News
Travis Scott na koszulkach FC Barcelony
Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem.

Spotify i FC Barcelona po raz szósty zmieniają wygląd koszulki meczowej, tym razem za sprawą Travisa Scotta. Podczas El Clásico 11 maja piłkarze FC Barcelony założą wersję legendarnej koszulki „blaugrana” z logo Cactus Jack – to pierwsze tego typu wydarzenie, stworzone we współpracy z jednym z najbardziej wpływowych artystów naszych czasów.
Travis Scott jest najnowszym artystą, którego logo pojawi się na kultowej koszulce FC Barcelony obok wcześniejszych kolaboracji z Coldplay, KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍĄ i Drakiem. To jednak coś więcej – wspólnie chwile, które łączą muzykę, modę i piłkę nożną.
Spotify ponownie rezygnuje z umieszczania własnego logo, dając tym samym artystom wyjątkową platformę do globalnego wyrażenia swojej twórczości. W ramach tej współpracy, Travis Scott po raz pierwszy wystąpi w Barcelonie – będzie to ważny krok zarówno w jego karierze, jak i w partnerstwie Spotify x FC Barcelona.
Z myślą o największych fanach Travisa w Barcelonie, wyselekcjonowani słuchacze otrzymają zaproszenia na ekskluzywny koncert. Wydarzenie, pełne momentów tworzonych przez fanów oraz immersyjnych atrakcji, odbędzie się 10 maja – dzień przed El Clásico – w kultowej lokalizacji w samym sercu miasta. Miejsce to zostanie przekształcone w scenę, oferując fanom niezapomniane przeżycie.

– Dajemy artystom scenę, jakiej nie ma nigdzie indziej. Ta współpraca z Travisem Scottem i FC Barceloną to jak dotąd nasze najbardziej ambitne przedsięwzięcie. Globalna ikona współtworząca wydarzenie wokół największego meczu świata i występująca na żywo dla fanów w Barcelonie – to właśnie siła, którą odkrywamy. To prawdziwy wyraz tego, co napędza Spotify i FC Barcelonę – powiedział Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.
Oprócz koszulki, Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem. Limitowana edycja „Cactus Jack” przenosi kreatywny świat Travisa do rzeczywistości. Kolekcja, zaprojektowana z myślą o noszeniu również poza boiskiem, obejmuje ekskluzywną odzież i akcesoria, które oddają energię El Clásico, zachowując charakterystyczną estetykę Cactus Jack.
– El Clásico to moment, który śledzi cały świat. Połączenie sił ze Spotify i FC Barceloną pozwoliło mi połączyć mój świat z ich światem. Tu nie chodziło tylko o wrzucenie logo Cactus Jack na koszulkę. To tworzenie czegoś, co zaciera granice między muzyką a sportem. Bycie pierwszym artystą występującym w Barcelonie w ramach tej współpracy i dzielenie tej chwili z moimi fanami, przenosi to wszystko na zupełnie inny poziom – powiedział Travis Scott.

– Jako wieloletni fan Travisa i osoba przywiązana do stylu, uważam tę współpracę ze Spotify za coś niezwykle mocnego. Widzieć logo Cactus Jack na naszej koszulce i być częścią kolekcji łączącej piłkę, modę i muzykę – to coś, co mnie bardzo inspiruje. Jestem dumny, że gram w klubie, który wspiera takie rzeczy – powiedział Jules Koundé, piłkarz FC Barcelony.
– Zamiana logo na El Clásico to najlepszy przykład na to, jak współpraca między Spotify i FC Barceloną potrafi generować rozmowy wykraczające poza świat sportu. Odzwierciedla pragnienie Klubu, by w nowatorski sposób wchodzić w interakcję z naszymi fanami i zbliżać się do nowych odbiorców na całym świecie, dzieląc się tym, kim jesteśmy i co reprezentujemy. W tym Clásico, który może być kluczowy dla sezonu, witamy globalną postać, jaką jest Travis Scott, w gronie artystów, których nazwiska pojawiły się na naszej koszulce podczas jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – przyznał Joan Laporta, prezydent FC Barcelony.

Travis Scott jest jednym z najczęściej odtwarzanych artystów na Spotify – ma ponad 67 milionów słuchaczy miesięcznie i ponad 44 miliardy streamów. Pięć jego utworów trafiło do tzw. „Billions Club”: goosebumps, SICKO MODE, HIGHEST IN THE ROOM, BUTTERFLY EFFECT, FE!N. FC Barcelona przygotuje również specjalną edycję playlisty „Barça Matchday” na Spotify z utworami wybranymi przez Travisa Scotta, by motywować graczy i fanów przed meczem.
Zainspirowane rokiem założenia klubu, do sprzedaży trafi 1899 limitowanych koszulek, dostępnych od godziny 10:00 2 maja w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online.
Kolekcja Cactus Jack będzie zawierać dwie wersje bluz, koszulkę, retro koszulkę piłkarską, czapkę, szorty, kurtkę, szalik i retro piłkę. Kolekcję będzie można zakupić na stronie TravisScott.com od 9 maja.
Ikoniczne logo Cactus Jack – wytwórni i marki Travisa Scotta – znajdzie się na koszulce FC Barcelony, którą drużyna założy na mecz El Clásico z Realem Madryt 11 maja. Koszulkę założy również żeńska drużyna FC Barcelona (Femeni) w swoim ostatnim meczu sezonu ligi F – 18 maja. Więcej informacji o współpracy można znaleźć na stronie FC Barcelona oraz na Spotify.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Kazik Klimat będzie przeklinał dzień, kiedy podpisał kontrakt z Prime MMA?
Obity słownie i fizycznie.

Kazik Klimat Kartel doświadczył właśnie jednego z największych upokorzeń w historii freak-fightów. Czy toruński raper jest jeszcze w stanie odbudować swój street credit?
Kazik Klimat Kartel prawdopodobnie nigdy nie przebiłby się medialnie, gdyby nie jego epizod więzienny. Raper dorobił się tam tatuażu GIT, co miało świadczyć o jego statusie za murami. Bohater tekstu ochoczo pokazywał światu swoją dziarę podczas kręcenia socialowych relacji. Kazik zyskał rozgłos, gdy stanął wtedy murem za Pomidorem podczas słynnej afery z Popkiem.
Niemałym szokiem dla Kazika musiała być niedawna konferencja na gali Prime MMA. To właśnie wtedy dwóch tiktokerów – Ali i Dags zaczęło mu cisnąć od cw*li i współpracowników służb. – Kazik, podobno ty konfidentem jesteś? – wypalił Ali. – Pokaż swoją kartę karalności i tam wyjdzie, czy zachowałeś się tak czy tak – odpowiedział mu Kazik. – Papiery to mogę twoje żółte pokazać – zripostował tiktoker, co przyczyniło się do pomysłu zorganizowania ich wspólnej walki.
Finalnie toruński raper zgodził się na pojedynek z Alim i Dagsem, w którym został obity i poddał się w drugiej rundzie. Takie rozstrzygnięcie dało asumpt do szyderczego wpisu autorstwa Żuroma. – Kaziu, karma wróciła i może Cię to nauczy pokory na przyszłość – napisał były właściciel katalogu RRX.

News
Fagata do Young Leosi: „Plotkujesz pod wpływem różnych substancji”
Ciąg dalszy konfliktu obu pań.

Wspólny numer Fagaty i Young Leosi okazał się być kością niezgody między artystkami. Fagata twierdzi, że raperka robi jej ciągle pod górkę.
Young Leosia nie zgodziła się na publikację numeru z Fagatą, który jest już nagrany. Później mieliśmy sytuację z klipem, kiedy managerka Młodej Leokadii miała dać zakaz robienia klipów dla Fagaty ich wspólnemu znajomemu, z którym współpracuje również wytwórnia Baila Ella.
W rozmowie z Żurnalistą, Fagata odniosła się do konfliktu z Young Leosią:
– Sara, nie wszyscy, z którymi plotkujesz pod wpływem różnych substancji, cię lubią. Nie każdy będzie trzymał twoje sekrety – mówi.
– Miarka się przebrała, jak podeszła na melanżu do mojej przyjaciółki Natalii, która jest dla mnie jak siostra i namawiała ją, żeby ode mnie odeszła, że może przyjdzie do Baila Ella. I Natalia jej powiedziała tak: „Ale Sara, ja się z Agatą przyjaźnię”. A ona z taką miną: „No tak, ale na koniec dnia każdy się kładzie do łóżka i myśli tylko o sobie”. I tu miarka się przebrała – dodaje.
Między Leosią a Fagatą mamy więc otwarty konflikt z podkopywaniem pod sobą dołków w tle.

Po blisko trzech latach konfliktu, Young Leosia wyciąga rękę na zgodę do Żabsona podczas koncertu na Polish Hip-Hop Festivalu.
Pod koniec 2022 roku W Internaziomalach doszło do rozłamu. Młoda Leokadia opuściła wytwórnię Żabsona i założyła własny label Baila Ella. Jak informowała wtedy raperka, została wyrzucona z ekipy Żaby.
Po blisko trzech latach od rozłamu, wygląda na to, że między zwaśnionymi stronami doszło do porozumienia.
– To nasza legendarna sytuacja, od wielkiego rozłamu, od wielkiej spiny, że Żaba też gra dzisiaj na tej scenie, to chciałabym, żebyście zrobili dla niego pi**rdolony hałas. Wydał naprawdę doj**baną płytę i mam nadzieję, że będziecie bawić się zaj**biście na jego koncercie, a my lecimy dalej – powiedziała ze sceny raperka.
Żabson na razie się do tego nie odniósł.

Ranking 10 najpopularniejszych polskojęzycznych piosenek na Spotify w I połowie 2025.
Na pierwszym miejscu znalazł się Pezet, którego numer „Dom nad wodą” został wiralem. Dalej mamy już reprezentantów nowego pokolenia raperów – Sobla i Matę. Tuż za podium znalazł się Sentino z „Casablancą”, ale w tym wypadku jest wiele wątpliwości, co do autentyczności ilości streamów tego numeru: Sentino, kupione wyświetlenia i boty w komentarzach.
Zestawienie przygotował instagramowy profil @RapStatyPolska.
TOP 10
- Pezet – Dom nad wodą (35 072 538 streamów)
- Sobel – Kochasz? (31 961 262)
- Mata – up! up! up! (19 984 073)
- Sentino – Casablanca (16 774 133)
- Kaz Bałagane, Oskar83 – Multisport (15 316 268)
- Otsochodzi, Oki – 300 baniek (15 068 764)
- Sobel – Z tyłu głowy (14 806 522)
- Tymek – Sophia Loren (14 785 186)
- bambi – Czemu nie śpisz? (14 712 774)
- GOMBAO 33 – Nienawidzę być w klubie (14 385 662)

Z okazji swoich 50. urodzin 50 Cent ogłosił start nowego projektu – kanału „50 Cent Action”, który od teraz dostępny jest na bezpłatnej platformie streamingowej Pluto TV w USA.
Nowa stacja działa 24 godziny na dobę i koncentruje się na filmach oraz serialach akcji, które zostały osobiście wyselekcjonowane przez 50 Centa. W ramówce znajdziemy zarówno produkcje, w których wystąpił, jak i klasyczne tytuły z gatunku. Premierowy blok nazwany „Curtis Collection” zawiera m.in. takie filmy jak Freelancers, Zawodowcy, Ogień zwalczaj ogniem, Mokra robota oraz Krwawa zemsta.
– Cieszę się, że mogę uruchomić „50 Cent Action” na Pluto TV. To kolejny duży krok, a premiera w dniu moich urodzin sprawia, że to jeszcze większe wydarzenie. Wspólnie z Lionsgate dostarczamy nieprzerwaną, mocną rozrywkę, do której teraz jeszcze więcej fanów ma darmowy dostęp – komentuje raper dla magazynu Billboard.
Już w lipcu na ekrany kin trafi horror SkillHouse, w którym Fifty zagra jedną z głównych ról. Artysta wcieli się również w postać boksera Balroga w ekranizacji gry Street Fighter, a także wystąpi w filmie Free Agents w reżyserii Deona Taylora.
-
News3 dni temu
Sabotaż na koncercie Skolima przez obsługę – przerwany występ
-
News4 dni temu
Żurom wyciągnięty ze szpitala spod narkozy – prosto do zakładu karnego
-
News4 dni temu
Nowa płyta Quebonafide na Spotify, ale z ograniczeniami
-
News4 dni temu
Resellerzy nie zarobią. Quebonafide zrobił ruch w stronę fanów
-
News5 dni temu
Popek zaczął usuwać tatuaże z twarzy. Ledwo to zniósł
-
News4 dni temu
Szczeciński raper ożenił się z Filipinką
-
News4 dni temu
Belmondo odpalił się na zawodnika Def Jamu: „Ty kłosie parówczany”
-
News1 dzień temu
GSP: „Belmondo mnie oszukał. Wyr*chał mi babę”