Sprawdź nas też tutaj

News

Warga kpi z Żuroma. Raper jest od miesięcy za kratami

„Medialnie najwięcej zdziałał podpalając się na wizji”.

Opublikowany

 

Człowiek Warga

Przebywający od stycznia w więzieniu Żurom został wywołany do tablicy przez Człowieka Wargę. W najnowszym odcinku jego popularnej serii „Z Dvpy” wyśmiany został jeden z kawałków Żuroma oraz jego podpalenie na antenie Polsatu.

Żurom nagrał najpiękniejszą piosenkę o miłości?

Nagrania Żuroma nigdy nie należały do zbyt lotnych. Zarzucało mu się brak taktu i trafiania w bit. Liryka również nie należała do zbyt wyszukanej. Wiele lat temu Żurom popełnił utwór „Dla Kasi”, który właśnie przypomniał sobie Warga i go wyśmiał. – Wiem, że to archiwalia, ale jednak jest to jakaś podwalina. Ta podwalina polskiego rapu zwyczajnie mi umknęła, żeby wam ją przekazać i przedstawić. Musiała swoje… odsiedzieć – mówi Warga. – Oto Żurom i najpiękniejsza piosenka piosenka o miłości – dodaje z sarkazmem prezentując fragmenty kawałka, który możecie przesłuchać poniżej.

Szczególną uwagę Wargi przykuł ten oto wers rapera: „Masz włosy jak rzodkiewki pływające w miodzie, myślę o nich co dzień”. Tak oto go skomentował: – K*rwa what the fuck. Kto wpi*rdala rzodkiewki w miodzie? Co tak naprawdę trzeba mieć we włosach, żeby wyglądały jak rzodkiewki w miodzie? Chyba rzodkiewki i miód.

Podpalił się w Polsacie

Żurom to taki raper, o którym kiedyś nawet wspominał Włodi w dissie na Peję. Patrząc obiektywnie, to chyba jego największe rapowe osiągnięcie – przedstawia rapera swoim widzom Warga. Wspomina on też jedną z najgłośniejszych akcji Żuroma, czyli podpalenie się na antenie programu „Państwo w Państwie”. – Za to medialnie najwięcej zdziałał podpalając się na wizji . To była chyba najgorsza próba zwrócenia na siebie uwagi ever – uważa.

Żurom dokonał samopodpalenia przed sześcioma laty. Pod koniec programu emitowanego na na antenie Polsatu Żurom wyszedł na środek studia, wyciągnął płyn łatwopalny, którym oblał bluzę i podpalił. Raperowi nic się nie stało, za to o wyczynie rozpisało się większość mediów.

Miał handlować narkotykami

Założyciel akcji Stop Pomówieniom od 22 stycznia przebywa w areszcie śledczym. Usłyszał zarzuty obrotu dużą ilością środka odurzającego, około kilogramem haszyszu, który miał rozprowadzać w dniach od 10 do 24 stycznia 2018 r. Prokuratura zarzuca mu także „usiłowanie dokonania wymuszenia rozbójniczego celem doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem”. Miał on pobić mężczyznę w celu wymuszenia od niego 80 tys. zł. Więcej o tym pisaliśmy tutaj.

 
69 komentarzy

69
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
BELMONDZIAK

ŻUREK MOZE I SKILLSOW NIE MA ALE MA JEDNO – SZACUN U PRAWDZIWYCH LUDZI ZA TO CO ROBI A TY KURWO JEDYNE CO MOZESZ MIEC TO PORANNY KIBELEK I SYPANIE CI SIE WIÓRÓW ‚Z DUPY’

piescieniejebal

raz się z Tobą zgodzę, może i nie ostatni

piesciejebal

kurwa moja podróba

piesciejebal

ale jak wyżej w sumie

Odb

Wargi żuroma kpiąco rapują o kartach od miesiąca

Dziencioł

U kogo on ma szacun !? Hamuj troglodyto.

Dymam wam matki

U Twojej matuli za wyjebanie jej w każde dziursko

80Procent90TutajtoZjebyiNiedorozwoje

HURTOWE DODAWANIE PLUSÓW I MINUSÓW, W KILKA SEKUND…!!!

SKANDAL!

ROBICIE BAGNO I ROZPIERDALACIE GLAM RAP, TAK JAK HIP HOP PL …!!!

PRZEGRYWY ŻYCIOWE PO DOPALACZACH, JEBAĆ, TFU KURWY, CWELE, FRAJERZY, OBSZCZAŃCY, OBSRAŃCY, ŻYCIOWE PATAŁACHY, POPAPRAŃCY Z GULEM I BÓLEM KAPSKA, ZBOCZUCHY DO WORA…!

Zorro

Żurom robi loda knurom.

Ozzmatic

Tego kurwiusza trzeba przemilczeć. Do tego zabrać lajki i wyświetlenia i zostanie smutna kolorowa pizda bez sensu do życia.

Jennifer z Piździchowa

Tobie wystarczy zabrać glamrap.

Ozzmatic

Też tu jesteś lumpie xD

BELMONDZIAK

I generalnie zapomnialem dodać – dodajcie jakiegos zjebane newsy o Wardze a Schoolboy Q niegdyś pionier rapu wydal ostatnio plyte i nie raczyliscie nawet o tym napisac. Ten serwis upada i przejela go jakas gimbaza. Szkoda

Agatii94

GLAMrap, bardziej takie newsy przyciągają uwagę i wyświetlenia, niż warci uwagi artyści.

Ale jest przecież jeszcze popkiller.

Cuckold Monster

Jaki kurwa pionier koles ile ty masz lat hahahaha

major

chodziło pewnie o to, że Schoolboy Q razem z A$apem Rockym w latach 2011-13 byli na szczycie rap gry i wszystko czego dotykali zmieniało się w złoto.

Usha-T

Q jeden z najlepszych w grze. Oxymoron klasyk w chuj. Do dzis grany na sluchawkach. Blank face lp gorszy ale tez dobry. Nowa plyta tez sztos w chuj zwlaszcza kawalek z samplowanym dj premierem klimattt

major

Oxymoron bardzo dobra płyta, każdy track to banger. Blank Face i Crash Talk też przyjemne albumy ale brakuje im tego czegoś.

TomatoCompanyFP

Poza tym szmaciarzu Żurek ma z rapem wspólnego więcej niż Ty chuju kiedykolwiek bedziesz miał. Żurom poza nagrywaniem swoich płyt był także wydawcą i do dziś ma prawa do wielu różnych klasyków, wiec chuj ci na warge.

Trystydycymyt

No właśnie. Dobrze że wspomniałeś.
Czy to Żurom nadal ciemięrzy katalog RRXu? Czy to przez niego na jutubie nie ma kilku zajebistych kawałków, na których posłuchanie bardzo mam chęć?

Temu wargiemu to chuj w pysk normalnie. Jeśli karma istnieje, to już coś powinno mu na płucach siadać.

TomatoCompanyFP

Z tego co się orientuje to właśnie tak jest. Mam nadzieję, że po wyjściu z puchy zajmie się tym, szkoda, żeby największe klasyki polskiego rapu tak się marnowały w jakimś archiwum

Żeby komentarz był kompletny jebać przygłupa z YT

Miczur

Przez niego, bo pod płaszczykiem prawilniaka sztywniutkiego, jest tylko śmieciem januszem któremu zależy na kasie. Człowiek bez żadnych zasad broniący bandziorów. Ale wiadomo dlaczego ich bronił, bo sam jest takim gangusem za 5 zł. Trzeba Polskę wyczyścić z takich śmieci.

huj

Warga wypierdalaj na marsz równości cymbale z kolorowymi łapami

piesciejebal

JESZCZE BĘDZIE TUTAJ NEWS:
„WARGA PRZEPRASZA ŻUROMA”.

TYLE.

TomatoCompanyFP

Żurom raperem nie jest i nie będzie najprawpodobniej, ale kurwa temu jebanemu ciulowi z jutuba jeszcze dalej do tego tytułu. Chuj mu do dupy, kurwa glamrap skończ wrzucać tu jakichs ciuli takich jak ten warga zjebany

Esigreka

Żurom nigdy nie miał talentu i to jest fakt. Ale po pierwsze, Warga by tego nie nagrał gdyby Andrzej był na wolności więc to tania zagrywka (wyzywanie kogoś kto nie odda). A po drugie Żurom zyskał szacunek swoimi czynami i w przeciwieństwie do Wargi zrobił wiele dobrych rzeczy. Swoją drogą to bardzo krótki okres handlu mu przyklepali (kumaci wiedzą) za jego demaskatorskie programy. Trochę jakby z czapy…

Wyrażacz opinii

Andrzej to git, a czlowiek parcha może dzieciom o bajeczkach i gierkach co najwyżej opowiadać.

Może to najgłupszy wers na świecie, nie znałem go, bo jakoś nigdy mnie nie korcilo żeby sprawdzać lp zuroma, a znam prawie wszystko z lat 96-05, to i tak z zurom > parcha

TomatoCompanyFP

A ty medialnie najwięcej zdziałałes robiąc z siebie idiote w internecie.. Kto jest gorszy xD

Rob

Wardze tata wchodził do wanny jak był mały,a woźny w szkole kredę mu do dupy do wkładał …

mhX6M

Jestem za stary żeby bić ludzi za poglądy ale jedmu to bym dojebał za sam wygląd a na to za stary jeszcze nie jestem.

rypka Plum

To już zakrawa na żal. Typ, warga z dupy, chce być opiniotwórczy. Bo co? Jest wargązdupy
Ma na siebie wyjebane
I do tego wpierdala mastkę.
20lat temu dostal by reprymendę i ewentualnie startował od zera.
Ale nie. Teraz są internety. Opiniotwórczy?
Tfu

Tfu

Obrońca rapu

Życzę temu ,,warga,, zeby Żurom mu pokazał, gdzie pirpdrz, GDZIE RAKI ZIMIJĄ, JEGO NOWA KSYWA TO rozjebana warga

XrkXrk

i tak to jest jak się nawpuszcza tych youtuberow, trzeba to gówno było gonić od razu. żurom rapował jak rapował – wiadomo – ale polski rap też zdrowo doinwestował, wydawał min 600v, miał beef z peją, kawałki min z pihem,borixonem,był właścicielem katalogu rrx i nie da się zaprzeczyć, że należał do kultury, a poza tym ma street credit wystarczy wiedziec gdzie zapytac. a taki warga? gówno by spod siebie wyżarł byle utrzymać popularność, nagrał płytę jak reszta tych jutubowych pseudorapowych pomyj. to nie jest hiphop.

Bolo

Jeśli na glamrapie komentarze są tak pięknie zgodne i do tego kogoś bronią to wiedz, że coś jest na rzeczy. Warga wypierdalaj.

Ja8

Warga pedale i chuju do szczania od siedmiu boleści,łajzo.Nigdy nie będziesz miał frajerze szacunku u ludzi tak jak Żurom.Żurom robi coś ważnego dla ludzi i zawsze będzie szanowany.Ty jesteś fletem na liścia i nikim.Pozdro Żurom

ZPNDK

JEBAC BLADEGO THC
https://youtu.be/wP6dBPpmN_g

SSSSSSSS

CO TO JEST TA WARGA TO JAKAŚ RAPERKA ?

Master

Nie kolego, warga to zwykle cwelisko z wagina na ryju, nieoklamujmy się ale chłopak był bity w szkole i będzie bity na ulicy, chuj Ci w dupe lamusie

olliwa

frajerska akcja, zostaniesz za nia dojechany na bank

hehehehehe

kto kurwa?

Internetpamieta

Pamiętacie jak ŻUROM próbował na Youtube promować opaski, które magicznie miały podnieśc wydolność fizyczną?

Najpierw przepłynął mały basenik pod wodą bez opaski po czym mówi „no to teraz sprawdzimy jak moja wydolność wzrośnie w opasce”. Po jej założeniu przepłynął ze 3 długości. To był bardzo malutki basenik i od razu widać było, że to grubymi nićmi szyta sciema.

To chyba było coś w rodzaju MLM. Śmiać mi się chciało i żal mi go było, że tak się musi upodlać i wciskać ludziom kit. Zrozumiałem wtedy też, że to zwykły farmazoniarz.

Potem sobie wymyślił tą akcje stop pomówieniom. ŻUROM DZBANIE INTERNET NIE ZAPOMINA 😀 !!!!

Youtuberzy to frajerzy

Warga cwel wciaga sperme nosem

A tata Marcina powiedzial

Kurwo bym cie mial na wyciagniecie reki tylko. Cale twoje pokolenie tysiac lat wstecz nie jest tyle warte co dziura za skarpecie u zuroma. Mozesz mu kurwa dupe lizac pajacu, ty choragiewo jutro inaczej zawieje to sie ustawisz odpowiednio pucusiu. Gamonie nie maja pomyslu na zycie i nagrywaja te filmiki mysla ze chuj wie kim sa a ich widownia to przewaznie polglowki pietnastiletnie. Ty frajerze z pozdzichowa

Tede

KOGO TO KURWA OBCHODZI?

pjoter80

Kto to kurva jakis warga? O Zuromie chociaz wszyscy slyszeli.

PacjentDymek

TFU na pizdę i jebać.. Nie wiem na chuj redakcja wrzuca ostatnio niusy o jakiś gimbograjkach.. Zamknijcie tę stronę może? Miała być o rapie do chuja.. Wiedziałem, że nowy glamrap to już nie będzie to samo, ale kurwaa.. Bez przesady, nie wspomnę o bekowo i milfach w komach?

Pietrzycky

Żurom jak wyskoczy z kryminału to cie pociśnie pomazany lewaku…także szykuj się kurwo jebana do medialnych przeprosin…

zdupytożenada

Sralga ale ty zabawny jestes. Co dalej boisz sie przyznac ile hajsu kosisz na youtube ? A niby taki szczery jestes. Dalej pal głupa że w sumie to nie wiesz ile zarabiasz bo wszystko przeznaczasz na robienie nowych filmików. Beka.

Tłuszcz

Odb się sprzedał

Ruspect

A kim,jest kurwa warga?Zwykłym pozerskim śmieciem co nie ma nic wspólnego z rapem.

Snupdragidrag

Życie jest jak udko od kurczaka. XD

Jamall

Mogę wiedzieć co jest przyczyną promowania tej lewackiej spierdoliny i co to to ma wspólnego z hip-hopem?

Miczur

Żurom to zwykły prawilniak broniący gangsterów i bandziorów. Nadaje się jedynie do utylizacji jak całe jego środowisko.

K94pl

Ale macie ból nomen omen dupy..
To, że ten kawałek jest chujowy nie ulega wątpliwości. Żurom jako raper nigdy szczególnie uzdolniony nie był. To, że Maciek użył tego kawałka w swoim formacie nic nie zmienia. Co do kariery to wybitnej w muzyce jako raper też nie zrobił w porównaniu do innych tuz z tego okresu. Warga w żadnym momencie nie obraził go personalnie, jako ziomka, że jest kurwa głupi ani nie pierdolił innych farmazonów. Jedyne co zrobił to skwitował karierę raperską i słaby kawałek.
Nie oszukujmy się gdyby dzisiaj ktoś wypuścił taki gniot to nikt by nie traktował poważnie..

perer_zagłoba

A kim on kurwa jest zeby kwitować, czyjąkolwiek kariere.
Styki mu popalilo od fejmu z kariery netowego pajaca i mysli ze moze wypiedalac z tymi swoimy gownowywodami poza net.
Oj wróże szybki i bolesny upadek.

Były diler

Kilo haszu wprowadził. Bandzior jakich mało. Ja to kilogram w dwa tygodnie sprzedawałem. I to w detalu. W małym mieście.

Karolek

Mordy zachęcam was do przesłuchania rapera z podziemia…Young Blit to początkujący raper ale uważam że robi bardzo dobrą robotę i warto pomóc mu w dalszym rozwijaniu jego kariery.Ma on na swoim koncie 3 kawałki z czego najnowszy nagrany wspólnie ze swoim kolegą.Zachęcam do przesłuchania
https://www.youtube.com/watch?v=iR_CPVBbGs0&lc=z23xifrxqw2ktz50pacdp434ym0bnxfexqtej14bqntw03c010c

DarkManX
Analny

Warga kpi z Żuroma. Raper jest od miesięcy za analem

Wyrażacz opinii

Twój stary chyba cie zarazil analem, kurwa jaki on musi być glupi.
O twojej matce wspomnę jak coś przyfisiujesz

Alsonfo GMD

Zurom czekan na kolejne tracki o waleniu konia pod cela przy swierszykowatym harkorze (it happened, google it)

Chuj

Jebać zuroma, starego pieniacza i pizde bez honoru

AbDuL All_KOzYEB

ZAMKNIJCIE TE MORDY TYMI BANANAMI PIERDOLONE NIEUDACZNIKI ŻYCIOWE Z POLSZY JEBANE ROBAKI,A CO DO CIEBIE CHUJU DO SZCZANIA RZODKIEWKI SIĘ ZAPRAWIA W MIODZIE.

Edziozgredxio

Rucham tWOJĄ koze zjebany biedny nieudaczniku

AbDuL All_KOzYEB

BIEDNY TO TY JESTEŚ UMYSŁOWO PRZYGŁUPIE A JEDYNIE CO W ZYCIU RUCHAŁEŚ TO MATCE Z PORTFELA PIENIĄDZE NA ŁIKEND NA SZLUGI I PIWKO EWENTUALNIE POŁ LITRA NA PIĘCIU BAUAHAHHAHAHAHHAHAHA UMRZYJ PIERDOLONY ROBACKU

Jurekj

21:38 38 7

atami
„Medialnie najwięcej zdziałał podpalając się na wizji”.
Opublikowany 56 minut temu Przez Mariusz Jop

Hajen

Krytyka-okej.
Ale jakim trzeba być debilem by cisnąć po kimś dlatego, że medialnie wyraził swoje zdanie.
Zurom był kiepski i tak pozostanie. Taki rab byłby dobry w roku 1978;)

Ja8

A kim jest kurwa jakaś warga żeby krytykować rap Żuroma?Co on?Raper?Z osiągnięciami?Fletvdo szczania.Piszę że największym osiągnięciem Żuroma jest podpalenie się na wizji.To powtarzam,Żurom robi coś,pomaga ludziom i zawsze będzie szanowany.Kolorowa pizda-nigdy.

beka

żurom ty zakolaku xdddd

Popularne