News
Regulamin konkursu: Bilety na koncert Jacusia
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady uczestnictwa w konkursie prowadzonym pod nazwą „Reprezentuj Siebiexglamrap”, zwanym dalej „Konkursem”.
§1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem i fundatorem Konkursu jest Time For Friends sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-806) przy ulicy Święty Marcin 29/8, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000629100 (dalej “Organizator”). Organizator jest przyrzekającym nagrody określone
Regulaminem w rozumieniu art. 919 i 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 93, ze zm.). - Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest
prowadzony przy użyciu serwisu internetowego facebook.com. - Udział w Konkursie jest dobrowolny. Za uczestnictwo w Konkursie nie jest
pobierana opłata. - Treść Regulaminu Konkursu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz
na stronie: https://www.facebook.com/munopl, zwanej dalej „Profilem”.
§2 Czas trwania Konkursu
Konkurs będzie trwał od momentu publikacji posta oznajmiającego rozpoczęcie konkursu (post konkursowy) na Profilu od dnia 21.03.2024r. do godziny 18:00 w dniu 22.03.2024r.
§3 Uczestnictwo w Konkursie
- W celu wzięcia udziału w Konkursie konieczne jest posiadanie indywidualnego publicznego konta na portalu społecznościowym instagram.com (dalej jako „Serwis”).
- Serwis instagram.com nie jest ani sponsorem Konkursu, ani jego organizatorem lub administratorem, a także nie jest odpowiedzialny za organizację ani administrowanie Konkursem i nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie.
- Uczestnikami Konkursu, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, mające miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, uczestniczące w Konkursie w charakterze konsumentów oraz posiadające indywidualne konto publiczne w serwisie instagram.com (zwane dalej „Uczestnikami”, a każda z nich indywidualnie „Uczestnikiem”).
- Uczestnicy Konkursu muszą zapoznać się z regulacjami niniejszego Regulaminu i przestrzegać jego postanowień. Organizator jest uprawniony do wykluczenia z Konkursu Uczestnika naruszającego niniejszy Regulamin.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz Fundatora oraz ich wstępni, zstępni, małżonkowie, rodzeństwo, a także osoby pozostające z pracownikami ww. podmiotów w stosunku przysposobienia, jak również osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
§4 Zadanie Konkursowe
- Zadaniem Uczestników Konkursu jest: prawidłowe odpowiedzenie na pytanie konkursowe (dalej „Zadanie Konkursowe”) i zamieszczenie Zadania Konkursowego pod postem konkursowym na Profilu w komentarzu.
- Zamieszczenie przez Uczestnika komentarza, o którym mowa w ust. 1 wyżej, stanowi zgłoszenie do Konkursu.
- Zadania Konkursowe należy umieszczać na Profilu w komentarzu pod postem konkursowym w czasie trwania Konkursu. Prace zamieszczone po zakończeniu Konkursu, prace zamieszczone w innym miejscu niż pod postem konkursowym lub prace udostępnione w komentarzu o charakterze niepublicznym nie będą brały udziału w Konkursie.
- Dodatkowo do wymogów wskazanych w pkt 1 wyżej, każde Zadanie Konkursowe i wszystkie jego elementy muszą:
a) nie naruszać dobrych obyczajów, zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub innych treści sprzecznych z prawem,
b) nie zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek innych podmiotów niż Organizator i Fundator, marki lub produkty Organizatora lub Fundatora,
c) nie naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw do rozpowszechniania wizerunku,
d) być zgodne z warunkami korzystania z Serwisu. - Uczestnik ma prawo zgłosić do Konkursu jedno Zadanie Konkursowe. W razie zgłoszenia przez Uczestnika większej liczby Zadań Konkursowych, w Konkursie brane pod uwagę będzie tylko pierwsze przesłane Zadanie Konkursowe.
- Uczestnik oświadcza, że począwszy od chwili zgłoszenia będzie dysponował w pełnym zakresie prawami autorskimi do Zadania Konkursowego i jego elementów oraz prawami do wizerunków utrwalonych w Zadaniu Konkursowym, jak również, że Zadanie Konkursowe zostało wykonane przez niego osobiście i samodzielnie i nie narusza żadnych praw osób trzecich.
- Przez zgłoszenie Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik wyraża zgodę na treść niniejszego Regulaminu.
- Nazwa użytkownika używana na publicznym koncie Uczestnika użytym w celu uczestnictwa w Konkursie nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z dobrymi obyczajami lub prawem.
§5 Nagrody
- Nagrodą w Konkursie ufundowaną przez Fundatora jest podwójne zaproszenie na koncert Jacusia upoważniające do uczestnictwa w koncercie o łącznej wartości 90 zł (dziewięćdziesiąt złotych) brutto.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Nagrody, jeśli Nagroda nie będzie dostępna dla Organizatora z przyczyn niedotyczących Organizatora. W takim przypadku Organizator zapewni nagrodę o takiej samej wartości.
- Do Nagrody zostanie przyznana przez Organizatora dodatkowa nagroda pieniężna o równowartości podatku, jaki zwycięzca jest zobowiązany zapłacić z tytułu wygranej w Konkursie. Pieniężna nagroda dodatkowa do Nagrody nie podlega wypłacie, lecz zostanie przez Organizatora potrącona od Zwycięzcy Konkursu, któremu zostanie przyznana Nagroda, jako podatek dochodowy od przyznanej nagrody i odprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego do właściwego organu skarbowego na pokrycie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych należnego od nagród przyznanych w Konkursie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa. W celu realizacji przez Organizatora określonego w zdaniu poprzednim zobowiązania, Zwycięzca Nagrody przekaże Organizatorowi dane niezbędne do sporządzenia deklaracji podatkowej. Przekazanie przez Zwycięzcę Nagrody jego danych oraz danych właściwego organu skarbowego niezbędnych w celu uiszczenia wskazanego wyżej podatku od nagród jest warunkiem wydania Nagrody Zwycięzcy. Jeśli Zwycięzca nie przekaże Organizatorowi powyższych danych w terminie 7 dni od żądania Organizatora, Nagroda przepada, a Zwycięzca nie ma prawa żądania jej wydania.
- Każdy Laureat Konkursu jest uprawniony do otrzymania tylko jednej nagrody w związku z uczestnictwem w Konkursie.
- Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo do wymiany przyznanej mu przez Organizatora nagrody na inną nagrodę lub przysporzenia innego rodzaju.
- Ani Organizator ani Fundator nie ponoszą odpowiedzialności za przydatność Nagród do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, jak też za dołączenie do Nagród wymaganych prawem dokumentów, jak instrukcja lub dokument gwarancji, jeśli gwarancja została udzielona przez producenta.
§6 Wybór Zwycięzców i przyznanie nagród
- W celu wyłonienia laureatów Konkursu oraz w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”).
- Komisja Konkursowa dokona oceny Zadań Konkursowych zgłoszonych w czasie trwania Konkursu, biorąc pod uwagę poprawność każdego z Zadań Konkursowych. W wyniku takiej oceny, w terminie do dnia 22.03.2024r. Komisja Konkursowa przyzna odpowiednie Nagrody rozlosowanym Uczestnikom, którzy zgłosili poprawne Zadanie Konkursowe (laureatom Konkursu), według uznania Komisji Konkursowej (zwani dalej „Zwycięzcami”, a każdy z nich indywidualnie „Zwycięzcą”).
- W terminie wskazanym w pkt 2 wyżej, Zwycięzca zostanie powiadomiony o przyznaniu Nagrody na jego publiczne indywidualne konto w Serwisie, na którym zostało zgłoszone zwycięskie Zadanie Konkursowe oraz zostanie poproszony o skontaktowanie się z Organizatorem w terminie kolejnego dnia roboczego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Organizatora podany w powiadomieniu skierowanym do Zwycięzcy. E-mail od Zwycięzcy powinien zawierać jego imię i nazwisko oraz adres dla celów dostarczenia nagrody, jak również, w przypadku Zwycięzcy Nagrody, informacje konieczne dla odprowadzenia przez Organizatora podatku od nagród do właściwego organu skarbowego.
§7 Własność intelektualna
- Z chwilą zgłoszenia Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik udziela Organizatorowi, bez wynagrodzenia, licencji na korzystanie z Zadania Konkursowego oraz prawa do korzystania z wizerunków zawartych w Zadaniu Konkursowym (dalej zgoda oraz licencja zwane będą „Licencją”) na czas trwania Konkursu, bez ograniczeń terytorialnych na polach eksploatacji i w zakresie określonym w pkt 2 – 5 poniżej.
- Pola eksploatacji, o których mowa w ust. 1 powyżej obejmują:
a) utrwalenie i zwielokrotnienie – wytworzenie dowolną techniką egzemplarzy Zadania Konkursowego, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w tym na płycie CD, w pamięci komputera, na dyskach twardych, pamięciach flash, serwerach, a także na taśmie filmowej i wideo,
b) wprowadzenie do obrotu, publiczne wystawienie, najem, użyczenie wyświetlenie, odtworzenie oraz nadanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie Zadania Konkursowego w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, wprowadzenie do pamięci komputera, rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną lub satelitarną,
c) modyfikacje i zmiany Zadania Konkursowego oraz korzystanie z modyfikacji we wskazanym wyżej zakresie. - Organizator będzie uprawniony do zamieszczania Zadań Konkursowych, ich kopii, części lub modyfikacji na kanałach społecznościowych Organizatora (w tym Facebook, Twitter, etc.) i stronach internetowych Organizatora: muno.pl.
- Na podstawie Licencji Organizator uprawniony jest do udzielania dalszych licencji i zezwoleń na korzystanie z Zadania Konkursowego.
- Uczestnik udziela zgody na korzystanie z Zadania Konkursowego bez wskazywania jego autorstwa.
§8 Dane osobowe
Organizator, w związku z przystąpieniem Uczestnika do Konkursu staje się Administratorem jego danych osobowych. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Uczestnika znajdują się w Klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu. Uczestnik oświadcza, że przed przystąpieniem do Konkursu zapoznał się z Klauzulą informacyjną.
§9 Reklamacje
- Uczestnik może wnieść reklamację, co do przebiegu Konkursu przesyłając ją Organizatorowi listownie na adres ul. Widok 8, 00-023 Warszawa lub elektronicznie na adres poczty e-mail: media@timefor.pl w czasie trwania Konkursu lub w terminie 30 dni po jego zakończeniu. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko adres zwrotny Uczestnika oraz podanie dokładnego opisu i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, o wyniku rozpatrzenia reklamacji Organizator zawiadomi Uczestnika zgłaszającego reklamację w sposób odpowiadający sposobowi wniesienia reklamacji przez Uczestnika.
§10 Postanowienia końcowe
- Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie ponoszą Uczestnicy (nie dotyczy to kosztów dostarczenia Nagród).
- Uczestnik nie będzie zakłócał przebiegu Konkursu, w szczególności w sposób naruszający jego regulacje oraz zobowiązuje się w szczególności do nie dekompilacji, ani nie naruszania jakichkolwiek baz danych, nie korzystania ze skryptów oraz nie naruszania programów komputerowych w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści w Konkursie.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu na Profilu. Regulamin Konkursu jest ponadto dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
- We wszystkich sprawach i pytaniach na temat Konkursu prosimy o kontakt pod adresem: media@timefor.pl.
- Regulamin może ulec zmianie. Organizator poinformuje o zmianach w Regulaminie za pośrednictwem Profilu.
- Uczestnik zwalnia z odpowiedzialności Organizatora i podmioty powiązane z Organizatorem od wszelkich roszczeń wynikających lub związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie, w tym: (i) naruszeniem przez Uczestnika jakiegokolwiek oświadczenia lub zobowiązania zaciągniętego przez Uczestnika w związku z Konkursem, (ii) umyślnym bądź nieumyślnym naruszeniem obowiązujących przepisów, niniejszego Regulaminu lub naruszeniem praw osób trzecich przez Uczestnika.
- Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
- Konkurs jest organizowany zgodnie z prawem polskim. Do wszelkich kwestii nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
KLAUZULA INFORMACYJNA - Administratorem danych osobowych Uczestników jest spółka BPM MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań; adres do doręczeń: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000352132, NIP: 9721211542, REGON: 30138654100000, dalej jako „Administrator”.
- Z Administratorem mogą Państwo skontaktować się za pomocą wiadomości przesłanej w formie elektronicznej na
adres media@timefor.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby wskazany w ust. 1 powyżej. - Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
a) wypełnienia przyrzeczenia publicznego w postaci zorganizowania i rozstrzygnięcia konkursu oraz przyznania z tego tytułu nagród laureatom (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na Administratorze);
b) przeprowadzenia konkursu, w tym publikacji wyników konkursu na stronie internetowej oraz profilu Administratora w mediach społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
c) uiszczenia należności podatkowych za laureata konkursu w związku z przyznaną nagrodą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
d) ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora).
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń.
Administrator informuje, że Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom danych, w związku z realizacją celów przetwarzania określonych w pkt. 2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być:
a) upoważniony pracownik lub współpracownik Administratora;
b) osoba zasiadająca w komisji konkursowej;
c) zewnętrzny podmiot świadczący usługi na rzecz Administratora
(np. podmiot świadczący usługi hostingowe, IT, księgowe, archiwizacyjne oraz usługi związane z dostarczenie oprogramowania biurowego).
- Przysługuje Pani/Panu prawo:
a) dostępu do danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO;
b) do sprostowania danych – na podstawie art. 16 RODO;
c) do żądania usunięcia danych – na podstawie art. 17 RODO (za
wyjątkiem przypadków w tym przepisie określonych);
d) do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18
RODO (w przypadkach w tym przepisie określonych);
e) do przenoszenia danych – na podstawie art. 20 RODO (w
przypadkach w tym przepisie określonych);
f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – na podstawie
art. 21 RODO;
g) do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w
Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami. - Dane osobowe Uczestnika, w związku z udziałem w Konkursie za pośrednictwem portalu społecznościowego mogą zostać przekazane do państwa trzeciego, np. Stanów Zjednoczonych Ameryki. W celu zapewnienia należytego stopnia bezpieczeństwa stosowane są standardowe klauzule umowne o których mowa w art. 46 RODO.
- Administrator w ramach przetwarzania danych nie stosuje metod polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym nie dokonuje ich profilowania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niewskazanie uniemożliwi wzięcie udziału w Konkursie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Nicki Minaj usunęła konto na IG po utracie 10 mln obserwujących
Raperka poparła Donalda Trumpa i mierzy się z potężną krytyką.
Nicki Minaj zdezaktywowała swoje konto na Instagramie w środku fali krytyki po występie na wydarzeniu związanym z otoczeniem Donalda Trumpa. Według Billboard jej profil zniknął 24 grudnia.
Raperka publicznie podkreślała, że nie zamierza słuchać krytyków. Podczas wydarzenia mówiła, że podziwia Donalda Trumpa.
– Mam najwyższy szacunek i podziw dla naszego prezydenta. Dał tak wielu ludziom nadzieję, że da się pokonać złych ludzi i wygrać, z podniesioną głową. Jest z Queens w Nowym Jorku, tak jak ja. Pokazał mi też osobiście, że nawet w najgorszych momentach życia, kiedy wydaje ci się, że już się nie podniesiesz, jednak możesz. Nasz prezydent to pokazuje.
Reakcje były natychmiastowe i ostre. Tammy Rivera nazwała Minaj „ucieleśnieniem lizusostwa”. Joe Budden na swoim podcaście postawił sprawę jasno: „Jest skończona. To koniec. Przepraszam, znikam. Nie dzwońcie do mnie. Nie piszcie.
Głos zabrał też Peter Rosenberg, który w bardziej zawoalowany sposób uderzył w raperkę, pisząc ironicznie: – Czy to jest ten dzień, w którym możemy przyznać, że zwrotka ‘Monster’ to najbardziej przeceniona zwrotka w historii hip-hopu lol?.
Nicki Minaj usunęła/dezaktywowała swoje konto na Instagramie po tym, jak ok. 10 mln obserwujących przestało lajkować jej profil. Raperka miała na IG ok. 229 mln obserwujących.

Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
50 Cent otrzymał wątpliwej jakości co-sign od syna Donalda Trumpa
Takiego poparcia raczej nikt mu nie zazdrości.
50 Cent dostał wątpliwej jakości poparcie od Donalda Trumpa Jr. W Wigilię syn prezydenta USA publicznie „pochwalił” jego bezkompromisowy styl, wrzucając na Instagram zdjęcie z hasłem o „pełnym potencjale nienawiści”.
Od lat wiadomo, że gdy 50 Cent kogoś nie znosi, robi z tego widowisko i nie odpuszcza do samego końca. Po premierze dokumentu „Sean Combs: The Reckoning” ten wizerunek tylko się wzmocnił, choć taki sposób działania towarzyszył mu na długo przed filmem. Jedni widzą w tym szczerość i konsekwencję, inni pełną krwi zemstę i nienawiść.
Donald Trump Jr. dolał oliwy do ognia, publikując zdjęcie osoby trzymającej karton z napisem: „50 Cent uświadamia mi, że nie nienawidzę na pełnię moich możliwości”. Taki przekaz trudno uznać za neutralny, a jeszcze trudniej za korzystny wizerunkowo, biorąc pod uwagę polityczny kontekst.
Sam Fif nigdy nie sprawiał wrażenia kogoś, kto przejmuje się, kto go lubi, a kto nie. Dla niego liczy się zasięg i reakcja, a jeśli temat grzeje sieć, to cel osiągnięty. W przeszłości wielokrotnie pokazywał, że potrafi monetyzować kontrowersję bez oglądania się na sympatie czy antypatie.
Patrząc w stronę 2026 roku, nic nie wskazuje na to, by 50 Cent miał zmienić kurs. Ostatnie zaczepki ze strony Ja Rule’a tylko podsycają narrację o możliwym kolejnym konflikcie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Malik Montana w outficie z Grinchem kolejny raz zapozował z garnkiem pełnym bigosu. To już tradycja szefa GM2L.
Od kilku lat raper publikuje w Wigilię zdjęcie z bigosem na tle choinki. Nie inaczej jest i w tym roku. Malik zapozował z tradycyjną polską potrawą w stroju – nomen omen – Grincha, który nienawidzi Świąt Bożego Narodzenia.
Jakiś czas temu raper wyjaśnił, skąd się wzięła ta tradycja:
– Średnio dwa, trzy tygodnie przed świętami otrzymuję dużą ilość wiadomości. Mój DM pęka od pytań: „Malik, kiedy fota z bigosem”? Całkowicie przypadkiem wstawiłem zdjęcie przy stole wigilijnym z bigosem. Miałem na sobie jakiś sweterek. Kontynuacja tego zdjęcia stała się tradycją jak film „Kevin sam w domu”. Co roku odczuwam przy tym bigosie coraz większą presję. Początkowo była to zabawa, ale kiedy otrzymujesz tyle zapytań, kiedy bigos, odczuwasz presję.
No to co, święta oficjalnie rozpoczęte!
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
EsDeeKid wyprzedził już Michaela Jacksona i kilku czołowych raperów
Każdego dnia słucha go coraz więcej osób.
EsDeeKid przeskoczył Michaela Jacksona pod względem dziennych odtworzeń na Spotify. Według zestawienia raper z Liverpoolu jest 54. najczęściej streamowanym artystą na platformie, a wśród raperów zajmuje 10. miejsce. Skok popularności zbiegł się z remixem „4 Raws”, przy którym pojawił się Timothée Chalamet.
– EsDeeKid jest obecnie 10. najczęściej słuchanym raperem na Spotify, notując obecnie więcej odtworzeń dziennie niż kilku czołowych artystów, takich jak np.:
- Michael Jackson
- BTS
- NBA YoungBoy
- Post Malone
EsDeeKid ma już blisko 15 mln słuchaczy na Spotify.
Zamieszanie wokół rapera podbiła sama współpraca z Chalametem przy „4 Raws”. Remix wpadł do sieci w momencie, gdy krążyły plotki, że aktor i EsDeeKid to ta sama osoba. Chalamet dolał oliwy do ognia podczas promocji filmu „Marty Supreme”, ucinając temat krótkim: – Bez komentarza. Wszystko wyjdzie na jaw w swoim czasie.
EsDeeKid is now the 10th most-streamed rapper on Spotify, currently pulling more daily streams than several major artists 🤯
— Kurrco (@Kurrco) December 22, 2025
Including:
▫️ Michael Jackson
▫️ BTS
▫️ NBA YoungBoy
▫️ Post Malone
➕ more pic.twitter.com/JFlgD5oou2
Teorie pojawiły się z tego, jak EsDeeKid funkcjonuje publicznie – maska na twarzy, żadnych wywiadów i pełna anonimowość. A mimo tego na koncie ma już numery, które stały się hitami – „4 Raws”, „Phantom” i „LV Sandals”. Do tego doszły cosigny od Fimiguerrero i Fakeminka, a po wersji „4 Raws” z Chalametem Drake zareagował w socialach, wrzucając kilka emoji lodu w komentarzu.
Więcej o nim piszemy tu: EsDeeKid – kim jest najbardziej tajemniczy raper 2025
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Dziennikarka nie chce od 29 lat opublikować wywiadu z Tupakiem. W końcu wyjaśniła dlaczego
„On był wtedy wściekły”.
Angie Martinez nadal trzyma u siebie zaginiony wywiad z Tupakiem z 1996 roku, ale ma poważny problem z wypuszczeniem go do ludzi. Powód jest prosty – według niej raper w tamtym momencie był wściekły i mówił zbyt ostro o wielu osobach.
Temat wrócił, gdy Martinez rozmawiała z Charlamagne Tha Godem w poniedziałek 22 grudnia. Charlamagne zauważył, że od lat powodem blokady może być obawa, że wywiad jest zbyt ostry, a sama Martinez potwierdziła, że właśnie o to chodzi. Wywiad nagrano w czasie, gdy konflikt Wschód-Zachód był na pełnym ogniu. Według jej szacunków całość trwała około godziny i czterdziestu minut, ale na antenie poleciało kiedyś tylko 12 minut. Reszta nigdy nie została opublikowana.
Martinez przyznała wprost, że myśli o konsekwencjach dla ludzi, których Pac obgaduje na taśmie – i o tym, jak takie słowa zostaną odebrane po latach. – To pewnie dlatego nigdy nie wypuściłam tych taśm z Pakiem – bo myślę o ludziach, którzy mogą przez to ucierpieć, o których jest mowa na nagraniu, jak to do nich wróci. Dodała, że przez lata wielokrotnie wracała do całości i zna jej ciężar.

Z jej relacji wynika, że Pac nie ograniczał się do jednego konfliktu. – Są ludzie o których mówi, których już nie ma, nie tylko Biggi. To znaczy, są ludzie ze świata rapu, którzy zmarli, a on o nich mówi, i to nie w sposób, który byłby pomocny dla świata. On był wtedy wściekły. Miał dwadzieścia cztery lata, był w samym środku wojny. Więc jedzie po wszystkich.
Martinez nie ukrywa, że w wywiadzie są „brzydkie rzeczy” – i że takie ujęcia mogą nie być uczciwe wobec spuścizny rapera.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuTau nagrał diss „Wesołych Świąt” na Taco Hemingwaya
-
News4 dni temuTaco Hemingway w „Wydarzeniach” Polsatu
-
News2 dni temuTaco Hemingway z 1. miejscem na świecie – historia dzieje się na naszych oczach
-
News2 dni temuSokół pochwalił się sprzedażą swojej książki
-
News2 dni temuTaco Hemingway: 130 tys. biletów sprzedanych w 5 godzin
-
News2 dni temuReakcja Bedoesa na diss Tau’a na Taco Hemingwaya
-
News2 dni temuNowa płyta Taco Hemingway’a rozbiła bank. Bedoes: „Sukces całego kraju”
-
News3 dni temuMata: „Koalicja Obywatelska was wyr*cha, tak jak PiS”