Sprawdź nas też tutaj

News

„Za marne 100 koła nie podjeżdżaj”. Czy Paluch wystąpiłby w reklamie?

„Są rzeczy, na które się nie zgodzę za żadną kwotę”.

Opublikowany

 

Paluch / fot. bartekm

„Za marne sto koła od korporacji to nawet tu nie podjeżdżaj. Za marne sto koła masz kilku świeżaków i dadzą się nawet” – rapuje poznański raper w tytułowym numerze z „Czerwonego Dywanu”. Co to oznacza? W rozmowie z Winim Paluch starał się to wyjaśnić.

Walka o stawki

Paluch tłumaczy swoje wersy w następujący sposób: – Uważam, że pewnych rzeczy za pewne grosze się nie robi. Ty i ja wiemy o tym, że pewni raperzy za pewne pieniądze, które proponują tobie albo mi, nawet by nie odebrali telefonu – mówi. – Sprzedaję naprawdę bardzo dużo płyt bez żadnej pomocy i nagle zgłaszają się do mnie korporacje i proponują jakieś pieniądze, które są żałosne wiedząc o tym, ile zarabiają jakieś pop-popierdółki, które sprzedają 1/10 ilości moich płyt i grają na dożynkach mając to wszystko w rok. Ja straciłem na to wk*rwę życia, żebym nie był zwykłą sprzedajną k*rwą. To jest walka o jakieś stawki. Parę lat temu 100 tysięcy byłoby dla mnie wyj*baną kwotą, dałbym się za to pociąć. Może nie w reklamach, ale byłoby co rozkminiać. Na dzień dzisiejszy wiedząc gdzie jestem i co robię, jak to wygląda i co to są za korporacje, to niektóre pieniądze są po prostu śmieszne – dodaje.

Ważny jest produkt

Raper przyznaje, że jednym z głównych argumentów przemawiających za tym, czy coś by zareklamował jest też to, jaki to jest produkt. – Jeżeli zgłasza się do mnie firma i proponuje mi takie same pieniądze, o których mówię w tym numerze i ja się będę jarał tym produktem, to mogę zrobić coś za mniejsze pieniądze – tłumaczy. – Zgłasza się korporacja z produktem, którego nie lubisz i oni proponują ci za to, żebyś świecił ryjem albo sprzedał swój tekst za jakąś kwotę. Ale jeśli nie pijesz tego, nie czujesz więzi z produktem, to są to za małe pieniądze. Albo dajecie mi inny produkt, albo wkurwę więcej siana. Są też rzeczy, na które się nie zgodzę za żadną kwotę (…) Nie chodzi o pieniądze, tylko mam jakaś swoją ideologię. Może ktoś powie, że „mam zj*bany łeb i ch*j ci w dupę, bo newschoolowcy by to zrobili za pół ceny”. No to weźcie to sobie, rozbierzcie się – dodaje.

Paluch wystąpiłby w reklamie?

Jak mówi szef BOR-u, nie potrzebuje występować w reklamach, bo ma pieniądze. – Nie kupią mi samolotu, bo i tak nie mam gdzie nim latać. Żyję w Polsce, wszędzie jeżdżę autem. Nie czuje się jako osoba publiczna świecąca ryjem z billboardów i telewizorów i gazet. Ja tego nie lubię – wyjaśnia. Jak jednak przyznaje, jeżeli znalazła by się firma, która zaproponowałaby mu produkt, który lubi i się z nim utożsamia, nie widzi przeszkód, żeby za odpowiednią kwotę go zareklamować.

 
37 komentarzy

37
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Biuro Opierdalania Rodzynek

Oczywiście, że tak. Odpowiednia suma i weźmie udział w reklamie tamponów albo podpasek. Nie mów, że nie, bo nikt ci w to nie uwierzy.

Odb

„Za koła” w reklamie Paluch marnie wystąpi nie podjeżdżając czy100

Trystydycymyt

Przeca właśnie to powiedział. Jest opcja żeby zareklamował produkt z którym się nie identyfikuje, ale za odpowiednią kwotę. Nie za drobne.
Brzmi logicznie?

Chuja tam hipokrytyku!!!

FIRMA JAJA Z KURNIKA S.P. ZOO

NASZA FIRMA PROPONOWAŁA PALUCHOWI 100K ZA WYSTĘP W REKLAMIE I BYCIE NA ULOTKACH ORAZ KOBIALKACH DLA JAJ.
MIAŁ REKLAMOWAC NASZE JAJA TO NIE ZGODZIL SIĘ NIE DLA TEGO ŻE ZA MALO HAJSU TYLKO DLATEGO ŻE MUSIAŁBY BYC PRZEBRANY DO ZDJĘCIA ZA ROLNIKA W SLOMIANYM KAPELUSZU ITD

JEBAC SB CWELFFIJE

TO BIALASA WEZCIE DO REKLAMY

GrubSon

Jak się paluch znudzi ludziom za kilka lat to pójdzie wszędzie gdzie się tylko będzie dało, taki wielki ochroniarz rapu.

Lil Baba

I gdzie Ty masz tym samolotem latac. Jak slowa po angielski nie wydukasz. Gwiazdy. Poza wasza hermetyczna spolecznoscia 40 mln osob, nikt o Tobie nie wie. Jestes zwyklym kolesiem z lysa bania i wielkimi okularami na twarzy. Ciesz sie jakby za grania dali Ci 2000 €/£/$ za Twoja osobe, reklamujaca jaka kolwiek chujnie

Lil Baba

A w Polsce bozek rapu. Objawienie. Geniusz. Beka w chuj. I te usilnie symulowane, patologiczne barwy glosow na kazdy z trakow. Razem z tym Twoim podopiecznym, Szpakiem.

Wasz ziom

I to pseudo grozne krzywienie ryja… nie moge typa

CA ~ Cambright Analitics

Zamknij pruć tą swoją Pizde Jebany Cichociemny Kasztanie. Dla ciebie to to, to tu, to jest Qrwa Bajer!
Jak mu nie powiesz to się nie kapnie, jesteś no name’em, no life’em, Poprostu NIE jadalnym kasztanem. zPasteryzowanym
Lajk-i’em. Oops, Hyper! (…)

Pezet

100 koła jest marne? Ziomuś, pieniądze nie śmierdzą. Jak dają to trzeba brać, coś o tym wiem.

Abdul AL-Kozyeb

CEBULAKU ALE NA CIEBIE TRZEKA 1800ZL PLUS 500PLUS WIĘC STUL PIZDE I WYPIERDALAJ ZIEMNIAKI NA OBIAD OBIERAC AHHAHAHAHHAHA

Szymek

„trzeka”???
Człowieku, to najgłupszy błąd jaki ostatnio widziałem.
Wyjaśniłeś sam siebie
„ahahahahaha”

CA ~ Cambright Analitics

Ty nadal gówno jesz, dokładnie tyle samo ile wiesz. Czyli fchuj. No właśnie, żegnam Cię!
Nadal dukujesz treść. XD

Głacjan Patocki

Podszlifuj tą swoją „polszczyznę” chamerykańcu. Wiedzieć „fchuj” to nie to samo co gówno.

Twój Pan

Szkoda Dyskusji z Tępą dzidą która nie pojmuje slangu miejskiego. Twister Heyzo, zrównełem z ziemią twoje Ego
Hahaha Odezwał sie SHERLOK co Na Gówno woła klocki LEGO! Haha
To też znasz Dzbanie?
Lecę po pokłady to przez takie Kurwy jak Ty zmieniają zasady.
Ojeju naciesz sie tą fejmu fermą.
Ale ale.. Ty jestes Gracz,
tAK tAk ~ Ale Ale
Zasady Ściero ustalałem Ja a ty równając sie ze mną, witasz sie z grobową Dechą Wyruchany Klecho
Koczujesz? Nie pierdol!
Zmieszałem Cie Z tą Twoją Breją.
Melepeto grasz Role,Jesteś Trolem,Obciągasz Nawet MaPETom..
Nie stać Cie na Pizde.
PS: ŚCIERWO!
Hahaha Wedel Mieszko!

stary brudny drań

arab by nie pogardził

KRISTAPS PORZINGIS

NIECH KTOŚ WYJAŚNI W KOŃCU TEGO JEBANEGO POPULISTĘ I HIPOKRYTĘ

sada

Reklama czarnego Dilo XD

marxin

ciekawe ci na to pezet haha. raper ktory od 5 lat nagrywa tylko reklamowki w ktorych nazywa sie raperem i glosem osiedlii

Czytelnik

Posłuchaj sobie płyt pezeta przed tym jak zaczął nagrywać kawałki pod reklamy to jest marka wypracowana przez długie lata bycia na scenie moim zdaniem jeden z najlepszych raperów w Polsce
PS a co do kawałków reklamowych to i tak zamiata tekstami 3/4 polskiej sceny nawet gdy nawija o serialu

marxin

sluchalem plyt pezeta, ale to bylo 10 lat temu ziom. teraz to jest model do wynajecia do reklam szukany przez dziely marketingu jakis firm produkujacych whisky czy inne gowna w katalogu osob do wynajexia po tagach „osiedle, prawdziwosc, ziom, raper, bloki, sniksy, tak bardzo raperski”. sorry ale teraz to jest karykatura rapera a nie raper

poranny kloc

Każdego da się kupić tym bardziej takiego biedaka Palucha. Wystarczy dobrze posmarować a zareklamowałby nawet papier Regina. są wyjątki ale te wyjątki to ludzie, którzy mogą sobie podetrzeć dupe banknotami pokroju Billa Gates’a czy innego Zuckerberg’a. Także Paluch co ty pierdolisz

Co Za Dzban

Pieluch, co za kultura wypowiedzi. Umiesz whacku coś poza „Kurwa” „Chuj” „Wyjebane”?

Odmów Pacierz!

Chciałbyś polizać pałę, pacz jak do ciebie pasuje. Kasztanie!
Z Beszczelnym razem sobie trwajcie, NominujCie się nawzajem,
który z was puszcza pare?
Ten który ciągnie gałe!

Chuj Chuj Chuj Schowany w twoją dupę. Ty się spermą truj!

Chuj Chuj Chuj Do grobowej dechy, nawet w trumnie! Weź mu na ryj napluj! HhahaHaa
TFuu! F#@K YOU!

Łap, Stune’a!
Do grobowej dechy, hipokryzja łączy się z Beszczelnym. Mamy Trupa!
Para, Parka jebana Jebana, szmata Ujebana spermą szmata.. JAPA!
Yeea bana and the end, and jebana chujem mosiężnym jebana szlama.
Oboje jesteście jak EXperci. Oboje pierdolicie że jesteście ciemni jak ten kasztan. Teraz już tylko Plama, Koroonna Szesnastka, dalej już tylko szlam, wokanda i ta grobowa decha wjebana w wasze ROZJEBANE się serca.
#Extradycja #Jetpack
#Niejadalny #Niesmak ?
Hahaha Chyba SB Kpisz Dzieciak!

Hot Pozdro B.O.R StoPro!

Elo

Co to kurwa xd…

Bronek Komorowski

Ekipa StoPro! Jeśli Z grupy to Pozdro. Pierdole tamtą K#r#3
Z kontrą!

Misioczi

Po przeczytaniu tego wywiadu straciłem do niego szacunek:( kwestia ceny:( i założy kondoma na głowę i będzie próbował przegryźć.

True

Widzieliście kiedyś palucha w jakiejś jakiejkolwiek reklamie? Kasa robi czysto z muzyki i to bez pomocy mediów, nawet jak skończy z muzyką to napewno będzie miał inny biznes ktory będzie zarabiał równie dobra kasę co muzyka, paluch nie musi być w radio czy telewizji jest niezależny w przeciwieństwie do tych dzisiejszych piosenkarzy

Norbert

Co wy się czepiliscie Łukasza „Palucha”. Ma swoje zasady itd. Wiadomo,też chodzi o pieniadze. Ale zarówno jak ja i Wy słuchacie go, bo się wypowiadacie tak bardzo jak byście go znali. Więc przestańcie wyzywać go za to że nie chce w byle gównie pokazywać swój wizerunek. Był komentarz o tamponah, hah a Ty byś pokazał swoją twarz mimo że jesteś mężczyzna? Wątpię. Jeśli mu coś nie pasuje i nie chce występować w byle czym to go wesprzyjcie a nie hejtujecie. Byle pierwsza gwiazdeczka będzie w reklamach „play” a później serialu w M jak miłość itd.. Kariera za pomocą tv. Paluch rozkręcić się praktycznie sam więc trzymam kciuki i tak dalej, niech rozkręca swoją działalność najlepiej jak potrafi, bo Paluch to nie korporacja…! Niech Bor i Bashesh rozkrecają się w dobre! Ja trzymam kciuki

Ktos.

Paruch, nie lubię nie oglądam. Kto to wg.jest? Zapomniał jak kanapki z wodą i cukrem zajadał.
Moda przeminie i paruch nie będzie.

Wasz ziom

jakbym mial tyle hajsu to bym mu kazal zalozyc kondona I wystepowac w reklamie durexa…

Wasz Ziom

kondona na glowe oczywiscie…

Wasz ziom

tak. dokladnie. zuzytego do tego

jajaodf

Ten Paluch to taki jebany POZER że nie mogę już na niego patrzeć!!!

Lil Baba

Paluch mój Panie. Daj chociaz grosza. Chociaz dyszke na turasa, zeby poczuc sie jak Ty

00:12 i 17

NEWS„Za marne 100 koła nie podjeżdżaj”. Czy Paluch wystąpiłby w reklamie?
„Są rzeczy, na które się nie zgodzę za żadną kwotę”.
Opublikowany 10 godzin temu Przez Mariusz Jop

23:27 7

Popularne