News
Sentino nagrał diss na Quebonafide
„Quebo robi lachę jak influencerka”.

Czy na horyzoncie zaczyna się kreślić największy beef od kilku lat? Jeżeli Quebo nie strefi, są na to duże szanse. W tym przypadku stroną inicjonującą konflikt jest Sentino, który udostępnił snippet nagrania, gdzie słyszymy pociski wymierzone w ciechanowskiego rapera.
Na jednym z fanowskich kanałów Sentino pojawił się fragment nigdy wcześniej niepublikowanego utworu Sento. W dobie deepfake’u zasadnym było zadanie pytania, czy nie jest to jakiś wkręt. Jednak trudno to tak interpretować, bo ten sam snippet został wrzucony w relacji Truemana, co uwiarygadnia autorstwo Sentino.
Gdy dodamy do tego fakt, że Trueman chce naliczyć Quebo za „ŚWIATTOMÓJPLACZABAW”, trudno tu mówić o przypadku. – Doszły mnie wieści z Madrytu, że jakiś Quebo, biseks, do tej pory nie wysłał pieniędzy o wartości 50 tysięcy euro – nawiązując do wcześniejszej spiny o refren. Z tym, że jeszcze do niedawna spór miał dotyczyć kwoty wielokrotnie niższej, bo zaledwie 5 tysięcy złotych.
Zaczepkę na majku nagrał również Sentino. „Quebo robi lachę jak influencerka” to jedna z linijek snippetu, w którym na celownik wzięty został prawdopodobnie również Tomasz Chic. – Ten śmieć bije dzieci, mówiąc, że jest już dorosła” (identyczny pocisk w kierunku patoinfluencera pojawił się 2 tygodnie temu w jednej z relacji Sentino).
Poniżej snippet:
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie
Media całkowicie pominęły ten wątek podczas kampanii.

W 2016 roku Karol Nawrocki proponował Popkowi walkę w oktagonie. Po blisko 10 latach raper przyjął wyzwanie.
Nawrocki proponował Popkowi walkę
W grudniu 2016 roku Karol Nawrocki, który był naczelnikiem Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku dodał wpis, po przegranej walce Popka z Pudzianem w 80 sekund.
– Stawiałem minutę, była minuta i 40 sekund. Popek Monster, może ja w następnej gali? Historyk, urzędnik. W twoim zasięgu – proponował wtedy przyszły prezydent.
Popek odpowiada po 9 latach
Po blisko dekadzie Popek przyjął wyzwanie i wytłumaczył, dlaczego tak długo kazał czekać na decyzję.
– Panie prezydencie-elekcje Nawrocki. Przyjmuję rękawicę. Czekałem tylko na to, kiedy zostanie pan prezydentem, bo jako że jestem królem, byłby pan plebsem, a ja nie walczę z takimi – komentuje Popek, obiecując, że jest gotów nawet udawać, że trenuje, byle tylko doszło do tej walki.
Poniżej wideo:

Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.
Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.
Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.
A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”
Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.
IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI
Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.
AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA
Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.
W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:
„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”
Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:
„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”
W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.
W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.
Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:
„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”
Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?
Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.
Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie.
Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.
Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.
Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.
W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.
Poniżej wideo:

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.
Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.
Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.
Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.

Paluch ledwo mieszczący się w TOP10 na OLiSie to rzadki widok, i czegoś takiego nie widzieliśmy od kilkunastu lat. Raper szybko wytłumaczył, dlaczego tak się stało.
Album „PCC 2.5” Palucha i Chrisa Carsona znalazł się dopiero na 9. miejscu na OLiSie. Wyprzedził go m.in. Wena i Floral Bugs. Raper czytał nasz artykuł na ten temat i wyjaśnił, dlaczego tak się stało.
– GlamRap przypomniał o istnieniu OLiS za fizyk. Właśnie zgłosiłem sprzedaż albumu, bo zapomniałem – napisał Palec.
Poznaniak zapomniał zgłosić do ZPAVu sprzedaży fizycznej płyty i nie została ona uwzględniona w czwartkowym zestawieniu. Pod uwagę wzięto tylko streaming. W przyszłym tygodniu jego pozycja powinna być już dużo wyższa.


-
News5 dni temu
Dramat Bonusa RPK i Sujbita. Cieszyli się z wygranej Trzaskowskiego 2 godziny
-
News4 dni temu
Arab ujawnił, od czego był uzależniony
-
News2 dni temu
Dziewczyna Sokoła trafiła do szpitala. Niepokojące, co tam zobaczyła
-
News5 dni temu
Diox: „Jestem królem bangerów”
-
News2 dni temu
Kara dostanie pomoc od Sokoła? „Należy się jej kariera”
-
News2 dni temu
Karol Nawrocki ujawnił ksywki polskich raperów, których słucha
-
News1 dzień temu
Young Leosia w ciąży?
-
News1 dzień temu
Dlaczego Paluch ma tak kiepską pozycję na OLiSie? Raper wyjaśnił