Sprawdź nas też tutaj

News

Regulamin konkursu: Bilety na koncert Jacusia

Opublikowany

 

Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady uczestnictwa w konkursie prowadzonym pod nazwą „Reprezentuj Siebiexglamrap”, zwanym dalej „Konkursem”.


§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem i fundatorem Konkursu jest Time For Friends sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-806) przy ulicy Święty Marcin 29/8, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000629100 (dalej “Organizator”). Organizator jest przyrzekającym nagrody określone
    Regulaminem w rozumieniu art. 919 i 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
    r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 93, ze zm.).
  2. Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest
    prowadzony przy użyciu serwisu internetowego facebook.com.
  3. Udział w Konkursie jest dobrowolny. Za uczestnictwo w Konkursie nie jest
    pobierana opłata.
  4. Treść Regulaminu Konkursu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz
    na stronie: https://www.facebook.com/munopl, zwanej dalej „Profilem”.

§2 Czas trwania Konkursu

Konkurs będzie trwał od momentu publikacji posta oznajmiającego rozpoczęcie konkursu (post konkursowy) na Profilu od dnia 21.03.2024r. do godziny 18:00 w dniu 22.03.2024r.

§3 Uczestnictwo w Konkursie

  1. W celu wzięcia udziału w Konkursie konieczne jest posiadanie indywidualnego publicznego konta na portalu społecznościowym instagram.com (dalej jako „Serwis”).
  2. Serwis instagram.com nie jest ani sponsorem Konkursu, ani jego organizatorem lub administratorem, a także nie jest odpowiedzialny za organizację ani administrowanie Konkursem i nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie.
  3. Uczestnikami Konkursu, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, mające miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, uczestniczące w Konkursie w charakterze konsumentów oraz posiadające indywidualne konto publiczne w serwisie instagram.com (zwane dalej „Uczestnikami”, a każda z nich indywidualnie „Uczestnikiem”).
  4. Uczestnicy Konkursu muszą zapoznać się z regulacjami niniejszego Regulaminu i przestrzegać jego postanowień. Organizator jest uprawniony do wykluczenia z Konkursu Uczestnika naruszającego niniejszy Regulamin.
  5. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz Fundatora oraz ich wstępni, zstępni, małżonkowie, rodzeństwo, a także osoby pozostające z pracownikami ww. podmiotów w stosunku przysposobienia, jak również osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

§4 Zadanie Konkursowe

  1. Zadaniem Uczestników Konkursu jest: prawidłowe odpowiedzenie na pytanie konkursowe (dalej „Zadanie Konkursowe”) i zamieszczenie Zadania Konkursowego pod postem konkursowym na Profilu w komentarzu.
  2. Zamieszczenie przez Uczestnika komentarza, o którym mowa w ust. 1 wyżej, stanowi zgłoszenie do Konkursu.
  3. Zadania Konkursowe należy umieszczać na Profilu w komentarzu pod postem konkursowym w czasie trwania Konkursu. Prace zamieszczone po zakończeniu Konkursu, prace zamieszczone w innym miejscu niż pod postem konkursowym lub prace udostępnione w komentarzu o charakterze niepublicznym nie będą brały udziału w Konkursie.
  4. Dodatkowo do wymogów wskazanych w pkt 1 wyżej, każde Zadanie Konkursowe i wszystkie jego elementy muszą:
    a) nie naruszać dobrych obyczajów, zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub innych treści sprzecznych z prawem,
    b) nie zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek innych podmiotów niż Organizator i Fundator, marki lub produkty Organizatora lub Fundatora,
    c) nie naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw do rozpowszechniania wizerunku,
    d) być zgodne z warunkami korzystania z Serwisu.
  5. Uczestnik ma prawo zgłosić do Konkursu jedno Zadanie Konkursowe. W razie zgłoszenia przez Uczestnika większej liczby Zadań Konkursowych, w Konkursie brane pod uwagę będzie tylko pierwsze przesłane Zadanie Konkursowe.
  6. Uczestnik oświadcza, że począwszy od chwili zgłoszenia będzie dysponował w pełnym zakresie prawami autorskimi do Zadania Konkursowego i jego elementów oraz prawami do wizerunków utrwalonych w Zadaniu Konkursowym, jak również, że Zadanie Konkursowe zostało wykonane przez niego osobiście i samodzielnie i nie narusza żadnych praw osób trzecich.
  7. Przez zgłoszenie Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik wyraża zgodę na treść niniejszego Regulaminu.
  8. Nazwa użytkownika używana na publicznym koncie Uczestnika użytym w celu uczestnictwa w Konkursie nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z dobrymi obyczajami lub prawem.

§5 Nagrody

  1. Nagrodą w Konkursie ufundowaną przez Fundatora jest podwójne zaproszenie na koncert Jacusia upoważniające do uczestnictwa w koncercie o łącznej wartości 90 zł (dziewięćdziesiąt złotych) brutto.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Nagrody, jeśli Nagroda nie będzie dostępna dla Organizatora z przyczyn niedotyczących Organizatora. W takim przypadku Organizator zapewni nagrodę o takiej samej wartości.
  3. Do Nagrody zostanie przyznana przez Organizatora dodatkowa nagroda pieniężna o równowartości podatku, jaki zwycięzca jest zobowiązany zapłacić z tytułu wygranej w Konkursie. Pieniężna nagroda dodatkowa do Nagrody nie podlega wypłacie, lecz zostanie przez Organizatora potrącona od Zwycięzcy Konkursu, któremu zostanie przyznana Nagroda, jako podatek dochodowy od przyznanej nagrody i odprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego do właściwego organu skarbowego na pokrycie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych należnego od nagród przyznanych w Konkursie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa. W celu realizacji przez Organizatora określonego w zdaniu poprzednim zobowiązania, Zwycięzca Nagrody przekaże Organizatorowi dane niezbędne do sporządzenia deklaracji podatkowej. Przekazanie przez Zwycięzcę Nagrody jego danych oraz danych właściwego organu skarbowego niezbędnych w celu uiszczenia wskazanego wyżej podatku od nagród jest warunkiem wydania Nagrody Zwycięzcy. Jeśli Zwycięzca nie przekaże Organizatorowi powyższych danych w terminie 7 dni od żądania Organizatora, Nagroda przepada, a Zwycięzca nie ma prawa żądania jej wydania.
  4. Każdy Laureat Konkursu jest uprawniony do otrzymania tylko jednej nagrody w związku z uczestnictwem w Konkursie.
  5. Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo do wymiany przyznanej mu przez Organizatora nagrody na inną nagrodę lub przysporzenia innego rodzaju.
  6. Ani Organizator ani Fundator nie ponoszą odpowiedzialności za przydatność Nagród do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, jak też za dołączenie do Nagród wymaganych prawem dokumentów, jak instrukcja lub dokument gwarancji, jeśli gwarancja została udzielona przez producenta.

§6 Wybór Zwycięzców i przyznanie nagród

  1. W celu wyłonienia laureatów Konkursu oraz w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”).
  2. Komisja Konkursowa dokona oceny Zadań Konkursowych zgłoszonych w czasie trwania Konkursu, biorąc pod uwagę poprawność każdego z Zadań Konkursowych. W wyniku takiej oceny, w terminie do dnia 22.03.2024r. Komisja Konkursowa przyzna odpowiednie Nagrody rozlosowanym Uczestnikom, którzy zgłosili poprawne Zadanie Konkursowe (laureatom Konkursu), według uznania Komisji Konkursowej (zwani dalej „Zwycięzcami”, a każdy z nich indywidualnie „Zwycięzcą”).
  3. W terminie wskazanym w pkt 2 wyżej, Zwycięzca zostanie powiadomiony o przyznaniu Nagrody na jego publiczne indywidualne konto w Serwisie, na którym zostało zgłoszone zwycięskie Zadanie Konkursowe oraz zostanie poproszony o skontaktowanie się z Organizatorem w terminie kolejnego dnia roboczego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Organizatora podany w powiadomieniu skierowanym do Zwycięzcy. E-mail od Zwycięzcy powinien zawierać jego imię i nazwisko oraz adres dla celów dostarczenia nagrody, jak również, w przypadku Zwycięzcy Nagrody, informacje konieczne dla odprowadzenia przez Organizatora podatku od nagród do właściwego organu skarbowego.

§7 Własność intelektualna

  1. Z chwilą zgłoszenia Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik udziela Organizatorowi, bez wynagrodzenia, licencji na korzystanie z Zadania Konkursowego oraz prawa do korzystania z wizerunków zawartych w Zadaniu Konkursowym (dalej zgoda oraz licencja zwane będą „Licencją”) na czas trwania Konkursu, bez ograniczeń terytorialnych na polach eksploatacji i w zakresie określonym w pkt 2 – 5 poniżej.
  2. Pola eksploatacji, o których mowa w ust. 1 powyżej obejmują:
    a) utrwalenie i zwielokrotnienie – wytworzenie dowolną techniką egzemplarzy Zadania Konkursowego, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w tym na płycie CD, w pamięci komputera, na dyskach twardych, pamięciach flash, serwerach, a także na taśmie filmowej i wideo,
    b) wprowadzenie do obrotu, publiczne wystawienie, najem, użyczenie wyświetlenie, odtworzenie oraz nadanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie Zadania Konkursowego w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, wprowadzenie do pamięci komputera, rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną lub satelitarną,
    c) modyfikacje i zmiany Zadania Konkursowego oraz korzystanie z modyfikacji we wskazanym wyżej zakresie.
  3. Organizator będzie uprawniony do zamieszczania Zadań Konkursowych, ich kopii, części lub modyfikacji na kanałach społecznościowych Organizatora (w tym Facebook, Twitter, etc.) i stronach internetowych Organizatora: muno.pl.
  4. Na podstawie Licencji Organizator uprawniony jest do udzielania dalszych licencji i zezwoleń na korzystanie z Zadania Konkursowego.
  5. Uczestnik udziela zgody na korzystanie z Zadania Konkursowego bez wskazywania jego autorstwa.

§8 Dane osobowe

Organizator, w związku z przystąpieniem Uczestnika do Konkursu staje się Administratorem jego danych osobowych. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Uczestnika znajdują się w Klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu. Uczestnik oświadcza, że przed przystąpieniem do Konkursu zapoznał się z Klauzulą informacyjną.

§9 Reklamacje

  1. Uczestnik może wnieść reklamację, co do przebiegu Konkursu przesyłając ją Organizatorowi listownie na adres ul. Widok 8, 00-023 Warszawa lub elektronicznie na adres poczty e-mail: media@timefor.pl w czasie trwania Konkursu lub w terminie 30 dni po jego zakończeniu. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko adres zwrotny Uczestnika oraz podanie dokładnego opisu i wskazanie przyczyny reklamacji.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, o wyniku rozpatrzenia reklamacji Organizator zawiadomi Uczestnika zgłaszającego reklamację w sposób odpowiadający sposobowi wniesienia reklamacji przez Uczestnika.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie ponoszą Uczestnicy (nie dotyczy to kosztów dostarczenia Nagród).
  2. Uczestnik nie będzie zakłócał przebiegu Konkursu, w szczególności w sposób naruszający jego regulacje oraz zobowiązuje się w szczególności do nie dekompilacji, ani nie naruszania jakichkolwiek baz danych, nie korzystania ze skryptów oraz nie naruszania programów komputerowych w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści w Konkursie.
  3. Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu na Profilu. Regulamin Konkursu jest ponadto dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
  4. We wszystkich sprawach i pytaniach na temat Konkursu prosimy o kontakt pod adresem: media@timefor.pl.
  5. Regulamin może ulec zmianie. Organizator poinformuje o zmianach w Regulaminie za pośrednictwem Profilu.
  6. Uczestnik zwalnia z odpowiedzialności Organizatora i podmioty powiązane z Organizatorem od wszelkich roszczeń wynikających lub związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie, w tym: (i) naruszeniem przez Uczestnika jakiegokolwiek oświadczenia lub zobowiązania zaciągniętego przez Uczestnika w związku z Konkursem, (ii) umyślnym bądź nieumyślnym naruszeniem obowiązujących przepisów, niniejszego Regulaminu lub naruszeniem praw osób trzecich przez Uczestnika.
  7. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
  8. Konkurs jest organizowany zgodnie z prawem polskim. Do wszelkich kwestii nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
    KLAUZULA INFORMACYJNA
  9. Administratorem danych osobowych Uczestników jest spółka BPM MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań; adres do doręczeń: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000352132, NIP: 9721211542, REGON: 30138654100000, dalej jako „Administrator”.
  10. Z Administratorem mogą Państwo skontaktować się za pomocą wiadomości przesłanej w formie elektronicznej na
    adres media@timefor.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby wskazany w ust. 1 powyżej.
  11. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
    a) wypełnienia przyrzeczenia publicznego w postaci zorganizowania i rozstrzygnięcia konkursu oraz przyznania z tego tytułu nagród laureatom (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na Administratorze);
    b) przeprowadzenia konkursu, w tym publikacji wyników konkursu na stronie internetowej oraz profilu Administratora w mediach społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    c) uiszczenia należności podatkowych za laureata konkursu w związku z przyznaną nagrodą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    d) ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora).

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń.

Administrator informuje, że Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom danych, w związku z realizacją celów przetwarzania określonych w pkt. 2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być:
a) upoważniony pracownik lub współpracownik Administratora;
b) osoba zasiadająca w komisji konkursowej;
c) zewnętrzny podmiot świadczący usługi na rzecz Administratora
(np. podmiot świadczący usługi hostingowe, IT, księgowe, archiwizacyjne oraz usługi związane z dostarczenie oprogramowania biurowego).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo:
    a) dostępu do danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO;
    b) do sprostowania danych – na podstawie art. 16 RODO;
    c) do żądania usunięcia danych – na podstawie art. 17 RODO (za
    wyjątkiem przypadków w tym przepisie określonych);
    d) do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18
    RODO (w przypadkach w tym przepisie określonych);
    e) do przenoszenia danych – na podstawie art. 20 RODO (w
    przypadkach w tym przepisie określonych);
    f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – na podstawie
    art. 21 RODO;
    g) do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w
    Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Dane osobowe Uczestnika, w związku z udziałem w Konkursie za pośrednictwem portalu społecznościowego mogą zostać przekazane do państwa trzeciego, np. Stanów Zjednoczonych Ameryki. W celu zapewnienia należytego stopnia bezpieczeństwa stosowane są standardowe klauzule umowne o których mowa w art. 46 RODO.
  3. Administrator w ramach przetwarzania danych nie stosuje metod polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym nie dokonuje ich profilowania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niewskazanie uniemożliwi wzięcie udziału w Konkursie.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

35 partnerek w dwa lata. Young Leosia komentuje deklarację Błońskiego

Fani raperki zaatakowali jej nowego partnera.

Opublikowany

 

Przez

young leosia błoński

Partner Young Leosi w ciągu dwóch lat miał 35 partnerek seksualnych. Fani raperki zaatakowali go za to, więc ta zabrała głos na ten temat.

W pierwszym vlogu Sary i Kacpra padło pytanie, ile jej nowy chłopak miał parterek seksualnych między ostatnim związkiem, a związkiem z nią. Ten odparł, że w tym czasie miał ok. 35 kobiet. W sieci zawrzało, więc w drugim vlogu raperka odniosła się do tego.

– Szczerze? Uważam, że 35 kobiet w dwa lata to nie jest jakoś dużo. Jak poczynicie matematyczne obliczenia, to wychodzi raz na trzy tygodnie – oznajmiła Leosia.

– Ja uważam, że jak ktoś jest singlem, to ma prawo się wybawić. Dużo gorzej jest zdradzać kogoś, będąc w związku. Jakby ktoś miał partnera i zdradził go tylko z jedną osobą, to jest prawdziwe kure****o – dopowiedział Błoński.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Quebonafide z maczugą jako Flinstone. „Przygotowania do finałowego koncertu”

Krzy Krzysztof publikuje zabawne nagranie m. in. z Andrzejem Draganem.

Opublikowany

 

Przez

Hypeman Quebonafide opublikował wideo z prywatnej imprezy, na której raper przebrał się za Freda Flinstona i wymachuje maczugą.

Na profilu Krzy Krzysztofa pojawiło się krótkie nagranie z imprezy tematycznej. Widzimy na nim Quebonafide, reżysera jego ostatniego klipu Andrzeja Dragana, a także Martynę Byczkowską, którą media okrzyknęły nową partnerką rapera z Ciechanowa.

– Przygotowania do finałowego koncertu – podpisał nagranie Krzy Krzysztof.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Bambi i Paluch wbili na poznański koncert Okiego

Trwa trasa „We are Era 47”.

Opublikowany

 

Przez

paluch bambi oki

Oki koncertuje po Polsce, a na jego występach gościnnie pojawiają się topowi raperzy. W Poznaniu na scenę wbili Bambi i Paluch.

Podczas gdańskiego koncertu Oki zaprosił na scenę Sobla i Kizo. Natomiast w niedzielę podczas występu w Poznaniu w MTP 5 , obok Jeża wystąpili tamtejsi lokalni artyści, czyli Bambi i Paluch.

W najbliższym czasie Okiego zobaczymy jeszcze w Katowicach, Wrocławiu, Warszawie, Szczecinie i Krakowie.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Quebonafide we freakach. Wiadomo, jakiego rywala mu szykowano

Raper odrzucił wielomilionową propozycję.

Opublikowany

 

Poznaliśmy kulisy oferty dla Quebonafide odnośnie jego walki we freakfightach. Raper ujawnił jakiś czas temu, że odrzucił propozycję za 6 milionów złotych.

6 milionów za walkę Quebonafide

O potencjalnej walce Quebonafide we freakach mówiło się na początku tego roku. Raper ujawnił, że propozycja jaka padła to 6 milionów złotych. Jeden z włodarzy Fame’u, Wojtek Gola powiedział, że taka kwota to abstrakcja. Okazuje się, że wspomniana oferta mogła nadejść z federacji Clout MMA.

Quebonafide vs Sławomir Peszko

Szalony Reporter ujawnił, że na przeciwnika Quebonafide był szykowany ambasador federacji Sławomir Peszko.

– On ma się dobrze ze Sławkiem. Miał walczyć raz, ale wybuchła afera Pandora Gate. To miała być walka właśnie z Peszką. Później Fame MMA też się o niego starało – powiedział Matysiak.

– Powiedział, że nie chce walczyć, ale jeżeli by miał, to na pewno w Clout MMA. Na pewno ze Sławkiem miał jakiś dobry kontakt – dodał.

Quebonafide nie jest zainteresowany walką. Po powrocie na scenę zajmuje się obecnie promocją marcowego koncertu.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Lil Wayne odpowiada na zaczepkę Kendricka Lamara

„Człowieku, co ja zrobiłem?!”

Opublikowany

 

Kendrick Lamar na płycie „GNX” postanowił zaczepić Lil Wayne’a, który jest zaskoczony wersami w jego kierunku.

Super Bowl w Nowym Orleanie budzi sporo emocji w środowisku rapowym w Stanach. Wszystko za sprawą tego, że w przerwie finału NFL ma wystąpić Kendrick Lamar. Wiele osób wskazywało, że powinien to być Lil Wayne, bo to jego rodzinne miasto. W jego obronie stanęła m.in. Nicki Minaj, która skrytykowała za to Jay-Z.

Kendrick zaczepia Lil Wayne’a

Tymczasem Kendrick postanowił zaczepić Weeziego w kawałku „Wacced Out Murals”. Rapuje w nim, że inspirował się przez lata muzyką Lil Wayne’a, a kiedy udało mu się zajść dalej od niego, to jego ciężka praca zawiodła Weeziego.

– Used to bump Tha Carter III, I held my Rollie chain proud / Irony, I think my hard work let Lil Wayne down” – rapuje K.Dot.

Lil Wayne zaskoczony

Weezy w żaden sposób nie zaczepiał Kendricka, kiedy wszyscy dookoła komentowali rapowy wybór na Super Bowl. Dlatego jest zdziwiony zaczepką.

– Człowieku, co ja zrobiłem?! Ja tylko chilluję, a oni wciąż mnie atakują. Nie mylcie mojej dobroci ze słabością. Nikt nie chce eskalacji, ja też nie. Ale jeśli ktoś mnie sprowokuje, zaatakuję – skomentował.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Andrzej Dragan tłumaczy, jak zrobił klip Quebonafide

„Dość ciężka postprodukcja”.

Opublikowany

 

andrzej dragan quebonafide

Przy klipie „Futurama 3” Quebonafide poprosił o wsparcie Andrzeja Dragana, popularnego fizyka, artystę i popularyzatora nauki. Ten wyjaśnił, jak przy pomocy AI zobrazował powrót rapera na scenę.

„Futurama 3” powstała na laptopie

– Wszystkie tła scenograficzne z nowego klipu dla Quebo generowałem w Midjourney. Do tego masa ujęć lub przejść w Runwayu, Lumie i Stable Diffusion skalowane oczywiście Topazem. No i deep fejki na specjalnie trenowanych GANach. Dzięki temu można było zamknąć wszystkie zdjęcia w jednym dniu. Oczywiście cała edycja i postprodukcja na laptopie – napisał Dragan.

– Życzę powodzenia wszystkim mięsnym interfejsom, wątpiącym w miażdżącą przewagę uzyskiwaną w produkcji filmowej dzięki AI. Przypomnę, że zaledwie po paru miesiącach od pojawienia się tej technologii na powierzchni planety. I na osłodę: dzień przed premierą Sory Yann LeCun zapewniał w swoim stylu, że nie mamy szans, aby obecna generatywna technologia umożliwiała tworzenie filmów. Bo to przecież tylko mnożenie macierzy – dodał.

Kilkumiesięczna praca

– Dla dopytujących o technikalia. Preprodukcja klipu trwała ponad miesiąc (prace koncepcyjne, projekty i symulacje geometrii planów), a dość ciężka postprodukcja od czerwca do października. Na ostatnim etapie była to praca trzyosobowa i używaliśmy wszystkich narzędzi dostępnych pod słońcem, głównie gołego After Effectsa do compositingu. Nawet analogowe niszczenie obrazu. Nie chciałbym nadwyrężać nietykalności intelektualnej osób kminiących, że dzięki AI rzeczy „robią się same”, ale zwrócę uwagę, że nie żyjemy jeszcze w XXII wieku. Natomiast Midjourney uratował nas od konieczności kręcenia w 10 lokacjach, na co nie było ani czasu, ani kasu. W efekcie z ekipy mógł wypaść location scout i mogliśmy zamknąć się w studio zamiast wozić się z planem po Europie. Dla zorientowanych: podobne uniki zastosowano w produkcji „Mandaloriana”, tylko tam zamiast Midjourney hulał głównie Unreal – wyjaśnił.

Klip „Futurama 3” ma po dwóch dniach 2 miliony wyświetleń na Youtube. Licznik Spotify wskazuje 1.2 mln odsłuchań.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: