Sprawdź nas też tutaj

News

Travis Scott na koszulkach FC Barcelony

Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem.

Opublikowany

 

lewandowski spotify travis

Spotify i FC Barcelona po raz szósty zmieniają wygląd koszulki meczowej, tym razem za sprawą Travisa Scotta. Podczas El Clásico 11 maja piłkarze FC Barcelony założą wersję legendarnej koszulki „blaugrana” z logo Cactus Jack – to pierwsze tego typu wydarzenie, stworzone we współpracy z jednym z najbardziej wpływowych artystów naszych czasów.

Travis Scott jest najnowszym artystą, którego logo pojawi się na kultowej koszulce FC Barcelony obok wcześniejszych kolaboracji z Coldplay, KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍĄ i Drakiem. To jednak coś więcej – wspólnie chwile, które łączą muzykę, modę i piłkę nożną.

Spotify ponownie rezygnuje z umieszczania własnego logo, dając tym samym artystom wyjątkową platformę do globalnego wyrażenia swojej twórczości. W ramach tej współpracy, Travis Scott po raz pierwszy wystąpi w Barcelonie – będzie to ważny krok zarówno w jego karierze, jak i w partnerstwie Spotify x FC Barcelona.

Z myślą o największych fanach Travisa w Barcelonie, wyselekcjonowani słuchacze otrzymają zaproszenia na ekskluzywny koncert. Wydarzenie, pełne momentów tworzonych przez fanów oraz immersyjnych atrakcji, odbędzie się 10 maja – dzień przed El Clásico – w kultowej lokalizacji w samym sercu miasta. Miejsce to zostanie przekształcone w scenę, oferując fanom niezapomniane przeżycie.

– Dajemy artystom scenę, jakiej nie ma nigdzie indziej. Ta współpraca z Travisem Scottem i FC Barceloną to jak dotąd nasze najbardziej ambitne przedsięwzięcie. Globalna ikona współtworząca wydarzenie wokół największego meczu świata i występująca na żywo dla fanów w Barcelonie – to właśnie siła, którą odkrywamy. To prawdziwy wyraz tego, co napędza Spotify i FC Barcelonę – powiedział Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.

Oprócz koszulki, Spotify i FC Barcelona stworzyli także kapsułową kolekcję z Travisem Scottem. Limitowana edycja „Cactus Jack” przenosi kreatywny świat Travisa do rzeczywistości. Kolekcja, zaprojektowana z myślą o noszeniu również poza boiskiem, obejmuje ekskluzywną odzież i akcesoria, które oddają energię El Clásico, zachowując charakterystyczną estetykę Cactus Jack.

– El Clásico to moment, który śledzi cały świat. Połączenie sił ze Spotify i FC Barceloną pozwoliło mi połączyć mój świat z ich światem. Tu nie chodziło tylko o wrzucenie logo Cactus Jack na koszulkę. To tworzenie czegoś, co zaciera granice między muzyką a sportem. Bycie pierwszym artystą występującym w Barcelonie w ramach tej współpracy i dzielenie tej chwili z moimi fanami, przenosi to wszystko na zupełnie inny poziom – powiedział Travis Scott.

– Jako wieloletni fan Travisa i osoba przywiązana do stylu, uważam tę współpracę ze Spotify za coś niezwykle mocnego. Widzieć logo Cactus Jack na naszej koszulce i być częścią kolekcji łączącej piłkę, modę i muzykę – to coś, co mnie bardzo inspiruje. Jestem dumny, że gram w klubie, który wspiera takie rzeczy – powiedział Jules Koundé, piłkarz FC Barcelony.

– Zamiana logo na El Clásico to najlepszy przykład na to, jak współpraca między Spotify i FC Barceloną potrafi generować rozmowy wykraczające poza świat sportu. Odzwierciedla pragnienie Klubu, by w nowatorski sposób wchodzić w interakcję z naszymi fanami i zbliżać się do nowych odbiorców na całym świecie, dzieląc się tym, kim jesteśmy i co reprezentujemy. W tym Clásico, który może być kluczowy dla sezonu, witamy globalną postać, jaką jest Travis Scott, w gronie artystów, których nazwiska pojawiły się na naszej koszulce podczas jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – przyznał Joan Laporta, prezydent FC Barcelony.

Travis Scott jest jednym z najczęściej odtwarzanych artystów na Spotify – ma ponad 67 milionów słuchaczy miesięcznie i ponad 44 miliardy streamów. Pięć jego utworów trafiło do tzw. „Billions Club”: goosebumps, SICKO MODE, HIGHEST IN THE ROOM, BUTTERFLY EFFECT, FE!N. FC Barcelona przygotuje również specjalną edycję playlisty „Barça Matchday” na Spotify z utworami wybranymi przez Travisa Scotta, by motywować graczy i fanów przed meczem.

Zainspirowane rokiem założenia klubu, do sprzedaży trafi 1899 limitowanych koszulek, dostępnych od godziny 10:00 2 maja w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online.

Kolekcja Cactus Jack będzie zawierać dwie wersje bluz, koszulkę, retro koszulkę piłkarską, czapkę, szorty, kurtkę, szalik i retro piłkę. Kolekcję będzie można zakupić na stronie TravisScott.com od 9 maja.

Ikoniczne logo Cactus Jack – wytwórni i marki Travisa Scotta – znajdzie się na koszulce FC Barcelony, którą drużyna założy na mecz El Clásico z Realem Madryt 11 maja. Koszulkę założy również żeńska drużyna FC Barcelona (Femeni) w swoim ostatnim meczu sezonu ligi F – 18 maja. Więcej informacji o współpracy można znaleźć na stronie FC Barcelona oraz na Spotify.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Kazik Klimat będzie przeklinał dzień, kiedy podpisał kontrakt z Prime MMA?

Obity słownie i fizycznie.

Opublikowany

 

kazik klimat kartel

Kazik Klimat Kartel doświadczył właśnie jednego z największych upokorzeń w historii freak-fightów. Czy toruński raper jest jeszcze w stanie odbudować swój street credit?

Kazik Klimat Kartel prawdopodobnie nigdy nie przebiłby się medialnie, gdyby nie jego epizod więzienny. Raper dorobił się tam tatuażu GIT, co miało świadczyć o jego statusie za murami. Bohater tekstu ochoczo pokazywał światu swoją dziarę podczas kręcenia socialowych relacji. Kazik zyskał rozgłos, gdy stanął wtedy murem za Pomidorem podczas słynnej afery z Popkiem.

Niemałym szokiem dla Kazika musiała być niedawna konferencja na gali Prime MMA. To właśnie wtedy dwóch tiktokerów – Ali i Dags zaczęło mu cisnąć od cw*li i współpracowników służb. – Kazik, podobno ty konfidentem jesteś? – wypalił Ali. – Pokaż swoją kartę karalności i tam wyjdzie, czy zachowałeś się tak czy tak – odpowiedział mu Kazik. – Papiery to mogę twoje żółte pokazać – zripostował tiktoker, co przyczyniło się do pomysłu zorganizowania ich wspólnej walki.

Finalnie toruński raper zgodził się na pojedynek z Alim i Dagsem, w którym został obity i poddał się w drugiej rundzie. Takie rozstrzygnięcie dało asumpt do szyderczego wpisu autorstwa Żuroma. – Kaziu, karma wróciła i może Cię to nauczy pokory na przyszłość – napisał były właściciel katalogu RRX.

Czytaj dalej

News

Fagata do Young Leosi: „Plotkujesz pod wpływem różnych substancji”

Ciąg dalszy konfliktu obu pań.

Opublikowany

 

Przez

fagata leosia

Wspólny numer Fagaty i Young Leosi okazał się być kością niezgody między artystkami. Fagata twierdzi, że raperka robi jej ciągle pod górkę.

Young Leosia nie zgodziła się na publikację numeru z Fagatą, który jest już nagrany. Później mieliśmy sytuację z klipem, kiedy managerka Młodej Leokadii miała dać zakaz robienia klipów dla Fagaty ich wspólnemu znajomemu, z którym współpracuje również wytwórnia Baila Ella.

W rozmowie z Żurnalistą, Fagata odniosła się do konfliktu z Young Leosią:

– Sara, nie wszyscy, z którymi plotkujesz pod wpływem różnych substancji, cię lubią. Nie każdy będzie trzymał twoje sekrety – mówi.

– Miarka się przebrała, jak podeszła na melanżu do mojej przyjaciółki Natalii, która jest dla mnie jak siostra i namawiała ją, żeby ode mnie odeszła, że może przyjdzie do Baila Ella. I Natalia jej powiedziała tak: „Ale Sara, ja się z Agatą przyjaźnię”. A ona z taką miną: „No tak, ale na koniec dnia każdy się kładzie do łóżka i myśli tylko o sobie”. I tu miarka się przebrała – dodaje.

Między Leosią a Fagatą mamy więc otwarty konflikt z podkopywaniem pod sobą dołków w tle.

Czytaj dalej

News

Young Leosia i Żabson pogodzeni?

Raperka wyciągnęła do Żabsona rękę na zgodę.

Opublikowany

 

Przez

leosia żabson

Po blisko trzech latach konfliktu, Young Leosia wyciąga rękę na zgodę do Żabsona podczas koncertu na Polish Hip-Hop Festivalu.

Pod koniec 2022 roku W Internaziomalach doszło do rozłamu. Młoda Leokadia opuściła wytwórnię Żabsona i założyła własny label Baila Ella. Jak informowała wtedy raperka, została wyrzucona z ekipy Żaby.

Po blisko trzech latach od rozłamu, wygląda na to, że między zwaśnionymi stronami doszło do porozumienia.

– To nasza legendarna sytuacja, od wielkiego rozłamu, od wielkiej spiny, że Żaba też gra dzisiaj na tej scenie, to chciałabym, żebyście zrobili dla niego pi**rdolony hałas. Wydał naprawdę doj**baną płytę i mam nadzieję, że będziecie bawić się zaj**biście na jego koncercie, a my lecimy dalej – powiedziała ze sceny raperka.

Żabson na razie się do tego nie odniósł.

Czytaj dalej

News

Pezet nad Matą i Soblem – 10 najczęściej słuchanych utwór w 2025

Ranking.

Opublikowany

 

Przez

pezet
fot. Magda Makowska

Ranking 10 najpopularniejszych polskojęzycznych piosenek na Spotify w I połowie 2025.

Na pierwszym miejscu znalazł się Pezet, którego numer „Dom nad wodą” został wiralem. Dalej mamy już reprezentantów nowego pokolenia raperów – Sobla i Matę. Tuż za podium znalazł się Sentino z „Casablancą”, ale w tym wypadku jest wiele wątpliwości, co do autentyczności ilości streamów tego numeru: Sentino, kupione wyświetlenia i boty w komentarzach.

Zestawienie przygotował instagramowy profil @RapStatyPolska.

TOP 10

  1. Pezet – Dom nad wodą (35 072 538 streamów)
  2. Sobel – Kochasz? (31 961 262)
  3. Mata – up! up! up! (19 984 073)
  4. Sentino – Casablanca (16 774 133)
  5. Kaz Bałagane, Oskar83 – Multisport (15 316 268)
  6. Otsochodzi, Oki – 300 baniek (15 068 764)
  7. Sobel – Z tyłu głowy (14 806 522)
  8. Tymek – Sophia Loren (14 785 186)
  9. bambi – Czemu nie śpisz? (14 712 774)
  10. GOMBAO 33 – Nienawidzę być w klubie (14 385 662)

Czytaj dalej

News

50 Cent uruchamia własny kanał telewizyjny

„To kolejny duży krok”.

Opublikowany

 

50 cent

Z okazji swoich 50. urodzin 50 Cent ogłosił start nowego projektu – kanału „50 Cent Action”, który od teraz dostępny jest na bezpłatnej platformie streamingowej Pluto TV w USA.

Nowa stacja działa 24 godziny na dobę i koncentruje się na filmach oraz serialach akcji, które zostały osobiście wyselekcjonowane przez 50 Centa. W ramówce znajdziemy zarówno produkcje, w których wystąpił, jak i klasyczne tytuły z gatunku. Premierowy blok nazwany „Curtis Collection” zawiera m.in. takie filmy jak Freelancers, Zawodowcy, Ogień zwalczaj ogniem, Mokra robota oraz Krwawa zemsta.

– Cieszę się, że mogę uruchomić „50 Cent Action” na Pluto TV. To kolejny duży krok, a premiera w dniu moich urodzin sprawia, że to jeszcze większe wydarzenie. Wspólnie z Lionsgate dostarczamy nieprzerwaną, mocną rozrywkę, do której teraz jeszcze więcej fanów ma darmowy dostęp – komentuje raper dla magazynu Billboard.

Już w lipcu na ekrany kin trafi horror SkillHouse, w którym Fifty zagra jedną z głównych ról. Artysta wcieli się również w postać boksera Balroga w ekranizacji gry Street Fighter, a także wystąpi w filmie Free Agents w reżyserii Deona Taylora.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: