teledysk
YUNGBLUD i Lil Yachty łączą siły we wspólnym singlu
„When We Die (Can We Still Get High?)” już dostępne.
Doceniony na całym świecie artysta YUNGBLUD udostępnił swój pierwszy tegoroczny singiel. W utworze „When We Die (Can We Still Get High?)” gościnnie wsparł go nominowany do Grammy amerykański raper i producent Lil Yachty. Wspólny utwór artystów trafił do sieci wraz z klipem, do którego zdjęcia kręcono w Atlancie. Reżyserami teledysku są Logan Fields i Yussef Haridy.
– Rozmawialiśmy z Yachtym o zrobieniu czegoś razem już w 2019 r. Przy takich rzeczach zawsze chodzi o wyczucie czasu. Kiedy wydał „Let’s Start Here”, usłyszałem, jak przesuwa granice sztuki, podobnie jak ja starałem się robić przez lata. Wiedziałem wtedy, że to właśnie on pojawi się w tej piosence. To był jeden z pierwszych utworów, które napisałem po tym, jak przyjechałem do Nowego Orleanu pracować nad nową muzyką – zdradza YUNGBLUD.
– Chciałem, by to było zderzenie naszej wyobraźni i brzmienia. Myślę, że ludzie będą zaskoczeni, gdy dowiedzą się, że zrobiliśmy coś razem. Myślę także, że kiedy nacisną „play”, zdziwią się jeszcze bardziej. Jestem naprawdę podekscytowany tą współpracą i tym, w jaki sposób może ona w przyszłości zainspirować alternatywnych i hiphopowych twórców – dodaje.
Aby uczcić premierę singla, na oficjalnej stronie YUNGBLUDA ruszyła przedsprzedaż limitowanej popielniczki nawiązującej do „When We Die (Can We Still Get High?)”.
YUNGBLUD oficjalnie rozpoczął nowy etap swojej kariery muzycznej. Artysta wrócił do swoich alternatywnych początków nie tylko pod względem wizualnym, ale także dźwiękowym i kreatywnym. „When We Die (Can We Still Get High?)” jest następcą singla „Happier”, kooperacji z wokalistą nominowanego do Grammy brytyjskiego zespołu Bring Me The Horizon. Wyreżyserowany przez Masakiego Watanabe klip do tego utworu nakręcono w Tokio podczas wyprzedanej, ubiegłorocznej trasy YUNGBLUDA i BMTH po Azji. Artyści odwiedzili wówczas m.in. Koreę Południową, Japonię, Filipiny, Singapur i Tajlandię.
2023 r. przyniósł słuchaczom kipiący energią singiel „Lowlife”, który z miejsca stał się ulubionym utworem fanów. Połączenie ostrych melodii, ciężkich linii basu i surowego wrażliwego tekstu był pewniakiem na ubiegłorocznych koncertach artysty. Kolejny singiel „Hated” pokazał go z nieco innej, bardziej lirycznej strony.
W ubiegłym roku YUNGBLUD nawiązał współpracę z cenionym domem mody Chrome Hearts, której efektem było wypuszczenie na rynek limitowanej edycji łańcuszków z kłódką. Premierze towarzyszył ekskluzywny koncert dla fanów w historycznej tokijskiej galerii Meiji Jingu Gaien / Seitoku Linen Kaigaku (Meiji Memorial Picture Gallery), na którym wspierała go Jesse Jo Stark. Artysta świętował także piątą rocznicę premiery docenionego przez krytykę i uhonorowanego złotem w Wielkiej Brytanii debiutanckiego albumu „21st Century Liability”. Artysta wypuścił z tej okazji specjalną winylową edycję płyty oraz ekskluzywny merch. W listopadzie brytyjski Rolling Stone przyznał mu nagrodę Live Act Award, doceniając jego wpływ i osiągnięcia koncertowe na całym świecie. Wyróżnienie wręczył artyście legendarny Ozzy Osbourne.
Już na początku swojej błyskotliwej kariery YUNGBLUD zyskał rzeszę oddanych fanów na całym świecie. Muzyk ma ponad 14,5 mln obserwujących w mediach społecznościowych i miliardy streamów na koncie, co potwierdza jego pozycję jednego z czołowych artystów alternatywnych swojego pokolenia. Przyjęcie jego ostatnich singli pozwala twórcy patrzeć z nadzieją w przyszłość.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Nowy Polak wchodzi ze świeżym brzmieniem w „Butterfly”.
Nowy singiel rapera został okraszony teledyskiem, w którym pojawia się zawodowa striptizerka. Nowy Polak chciał bowiem w pełni oddać przekaz kawałka, w którego refrenie słyszymy:
„Między nami jest synergia, ej!. Macha nogami, robi butterfly. Długi tips, świeża rzęsa. Przyszła do mnie w kabaretkach i nowych Martensach„.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Paluch jest z wolnego wybiegu, chociaż wychowany w klatkach
Nadchodzi nowa płyta – znamy tytuł i pierwszy singiel.
„Z wolnego wybiegu” to pierwszy singiel z nadchodzącego projektu Palucha i Chrisa Carsona – „PCC 3.0”.
Po świetnie przyjętym „PCC 2,5” duet wraca z trzecim rozdziałem serii, ponownie uderzając w mocne, memphisowe brzmienia.
Numer to ostry komentarz do różnic między tymi, którzy utknęli w „betonowym lesie”, a ludźmi, którzy wybrali rozwój, ambicję i konsekwentne poszerzanie horyzontów. Jak pada w utworze:
„Wiele wspólnych cech, ale najważniejszy szczegół – ty masz zakuty łeb, ja jestem z wolnego wybiegu.”
Premiera albumu: I kwartał 2026. Wydawnictwo: BOR Records.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Żabson ponownie przesuwa granice polskiego rapu. Po świetnie przyjętym albumie HOLLYWOOD SMILE, który już w dniu premiery podkreślał jego ambicje wejścia na międzynarodowy rynek, artysta prezentuje jego rozszerzoną wersję – HOLLYWOOD SMILE: Xtreme. To jedno z najgłośniejszych wydarzeń końcówki roku w polskiej muzyce.
Edycja deluxe to aż 10 nowych utworów, dzięki czemu cały projekt staje się pełnoprawnym wydawnictwem, pokazującym ewolucję Żabsona w kierunku globalnego brzmienia. Wśród nowych numerów znalazł się m.in. wydany już hit FAKTY nagrany z OKIM, Pezetem, Młodym Westem oraz god.wifi – track, który po premierze wzbudził duże poruszenie w środowisku i podkreślił siłę tej kolaboracji.
Kulminacyjnym punktem Xtreme jest jednak KLASYK z Wizem Khalifą – współpraca, jakiej polska scena rapowa nie widziała. Żabson nie ukrywa, że feat z jedną z ikon światowego hip-hopu to dla niego spełnienie marzeń, ale też symbol tego, jak daleko zaszedł. Ten singiel może okazać się momentem przełomowym zarówno dla niego, jak i dla postrzegania polskiego rapu za granicą.
HOLLYWOOD SMILE: Xtreme nie jest więc jedynie rozszerzeniem albumu – to manifest artystycznej odwagi, międzynarodowych aspiracji i jednego z najgłośniejszych ruchów na scenie w 2025 roku. Żabson potwierdza tym projektem, że jest jedną z najbardziej znaczących postaci polskiego rapu, a jego ambicje wykraczają daleko poza lokalny rynek.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News3 dni temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News2 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News2 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News1 dzień temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News4 dni temu50 Cent chce wciągnąć Eminema do nowego „Street Fightera”
-
News24 godziny temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News2 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów