Sprawdź nas też tutaj

News

Szpaku i Kubi zaprosili na płytę topowego rapera

Posłuchajcie „9000 Overhype”.

Opublikowany

 

Szpaku / fot. materiały prasowe

Poznaliśmy kolejnego gościa po Bedoesie, który pojawił się na albumie „Dzieci i duchy”. Szpaku i Kubi Producent kolejny raz postawili na topowego rapera i zaprosili na album Tymka. Pojawia się on w kawałku „9000 Overhype” dostępnym obecnie jedynie w Tidalu.

O godz. 15:00 na kanale GUGU pojawi się teledysk do tego numeru. Album „Dzieci duchy” ma się ukazać 28 lutego.

Poniżej okładka singla.

 
40 komentarzy

40
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
jebacgowno

ja pierdole topowy raper to może być sentino a nie jakis pedal typu tymek
idzcie wy wszyscy w chuj z takim gownem co tera sie robi
tatuażyk jak byl puszczony to kazdy beke walil a 5 lat pozniej każdy takie robi piosenki i mowi ze to świeżość i coś nowego i wizja i chujostwo i inne gówno i robi po 25mln
jebac polski RAP

Chuici Naime

Klasyka w polskim rapie, mądry uchodzi za głupie jeden dzień dłużej, dopóki się reszta nie dowie czy jakoś tak to kurwa było

Odb

Sraku i Kubi zaprosili do wanny typowego dukacza

hujminaimie

uwożej na tego szpoka bo robi większy rozpiździel niż sroka

SicenS

Topowy raper. Hahahaha. Czy ktoś w końcu zastosuje tą karuzelę śmiechu do rozpuku na przemian z zażenowaniem? Słucham rapu od 20 lat przeszło i nigdy by mi nie przyszło na myśl żeby tego disco wyjca nazwać raperem a co dopiero topowym. Czas na delegalizację hip- hopu, pisał tu ktoś nie raz, czym powodował uśmiech na mej twarzy a jak patrzę na ten niby polski hip-hop zaczynam się w pełni z nim zgadzać.

SicenS

Zastopuje*

ikarus

mam podobnie. słucham od niemal 20 lat i zaczynam mieć dosyć tego kabaratu. Szkoda Młodego Leha, który był nadzieją dla tej młodej sceny…

SicenS

Mi z młodzików jeszcze Miły ATZ siada np. Ma miłe dla ucha flow i nie pierdoli bzdur o Gucci itp. Jak jeszcze nie sprawdziłeś jego EP’ki to polecam!

ikarus

Faktycznie fajnie płynie ten Miły. Jednak są jeszcze gracze co czują te grę i przywracają nadzieję 🙂

ikarus

W treściwy rap

SicenS

Niestety czasy takie są, że naprawdę głęboko trzeba kopać, żeby wyłowić kogoś wartościowego w tym natłoku małoletnich kurewek łasych na szybką i łatwą kasę. W dodatku te bity i autotune, które ranią uszy. Czekam kiedy powstanie kanał w TV czy radiu, coś w stylu „Rap Polo Disco” i nawet nie będzie słychać kiedy oba gatunki się przeplatają. Będzie to jedna wielka chujnia, taka jaką na siłę próbują promować teraz wszyscy łącznie z tym zjebanym portalem, który przypomina pudelka. Treść artykułów i poziom redaktorski wypierdala poza skalę wszelkiej beznadziei. Mimo to zaglądam tu zobaczyć co mordy piszą, oczywiście nie te wynalazki co pierdolą kompletne bzdety jak upośledzeni i to pod chyba każdym artykułem.

Rest kardashian

Wiedziałem ze największy ból dupy mają jebane truskawy na tym portalu . Wszystkie hejty na nowych i to nawet zajebistych technicznych i treściowych raperów wylewają tu jebane truskawy stare , to nie gimby przejęły ten glamrap tylko właśnie wy truski pierdolone

SicenS

Na tą chwilę w Twoim mniemaniu pejoratywne „truski i truskawy” dla mnie brzmią niemal jak komplement. Jeśli true School to rap o czymś, z jakąś konkretną przekminą, albo pozwalający zaprezentować siebie, swoje myśli i odczucia (nie mylić z jęczacymi cipami po śmierci chomika) to owszem, jestem „truskulowcem” i jest mi z tym świetnie. A gówno zawsze jest gównem i należy mu się krytyka, chyba, że ma się też gówno w głowie i jest Ci wszystko jedno. I nie uważam, że to ja powinienem wypierdalać do ’90 tylko Ty w techno propsując takie rzeczy. Eloo

Stfu

Wiesz śmieszny jest fakt że lata temu jak rap wyglądał tak jak powinien to marzyło się że wyjdzie z podziemia. Ze nie będzie to muzyka w wielu kręgach tabu. Dzisiaj jak patrzę co się dzieje trochę żałuję, że tak się to wszystko spierdolilo. I nie mówię tu kompletnie o stylu muzycznym ale o szczerości przekazu. Wszystko, wiadomo, podlega rozwojowi, każdy nas to robi albo się stara. Rap można porównać do chłopaka z ulicy, który wyszedł z biedy i odjebało mu od nadmiaru hajsu i hajpu, faktu że żyje w świecie gdzie wszystko jest tolerowane. Ja nie hejtuje autotuna, dopóki jest podany z klasą, nie hejtuje housowych bitów, czy nawet disco. Wszystko jest kwestia gustu. Hejtuje natomiast to jak mało szczerzy są Ci „raperzy” teraz. Hejtuje to, że zrobili z tej sceny, z podwórka na którym wszyscy grają w piłkę na piaskownice rozwydrzonych zakłamanych bananowych dzieciaków.
Wśród tego gówna nadal można znaleźć perełki, ja tak zawsze twierdziłem.

SicenS

Wyżej już napisałem, że są jeszcze wartościowi gracze, i masz rację, kiedyś byłem dumny, że słucham rapu i obracam się w hip-hopowych kręgach. Wręcz nakłaniałem i przekonywałem znajomych do rapu bo wtedy rządziło techno. A dzisiaj wstyd się przyznać, że jest się słuchaczem rapu, bezpieczniej jest od razu wymieniać artystów bo inaczej ktoś może pomyśleć, że słuchasz np. Tymka właśnie, kiedyś takie postaci nie miałyby czego szukać na hip-hopowym podwórku. Zauważ też, że tych młodych nie interesuje hip-hop (graffiti czy breakdance) tylko rap, bo z tego da pieniądze i fejm. A writerzy muszą sami kombinować skąd wziąć na farby czy b-boye muszą niejednokrotnie finansować sobie wyjazdy na turnieje itp. W ich wypadku wiadomo od razu, że chodzi o zajawkę i chęć reprezentowania kultury bo fejm i hajs do przytulenia jest nieduży, nawet jak jesteś w tym dobry. To nie raperzy i nie hip-hopowcy tylko kurwy żądne pieniędzy i rozgłosu.

Stfu

Reasumując można powiedzieć, że rap zmienił się z pasji na pracę. Prace pajaca. Czyli dokładnie tym czym jest show-biznes. Politykę też bym pod to podpiął :p

Grzechu

I uważasz pajacykuze tymek zasłużył na miano topowego rapera
?

Borygo

Szpinaku gangsta raper. Ja się trochę boję.

Wasz ziom

Szczawiu

Kalif

Nie śmiejcie się, to jest prawdziwa muzyka buntu

Lutherone1

Szpaku, to ten co dusi frajerów w kominiarce??? Kozak.

Ninja rapu

Jaki rap jacy raperzy przecież z tu o nikim ani o niczym takim nic nie pisze . Ja się pytam gdzie są posty o rapie

JACEK TEDE GRANIECKI KRÓL POLSKIEJ RAP GRY

TOPOWYM RAPEREM TO MOŻE BYĆ POMIDOR, WAŻKA G, GREEN GRANADE ALBO DIHO ORANGUTAN A NIE JAKIŚ TYMEK PIERDOLONY CO SKRZECZY JAK KOZA W CZASIE OKRESU GODOWEGO.
W OGÓLE TO JEBAĆ SZPAKA, BEKARTA PALCA CO NA NIEGO 500 PLUS DOSTAJE I DOTACJE Z LEWACKIEJ UNII NA MIEJSCA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH UMYSŁOWO.
POZDRO DLA CHARAKTERNYCH

joł em dijo em

Zapomniałeś wieprzu że sam nagrałeś z tymkiem?

JACEK TEDE GRANIECKI KRÓL POLSKIEJ RAP GRY

Z TWOJĄ STARĄ TEŻ NAGRYWAM CO NOC I CO Z TEGO?

chuj wam w dupe pelikany

chuj ci w dupe kurwo jebana, tede to guwno tak samo jak peja i innni gwałciciele ( haha bo wieće poslki rap to geje ) hahahahahah twoja stara.mp3 2005 żarty śmiechawa.pl
siku kupa pierrddddddddddrd
legia chuja
polonia chuje

Jakub

Zależy o kim mowa bo jeszcze masz abradab Doniu Liber itd każdy ma swój gust np po co hejtować tymka skoro pewnie i tak by nie zaśpiewali lepiej od niego a zazdroszczą mu kasy i wgl

Jego stara

Tak nagrywa. Pornole jak go w dupę rucham bo inaczej mu nie staje.

deiw

Topowy raper nojapierdole

Rza

Topowy raper Tymek hahahah kurwa ale łach

Jentker pesymista

Szpak pierdolona hujoza jakie miny grozne strzela hahaha ty kurwa smieciu bity , parobku wskazujacego

Patryk

Hujoza to z ciebie jest smieciu jebany, dupka boli ze odniósł sukces kurwo? Tfu ci na morde ty kurwo bita

Prawda

Opublikowany 3 godziny temu 20 lutego 2020 Przez Maxymilian Hozer

09:37 18

Sraka2020
Nie

Nie wiem, czy wiecie, ale topowy znaczy na czasie, nie że najlepszy, więc nie rozumiem o co macie ból dupy.

SicenS

Nie wiem czy wiesz ale topowy discopolowiec to nie raper, więc nie wiem o co masz ból dupy.

ProofesorNauk

Dla mnie spoko. Lepsze niż cała Polska rap scena
https://youtu.be/XjZZnPNVcjQ

joł em dijo em

Fajna ta nowa piosenka żabsona

chuj wam w dupe pelikany

YNWYMZHMZKA6JTAHTWB6WN6ABA5BHATNGSNAT w6uwyneubjs6jtabsynwybganwyjyajtwntqjitoayosfijdflgsjvndnhkdgdut9r0yirptudodhchzvcnzvnxgnzgjxxgoeu69369e70dgishoacbcshdkgcjx0ifw6uwyneubjs6jtabsynwybganwyjyajtwntqjito u38569ri0du9gu0dohfjpcjpcnpdvkdvifjpdu9fu9tueur9yr9ydjpcjckvoh4s4ohzrohz4oh4osh5osg5osh4o5hso5hso5hwosh5osv5isgsg4osg4igsi4ga4ipatologie puwfzpatologie upadków fsu3f03u44z0uu4f0uD p7zfuz3puzd3zou3ufududydududy9dupdududhdoydufdhdhldpudpucyocyofy0dy9fy9d60d9yd0d0xu0d0uadad0uadu0ufu0fa0uafu0adu0fuaduadu0afaua0ppufapuaffau0fa0ufau0fffpufau0afufapufaudpufaucau0fadadudapuadupafpuafapufauafufdupadupacupapfuapfu0afupafu0afu0afupafupafauuuafau0fau0fapifa0ifafa0ufai0fau0fau0Fu0fa0ufafua0udy9dyf0uffufau0a0ud0ad0ua0d0aud0uadu0ad0ud0dapuadpuduafpuupadapudpaudupaduapduaduaduadpudadudpudapudaudauduadpuaduduaduaduaduaduadapudauddaudapudaudauda7daupdpuaduadudpydigiuieoeyoeyoeypeuoeyoeyoyeiok2timwtgzikizgk2zgur1kzvrkzgn82gzj2tiktvzqmit2zgikt2zbiktzgijt2zgir1jijurzvjurgzurqjivzrqmrivr1kurzumr1umr2uzr2kurgz1murzmur1zvumr2zgukr2zukr2zguk2rzgukr2zu2rkizt2kitk2izvr1mivzr1mizg5k8stg2k7gs4k7eb1k725zvon63,v8vm4zvuke1ukr2zmuzgrkigz2tkistk2vizk2tvizkr1zgikr1igikuzvr1muzgr1rkuzgr1mur1vukzr1gikr2vzimt2zgutmt2zigt2kuzgkrzgur2mv2rmizvr1ikzgr2ikt2zgmu2tzimr1zgirmigzr1kugzr1kivzr2kuvz1rjigz2jrizvt2izkt2izmitxwimxwtbimwtxhimxwbtimtwhitzqhilhtwigktwzhiktwzhiktqbziktwtzhiktqhziktqxibktwbiktwzibmrqzibm2tzhimt2zbimtqbzimt2bzmitbtzqmitzqbimtqbzimrzqbmibbztqmirzikgz1rkur1zguukrzqgukqrgzukqrzgimt2zigk2tizvt2tkizg

Old school fan

Ale ty musisz mieć najebane pod kopułą o ja pierdole

Popularne