Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson z zakazem wjazdu do Białegostoku?

„Zaprzęgniemy go do bryczki jak osła, a z jego warkoczyków zrobimy sobie lejce”.

Opublikowany

 

Pod koniec czerwca Żabson został zaproszony na otwarcie nowego sklepu odzieżowego Grail Point w Warszawie, w którym znajdziemy ciuchy Supreme. Podczas pobytu na miejscu raper nadawał na żywo za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych. Byliśmy świadkami m.in. jego sprzeczki z barmanem, który nie chciał mu nalać soku. Raper zaprosił go nawet na zewnątrz, by tam rozstrzygnąć ten konflikt po męsku.  – To jest lamus, a nie barman – powiedział Żabson. – Driny może robić dobre, ale tu już są komentarze „lej go na p***dę Żabson mordo”. Ja kocham moich fanów, muszę się ich słuchać – dodał.

Barman, z którym sprzeczał się raper okazuje się pochodzić z Białegostoku. Sprawa ta poruszyła mieszkańców tego miasta skupionych wokół serwisu Nienormalny Białystok. – Jak będzie we wrześniu na Up To Date Festival w Białymstoku, to zaprzęgniemy go do bryczki jak osła, a z jego warkoczyków zrobimy sobie lejce – poinformowali w rozmowie z portalem GlamRap.pl. – Śmigniemy tak z nim po Białymstoku, a jak będzie kozaczył to zrobimy mu „Podlaskie Famous MMA”. Oduczy się pyskowania. Nawet jak z ochroną tu wpadnie, to i tak się do niego dostaniemy na pogaduchy – dodali.

Oficjalne ostrzeżenia dla rapera pojawiło się także na stronie Nienormalny Białystok. – Żabson, chyba we wrześniu będziesz w Białymstoku na dużej imprezie? Nie lubimy jak ktoś pyskuję do naszych krajan, bez względu na to czy polewają drinki czy produkują bimber. Chcesz „fejmus MMA”? Spoko, da się zrobić.

Żabson faktycznie tuż po wakacjach ma zagrać w Białymstoku. Pojawił się on w line up’ie Festiwalu Up To Date, który odbędzie się w dniach 7-8 września.

 
40 komentarzy

40
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
ESSA

No już widzę jak ta ciota załatwia sprawę na „zewnątrz” XD Chyba by kurwa torebką zaczął barmana okładać, a na końcu płakać, że mu się paznokieć złamał. Co za żałosna pajacerka. Spermojad tak żyje tą hameryczką, że chyba myśli, że ludzie w jego obronie zastrzelą barmana XD Wstawaj żabson, zesrałeś się, dalej jesteś pizdą na strzała, która może się jedynie pożalić na instagramie do swoich 12-letnich zwolenników.

rzabka rzk

Mam cały film! Ten barman ma 150cm i waży z 60kg. Żabson wyzywa się na małym cherlaku, a do większego nie startował ech…
https://youtube.com/watch?v=-TRIvEgMX24

KARŁA STARSON

Jakie zioło jak nigdy nie widziałem go w topie

Stefan

Porządny barman nie bije kobiet.

WARSZAWIAK

Ta pizda długowłosa się podnieca bo barman z nim nie wyszedł? kurwo on był w pracy, jak by Ci zajebał jako klientowi to by wyleciał. Wpadnij na Grochów śmieciu i tu tak wirażkuj to zobaczysz jak szybko skończysz. Bujać po WWA to ty się możesz pizdo ale gdzieś po Wilanowie. Jebać brudasa

Adam91

Od wilanowa to ty odpierdol pajacu xD

Tursa

Odpierdol się od Wilanowa ,bloki na Wilanowie a miasteczko Wilanów to roznica.Chyba blok ekipy za dużo się naogladales.

Pitalador

Woooow kurwa Zabson ale jestes grozny kurwa, gosc wyszedl do ciebie w przerwie, ale ty sie obsrales I zaslaniales znowu kolegami. Ty jebana cioto ktora wazy 40kg. Jak cie zobacze w Poznaniu albo Wroclawiu po koncercie to gwarantowany wpierdol masz + nagranie wrzucone do neta zeby ludzie zobaczyli jaka z ciebie pizda, ktora zaslania sie kolegami I KOLEZANKAMI

PogromcaHerezji

Nie zawsze jestem z Tobą w komavh ale za to props

Adi

temu sucharowi z 50kg wagi to juz się całkiem popierdoliło . już dawno powinien wpierdol dostać za samo propagowanie transweztyzmu

Gość

hahahahaha tak cipa szczekała aż się doigrała. choć nie lubię tych białostockich ścier to mam nadzieję, że dopilnują obietnicy 😛

Twoj stary

Sciero gosciu to twoja matka byla zanim ciebie urodziła

Gość

Spierdalaj podlaski brudasie z tfu

Egon

Mordo, wchodzę sobie na mój ulubiony portal hh,pacze se newsy,a tam ty se coś pierdolisz, że kogoś tam poskładasz i w ogóle,mordo mordo mordo. No i w kilka sekund naszła mnie ochota, ażeby Ci lamusie jeden,tak wyjebać na pizde,co byś siadł. Także ten,pozdro mordo z PedoeN.

Odb

W Rzeszowie też będziesz nie miłe widziany pedale

4tomowy

Ja pierdole Żabson weź ty się zajmij muzyką a nie szukaniem afer. Ciśniesz po tym barmanie, że jest lamusem? Ciekawe kto wycofuje się ze swoich słów tak jak to było
z Adrianem Polakiem.

Jagiellonia RAR Pamietamy

Pewnie bedzie go ganiala Jagiellonia, ta ktora tratowala sie na sektorze w Warszawie xD

BekaBlends

Żabson z Gracjanem Roztockim na feacie!
https://www.youtube.com/watch?v=VCsuRvGkx50&feature=youtu.be

...

Barman był zajęty Obsługą

Pelson

A kto to jest?

jwp

jebac rzabzona w pape

Mateuszjebacmalika

Brawo Panowie trzymamy za słowo

Scoots CMC

On jako pseudoraper powinien mieć wszędzie zakaz wstępu

Jevac retto

Pedal rurki i walki jak zniewiesciala pizdspedalona hahs

Fifarafa

Co za wkurwiajaca pizda z tej Zabki, mam nadzieje, ze dostanie kiedys srogi wpierdol za to wozenie sie. Jebany cwel

Acacia

Dobson with a ban on Białystok, he is forbidden and exploits him to a britzka as a donkey.
run 3

MatiPuchaczRuchacz ew. Pan Techniczny

jebać rzabsona

Mietek

Tez zabson to koleś czy baba? Polski rap schodzi na psy ze taki transol robi karierę. Powinien dostac liścia na ogarnięcie.

MAr
Janek

srogie XD

KARŁA STARSON

Karła stary wali biały stock na melanżach

Andrzej

Już zwierzęta mocne w grupie się podniecają i odgrażają, że wpierdolą dla Żabsona haha. Białystok to stan umysłu.

KrakusNH
Szymon

>Społeczeństwo, które nie ośmiesza się na każdym kroku.
>Białystok.

elo

zabson trenowal boks i chyba jakies inne sztuki walki wiec nie mowcie ze juz taka pizda

Karol

nie boks tylko koks u boriego w garazu

zenqq

O chuj wszystkim chodzi, przecież on normalnie go prosił i to dosyć miło. Ponownie prosił, a praca w gastro taka jest, nagle się kurwa wszyscy tacy delikatni zrobili OMG. To co potem gadał to faktycznie kozaczenie i głupota. Ale ta cała „nagonka” z Białegostoku to śmiech. Żabson zawszę robił spoko koncerty w Białym, teraz już nie będzie bo dla niego odpuścić jedno miasto to żaden problem.

chuj ci na imie

hehe kurwa, smiechawka bo pizdeczka barman nie chcial wyjsc, oczywiscie teraz jakies patusy obraly sobie to za alibi zeby zrobic mala burde. Tfu na bialystok, patologia ladna.

ŻeCo?

jesteś jebanym przygłupem

Twuj huj

ssij huja farmazonie rozjebany

 

Tylko na Glamrap

 

Ostatnie newsy

Lil Peep i XXXtentacion Lil Peep i XXXtentacion
Singiel7 minut temu

Lil Peep & XXXtentacion – „Falling Down”

Pośmiertny utwór raperów, którzy nas niedawno opuścili.

Kanye West wallpaper Kanye West wallpaper
News39 minut temu

Kanye West ogłosił nową płytę „Yandhi”

Krążek ukaże się za kilka dni i koniecznie chce się na nim znaleźć Young Thug.

Żabson w programie Kuba Wojewódzki Żabson w programie Kuba Wojewódzki
News1 godzinę temu

Żabson: „Rap to teraz pop”

Raper był gościem Kuby Wojewódzkiego.

Wydarzenie2 godziny temu

Kękę, Kali, Paluch – zobacz gdzie zagrają w drugiej połowie września

Raperzy cały czas są w trasie.

Zbuku z dziewczyną Zbuku z dziewczyną
teledysk2 godziny temu

ZBUKU – „Dwa światy”

Teledysk promuje płytę "Konsekwentnie".

Żabson przy trzepaku w okularach Żabson przy trzepaku w okularach
News3 godziny temu

Żabson przerabia Pezeta

Kielecki raper reinterpretuje jeden z klasyków Pezeta.

News5 godzin temu

Białas & Lanek dorzucają do preorderu darmowy mixtape

Album "HYPER2000" został wzbogacony o dodatkowy mixtape.

News10 godzin temu

Kanye West i Lil Pump przeszli do historii

Teledysk zrealizowany dla serwisu pornograficznego był strzałem w dziesiątkę.

News19 godzin temu

Ten Typ Mes w jury nowego programu

Raper szuka talentów na antenie Polskiego Radia.

SSG T-shirt Classic SSG T-shirt Classic
News19 godzin temu

Największe bestsellery od marki Smoke Story Group

Sprawdźcie najlepiej sprzedające się modele ubrań SSG w tym sezonie.

News19 godzin temu

Matek z trzecim odcinkiem „Płyta Matka”: Wyciek materiału

Producencki album reprezentanta StoproRap ukaże się w październiku.

News20 godzin temu

Debiutancki album Sistars wraca po latach

Na krążku pojawiają się m.in. Tede, Numer Raz i O.S.T.R..

teledysk23 godziny temu

Klarenz – „Jesteś nikim”

Raper pojawił się na kanale Hashashins.

News1 dzień temu

Sokół i Quebonafide zdissowani!

"Dziś rapem rządzą przećpani menele".

Odsłuch płyty1 dzień temu

Filipek – „Rozdział zamknięty”

Oficjalny odsłuch płyty.

 

Popularne