Sprawdź nas też tutaj

News

SBM Label – SB Maffija zaczyna nowy rozdział!

Zobaczcie jakie zmiany zaszły w wytwórni Solara i Białasa.

Opublikowany

 

sb maffija solar bialas
Białas i Solar / fot. P.takepicture

Od kilku tygodni fani SB Maffiji zastanawiali się co się dzieje. Nowe logo przed klipami, zmiana nazwy Instagrama i kolejne zwiastuny zmian. Dziś dostaliśmy pełną informację dotyczącą zmiany.

W wywiadach przy okazji SB Milion (przekroczenie miliona subskrypcji kanału na YouTube) przedstawiciele wytwórni zapowiadali duże zmiany nad którymi pracują od kilku miesięcy. Dziś poznaliśmy cały kontekst i wyjaśnienie wytwórni: #sbmaffijasierozwija. – Zgodnie z zapowiedziami, które padły m.in. przy SB Milion, postanowiliśmy odświeżyć i ujednolicić naszą identyfikację wizualną. Jeśli rodzą wam się pytania dotyczące zmian, rzućcie okiem na prezentację.

SB Maffija

To przede wszystkim ekipa ziomków skupiająca ludzi myślących podobnie o muzyce i lubiących spędzać ze sobą czas (szczególnie w studio). Ekipa, która istniała zanim ktokolwiek ją nazwał, a kręciła się zawsze wokół wspólnych zajawek, koncertowych wyjazdów, freestylowych bitew i studyjnych sesji.” – to fragment wiszącego od lat na naszym fanpage’u BIO, który nadal jest i zawsze będzie aktualny. To właśnie ekipa „kolegów od muzyki”, którzy przeszli razem drogę od podziemia na szczyt jest matką wszystkich naszych późniejszych przedsięwzięć – labelu, marki odzieżowej czy sklepu. To grono, w którym lubimy pracować, bawić się i tworzyć kolejne pomysły. Jak nawijał Bedoes: „Maffija jest na zawsze!”, a pochodne nazwy określają tylko nowe pola naszej działalności.

SBM

W celu ujednolicenia nazewnictwa i strony wizualnej wybraliśmy od lat skandowany na koncertach, znany z voice-tagów, używany przez fanów oraz członków ekipy skrót “SBM”. Służył nam od zawsze, a teraz pomoże zapanować nad identyfikacją takich projektów jak SBM Girls, SBM Esthetic, SBM Starter, kolejnych, które mamy w planach oraz tych, o których nam się jeszcze nie śniło. Jak nawinął Solar „my zaczynamy się od teraz!”.

sbm logo

SBM Label

Jesteśmy rozrastającą się z miesiąca na miesiąc maszyną do produkcji hip-hopu, w której mamy swoich speców od niemal każdej z dziedzin. W pierwszej kolejności od muzyki, ale również jej promocji, dystrybucji i wszystkiego co w dzisiejszych czasach jest niezbędne, aby na rynku wydawniczym działać profesjonalnie. Pod odświeżoną nazwą SBM Label nadal kryje się Wytwórnia Raperów Wartościowych, gotowa jednak na poszerzanie muzycznych horyzontów.

Są z nami Solar, Białas, Lanek, Bedoes, White, Deemz, Jan-rapowanie, NOCNY, Beteo, Wiatr oraz Zui.

SBM Starter

To akcja promocyjna skierowana do wyróżniających się, ambitnych, wschodzących artystów, którzy są gotowi do skoku w nadprzestrzeń. Dzięki jej pierwszej edycji do wytwórni dołączyli White i Jan-Rapowanie. W nowej formule akcja powróciła w grudniu 2018 roku i jesteśmy przekonanie, że już niebawem będziemy mogli pochwalić się kolejnymi „awansami”.

SBM Esthetic

Marka odzieżowa, która wyrosła z podstawy zbudowanej przez Maffija Company. Dzięki doświadczeniom, które wyciągnęliśmy z dotychczasowych działań, nowym kontaktom i pomysłom w 2019 zamierzamy skupić się na rozwoju serwując kolejne dropy, mocno poszerzając asortyment, a przede wszystkim precyzując i odświeżając stylówkę.

SBM Store

Następca SBStuff.pl to nowy, udoskonalony o nowe funkcje i mechanizmy sklep internetowy, który w bardziej intuicyjny i przejrzysty sposób obsłuży zarówno nasze działania muzyczne jak i odzieżowe. Jeśli założyliście konto na SBStuff.pl, loginy i hasła będą działać także w nowym sklepie.
Gwarantujemy, że zmiana nie dotyczy tylko nazw i logówek. Jeśli chcecie bardziej szczegółowych wyjaśnień – sprawdźcie wykres na sbmlabel.pl.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Koncert dla Bonusa BGC: kolacja z gangsterem i licytacja koszulki Najmana

Na scenie pojawili się m.in. Bodychrist, Wuwunio, Sowa, Psychotrop, Marek Western, Pan Pawłowski, Arab, Bonez & Gix.

Opublikowany

 

bonus bgc koncert charytatywny

W piątek, 18 kwietnia w poznańskim klubie 2 Progi odbył się charytatywny koncert dla Bonusa BGC. Inicjatorem i organizatorem imprezy był Bodychrist. Klub udało się zapełnić niemal po brzegi. Na wydarzenie sprzedano 317 biletów – ujawnił organizator w rozmowie z GlamRap.pl.

Arab, Wuwunio i Sowa na scenie

Podczas imprezy swoje koncerty zagrali m.in. Sowa, Bonez & Gix, Arab, Wuwunio oraz Bodychrist. Na koncercie była obecna ekipa Pal Hajs TV, która zarejestrowała materiał na jeden z kolejnych odcinków. Także w niedalekiej przyszłości możemy spodziewać się relacji wideo z tego wydarzenia.

Wuwunio podczas swojego koncertu / fot. Tomasz Browarczyk
Nie zabrakło też Araba / fot. Tomasz Browarczyk

Bonusa swoją obecnością wsparł także Psychotrop, który wraz z Bodychristem wykonał na scenie cover Ich Troje „Zawsze z Tobą chciałbym być”.

Na scenie pojawił się też Psychotrop / fot. Tomasz Browarczyk

Koszulka Marcina Najmana na licytacji

Między koncertami odbyły się liczne licytacje, które poprowadził Arkadiusz Pan Pawłowski. Wylicytować można było m.in. koszulkę Marcina Najmana z autografem z ostatniej walki na Fame 25, rękawice i książkę z podpisem Borysa Mańkowskiego, a także stroje z walk od samego Bonusa BGC.

T-shirt Cesarza na licytacji / fot. Tomasz Browarczyk
Pan Pawłowski licytuje koszulkę Bonusa BGC / fot. Tomasz Browarczyk

Kolacja z gangsterem

Mimo licznych kontrowersji i słów oburzenia najdroższą licytacją tego wieczoru okazała się prywatna kolacja z Markiem Westernem, który zainicjował ten pomysł spontanicznie na chwilę przed wejściem na scenę. Kolacja z Markiem sprzedana została za okrągłą kwotę 2000 zł.

Marek Western wsparł akcje i dołączył się do jej promocji na chwilę przed wydarzeniem, co wywołało gorącą dyskusję wśród internautów. Ostatecznie szczytna inicjatywa byłego gangstera wyszła zdecydowanie na plus.

Bodychrist i Marek Western / fot. Tomasz Browarczyk

Bonus nie pojawił się w klubie

Bonus BGC niestety przez wzgląd na stan zdrowia, który uniemożliwia mu przebywanie w mocno zaludnionych miejscach, nie był obecny na wydarzeniu. Podziękował zgromadzonej publiczności z telebimu na scenie.

Cały dochód z koncertu przeznaczony został dla Bonusa BGC, który krótko po imprezie za pośrednictwem Instagrama poinformowal, że zysk z imprezy zamierza przeznaczyć na leczenie w prywatnym ośrodku leczenia depresji i stanów lękowych.

Na koncert sprzedano 317 biletów / fot. Tomasz Browarczyk

Czytaj dalej

News

Bęsiu schudł 30kg i rusza z preorderem (m.in. feat. Cassidy)

Na LP gościnki od: Lady Leshurr, Krizz Kaliko, Tomb, VNM, Peja.

Opublikowany

 

bęsiu raper

Kilka dni temu, po wielu miesiącach przerwy, Bęsiu wstawił na social media swoje nowe zdjęcia. Okazało się, że się trochę u niego pozmieniało… Od listopada schudł 30kg.

Oprócz nowych zdjęć, przekazał nowe wieści – nadchodzi jego nowy album “Niech chronią ich te anioły”. Premiera odbędzie się 30 czerwca 2025.

7 maja odbędzie się premiera pierwszego singla „Ghetto” z udziałem Tomba i Cassidiego, którego produkcją zajął się DJ 600V.

Poniżej prezentujemy link do preorderu i tracklistę. A na niej goście z US i UK: Cassidy, Krizz Kaliko, Lady Leshurr i Holy Gabbana. Oprócz tego mocni zawodnicy z PL: VNM, Peja i Tomb. Produkcją zajęli się m.in.: PSR, Culten, Dj 600V, NewLight$ i 6L4NK.

Zamów preorder albumu Bęsiu “Niech chronią ich te anioły”: antidotumrecords.pl

Tracklista

  1. NIECH CHRONIĄ ICH TE ANIOŁY (PROD. PSR)
  2. GONIĄ (PROD. PSR)
  3. RUSZ GŁOWĄ (PROD. SECRETRANK)
  4. GHETTO FEAT. TOMB, CASSIDY (PROD. DJ600V)
  5. DZIUPLA FEAT. DJ FLIP (PROD. SECRETRANK)
  6. BAD GUY FEAT. KRIZZ KALIKO, PEJA (PROD. 6L4NK)
  7. SUKCES (PROD. SWIZZY)
  8. RAGE FEAT. LADY LESHURR (PROD. 6L4NK)
  9. ZA ŻYCIA FEAT. HOLY GABBANA (PROD. 6L4NK)
  10. SŁYSZYSZ MIASTO, TO JGA (FEAT. PABLO NOVACCI, EMENZINO, DAS RZP) (PROD. CULTEN X PIOTR LEMAŃSKI)
  11. SUPERMAX (PROD. CULTEN X PIOTR LEMAŃSKI)
  12. Z DYCHY NA GŁOWĘ FEAT. VNM (PROD. NEWLIGHT$)
  13. KOSZ (PROD. CULTEN)
  14. PAMIĘTAJ, ŻE OSIEDLA NIGDY NIE ZAPOMINAJĄ (PROD. CULTEN)
Okładka albumu: Jaruke

Czytaj dalej

News

Bonus RPK odwołał koncert, bo klub należy do funkcjonariusza CBŚP

„Kłóci się z moimi wartościami”.

Opublikowany

 

Przez

bonus rpk
fot. IG/bonusrpk_official

W piątek Bonus RPK miał zagrać koncert w klubie „Długi Weekend” w Białej Podlaskiej. Kilka godzin przed występem doszło do jego odwołania.

– Siemanko Ludzie! Z przykrością informuję, że dzisiejszy koncert w Białej Podlaskiej musimy odwołać! Przyczynę stanowią powody osobiste. Koncert w klubie Długi Weekend kłóci się z moimi wartościami oraz przekazem, jaki serwuję Wam ze sceny. KMWTW. Wszystkich, którzy czekali na mój koncert, z góry przepraszam! Na pewno się spotkamy w innym klubie i w innym terminie. Jestem w trakcie ustalania szczegółów – poinformował raper.

Jak dowiedział się serwis GlamRap.pl, klub należy do byłego funkcjonariusza CBŚP. To dlatego BGU postanowił odwołać występ.

Czytaj dalej

News

Kafara boli serce jak widzi, co robi jego kolega ze sceny

„Ciężko mi się z tym pogodzić”.

Opublikowany

 

Przez

kafar dixon37
fot. instagram/kafar_dixon37

Charakterny i uliczny Dawid Obserwator zaczął robić disco-polo. Co o tym sądzi jego kolega ze sceny Kafar Dixon37? Nie jest z tego zadowolony, ale też poniekąd usprawiedliwia kolegę.

Bajorson i Dawid Obserwator wydali disco-polowy numer, który okazał się strzałem w dziesiątkę i wielkim hitem. Po trzech tygodniach ma 5 mln wyświetleń na Youtube.

– Mega mi żal, że Dawid poszedł w tę stronę, ale musimy pamiętać o jednym. Mało który raper został tak zgnojony i zajechany przez publikę i media jak on. Po prostu miał dosyć. Ciężko mi się z tym pogodzić, bo np. w „Moi ludzie” miał pancze, które ja propsowałem – mówi Kafar w rozmowie z Mateuszem Kaniowskim.

– Zdziwili mnie. To nie moja bajka. Serce mnie boli, bo robiliśmy zupełnie inny rap i o co innego walczyliśmy – dodaje.

Czytaj dalej

News

Zaskakujący DJ SET Tymka w Mediolanie. Tak było na Milan Design Week 2025

Tymek m.in. zaśpiewał na lotnisku Chopina.

Opublikowany

 

Przez

tymek

Za nami jedno z największych wydarzeń poświęconych sztuce użytkowej! Kilka dni temu razem z Tymkiem i Bartoszem Pniewskim (HighBart) odwiedziliśmy Milan Desing Week 2025. W ciągu zaledwie kilku godzin Tymek zdążył wystąpić, aż dwukrotnie!

Tegoroczna odsłona mediolańskiego wydarzenia o światowej renomie, pod hasłem „Connected Worlds” skupiona była wokół fuzji technologii, natury i kultury w projektowaniu. Wśród niezliczonej ilości wystaw i instalacji przeważały te mówiące o zrównoważonym rozwoju, nieoczywistych połączeniach czy sztucznej inteligencji która coraz śmielej wkracza w świat designu.

Dzięki ogromnej różnorodności Milan Design Week stał się również świetną platformą dla marek, które w swoich projektach stawiają na kreatywność i aspirują do eksperymentów na pograniczu wielu dziedzin kultury. Jedną z nich jest marka Ploom, której strefę udało nam się odwiedzić w towarzystwie gospodarzy projektu “Unique. IRL by Ploom”.

Jedyny taki występ! Tymek zaśpiewał na lotnisku Chopina

W skład wspomnianego kolektywu wchodzą: Bartosz Pniewski znany w sieci, jako HighBart, stylistka Małgorzata Mordarska oraz jedna z najciekawszych postaci polskiej sceny muzycznej – Tymek.

Ten ostatni zaskoczył nas jeszcze przed odlotem. Tymek ustawił się obok stojącego na jednym z terminali lotniska fortepianu i zaprezentował kilka utworów ze swojego repertuaru. Nagranie z tego wydarzenia mogliście zobaczyć na profilu CGM na Instagramie.

Tymek: szanuję artystów, którzy mają stworzony cały koncept swoich projektów

Udział Tymka w wydarzeniu nakręconym przez markę Ploom był o tyle wyjątkowy, że jako jeden z zaledwie sześciu twórców z całego świata zaprezentował swoją wizję i projekt elementu urządzenia z kategorii produktów użytkowych – panelu Ploom.

Jego oficjalna premiera odbyła się w pawilonie marki pod nazwą CONNECTED SENSATIONS, w którym na własne oczy mogliśmy przekonać się jak sztuka cyfrowa łączy się z efektami wideo i niezwykłym designem.

„Sam jako odbiorca najbardziej szanuję artystów, którzy mają stworzony cały koncept swoich projektów” – mówił Tymek w naszej rozmowie. „Fani z pewnością nie chcieliby dostawać nowej muzyki od artysty, który robi ją na siłę” – dodał w materiale, który możecie obejrzeć na naszych kanałach w SM.

Tymek uświetnił również wieczór w Mediolanie. W pawilonie Connected Sensations by Ploom zagrał ponad godzinny DJ set, w którym po raz kolejny dał popis swojej kreatywności.

Mediolan inspiracją dla HighBarta

W designerskim pawilonie marki pojawił się również Bartosz Pniewski znany szerzej, jako HighBart.

Podczas pobytu w Mediolanie wystartował z ankietą uliczną i sprawdzał co inspiruje ludzi w modzie. „Jestem gościem, który inspiruje się wszystkim, co tylko możliwe, a przede wszystkim podróżami i obcymi kulturami” – mówił podczas naszej rozmowy. „Jaram się, jak ludzie patrzą na mnie jak na dziwaka” — dodał.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: