News
Travis Scott na koszulkach FC Barcelony
Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem.

Spotify i FC Barcelona po raz szósty zmieniają wygląd koszulki meczowej, tym razem za sprawą Travisa Scotta. Podczas El Clásico 11 maja piłkarze FC Barcelony założą wersję legendarnej koszulki „blaugrana” z logo Cactus Jack – to pierwsze tego typu wydarzenie, stworzone we współpracy z jednym z najbardziej wpływowych artystów naszych czasów.
Travis Scott jest najnowszym artystą, którego logo pojawi się na kultowej koszulce FC Barcelony obok wcześniejszych kolaboracji z Coldplay, KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍĄ i Drakiem. To jednak coś więcej – wspólnie chwile, które łączą muzykę, modę i piłkę nożną.
Spotify ponownie rezygnuje z umieszczania własnego logo, dając tym samym artystom wyjątkową platformę do globalnego wyrażenia swojej twórczości. W ramach tej współpracy, Travis Scott po raz pierwszy wystąpi w Barcelonie – będzie to ważny krok zarówno w jego karierze, jak i w partnerstwie Spotify x FC Barcelona.
Z myślą o największych fanach Travisa w Barcelonie, wyselekcjonowani słuchacze otrzymają zaproszenia na ekskluzywny koncert. Wydarzenie, pełne momentów tworzonych przez fanów oraz immersyjnych atrakcji, odbędzie się 10 maja – dzień przed El Clásico – w kultowej lokalizacji w samym sercu miasta. Miejsce to zostanie przekształcone w scenę, oferując fanom niezapomniane przeżycie.

– Dajemy artystom scenę, jakiej nie ma nigdzie indziej. Ta współpraca z Travisem Scottem i FC Barceloną to jak dotąd nasze najbardziej ambitne przedsięwzięcie. Globalna ikona współtworząca wydarzenie wokół największego meczu świata i występująca na żywo dla fanów w Barcelonie – to właśnie siła, którą odkrywamy. To prawdziwy wyraz tego, co napędza Spotify i FC Barcelonę – powiedział Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.
Oprócz koszulki, Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem. Limitowana edycja „Cactus Jack” przenosi kreatywny świat Travisa do rzeczywistości. Kolekcja, zaprojektowana z myślą o noszeniu również poza boiskiem, obejmuje ekskluzywną odzież i akcesoria, które oddają energię El Clásico, zachowując charakterystyczną estetykę Cactus Jack.
– El Clásico to moment, który śledzi cały świat. Połączenie sił ze Spotify i FC Barceloną pozwoliło mi połączyć mój świat z ich światem. Tu nie chodziło tylko o wrzucenie logo Cactus Jack na koszulkę. To tworzenie czegoś, co zaciera granice między muzyką a sportem. Bycie pierwszym artystą występującym w Barcelonie w ramach tej współpracy i dzielenie tej chwili z moimi fanami, przenosi to wszystko na zupełnie inny poziom – powiedział Travis Scott.

– Jako wieloletni fan Travisa i osoba przywiązana do stylu, uważam tę współpracę ze Spotify za coś niezwykle mocnego. Widzieć logo Cactus Jack na naszej koszulce i być częścią kolekcji łączącej piłkę, modę i muzykę – to coś, co mnie bardzo inspiruje. Jestem dumny, że gram w klubie, który wspiera takie rzeczy – powiedział Jules Koundé, piłkarz FC Barcelony.
– Zamiana logo na El Clásico to najlepszy przykład na to, jak współpraca między Spotify i FC Barceloną potrafi generować rozmowy wykraczające poza świat sportu. Odzwierciedla pragnienie Klubu, by w nowatorski sposób wchodzić w interakcję z naszymi fanami i zbliżać się do nowych odbiorców na całym świecie, dzieląc się tym, kim jesteśmy i co reprezentujemy. W tym Clásico, który może być kluczowy dla sezonu, witamy globalną postać, jaką jest Travis Scott, w gronie artystów, których nazwiska pojawiły się na naszej koszulce podczas jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – przyznał Joan Laporta, prezydent FC Barcelony.

Travis Scott jest jednym z najczęściej odtwarzanych artystów na Spotify – ma ponad 67 milionów słuchaczy miesięcznie i ponad 44 miliardy streamów. Pięć jego utworów trafiło do tzw. „Billions Club”: goosebumps, SICKO MODE, HIGHEST IN THE ROOM, BUTTERFLY EFFECT, FE!N. FC Barcelona przygotuje również specjalną edycję playlisty „Barça Matchday” na Spotify z utworami wybranymi przez Travisa Scotta, by motywować graczy i fanów przed meczem.
Zainspirowane rokiem założenia klubu, do sprzedaży trafi 1899 limitowanych koszulek, dostępnych od godziny 10:00 2 maja w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online.
Kolekcja Cactus Jack będzie zawierać dwie wersje bluz, koszulkę, retro koszulkę piłkarską, czapkę, szorty, kurtkę, szalik i retro piłkę. Kolekcję będzie można zakupić na stronie TravisScott.com od 9 maja.
Ikoniczne logo Cactus Jack – wytwórni i marki Travisa Scotta – znajdzie się na koszulce FC Barcelony, którą drużyna założy na mecz El Clásico z Realem Madryt 11 maja. Koszulkę założy również żeńska drużyna FC Barcelona (Femeni) w swoim ostatnim meczu sezonu ligi F – 18 maja. Więcej informacji o współpracy można znaleźć na stronie FC Barcelona oraz na Spotify.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Mata i Skolim nagrali wspólny numer
Jedno z najbardziej intrygujących połączeń na polskiej scenie.

Skolim jest dziś jednym z najbardziej rozchwytywanych artystów w Polsce. Jego liczby na YouTube biją rekordy, a koncertowy grafik wypełniony jest po brzegi. Na premierę czeka też jego numer z Matą.
Podczas wizyty w stacji VOX FM Skolim zdradził, że nagrał numer z jednym z najpopularniejszych raperów w kraju.
– Mam w telefonie i numer z Matą i numer z Cleo – powiedział, dodając, że do wspólnego utworu z raperem planowany jest również teledysk. Na razie jednak nie ujawnia daty premiery.
– Dużo osób się śmiało. Dużo osób gdzieś krytykowało po cichu – przyznał artysta, odnosząc się do wcześniejszych wątpliwości wobec jego muzyki. Skolim jednak konsekwentnie udowadnia, że potrafi łączyć różne style i przyciągać tłumy.
News
Ozzy Osbourne i rap – zaskakujące powiązania: Eminem, Bedoes, Busta Rhymes
Ozzy inspirował także twórców hip-hopowych.

Choć Ozzy Osbourne kojarzył się głównie z rockiem i heavy metalem, jego ścieżki nieraz przecinały się z hip-hopem. Dowodem jest m.in. jego głośny udział w kawałku „Take What You Want” Posta Malone’a, gdzie obok Ozziego pojawił się także Travis Scott. Trio wykonało ten numer wspólnie podczas gali American Music Awards 2019, zbierając świetne recenzje.
Ozzy Osbourne i Post Malone
Ozzy przyznał, że przed nagraniem z Postem w ogóle go nie znał, ale zgoda na ten projekt dodała mu energii do pracy. Chwilę później nagrał album „Ordinary Man” (2020), na którym znalazł się m.in. numer „It’s a Raid” z Postem Malone’em.
Konflikt z Kanye Westem o sampel
W 2023 roku Kanye West chciał wykorzystać fragment koncertowego wykonania „Iron Man” z 1983 roku w swoim utworze „Vultures”. Ozzy jednak odmówił, mówiąc wprost:
– Nie chcę mieć z tą osobą nic wspólnego.
Dodał też, że nie podoba mu się postawa Westa, którego określił jako antysemitę. Jako ciekawostkę warto dodać, że Matheo śmieszkował wtedy z postawy Westa.
Inne rapowe nawiązania: Bedoes, Eminem, T-Pain
To nie pierwszy raz, gdy Osbourne pojawił się w hip-hopowym kontekście. Już w 1998 roku zaśpiewał w kawałku „This Means War!!” Busta Rhymesa. Z kolei T-Pain zyskał jego aprobatę za własną wersję kultowego utworu „War Pigs” Black Sabbath.
Także inni artyści sięgali po jego dorobek – Eminem samplował jego twórczość w „Changes”, a Bedoes w remiksie „NaNaNa” nawinął: „Ja to marzyciel, mów mi Ozzy Osbourne ziomal.”
Ozzy od lat inspirował twórców różnych gatunków. Symbolika Black Sabbath często też pojawiała się w estetyce alternatywnego rapu.

To coś więcej niż uznanie oczami. Bedoes zaśpiewał acapella największy hit Bajorsona i Dawida Obserwatora „Bailando”.
Po trzech miesiącach od premiery, numer „Bailando” zbliża się do 20 mln odsłon na Youtube. To kamień milowy w karierze Bajorsona, który pozwolił mu i Dawidowi Obserwatorowi wejść do świata disco-polo.
Ich kawałek postanowili wykonać w otoczeniu natury Bedoes i Kuqe 2115.
Poniżej wideo:
News
Żurom z dozorem elektronicznym – pokazał bransoletkę na nodze
Raper pochwalił się też, że po wyjściu z więzienia dostał dobrze płatną pracę.

Na początku lipca Żurom opuścił więzienie, ale dostał dozór elektroniczny do końca odbywania kary, której został mu… jeden miesiąc. – To jest złośliwość – komentuje.
Jak relacjonuje były właściciel katalogu RRX, do jednej sprawy był zatrzymywany cztery razy. Kiedy próbował sobie ułożyć życie zawodowe i rodzinne, był zatrzymywany i musiał odsiadywać wyrok.
– Miałem gorzej niż recydywiści. Dziurawili mi jedzenie, rzucili mnie na pojedynki, kontakt z matką i dziećmi był utrudniony – mówi w rozmowie z Fightsport.pl.
Żuromski wyszedł na wolność miesiąc przed końcem wyroku. Podczas wywiadu pokazał bransoletkę na nodze. Jak zgodnie przyznali gospodarz programu i raper, dozór elektroniczny na miesiąc przed końcem wyroku został zastosowany ze złośliwości. Mimo tych niedogodności raper szybko znalazł pracę.
– Dostałem teraz bardzo dobrą pracę. Wyszedłem, praca na mnie czekała. Duża firma, podpisałem kontrakt. Dostałem telefon służbowy, laptopa i dobrą pensję. Facet wie, że jestem niewinny. „Andrzej, chce ci pomóc, a wiem, że znasz się na promocji i innych rzeczach, więc dlaczego masz w takiej firmie nie pracować. Nie ma problemu, zatrudniam cię” – relacjonuje były wydawca.
Poniżej wideo:
Z całym wywiadem, w którym raper opowiada też o powrocie do freakfightów zapoznacie się poniżej:
News
Jay-Z i Beoynce wzięli $58 mln pożyczki na dom, w który zainwestowali już fortunę
Nowy kredyt będą spłacać przez 30 lat.

Według ustaleń Daily Mail, Jay‑Z i Beyoncé zaciągnęli właśnie nową hipotekę w wysokości 57,75 mln dolarów na swój dom w Bel Air. Oznacza to, że łączna kwota pożyczek na tę posiadłość wynosi już około 110 mln dolarów. Para kupiła ten dom w 2017 roku za 88 mln dolarów i wciąż go utrzymuje, mimo że w 2023 r. kupili kolejny kalifornijski dom za 200 mln dolarów.
Nowy kredyt to 30‑letnia pożyczka z oprocentowaniem 5% przez pierwszą dekadę, co daje miesięczną ratę około 310 tys. dolarów. Dodatkowo w 2021 r. małżeństwo wzięło w Goldman Sachs 30‑letni kredyt na 52,8 mln dolarów z oprocentowaniem 3,15%, którego miesięczna rata wynosi 226 901 dolarów. Do tego dochodzą podatki od nieruchomości – aż 100 343 dolarów miesięcznie – oraz koszty obsługi willi.
Rezydencja zaprojektowana przez Deana McKillena składa się z sześciu połączonych budynków. W środku znajduje się 11 sypialni, cztery baseny, spa, sala kinowa, centrum wellness i wiele więcej.
Informacje o nowej hipotece pojawiły się pod koniec światowej trasy Beyoncé Cowboy Carter, która wystartowała w kwietniu i zakończy się koncertami w Las Vegas 26 i 27 lipca. Artystka odwiedziła już m.in. Chicago, Paryż, Londyn, Atlantę czy Los Angeles.
-
News2 dni temu
Wiemy, za ile rząd USA sprzedał album Wu-Tang Clanu
-
News3 dni temu
Koncert Belmondo na WROsound to inna gęstość
-
News5 dni temu
Natalisa od Fagaty – rzuciła się na fana na koncercie
-
News5 dni temu
Mata wyprzedał Narodowy w 3 dni. „Dziękuję”
-
News3 dni temu
Wspólnik Bonusa RPK kolejny raz broni migrantów
-
News14 godzin temu
OG Kamka z pierwszym dużym kontraktem reklamowym
-
News1 dzień temu
Malik w outficie za kilkadziesiąt tys. zł. „Nie mam potrzeby wyglądać groźnie”
-
News2 dni temu
Fagata straciła 2 mln obserwujących – znamy powód