teledysk
Zeamsone zamyka rok numerem 20k
„Mam w p*ździe tych łaków”.

Zeamsone milczał od lipcowej premiery albumu „Uniwersum”, ale na sam koniec roku postanowił uraczyć fanów przedsmakiem nadchodzącego w przyszłym roku projektu.
Po bardzo udanym przyjęciu albumu, który wielu słuchaczy typuje jako kandydata do albumu roku na polskiej scenie rapowej, nie dziwi chęć dalszej ciężkiej pracy ze strony artysty.
Singiel 20k jest kontynuacją self-made’owego stylu, w którym Zeamsone odpowiada za wszystko – od produkcji, przez mix i master, aż po większościowy udział w produkcji teledysków, a jego wierni fani z pewnością po raz kolejny wywindują numer na wysokie miejsca list przebojów.
Zeamsone nie zdradza na razie więcej szczegółów dotyczących swoich planów na nadchodzący rok, można się jednak spodziewać, że zaskoczy nas jeszcze wielokrotnie i to już na początku roku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Kubańczyk żegna wszystkich, których już z nami nie ma
„Do Zobaczenia” to hołd dla zmarłych przyjaciół.

„Do zobaczenia” – nowy singiel Kubańczyka to poruszająca muzyczna podróż do czasów dzieciństwa, osiedlowych boisk i pierwszych marzeń.
Wspólnie z producentem KacperSuperSwag, Kubańczyk stworzył utwór pełen emocji i osobistych wspomnień, osadzony w realiach Stargardu, gdzie dorastał. Numer opowiada o dorastaniu wśród przeciwności losu, o determinacji, by iść swoją drogą mimo wszystko, o wartościach, które kształtują człowieka od najmłodszych lat. „Do Zobaczenia” to również hołd dla tych, których już z nami nie ma – ziomków z podwórek, których pamięć wciąż jest żywa.
Kubańczyk, artysta o ogromnych zasięgach w sieci, kolejny raz udowadnia, że potrafi łączyć osobiste historie z uniwersalnym przekazem, trafiając w emocje słuchaczy. Warstwa muzyczna, za którą odpowiada KacperSuperSwag, to idealne tło dla melancholijnego, ale i pełnego nadziei tekstu. Do utworu powstał również teledysk autorstwa MZQ Media, który w sugestywny sposób oddaje klimat osiedlowego życia i emocjonalny ładunek utworu.
teledysk
Słoń i The Returners wjeżdżają z buta. „Soccer kick” z NY
Brain Dead Familia oraz 2020 label łączą siły.

„Soccer kick” to tytułowy singiel ze wspólnego projektu Słonia i The Returners. Do sieci trafiła właśnie pierwsza zapowiedź płyty, którą wydadzą wspólnie Brain Dead Familia oraz 2020 label.
Jak przystało na Słonia jest mocno, energicznie i bezczelnie, a przy muzycznym i wizualnym błogosławieństwie The Returners wyszła z tego prawdziwa nowojorska petarda.
To jedna z tych kooperacji, o jakiej zawsze marzyliśmy, ale nie śmieliśmy prosić. Po wielu latach dość luźnej współpracy Słoń i The Returners na trwałe połączyli siły tworząc spójną muzyczną całość. „Soccer kick” to wypadkowa ostrego i bezkompromisowego rapu poznaniaka z ugruntowanym stylem i jakością pracy jednego z najbardziej rozpoznawalnych duetów producenckich w Polsce. Co ciekawe wspólny mini-album trafi na rynek wspólnym sumptem Brain Dead Familia oraz 2020 label, a jego premiera została zapowiedziana na – jakże by inaczej – piątek 13 czerwca!
Za nakręcony w hiphopowej mekce teledysk odpowiada oczywiście Szerszeń. Poniżej pełna tracklista nadchodzącej premiery płytowej.
Tracklista
- SOCCER KICK
- DEAD MEAT feat. ?
- WYSTARCZY UŚMIECH feat. ?
- TOKSYNY
- CUT ASY
- PROSTO W ŁEB feat. ?
- PŁATNY ODPUST feat. ?
- NIGHTWING
- BONUS SRAK
Wersja fizyczna albumu dostępna jest jedynie w preorderze. Przedsprzedaż „Soccer kick” – wraz z dedykowanym merchem – ruszyła już na sklepie Vulgarus.pl.
teledysk
Kronkel Dom i Bałagane wyprowadzili wielbłądy na miasto
„Dzwoni Cuzi” na bicie niemieckiego producenta.

Dwóch czołowych reprezentantów nowej i ugruntowanej szkoły rapu łączy siły w singlu, który z pewnością nie przejdzie bez echa.
„Dzwoni Cuzi” to spotkanie Kronkel Doma – artysty znanego z bezkompromisowego stylu i ulicznej melodyjności – z Kazem Bałagane, jednym z najbardziej wpływowych i wyrazistych raperów ostatniej dekady. Tytuł utworu bezpośrednio nawiązuje do klasycznego hitu Bałagane, jednak tym razem zyskuje nowy wymiar – osadzony w estetyce i storytellingu Kronkela.
Za produkcję odpowiada niemiecki producent DVDN, który stworzył przestrzenny, nowoczesny beat z wyraźnym trapowym zacięciem, nadając kompozycji lekko futurystyczny, a jednocześnie miejski vibe. Chemia między artystami jest wyczuwalna – ich wersy, pełne błyskotliwych linijek i charyzmy, idealnie się uzupełniają, tworząc dynamiczny duet.
„Dzwoni Cuzi” to nie tylko ukłon w stronę fanów obydwu raperów, ale także świadectwo ich wzajemnego szacunku i artystycznego porozumienia. Numer jest kolejnym dowodem na to, że Kronkel Dom konsekwentnie buduje swoją pozycję na scenie, nie bojąc się odważnych połączeń i niestandardowych współprac. Utwór zapowiada również intensywny sezon wydawniczy obu artystów – warto śledzić ich dalsze ruchy.

Po pierwszym, bardzo mocnym uderzeniu singlem ”Waga słów”, Paluch i Chris Carson nie puszczają nogi z gazu! ”Płonie cookies” to stylowy banger oddający esencję projektu.
Do singla powstał klip, w którym swojego wsparcia udzielają wieloletni kompani Palucha z poznańskiej sceny: Słoń i Shellerini.
Premiera całego materialu Paluch x Chris Carson „PCC 2.5” odbędzie się 23 maja. Preorder wersji fizycznej dostępny tylko na borshop.pl
- Vinyle i płyty CD zostaną podpisane.
- Pakiety limitowane.
teledysk
Monepark „Diogenes nad jeziorkiem” – pierwszy singiel po Rap Generation
Nowy singiel to manifest wolności i zwiastun nowego rozdziału.

Finalista programu Rap Generation wraca z nowym utworem, który – choć utrzymany w konwencji letniego bangera – odsłania znacznie więcej niż tylko wakacyjny luz.
„Diogenes z Synopy jedzie nad jeziorko” to pierwszy oficjalny singiel Moneparka po finale programu, a wszystko wskazuje na to, że może to być zapowiedź jakiegoś większego solowego projektu.
Tytułowy Diogenes – starożytny cynik i mistrz radykalnego dystansu do społecznych konwenansów – staje się tu nie tylko symbolem, ale i alter ego. Utwór, pełen celowej dosadności, ironii i ucieczki od norm, można odczytać jako głos artystycznej osobowości Moneparka reprezentowanej przez VETO – jedno z trzech alter ego ujawnionych w Debacie Osobowości, którą można zobaczyć na kanale YouTube artysty.
W „Diogenesie…” VETO nie godzi się na świat reguł, ocen i korporacyjnego drylu. Odpowiada na nie śmiechem, dystansem i błogim „mam to w dupie”, wybierając zamiast tego słońce, jezioro i chwilę beztroski. Ale pod powierzchnią letniego refrenu („Pojadę nad jeziorko i będzie tam beztrosko”) kryje się głębszy komunikat – sprzeciw wobec presji przystosowania się i potrzeba życia na własnych zasadach, nawet jeśli oznacza to „wrzody od stresu” i „śmierdzące stopy”.
Ten singiel nie jest przypadkowy. To celowy wybór formy, estetyki i przekazu, który jednocześnie bawi, prowokuje i zapowiada, że Monepark wciąż ma wiele do powiedzenia – nie tylko w kontekście muzyki, ale i szerszej kulturowej rozmowy o tym, kim jesteśmy, gdy przestajemy spełniać cudze oczekiwania.
-
News4 dni temu
Śmierć Joki. Fani od miesiąca wiedzieli, że z raperem jest źle
-
News4 dni temu
Rapowa scena płacze. Pezet, Słoń, Włodi, Peja czy Pih żegnają śp. brata Jokę
-
News2 dni temu
DJ Hazel nie żyje – legendarny polski artysta
-
News2 dni temu
Sushi z Krakowa promuje się na śmierci Joki. Skandaliczna reklama
-
News4 dni temu
Arek Tańcula, który zdissował Tedego, ujawnił swoje zarobki z muzyki
-
News5 godzin temu
Współpracownik DJ Hazela ujawnia: strzelił sobie w głowę
-
News3 dni temu
Open’er wraca do TVP po 15 latach
-
News4 dni temu
Suja pokazał problemy z zębami. Powinien pilnie iść do dentysty?