Sprawdź nas też tutaj

News

SIDNEY POLAK: „PEZET JEST ŚCIEMNIACZEM, KŁAMIE!”

Opublikowany

 

Nie dotrzymywanie umów, chęć większego zysku, problemy z nałogami – tak w skrócie oczami Sidneya Polaka wyglądała współpraca z Pezetem przy tworzeniu płyty „Radio Pezet”.

Sidney Polak w swojej cotygodniowej audycji w Radio Roxy, podzielił się ze słuchaczami, swoimi przemyśleniami na temat procesu powstawania płyty „Radio Pezet”, wokół, której narosło wiele konfliktów.

 

Według Sidneya Polaka, Pezet jest zależny od opini innych. M.in. dlatego przyjaźń rapera z Kamilem Bednarkiem nie przetrwała. Według Sidneya, po ogromnej ilości krytyki jaka spadła na Pezeta, po featuringu z Bednarkiem, Pezet przestał się z nim kolegować:

– „Niestety, ale Paweł taki jest, że postępuje jak sonda. Ma niestety w sobie pierwastek człowieka, który działa, no nie chcę powiedzieć pod publiczkę, ale jak wyjdzie w badaniach, że coś warto powiedzieć, to trzeba to powiedzieć. I jak dostał bardzo dużo zjebów po featuringu z Bednarkiem, to ta przyjaźń z Kamilem nie przetrwała tego. Zresztą słyszałem od producenta Kamila Bednarka, że Kamil próbował w drodze rewanżu zaprosić Pezeta na swoja płytę , ale Pezet zamiast mu powiedzieć prosto w oczy, słuchaj stary z badań mi wychodzi, że nie jest to dobry ruch, to wymyśla jakieś bzdury, że ma zniszczony telefon. Ponoć go 2 czy 3 tygodnie ścigali i później dali sobie spokój, bo skumali, że chłopak nie ma odwagi mu powiedzieć, że nie chce tego zrobić w drodze rewanżu.– powiedział Sidney Polak.

 

Sidney Polak wprost oskarża Pezeta, że ten nie dotrzymuje umów i nie zachwouje się jak prawdziwy facet. Jedną z głównych przyczyn kofliktu z Pezetem, były jego kłamstwa:

– „Chłopaku jak się z kimś na coś umawiasz, to dotrzymuj słowa, bo męźczyźni słowa dotrzymują. I nie trzeba tego spisywać i chodzić do notariusza, tylko wystarczy, że się napisze meila, coś się ustali, jeden z drugim przybije sobie piątkę i tego trzeba się trzymać. O to generalnie poszło w naszym konflikcie. Okazało się, że Pezet jest po prostu ściemniaczem. I to ściemniaczem pierwszej wody. Chłopakiem, który po prostu kłamie. Paweł jest bardzo zdolnym raperem, tu nie ma żadnych wątpliwości i ze strony artystycznej bardzo się cieszę ze wpsółpracy i że ta płyta powstała.”

 

Sidney Polak zdradził od początku jak przebiegały prace nad płytą, które zaczęły się już w 2009 r. Duże opóźnienie w wydaniu płyty „Radio Pezet”, wynikało z decyzji rapera, że ten musi zrobić wspólny krążek ze swoim bratem Małolatem, bo ten nie ma pieniędzy:

– „Jest rok 2009, zaczynamy współpracę z Pawłem. Paweł pisze do mnie co 3 dzień meila, że nie może się ogarnąć, że pije, ale pisze teksty do bitów, które mu dałem (…) Jest rok 2009, mam nadzieję, ze płyta w 2010 wyjdzie i nagle przychodzi do mnie Paweł i mówi: ’Słuchaj, nasza płyta, którą robimy wspólnie nie może wyjść, ponieważ muszę pomóc bratu, który nie ma z czego żyć i muszę z nim zrobić płytę, która pozwoli nam razem odnieść sukces i robię z nim płytę stricte hip hopową, daltego proszę cię stary żebyśmy poczekali z naszą płytą jakiś czas’

Taki argument jak pomoc bratu do mnie trafił: 'Paweł nie ma problemu żadnego, ta płyta może się obsunąć, ja mam dużo innych rzeczy do pracy, także rób płytę z bratem jak musisz, a nasza płyta poczeka. I tak właśnie się stało. Mniej więcej przez rok się nic nie dzieje, bo Pezet pisze zwrotki na płytę z Małolatem „Dziś w moim mieście”.

Płyta ta wychodzi w 2010 i w tym momencie Paweł mówi: 'Dobra stary, ja jestem wolny, promocja tej płyty nie będzie długa, możemy wracać do robienia naszej wspólnej grimeowej płyty.”

Umowa, którą Sidney Polak zawarł z Pezetem była jasna. Wszystkim mieli dzielić się po połowie. Sidney wymyślił również tytuł płyty, który został zaakceptowany przez Pezeta:

– „Podstawową naszą umową było to, że jesteśmy fifty-fifty tzn. nikt z nas nie jest mniej, ani bardziej ważny, że robimy tę płytę wspólnie. Ja wymyśliłem tytuł płyty „Radio Pezet’, później Pezet spytał się czy płyta powinna nazywać się Pezet/Sindey Polak, bo jego wcześniejsze produkcje były sygnowane Pezet/Noon, ja stwierdziłem, że nie muszę zakladać z nim duetu, że będę producentem wykonawczym, czyli mogę np. wziąć bit od innego producenta. (…).

 

Po ukazaniu się na rynku wspólnej płyty Pezeta i Małolata „Dziś w moim mieście”, miały zostać wznowione prace nad „Radio Pezet”. Według Sidneya wszystko szło bardzo topornie, ponieważ Pezet wolał pić:

– „Jest rok 2010, własnie wyszła płyta Pezet/Małolat – „Dzis w moim mieście”, Radio Pezet robi się już półtora roku i nie może się zrobić, bo Paweł nie ma czasu na pisanie tekstów (…) Kiedy byliśmy umówieniu na godzinę 18, a o 19.30 Paweł pisał, że nie może przyjechać ponieważ nie ma kasy na benzynę, do swojego nowego audi i tego typu podobne bzdury słyszałem z jego ust.
(…) Paweł miewa takie momenty kiedy mocno używa, to wszelkiego o rodzaju umówki nie mają żadnego znaczenia tzn. to że jest sesja nagraniowa, nie ma znaczenia, bo na te sesję może nie przyjść, bo jestem pijany. Takie rzeczy się artystom zdarzają, ale kiedy one się powtarzają wiele razy, to zaczyna być męczące.

 

Sidney Polak zdradził, że raper umieszcza w trackach sponsorowane treści. Jedną z firm, którą miał promować Pezet, była marka whisky J&B:

– „Pezet umieszcza w swoich piosenkach sponsorowane wersy. „Biorę J&B z colą, a ty pijesz picolo’. Mówię Paweł, to jest link sponsorowany, załatwiłeś z J&B jakąś kasę, fajnie, będziemy mieć na produkcję, będziemy mieć na mastering. – Nie no co ty to w ogóle nie ja, ja nic nie załatwiłem. Mówię dobra, Paweł to ja to po prostu wypikuję, żeby nie było oskarżeń o jakiś product placement. – Dobra, możesz sobie pikować jak chcesz. No i właśnie to był chyba ten problem, że ja rzeczywiście wypikowałem i okazało się, że ta piosenka po prostu nie wejdzie. Nie wiadomo dlaczego” (…)

 

Według producenta, wers, który zamieścił w tym utworze Pezet, był kontraktem reklamowym z firmą J&B, tylko, ze raper się do niego przed nim nie przyznał. Co więcej, okazuje się, że na płycie i tak znalazł się utwór reklamujący whisky, tylko wszystko zostało zrobione bez wiedzy Sidneya Polaka:

– „Myślę, że kulisy nie ukazania się tej piosenki dotyczą niezrealizowania kontraktu reklamowego z J&B, a który to kontrakt dotyczy tego, że w piosence miało się pojawić słowo J&B, a które zostało przeze mnie wypikowane, bo Paweł do tego kontaktu się przede mną nie przyznał. Nie wiem czy tak było, bo to tylko moje przypuszczenie, ale wszystko na to wskazuje. Zresztą później się okazało, że piosenka, która reklamuje whisky, czyli „Miejski Sound”, została dołączona do tego albumu, już na poziomie wytwórni, kiedy oddałem płytę matkę i ktoś umieścił na płycie hidden track. Na pewno Paweł ze swoimi ziomkami.

 

Album „Radio Pezet” był związany róznymi kontraktami reklamowymi. Jednym z takich kontraktów była współpraca z Orange, który to wykupił prawa do emisji programu „Jak tworzy Pezet”, który to program pokazywał proces produkcji płyty:

– „Jest początek 2011 roku, pojechaliśmy do Londynu, poznaliśmy się z Kano. Problem tam był taki, że Kano dopiero na miejscu dowiedział się, że jest z nami kolega, który to wszystko kręci i chce umieścić to na materiale video, który był już zakontraktowany dla firmy Orange do cyklu 'Jak tworzy Pezet’. I Kano nie chciał zgodzić sie na nieodpłatne użyczenie wizerunku do tego filmu.”

Na „Radio Pezet” miał się pojawić także Małolat, jednak kilka tygodni nie wystarczyło mu na to, aby napisać tekst. Jak relacjonuje Sidney Polak, większa gaża za taką zwrotkę nie zmotywowała rapera:

– „Wszystko jest na dobrej drodze, żeby płyta wyszła we wrześniu. Podpisujemy kontrakt z EMI, wychodzi pierwszy singiel z klipem, kontrakt podpisany fifty-fifty. Jak tylko pojawił się singiel zaczęli się odzywać organizatorzy koncertów z zapytaniem jak będa wyglądać koncerty. Po zrobieniu płyty, naszą umówką było zrobienie całej trasy koncertowej. Trasa koncertowa miała być o tyle wypasiona, że oprócz Pezeta i Mormona, w dotychczasowej formule zawsze uczestniczył Małolat. Małolat miał się dograć na 'Radio Pezet’, ale Małolat pisze teksty tak szybko jak ja, czyli bardzo wolno. Paweł stwierdził, że Małolat nie zdąży napisać przez kilka tygodni tekstu, bo ma sam problemy ze swoimi tekstami, więc nie ma co liczyć. Ja w ogóle Małolata uważam za dobrego rapera i próbowałem podsyłać mu bity, zanęcić go trochę nawet większym wynagrodzeniem za taką zwrotkę, ale do tej współpracy nie doszło. Małolat nie napisał żadnego tekstu.”

 

Dogadana trasa koncertowa Pezeta i Sidneya Polaka nie doszła do skutku. Producent twierdzi, że powodem były pieniądze i niechęć rapera do dzielenia się nimi:

– „Natomiast była kwestia czy Małolat będzie uczestniczył w tych kopncertach Pezeta w nowej formule 'Radio Pezet’. Miało to wyglądać, że ja gram na bębnach na stojąco, obok mnie jest Dj live i do tego trzech nadawaczy [Pezet, Mormon i Małolat]. Pezet był za tym, żeby swojego brata wozić, bo Małolat ma szacunek itd i stanęło na tym, że będzie z nami jeździł.

Później się okazało, że nasz umówka i to, że jedziemy razem w trasę nie ma znaczenia, bo kasa koncertowa lepiej się dzieli na jeden niż na dwa. Nie chcę tego bardziej drażyć, ale nigdy się nie spodziewałem, że coś takiego spotka mnie ze strony mojego kumpla.”

 

W międzyczasie miał powstać mały konflikt rodzinny, na lini Pezet – Małolat:

– „Koncert zaczęły się w sporej liczbie bookować, z jednej strony Małolat bardzo cisnął na to, żeby nie kończyć jeszcze promocji albumu Pezet/Małolat, że chce wypuszczać single i opatrywać je klipami, żeby ta płyta istaniała dłużej na rynku koncertowym. Z drugiej strony było to nie logiczne, bo Pezet chciał jechać w trasę z 'Radio Pezet’. Tutaj zrobił się bardzo dziwny konflikt rodzinny, z jednej strony Paweł mówił mi, że chce promować płytę, która ma wyjść a z drugiej strony naciski ze strony brata, który nie stoi za mocno na rynku koncertowym i nie wiem, czy by zapełniał salę sam jako Małolat. W rezultacie okazało się, że doszliśmy do jakiegoś prozumienia.”

 

Producent zdradził także, kulisy utworu „Supergirl”:

– „Nie wiem czy udało się Pezetowi być fair wobec dziwczyny do której to śpiewał [track Supergirl] z tego co wiem to chyba raczej nie, generalnie Pezet ma problem z tym, żeby być fair, wobec wszystkich ludzi.”

 

Sidney Polak podsumowując konflikt z Pezet, który powstał już w trakcie tworzenia płyty „Radio Pezet”, stwierdził, że głównym powodem były pieniądze:

– „Do tego się tak naprawdę wszystko sprowadza. Jeżeli można wziąć za coś 2 razy więcej pieniędzy i się swojego kolegę oszuka, no to niektórzy ludzie decydują się na takie rzeczy. Jak to się mówi, okazja czyni rapera.”

 

Całą wypowiedź Sidneya Polaka w radiu Roxy, na temat Pezeta i współpracy z nim, możecie sprawdzić tutaj.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Lady Gaga wkracza do „Fortnite”. Epic Games zdradza szczegóły

Piosenkarka była jedną z najbardziej oczekiwanych przez społeczność „Fortnite”.

Opublikowany

 

Przez

W cieszącej się ogromną popularnością sieciowej grze „Fortnite” właśnie ruszyło nowe wydarzenie. Ikoną Sezonu 2 „Fortnite Festival: Odblokuj swój talent” została Lady Gaga.

Od czasu pamiętnego wpisu „What’s fortnight” z 2019 r. Lady Gaga była jedną z najbardziej oczekiwanych przez społeczność „Fortnite”. Teraz jej kultowe piosenki i pamiętne kostiumy wreszcie są dostępne dla milionów graczy i fanów z całego świata.

Lady Gaga jest nie tylko powszechnie znaną gwiazdą muzyki, ale również pionierką w świecie mody, dlatego naturalnym było, że jej pojawieniu się w „Fortnite” będzie towarzyszyło udostępnienie legendarnych już strojów. Ostatnią nagrodą na ścieżce nagród premium jest kostium autorstwa znanej projektantki Nange Magro, który Gaga nosiła podczas trasy koncertowej „Chromatica Ball”. W sklepie „Fortnite” gracze znajdą również zawierający niezapomniane czarne, skórzane body Lady Gagi Chromatica Armor. Dzieło projektanta Cecilio Castrillo pojawiło się na okładce albumu „Chromatica”.

Twórcy zadbali naturalnie również o muzykę artystki, która wywarła ogromny wpływ na kulturę. W Sezonie 2 gracze posłuchają takich piosenek jak „Applause”, „Bloody Mary”, „Born This Way”, The Edge of Glory”, „Just Dance” z Colbym O’Donisem, „Rain On Me” z Arianą Grande, „Stupid Love” i „Poker Face”.

Dostępne od 9 grudnia ubiegłego roku „Fortnite Festival” jest nową, przebojową grą muzyczną, w której gracze mogą tworzyć zespoły wspólnie ze znajomymi bądź występować solo na scenie, wykonując najpopularniejsze utwory ulubionych artystów. To wszystko jest dostępne za darmo w świecie „Fortnite”.

Więcej informacji na temat Sezonu 2 „Fortnite Festival: Odblokuj swój talent” znajduje się na oficjalnym blogu gry. Twórcy zapraszają także na profil gry na platformie X, gdzie znajdują się najświeższe wieści i aktualizacje.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Sokół i Bedoes na albumie z największymi przebojami Pana Kleksa

Krążek trafił dziś do sklepów.

Opublikowany

 

Przez

bedoes

W dniu dzisiejszym do sklepów trafił nowy album z najpopularniejszymi utworami z filmów o Panu Kleksie. Wydawnictwo dostępne jest na dwóch winylach w kolorze fioletowym i różowym, oraz pojedynczej płycie CD. na krązku pojawili się raperzy: Bedoes i Sokół.

Oprawa muzyczna filmów o Kleksie jest zawsze jedną z silniejszych stron tych produkcji, czego dowodem jest właśnie ta płyta. Zarówno 40 lat temu, jak i teraz piosenki są utrzymane w obecnie panujących trendach muzycznych, wykonują je wybitni i popularni artyści. Na albumie znajdują się cztery nagrania z najnowszego filmu o Kleksie, dwa koncertowe wykonania z festiwalu Męskiego Grania z 2018 roku, oraz 21 oryginalnych, zremasterowanych utworów z lat 80-tych.

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać „Akademii Pana Kleksa”, na której od prawie osiemdziesięciu lat wychowało się kilka pokoleń Polaków. Wydana w 1946 roku książka Jana Brzechwy o przygodach szalonego profesora Ambrożego i Adasia Niezgódki stała się finalnie kanonem lektur szkolnych. Zapoczątkowana w 1984 roku seria filmów w reżyserii Krzysztofa Gradowskiego przyciągnęła do kin i przed telewizory tysiące rodzin. Od dekad dzieci bawią się w rytm kultowych piosenek „Witajcie w naszej bajce”, „Kaczka dziwaczka” czy „Na wyspach Bergamutach”. Dorośli natomiast ukochali sobie rewelacyjną „Meluzynę” w wykonaniu Małgorzaty Ostrowskiej i ta piosenka ciągle wybrzmiewa na domówkach czy pojawia się w zestawieniach nagrań wszechczasów. Do tej pory zarówno postać Kleksa, jak i duża część piosenek kojarzona była z charyzmatyczną rolą i wykonaniem Piotra Fronczewskiego. Jednak od chwili kiedy do kin trafia nowa część „Akademii Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego z Tomaszem Kotem w roli głównej, świat tej baśniowej historii rozszerza się, a do krainy muzyki wkraczają nowe i niedługo już także kultowe piosenki jak „Jestem Twoją Bajką”, „Całkiem Nowa Bajka” czy „Podróż Alberta”.

Największe przeboje Pana Kleksa

Album, który dziś ma swoją premierę to wyjątkowe wydawnictwo, które symbolicznie łączy ze sobą „kleksowe” przeboje z lat 80-tych z tymi współczesnymi. To jedyny na rynku album, na którym możemy bezpośrednio porównać kilka oryginalnych nagrań z tymi samymi piosenkami w nowych aranżacjach lub inspirowanych utworami autorstwa Andrzeja Korzyńskiego, który napisał większość muzyki do pierwotnych filmów.

To płyta, dzięki której dorośli odbędą sentymentalną podróż do swojego dzieciństwa, a najmłodsi fani ostatniego filmu poznają lepiej różnorodny repertuar z całej kinematografii „Akademii Pana Kleksa”. Plejada topowych obecnie Artystów młodszego pokolenia jak i renomowanych wykonawców jak między innymi Piotr Fronczewski, Małgorzata Ostrowska, Edyta Geppert, Zdzisława Sośnicka, Emilian Kamiński, Bajm czy Maryla Rodowicz. Na płycie znajdują się cztery najnowsze piosenki z ostatniego filmu (w wykonaniu Kleksa, Igo, Kaśki Sochackiej, Mroza, Artura Rojka, Brodki, Ralpha Kaminskiego, Bedoesa 2115, Sokoła, Konrada Repińskiego i sanah).

Tracklista CD

  1. CAŁKIEM NOWA BAJKA • 2023

Kleks, Igo, Kaska Sochacka, Mrozu, Artur Rojek, Brodka, Ralph Kaminski, Bedoes 2115, Sokol

  1. PODRÓŻ ALBERTA • 2023

Kleks, Konred Repiński

  1. NA WYSPACH BERGAMUTACH • 2023

Kleks

  1. JESTEM TWOJĄ BAJKĄ • 2023

Kleks, sanah

  1. Z PORADNIKA MŁODEGO ZIELARZA • 2018 • Live

Coma, Męskie Granie Orkiestra

  1. MELUZYNA • 2018 • Live

Małgorzata Ostrowska, Daria Zawiałow

  1. WITAJCIE W NASZEJ BAJCE • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. KACZKA DZIWACZKA • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. NA WYSPACH BERGAMUTACH • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. Z.O.O. • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. POŻEGNANIE Z BAJKĄ • 1983 • Remastered

Zdzisława Sośnicka

  1. KWOKA • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski, Edyta Geppert

  1. LEŃ • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. KSIĘŻYĆ RAZ ODWIEDZIŁ STAW • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. MELUZYNA, CZYLI HISTORIA PODWODNEJ MIŁOŚCI • 1985 • Remastered

Małgorzata Ostrowska

  1. Z PORADNIKA MŁODEGO ZIELARZA • 1985 • Remastered

Piotr Fronczewski, Marcin Barański

  1. PSIE SMUTKI • 1983 • Remastered

Edyta Geppert

  1. MOTYW DOKTORA PAJ-CHI-WO • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. JAK ROZMAWIAĆ TRZEBA Z PSEM • 1983 • Remastered

Sławomir Wronka

  1. PODRÓŻ W KRAINĘ BAŚNI • 1985 • Remastered

Małgorzata Ostrowska

  1. DYSCYPLINA • 1988 • Remastered

Emilian Kamiński, Chór Chłopięcy Towarzystwa Śpiewaczego

  1. KOSMICZNY PROLOG • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. SEN O SIEDMIU SZKLANKACH • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. RATUJMY KOSMOS • 1988 • Remastered

Bajm

  1. KOŁYSANKA W STYLU MANGO • 1988 • Remastered

Maryla Rodowicz

  1. BALLADA ALLADYNA • 1985 • Remastered

Marcin Barański, Edyta Geppert

  1. TATUAŻ TANGO • 1985 • Remastered

Janusz Rewiński, Marian Glinka

Tracklista LP

LP 1

Strona A

  1. CAŁKIEM NOWA BAJKA • 2023

Kleks, Igo, Kaska Sochacka, Mrozu, Artur Rojek, Brodka, Ralph Kaminski, Bedoes 2115, Sokol

  1. PODRÓŻ ALBERTA • 2023

Kleks, Konred Repiński

  1. NA WYSPACH BERGAMUTACH • 2023

Kleks

  1. JESTEM TWOJĄ BAJKĄ • 2023

Kleks, sanah

  1. Z PORADNIKA MŁODEGO ZIELARZA • 2018 • Live

Coma, Męskie Granie Orkiestra

  1. MELUZYNA • 2018 • Live

Małgorzata Ostrowska, Daria Zawiałow

Strona B

  1. WITAJCIE W NASZEJ BAJCE • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. KACZKA DZIWACZKA • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. NA WYSPACH BERGAMUTACH • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. Z.O.O. • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. POŻEGNANIE Z BAJKĄ • 1983 • Remastered

Zdzisława Sośnicka

  1. KWOKA • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski, Edyta Geppert

  1. LEŃ • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

LP 2

Strona A

  1. KSIĘŻYĆ RAZ ODWIEDZIŁ STAW • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. MELUZYNA, CZYLI HISTORIA PODWODNEJ MIŁOŚCI • 1985 • Remastered

Małgorzata Ostrowska

  1. Z PORADNIKA MŁODEGO ZIELARZA • 1985 • Remastered

Piotr Fronczewski, Marcin Barański

  1. PSIE SMUTKI • 1983 • Remastered

Edyta Geppert

  1. MOTYW DOKTORA PAJ-CHI-WO • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. JAK ROZMAWIAĆ TRZEBA Z PSEM • 1983 • Remastered

Sławomir Wronka

  1. PODRÓŻ W KRAINĘ BAŚNI • 1985 • Remastered

Małgorzata Ostrowska

Strona B

  1. DYSCYPLINA • 1988 • Remastered

Emilian Kamiński, Chór Chłopięcy Towarzystwa Śpiewaczego

  1. KOSMICZNY PROLOG • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa

  1. SEN O SIEDMIU SZKLANKACH • 1983 • Remastered

Akademia Pana Kleksa, Piotr Fronczewski

  1. RATUJMY KOSMOS • 1988 • Remastered

Bajm

  1. KOŁYSANKA W STYLU MANGO • 1988 • Remastered

Maryla Rodowicz

  1. BALLADA ALLADYNA • 1985 • Remastered

Marcin Barański, Edyta Geppert

  1. TATUAŻ TANGO • 1985 • Remastered

Janusz Rewiński, Marian Glinka


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Suja pochwalił się zakupem nowego roweru

Reprezentant THS Kliki stał się posiadaczem jednośladu z silnikiem elektrycznym.

Opublikowany

 

Suja to jeden z tych raperów, którzy dorobili się na rapie nie domów i samochodów, a rowerów z przerzutką. Bohater tego tekstu stał się właśnie dumnym posiadaczem jednośladu wspomaganego silnikiem elektrycznym. Sujbit zaprezentował możliwości nowej zabawki na Instagramie.

Jeszcze do niedawna rower był dla Sujbitrona czymś więcej niż sposobem na aktywność fizyczną. Założyciel THS Kliki traktował go jako narzędzie pracy, wcielajac się w rolę kuriera z jedzeniem. Koło Galerii Mokotów przyciął go w tamtym okresie Tede, nagranie jest ciągle dostępne w sieci. – Sujbitroooon! Sujaaaa! – krzyczał w jego kierunku z samochodu, tnąc szyderczą pompę. To wydarzenie stało się jednocześnie początkiem beefu między raperami, Suja zarzucił niedługo później Tedemu, że jest „roz**busem”.

Być może gdyby Suja miał trochę więcej szczęścia i talentu, grałby teraz trasy koncertowe po Polsce, zamiast samotnie w koszykówkę, jak ma to zazwyczaj miejsce w godzinach, kiedy większość jego rówieśników pracuje. Jednak nie udało mu się w odpowiednim czasie wykorzystać szansy od losu, którą przyniósł kontrakt z Prosto. Sujbit postawił teraz wszystko na jedną kartę, którą jest sport, a od dziś będzie mógł urozmaicać swoje treningi jazdą na rowerze. Weteran warszawskiej sceny zaprezentował fanom jednoślad elektryczny. Patrząc na jego pierwsze reakcje i dumę, jaka mu przy tym towarzyszyła, można założyć z dużą dozą prawdopodobieństwa, że zakup jest udany.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fryderyki 2024 – nominowani do hip-hopowego albumu roku

Pięć krążków powalczy o statuetkę.

Opublikowany

 

włodi
fot. Alan Kurc

ZPAV ogłosił nominację do Fryderyków 2024 w muzyce rozrywkowej. W kategorii album roku hip-hop znalazł się m.in. album Włodiego, Zdechłego Osy i Łony.

Do nagrody zostały nominowane dwa krążki z Def Jamu, dwa z wytwórni 2020 oraz jeden album z Warner Music Poland. Oto albumy, które mają szansę na zdobycie statuetki podczas jubileuszowej edycji Fryderyków.

Album roku hip-hop – nominowani

  • Łona x Konieczny x Krupa – Taxi
  • PRO8L3M – PROXL3M
  • Taco Hemingway – 1-800-Oświecenie
  • Włodi – HHULTRAS
  • Zdechły Osa – Breslau Hardcore

Kategoria album roku hip-hop zawsze budzi wiele emocji. Warto więc zaznaczyć, że wśród nominowanych mogą pojawić się tylko te wydawnictwa, które zostały wybrane spośród tych zgłoszonych przez wytwórnię.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Pelson wraca po 8 latach od zakończenia kariery

Wiemy, co przyszykował członek Molesty.

Opublikowany

 

pelson

Pelson ujawnił tytuł i okładkę nowego projektu, który ukaże się po ośmiu latach od ostatniej płyty. To wielki powrót reprezentanta Molesty.

W 2017 roku Pelson poinformował, że kończy rapową karierę, zaznaczając jednak, że tytuł jednej z płyt Molesty to „Nigdy nie mów nigdy”. Po ośmiu latach od ostatniego projektu „Bumelant” raper wraca z EP-ką.

W piątek odbędzie się premiera pierwszego singla z minialbumu „Linie rytmiczne”. Pelson ujawnił także okładkę EP-ki, z którą zapoznacie się poniżej. Data premiery nie została jeszcze ujawniona.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Tede o współpracy ze Stanowskim: „Spóźniłem się na rozmowę kwalifikacyjną”

Jak układa im się współpraca?

Opublikowany

 

tede

Tede został współpracownikiem Krzysztofa Stanowskiego. Na Kanale Zero prowadzi poranny program. Jak układa im się współpraca?

– Bardzo dobrze się układa nam współpraca, widziałem dwa razy w życiu Krzyśka Stanowskiego na oczy, a nawet trzy. Na tę rozmowę kwalifikacyjną spóźniłem się 7 minut, potem mama Krzysztofa Stanowskiego powiedziała mi, że Krzysiek się spóźnia z reguły godzinę, ale najważniejsze, że pojechałem tam prosto z bronienia TVP. I to był znak, kiedy zamknęli TVP Info otworzyły się dla mnie wrota Kanału Zero – mówi raepr w rozmowie ze Sport.pl.

Tede prowadzi program „Siódma zero zero” razem z Moniką Goździalską, który jest emitowany codziennie o 7 rano.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)