Sprawdź nas też tutaj

News

Włodi o koncertach tylko dla zaszczepionych: „Nie zagram!”

Na Fest Festivalu Molesta wystąpi bez Włodiego?

Opublikowany

 

Coraz więcej krytyki ze strony środowiska hip-hopowego pojawia się odnośnie próby organizowania koncertów czy festiwalu tylko dla osób zaszczepionych. Na Fest Festivalu, którego organizatorzy przekonują, że szczepienia są dobre i je popierają mają zagrać m.in. Pezet, Sokół, Young Igi, Otsochodzi, Oki, Jan-rapowanie, Sobel, JWP/BC, Schafter, Tymek oraz Molesta Ewenement. Legendarna warszawska grupa wystąpi, ale raczej bez Włodiego, który sprzeciwia się festiwalom tylko dla osób zaszczepionych.

Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości w związku z pojawiającymi się informacjami o koncertach i festiwalach przeznaczonych tylko dla osób zaszczepionych, stanowczo informuję, że NIE ZAGRAM na żadnym takim festiwalu, czy koncercie. STOP SEGREGACJI! – poinformował Włodek.

Koncerty tylko dla zaszczepionych?

  1. Czołowi polscy raperzy zagrają tylko dla osób zaszczepionych
  2. Fest Festival tylko dla zaszczepionych? „To nielegalne”
  3. Kazik nie zagra koncertu, jeżeli będzie tylko dla osób zaszczepionych
  4. Paluch o koncertach tylko dla zaszczepionych: „J*bać… tylko PiS wie najlepiej”
  5. Kali skreśla artystów, którzy wspierają szczepienia

46 komentarzy
46 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Drbania
11 miesięcy temu

Chuj ci w dupe Wlodi, rozpierdalasz sie na psach za każdym razem, większej rozjebundy świat nie widział. Jebac frajerów

Cersamit
11 miesięcy temu

Włodi wygląda jak narkoman co zapierdala po kablach

Piątek
11 miesięcy temu
Reply to  Cersamit

Widzę że strasznie wnikasz w wygląd mężczyzn. Siusiaka dawno w buzi nie miałeś?

Prop&Testo
11 miesięcy temu
Reply to  Piątek

Polaczki nie patrzą na wygląd a potem ci się dziewucha zborsuczyła

Miły Jake
11 miesięcy temu

NIE ZAGRASZ BO NIKT CIE NIE ZAPROSIŁ CWELU JEBANY

Dj Grubaz
11 miesięcy temu
Reply to  Miły Jake

Cwel to powiedzieli twoi ojcowie, jak cię zobaczyli kurewko.

Włodi
11 miesięcy temu

Nie zagram tam, bo nie pozwolili mi wystąpić w moim foliowym hełmie. Vienio też nie zagra, ale będzie odpowiedzialny za catering.

ALBERTO WSADZIŁ KOLBE WDOWIE
11 miesięcy temu

Zbliża sie lato i trzymajmy sie 3 zasad ptzy ruchanku z dupkami
– w gumie to nie zdrada
– do „środka” na wakacjach
– i 150 km od domu

Tede 3H
11 miesięcy temu

Nie rozumiem drugiego punktu.

Prop&Testo
11 miesięcy temu

Pierwszy! Do pierdolenia ciepłoty chujem po czole

Pokemon
11 miesięcy temu

Ciekawe jaką pusie ma wdowa? Myślę że ma w paseczek

Bonifacy kutas cacy
11 miesięcy temu
Reply to  Pokemon

mysle ze w poprzek

Wiem bo żem widział
11 miesięcy temu
Reply to  Pokemon

Ona ma kutasa 14 cm

Pozdrowmatke
11 miesięcy temu

Przynajmniej jeden ma honor, nie to co ten kurwa pseudo antysystemowiec kciuk

Q-tip
11 miesięcy temu

Chuj kogo obchodzi zdanie przepalonego łba, który raz pali, raz nie pali i zbija fejm na frajerach wierzących w spiski
Wtóruje mu typ, będący wcześniej chuliganem Legii, którzy przerzucił się na islam.

Kiedy info o Bilonie?

https://gazetaplus.pl/afrojax-znowu-dissuje-bilona-z-hemp-gru-kryptogej/40547/

JaToJa
11 miesięcy temu

PROPS

Gość
11 miesięcy temu

No i kurwa słusznie!

Soochy71
10 miesięcy temu

I bardzo dobrze! Pozdro Włodek

Tadek
11 miesięcy temu

Masz taki głos jakby cię jebali podczas nagrywek

Bender
11 miesięcy temu

Zajebiście. Bez waszego zjebanego rapu świat będzie lepszy!

Miki Y
11 miesięcy temu

KRÓL JEST JEDEN KRÓL SENTINO
#DOMINACJAGENETYCZNA

crew
11 miesięcy temu

Rapowe chłopaki zawsze mga wrócić do swjego Getta
i butelki zbierac , zreszta i głosy wszedzie na swiecie gdzie jest
silna scena , pozwalała by im jedynie na zbieranie butelek
albo sprzątanie garderoby po prawdziwych rymerach …
dopijaliby flaszki i gumy zza łóżek zbierali na pamiątkę
w naszym siole swirowali by na wiraszkę z układami

YO..
11 miesięcy temu

19:16 29

Opublikowany 10 godzin temu 7 czerwca 2021Przez Mariusz Jop

Legendarny Arfojax
11 miesięcy temu

Mała strata.

Capone
11 miesięcy temu

To nie grajcie. Wielka mi strata. Focha raperzyny jak dzieci strzelają

Ziominho
11 miesięcy temu

Przeciez byla wiadomosc ze zagra tylko dla zaszczepionych a dopiero teraz pieprzy ze nie zagra jak sie afera wokol tego zrobila

jeebac
11 miesięcy temu

o huj mu w dupe, ktoś w ogóle bierze na poważnie tego fiuta?

Mario
11 miesięcy temu

Co ty pierdolisz człowieku? Zaraz cię wypierdolą z lineupu i będziesz przepraszał bo to jedyny tysiąc złotych który byś w tym miesiącu zarobił. Ogarnij się przygłupie.

Trzy Korony
11 miesięcy temu

I bardzo dobrze jebać dyktaturę ***** ***

cZŁOwiek
11 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

BRAWO PIS
….. …

Wszędzie populiści!
11 miesięcy temu

To tu mnie zaskoczył. Props jeśli będzie się tego otrzymał i o ile nie jest to tylko puste hasełko.

falcone88
11 miesięcy temu

W jego ślady pójdą raperki których nikt nie słucha

KAMIENNOGÓRZANIN
11 miesięcy temu
Reply to  falcone88

„Nie macie najmniejszego pojęcia, jak to miejsce mnie irytuje. Nie dość, że jest i tak już martwe jak sku*wysyn, to najlepiej z tym nie robić nic. Ceny mieszkań za metr na poziomie JG/Wro, ale oczywiście dla młodych miasto będzie na tyle skore do pomocy, że co najwyżej znajdą jakąś bidną kawalerkę do remontu za 7 stów czynszu za miesiąc. O pracy nie wspomnę, bo nic ciekawego w tym temacie nie ma tutaj do gadania. Albo do Czech, albo do Niemczech na budowę, bo za ten śmieszny hajs tutaj nie wyżyjesz. Drogi, to też parodia w ch*j. Więcej ograniczeń, więcej patroli, więcej narzekania na młodych szalejących na bzykach po lasach – ale po co tracić pieniądze na wykreowanie im kawałka toru przy łące? To samo z tymi za kierownicą. Płacz i narzekanie, że latają po mieście i kaufie – A gdzie mają k*rwa latać? Je*ać. Lepiej puścić więcej patroli i pozabierać prawka, nie? Później taki młody nie wie jak się fura zachowa na śniegu/lodzie i skasuje siebie razem z rodzinką w rowie, bo na nieodśnieżonej drodze na okoliczną wieś auto z czystego przypadku wpadnie w poślizg. Rondo na wałbrzyskiej/katowickiej/legnickiej też oczywiście niepotrzebne, bo przecież można odwalić skwerek z bunkrem i udawać, że jest fajnie. Bez swiateł to cudo lepiej rozładowywało korki, niż jak jest na chodzie. Zapiepr*yć jeszcze najlepiej strefę płatnego parkowania na całe miasto – bo przecież można, a gdzie się nie da – postawić kwietniczki. Bo to temu miejscu jakieś kwiatki (które pewnie zaraz jakieś janusze wykopią na działkę)… Czytaj więcej »

Profesoooooooooor Trapppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuu
11 miesięcy temu

Jestem na galmoku i chce odjebac komuś kolbe

Profesor_Nauk
11 miesięcy temu

Słowa raperów trzeba czytać na wspak. Jak mówi że nie zagra to najprawdopodobniej zagra jako jeden z pierwszych. Zresztą chuj w te jego wysrywy, każdy jeden numer o trawie. Nic dziwnego że wygląda jak narkoman co zapierdala po kablach.

Xiądz XD
11 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Z tej strony nawija ksiądz pleban
Nie żaden kapelan
Tym bardziej nie jaś kapela
Co ma ryj dziwki i cwela
Jak wylewasz wino to mogę zajebać
Kurwy jebać i się nie bać
Ja się w tańcu nie pierdole
Gosposie posuwam na stole
Parafianki na sianku w stodole
Ciągle chce mi się jebać
Bo mogę i jestem ksiądz pleban
Kiedyś miałem parafianina cwela
Wyznał to ba spowiedzi po wyjściu z więzienia

Odb
11 miesięcy temu

Głodi o gangbangach dla zaszczanych: „Nie wystąpie!”

odbtochuj
11 miesięcy temu
Reply to  Odb

Ssij kurwe

ikarus
11 miesięcy temu

Brawo Włodi! Oby inni poszli w jego ślady

Cersamit
11 miesięcy temu
Reply to  ikarus

I tak nikt na jego koncerty nie chodzi

Profesor_Nauk
11 miesięcy temu
Reply to  ikarus

Włodi – Nie zagram
Peter gang pp – Nie wyjdę
https://youtu.be/8dOQhF8ICzU

ZUPA_ŻUREK_POLSKI
11 miesięcy temu

I TAK BĘDZIECIE KURWA GRAĆ DLA ZASZCZEPIONYCH BO DLA WAS RAPERKÓW KASA JEST NAJWAŻNIEJSZA. ZAGRACIE PARE KAWAŁKÓW I SCHOWACIE 10-20 KOŁA DO KIESZENI.

Popularne