i zadluzania ludzi i narodow. przypadek? kurwo? tfuuu

Andrzejek
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

Cukierki z rumem kurwo niedojebana to max co miales w ryju… chyba ze stary chuja w spirytusie macza pod te obostrzenia

Zidane
8 miesięcy temu
Reply to  Andrzejek

no to pochwal się nam co Ty miałeś w Ryju :DDD

CZAISZ?
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

Nie ma to jak kłótnia alkoholików i licytacja, który z nich większy degenerat. Macie się czym chwalić Panowie. Czekam aż zaczną pisać, który więcej krajówki wycpal.

Andrzejek
8 miesięcy temu
Reply to  Zidane

Gęstą mele, która lądowała w ryju twojej starej na dzień dobry;)

PejaTVN
8 miesięcy temu

Jakiego czolowieka ? Ja tu widzę tylko zaćpanego spaślaka ,który olał pomocna dłoń od każdego, chuj z tobą do wanny wypierdalaj razem z Belmondo.

Cruasant ddl
8 miesięcy temu

Mordo nie dotykaj narkotyków bo cię KURWA zmiotą z planszy

Rozjebana Cipka Babci Zosi
8 miesięcy temu

Erosoman Przemek Zjebuson

pancze w cieście
8 miesięcy temu

Jakiś czas przed kontraktem ze 100% trafiłem na Fergusona i właśnie te bezlukrowe nawijanie o ćpaniu i o problemach z tym związanych mnie chwyciło za serducho. Także ta cała denta afera po której niby popadł w infamie wcale mnie nie zraziła. Wręcz wzmacnia jego wizerunek jaki wypracował. Pomijając to że starsze kawałki były fajniejsze. W dzisiejszych czasach takie pato-historie się sprzedają. #żyćko a nie tam fryzury na żel i mandaryna z dupy wzięta. Dla wytwórni to nie było ok, bo z człowiekiem niestabilnym ciężko robić interesy. Więc czaję czemu że go wygasili. Ale Ferdek to napewno barwna postać, których brakuje na naszej smutnej jak pizda scenie cRAP

Lewa Strona Wisły
8 miesięcy temu

Jakby za bycie pierdolonym ćpakiem trzeba było skreślać raperków, to 99% z nich byłoby skreślone

Były przyjaciel
8 miesięcy temu

AJ MUCHA KARMA I TAK WROCI DO CIEBIE

,,,
8 miesięcy temu

a na deser sraka czekoladowa podgrzana w temperaturze 20 Stopni
Ale będzie Uczta

hujminaimie
8 miesięcy temu

no dobrze tylko kogo to kurwa obchodzi?

,,,
8 miesięcy temu

Dzisiaj na obiad zjem Gówno zawijane w ser a na deser sraka czekoladowa podgrzana w temperaturze 20 Stopni
Ale będzie Uczta

Mokebe
8 miesięcy temu

Przemek Ferguson: „Proszę, nie obcinajcie mi członka”

kwasniewskiKuczmaBagol
8 miesięcy temu

tego to remik dojechal i zeszmacil szkoda grubego

erdo i red
8 miesięcy temu

kurwa a sie zastanawialem gdzie ten warchlak sie bunkruje.

Darek
8 miesięcy temu

Ogólnie to 3 wielkie WTF.
1. Czemu ludzie się jarają nim? Muzycznie jest to średnie po prostu napakowane pyskówkami poza tym ta cała ekipa to spierdoliny ten Kałach i Bambo. Ale ok ludzie się jarają ja nie spoko niech se słuchają.
2. To jak się jarają to czemu się tak rzucili na niego, widać jaka to jest klasa słuchacza, raperzy to zawodowi narkomani, alkoholicy i ludzie z zaburzeniami i w więszkości sytuacji to głupie polaczki tylko się cieszą jak coś odpierdolą a nie od razu ich krytykują no ale chuj może jak powierzchowna muzyka tak i słuchacze.
3. To pierdolenie pod publiczkę ZAWIODŁEM LUDZI stary jeśli naprawdę dało ci to coś to weź to do siebie i naprawiaj swoje życie jeśli uznajesz to za stosowne. A tak to będzesz chorągiewą na smyczy swoich słuchaczy. Z całym szacunkiem ale 4 miesiące jeszcze przy takiej presji jaką sam na siebie rzuciłeś i ludzie dookoła 4 miesiące to nic. Poprawi ci się, poczujesz się lepiej wtedy przyjdzie test czy znów zaczniesz.

Darek
8 miesięcy temu
Reply to  Darek

Glamrap jesteś kurwą tak BTW a tak najbardziej BTW to za ten wpis że Przemek jest przegrywem. Ciepłota ty pizdo xDddd

TEDZIK SLU
8 miesięcy temu

w chuju mam kasztaniaka bylo widac cpanie ostre jak sie pianka robila w kącikach ust

Dragi,przemoc,sex,mord,czlowieczenstwo
8 miesięcy temu

Narkotyki nie dla ludzi, a jak by gandzia była lecznicza to by każdy dostawał na receptę a nawet bez.

Pissing Cock
8 miesięcy temu

Skreślony GRUBĄ kreską!

MariuszJachim
8 miesięcy temu

Raperzy to zazwyczaj debile, ale ten krzemek pierduson to totalny idiota

Trzy Korony
8 miesięcy temu
Reply to  MariuszJachim

u mnie w Poznaniu to pierdolnalbym go z bani ,zajebal portfel, i wlozyl slimaka do pupy

Andrzejek
8 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

U ciebie w poznaniu to jestes goniony i jebany cwelu z cycami

sprawiedliwosc 12
8 miesięcy temu

Czy można bardziej się poniżyć?

B1Lą
8 miesięcy temu

Można – np. lądując w wannie u typa przy sprzedawaniu towaru.

ZXZ
8 miesięcy temu

Ten chłop nie nadaje się do słuchania dłużej niż 30 sekund. Zerowa rytmika, bit nie pasujący do treści, treść jakaś z pizdy, o właściwie niczym, Jak już nawet złapie jakiś rytm w kawałku to albo go soczyście spierdoli nawijajac przez cały kawałek w dokładnie taki sam identyczny sposób, albo zacznie pierdolić jakieś całkowite farmazony. Tak na koniec, kurwa jak on wygląda, chłop ubiera się jak z lumpeksu, albo w ciuchy z czasu gdy miał 13 lat, z taką a nie inną wagą, ubierając taki syf na siebie, sam daje pretekst do szydzenia z siebie. Może jakaś większe, obszerniejsza bluza by pomogła, jakby coś to mogę zakupić dla niego jakąś, by chociaż wizualnie się jakoś prezentował. Z resztą kurwa, patrzysz na chłopa i myślisz sobie no taki zwykły człowiek, zero wyrazistości, charyzmy, unikatowości, przeciętniak i w sumie nic specjalnego

Nigga
8 miesięcy temu

Przestańcie promować tego zjebanego tłuściocha

...
8 miesięcy temu
Reply to  Nigga

a na deser sraka czekoladowa podgrzana w temperaturze 20 Stopni
Ale będzie Uczta

Wpierdol
8 miesięcy temu

Jebac łaka

Method Man
8 miesięcy temu

JAK TY JESTEŚ WIEPRZEM JAK WINI, NIE CZŁOWIEKIEM. WALI OD WAS SPOCONYM ZGNIŁYM GRZYBEM ZAKAŁY POLSKIEGO NARODU.

Maciuś
8 miesięcy temu

Jeb** tego ochydnego tlusciocha jest smieciem i to udowodnil dla swoich sluchaczy… kur** bez zasad

Popularne