Sprawdź nas też tutaj

News

Wujek Samo Zło chce się teraz bić z gwiazdą disco-polo

Raper przegrał wczorajszą walkę z Arabem.

Opublikowany

 

Koniec walki, o ile można to nazwać walką. Tego czegoś, co pokazuje, że ogólnie rzecz biorąc każdy może wejść – takimi słowami komentatorzy Polsat Sport podsumowali pojedynek Araba z Wujkiem Samo Zło. Mimo porażki, ten drugi już myśli o kolejnym przeciwniku.

WSZ wyzywa na pojedynek Sławomira

Podczas wczorajszego pojedynku Wujek wyszedł do klatki do własnego utworu „Jeszcze raz”, natomiast Arab do jednego z numerów Bedoesa. Był freak fight i było też show. Gnatowski zaczął m.in. obejmować dwie odprowadzające go ring girls. 45-latek poległ, ale myśli już o kolejnej walce. – Mam jeszcze takiego jednego na celowniku. Jeszcze doszedł drugi, Sławomir disco-polowiec – powiedział w rozmowie z Popkillerem.

 
21 komentarzy

21
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
aBDUl al-KozYeb

WUJEK JAKIE FIKOŁKI WALIŁ NICZYM BOSKI ROMAN POD JUBILATEM BEKA BUAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

Maciek

Chciałbyś zydzie żeby skapnelo Ci trochę fejmu Sławomira.

Lil Konon

Wtedy musiał by zbić Sławomira. W sensie zbić mu konia. Wtedy by skapnęło.
Mijałem tych, co chcą zrobić karierę
Nie wiem czy ciągną ale patrzą jak cwele
Z nadzieją, że któraś z gwiazd da im klęknąć
I blask na nich spłynie przez czyjeś pęto

Odb

Disco wujek sam pobity przez złą gwiazdę w polo.

Xdhhhh

Z RAPU ZROBILI DZIWKE I TERAZ Z TEGO PIĘKNEGO SPORTU ROBIĄ

Lil Konon

Rap – muzyka wymyślona przez głupie czarne małpy dla równie głupich odbiorców. Już nawet nie chodzi o to co się dzisiaj dzieje czyli o wylęgarnie rapujących dzieci wszystko na jedno kopyto. Ale te teksty o starej szkole że te teksty niby takie mądre, pełne treści. Hh tfu! Szczam na to i stawiam kloca! Muzyka dla idiotów.

Rawicz Himmler Junior

huj ci w dupe. Każdy wie że jesteś Andrzejem Dudą

PacjentDymek

To, co w ogóle robisz na tej stronie jebany kurwiu

aBDUl al-KozYeb

JAK TO JEST DLA CIEBIE SPORT TO KURWA PROPONUJE ABYŚ SIĘ KURWA ZBADAŁ NA GŁOWĘ

Mariusz Sokolowski KSP

Wujku to co wczoraj ogladalem to nawet zabawne nie bylo.. Zal mi was tluki bo zamiast tego marnego show trzeba bylo inaczej zaplanowac spektakl, kurs byl 7/1 czyli jak ktos by postawil 10.000 dostalby 60.000 10.000 padatku. I tak trzeba bylo to rozegrac zamiast pajacowania w ringu. Byscie dali cynku wsrod najblizszych i bylo by i zabawnie i przede wszystkim bogato a tak skonczylo sie tylko zalosnie i niesmacznie bo co tu ogladac 45 letniego emeryta uciekajacego i turlajacego sie przed Arabem.. Trzeba bylo pomyslec

skurwol

Dla mnie bardziej od Wujka Samo Zło się osmieszyl Arab pierdolac o tym, ze jest sportowcem, a potem biorąc udział w takim cyrku. Moze nastepna walka z manekinem sklepowym. Zero ambicji jakiejkolwiek.

Zenon w kożuchu

Te dzbany myślą że jak chwilę porapuja czy pochodzą na siłownię to są ustawieni do końca życia.

dariusz

Jebac kurwe araba

kolegaodjebanka

MOZE TY SIE JESZCZE HODOWLĄ JEDWABNIKÓW ZAJMIESZ PRZECIEZ TY SIE NIE ZNASZ NA SZTUKACH WALKI

JAK TO MAWIAL KRUL ALBANII JEBAC

Ruspect

Za kawałek bedoesa pedofila powinien być arab nie dopuszczony do walki.

DWUPAK

Po tym żałosnym show powinien mieć zakaz zbliżania się do ringu / oktagonu, wstyd kurwa mi to było oglądać

Karol Kunicki

Jest potencjał u Wujka, w życiu takich fikołków nie widziałem, sportowo jak najbardziej na plus:))

rasista

30.03.2019
BONUS BGC vs jakiś leszcz
walka mma panowie na miesiać przed grudniem
bonus jesteś niezniszczlny mordo
mordo zabij przeciwnika kołowrotkiem pozdro 600

00:12 i 17

Opublikowany 4 godziny temu Przez Sebastian Skajnowski

14:37 7

ŁECHTACZKA

WUJEK TO STARY PISOWIEC I KONSERWATYSTA, DO TEGO STARY SZOWINISTA (CO TO ZA AKCJA Z OBEJMOWANIEM TYCH KOBIET? JEBANY IDIOTA).

MILO SIE OGLADALO JAK DOSTAWAŁ NA PIZDE

Budda z san francisko

a co ty wolisz kartę LGBT u siebie w podstawówce dzieciaku, że tak na konserwatystów ciśniesz? stul pizdę pedale bo cię zaszantażuje w internecie zdjęciami twojej starej w negliżu

Popularne