Sprawdź nas też tutaj

News

Tomb ma żal do Quebonafide i Solara

„To ma być sposób, żeby reaktywować mi traumę?”

Opublikowany

 

W miniony piątek ukazał się nowy album Quebonafide „Romantic Psycho”, którego wersje fizyczne docierają już do słuchaczy. Gościnnie na krążku pojawił się m.in. Solar, który został podpisany na trackliście jako Bogaty Ziomek Tomba. To druga ksywka współzałożyciela SBM, której używał na niektórych bitwach freestyle’owych występując w czarnej kominiarce. Takie przedstawienie Solara na albumie ciechanowskiego rapera nie spodobało się Tombowi.

Tomb był kiedyś filarem SB Maffiiji, ale jego drogi z Solarem i Białasem się rozeszły. Według niego użycie przez Solara ksywki Bogaty Ziomek Tomba na płycie Quebonafide może być celowym zagraniem w jego stronę.

Chyba trochę nieaktualne z tym ziomkiem, bardziej pasowałoby dawny pseudo koleżka Tomba, co go wyj*bał z siodła. Lecą kolejne lata, jak nie mamy kontaktu, więc to ma być sposób, żeby reaktywować mi traumę czy co, bo nie rozumiem? Przykro mi, Kuba, że i ty w tym uczestniczysz. – napisał Tomb.

Post Tomba został szybko usunięty, ale w sieci nic nie ginie i możecie go zobaczyć poniżej. Kilka godzin później Tomb napisał: – Sorry za poprzedni post, ale udawałem depresję w ramach akcji promocyjnej xD odpi*rdala od tej kwarantanny.

Jego drugi post jest nawiązaniem do niedawnej akcji promocyjnej Solara, kiedy przy wydaniu płyty „Klub 27” udawał depresję.

 
47 komentarzy

47
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Klasyczek

Bo taka jest prawda. Solar z Białasem zaczeli już zarabiać i mieli plany na przyszłosc i nie chcieli żeby TOMB też zarabiał i uczestniczył w ich planie i go wyjebali i zerwali kontakt. Jak siano było małe to mówili że Tomb to ich zajebisty kumpel i członek załogi a jak zaczeli zarabiać to już im TOMB nie pasował i odwrócili sie od niego jak kundle.

HexHexHex

Co za farmazony. Tomb sam zerwał kontrakt ze Stopro, Tomb sam odszedł z SB i Tomb, w konsekwencji, sam zafundował sobie obecny niebyt mrzonkami o własnym labelu. Nawijał o tym w X kawałków. Po prostu zbiera gorzkie owoce swojej głupoty – a wtedy zawsze lepiej zwalić winę na kogoś zamiast zastanowić się nad sobą.

xxx

Skup się lepiej na depresji i promocji Karol.

natalia szreder

to nie karol to jego dziewczyna

Wasz ziom

Tonb to cpun bez zasad. W huja walil z wysylką plyt. Ja bym z nim nie chcial nawet muchy w kiblu ubić.

Belmondziak

Wolny Kurdystan

WKS

Dokładnie

żENADA

uwolnić odbyt !

EJ TY KOLO!

hahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahah

Rozjebane grabie

Czemu bez capslocka?

KOLEGA

Może się myliłem co do niego i jednak idzie ta małpę coś nauczyc

Solar,Białas i Quebo palą jana

To co robi Quebo to jest mega żenada. To samo wytwórnia Solara i Białasa to też żenada ale Solar i Rolnik są zadowoleni bo koszą grubą forse na przygłupach. Zresztą Queba też jest zadowolony i ma beke ze swoich głupich słuchaczy.

dzontrawolta

JEBAĆ ŻABSONA

Chuici Naime

Jazda z kurwami, Tomb swoje odjebał, ale odrobił straty, a to co quebo odpierdala to jakaś żenada przez patologię umysłową, robi wszystkich w choya dookoła

ProofesorNauk

Ja mam żal do starego że dał mi w genach mocarne zakola a jakoś nikt o tym newsa nie napisze. Chuj mnie obchodzi jakiś głąb z zepsutymi zębami i cały hip hop. Dostał wpierdol od karła. Ja pierdole.

Chuici Naime

To po chuj tu wchodzisz?

ProfesorKutas

Bo jesteś kurwa zerem o którym nawet nikt na glamrapie nie napisze chociażbyś kurwo błagał hehe

Odb-ezbek

Chuj go obchodzi ale i tak tu wchodzi bo nie ma kolegow i jest jebana pizda z zakolami, jego stary pewnie tez jest takim przegrywem z zakolami Proste

PejaTVN

Wole tego Tomba niż ta cała patologie z SB, patrzcie na Rolnika czyt. (Bialas). Nawijał o bananach jacy to oni nie są zjebani itd. A teraz jest kolega największego banana w Warszawie… przecież to jest jawne naplucie fanom w pysk, na miejscu małolatów bym wyjebal te płyty sb do śmieci.

AzbeST

Ci co kupili płyty to idioci? Jak je wyjebią okażą się jeszcze większymi idiotami, no chyba, że to Białas od tego zbiednieje… PejaTVN to jeden z największych upośledów tutaj. Ponoć ma wystąpić w drugim sezonie Down the road…

PIEKNE WLOSY MARECZKU

NIEPLACZ TOMBO BO TU MIEJSA BRAKKK….. NA TWE BABSKIE LZY….

Fufacz

Torb ma szal dla Pedonadzide i Dolara
„To ma być sposób, żeby reaktywować mi orgazmę?”

Sok z pizdy

Wszyscy kurwa nadają się do tarcia chrzanu. Za fejm zrobią wszystko pozerzy jebani.7

jotka

chujowy jest ten rap w Polsce. Nie sądziłem, że tego dożyję. Oby korona…. buahahahahahahahahahahahhaha zło&kutas na 100%.
elo.

p.s.
żartowałem z jego matki zanim to było modne.

Odb

Głomb ma wannę dla sonara i quebonadzide

QueboRPK

Kurwo w wannie to cię rucha rafalala cwleu

QueboRPK

W wannie to cię rafalala ruchała cwelu

Odb

Tak przyznaję ze bardzo lubię gdy tranzystory mnie ruchają w moją rozjebaną dupę

............
DDD

jak byl na szczycie pucowanko ostre bialas wchodzil gleboko a solar tez a teraz nagle oni s a sb haha gdzie sa ….

Prawda

Opublikowany 2 godziny temu 27 marca 2020 Przez Maxymilian Hozer

11:41 7

Bilon bhp

ta kurwa teraz sie wielce za gangusa robi cwel przecwelony jebac pedala kurwe jebano w dupe pierodlono chuj mu w dupe skonczy jak jego stara

Huj

Kto udaje gangusa ty jebana kurwo ale bym ci zajebal za taki glupi komentarz

bilon bhp

to dalej wyskocz kurwo cie odjebie zaraz i kszdy w wwa cie odjebie cwelozo

Plastik

https://m.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

Link do filmu propagandowego projektu „Free Hugs”.

Po pierwsze ja to wolę cudling czyli spokojne przytulanie i wtulanie się a nie hug czyli uścisk.

Po drugie w praktyce nie jest tak jak na filmie propagandowym. Przełamanie się by zaproponować nieznajomym przytulanie często człowieka przerasta. A reakcje nieprzyjemne gdy już się przelamiemy przerastają jeszcze bardziej.

Szkoda. Nie wiem jak to zmienić.

AzbeST

Free Covid19 Hugs…

Charles longdick

Jaki ty tombuś jesteś biedny…

OGUNIE TEGO TYPU

Mogles wiele, ale wszystko zjebales wiec za to zycie kurewskie miej do siebie pretensje xD

Dżensan Patyk

Dżensan Patyk. Zapamiętaj tę ksywkę, synu.

ChłodnikSzuwarek

Do kogo to synu jebnięty 10latku?

Rafał Lala

Dżensan Patyk pamiętaj chcesz być gwiazdą najpierw musisz przejść casting u mnie. Zapraszam do Tranzystor Label.

terrorystyczny rap

Co ten glab pierdoli znowu? Ta zlodziejska rura ma czelnosc wyskakiwac do kogokolwiek z jakims zalem? To co zrobil moze juz bylo dawno, i w sumie nigdy nie sluchalem tego wacka bez flow, ale bez kitu typie powinienen zawrzec pizde na jakies 10 lat albo odpierdolic takie zadoscuczynienie dla fanow ze wszystkim by kopary opadli.

Solar,Białas i Quebo palą jana

TOMB WYSŁAŁ WSZYSTKIM PŁYTY WIĘC ZŁODZIEJEM NIE JEST.

ЗиД

Rozumiem że jak ktoś ci zakurwi samochód, ale go odda po 5 latach, to też nie będziesz go uważał za złodzieja

terrorystyczny rap

Wlasnie sam pokazales jaka parowa jestes, jak panna dorobi ci poroze to tez jak przyjdzie i przeprosi to powiesz ze luz nic sie nie stalo. Co za smiec ja pierdole

Chujew

Własnie zajebiście zrobił, takie kurwy(czyt. Fanów) trzeba jebać i patrzeć czy im równo dupa puchnie, bo się tylko do tego nadajecie, ale nie dla was lepiej jak was jebią w dupę pod jakąś przykrywką jak Quebo, Szpaku, Bedopies czy nawet stary pener wtedy to lubicie

ChujDoDupyPsomBoToKurwySom

Tomb ma żal do Quebonafide i Solara:to ma byc sposob, zeby reaktywować mi wanne?

Popularne