News
5 STATUETEK DLA KENDRICKA LAMARA
Za nami 58. gala nagród muzycznych Grammy.
W nocy z poniedziałku na wtorek w Los Angeles wręczono "Muzyczne Oscary". Najlepszą piosenkę roku nagrał Ed Sheeran "Thinking out loud", a najlepszym albumem wybrano "1989" Taylor Swift. Największym wygranym okazał się być jednak Kendrick Lamar, który zdobył aż pięć statuetek.
Taylor Swift podczas odbierania nagrody nawiązała do utworu Kanye Westa "Famous", w którym raper przypisał sobie jej wypromowanie. Piosenkarka zwróciła się do młodych kobiet mówiąc im, że nie warto się oglądać na ludzi, którzy uważają, że pomogli im stać się gwiazdą.
Poniżej zapoznacie się z wybranymi kategoriami. Najlepszym albumem hip-hopowym wybrano "To Pimp a Butterfly" Kendricka Lamara, raper triumfował także w kategoriach: Najlepsza kolaboracja hip-hopowa, Najlepszy utwór hip-hopowy, Najlepszy występ hip-hopowy oraz Teledysk roku.
Najlepszy album hip-hopowy:
J. Cole – "2014 Forest Hills Drive"
Dr. Dre – "Compton"
Drake – "If Youre Reading This Its Too Late"
Kendrick Lamar – "To Pimp a Butterfly"
Nicki Minaj – "The Pinkprint"
Najlepsza kolaboracja hip-hopowa:
Big Sean feat. Kanye West i John Legend – "One Man Can Change the World"
Common i John Legend – "Glory"
Jidena feat. Roman GianArthur – "Classic Man"
Kendrick Lamar feat. Bilal, Anna Wise i Thundercat – "These Walls"
Nicki Minaj feat. Drake, Lil Wayne i Chris Brown – "Only"
Najlepszy utwór hip-hopowy:
Kanye West, Theophilus London, Allan Kingdom i Paul McCartney – "All Day"
Kendrick Lamar feat. Bilal, Anna Wise i Thundercat – "These Walls"
Common i John Legend – "Glory"
Drake – "Energy"
Fetty Wap – "Trap Queen"
Teledysk Roku:
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar – "Bad Blood"
A$AP Rocky – "LSD"
The Dead Weather – "I Feel Love (Every Million Miles)"
Kendrick Lamar – "Alright"
Pharrell Williams – "Freedom"
Najlepszy występ hip-hopowy:
J. Cole – "Apparently"
Drake – "Back to Back"
Fetty Wap – "Trap Queen"
Kendrick Lamar – "Alright"
Nicki Minaj, Drake i Lil Wayne – "Truffle Butter"
Kanye West, Theophilus London, Allan Kingdom i Paul McCartney – "All Day"
Nagranie roku:
D'Angelo i the Vanguard – "Really Love"
Mark Ronson feat. Bruno Mars – "Uptown Funk"
Ed Sheeran – "Thinking Out Loud"
Taylor Swift – "Blank Space"
The Weeknd – "Can't Feel my Face"
Album roku:
Alabama Shakes – "Sound and Color"
Kendrick Lamar – "To Pimp a Butterfly"
Chris Stapleton – "Traveller"
Taylor Swift – "1989"
The Weeknd – "Beauty Behind the Madness"
Piosenka roku:
Kendrick Lamar – "Alright"
Taylor Swift – "Blank Space"
Little Big Town – "Girl Crush"
Wiz Kahifa feat. Charlie Puth – "See You Again"
Ed Sheeran – "Thinking Out Loud"
Nowy artysta:
Courtney Barnett
James Bay
Sam Hunt
Tori Kelly
Meghan Trainor
Najlepszy występ grupy/duetu – muzyka pop:
Florence And The Machine – "Ship to Wreck"
Maroon 5 – "Sugar"
Mark Ronson feat. Bruno Mars – "Uptown Funk"
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar – "Bad Blood"
Wiz Khalifa feat. Charlie Puth – "See You Again"
Solowy występ pop:
Kelly Clarkson – "Heartbeat Song"
Ellie Gulding – "Love Me Like You Do"
Ed Sheeran – "Thinking Out Loud"
Taylor Swift- "Blank Space"
The Weeknd – "Can't Feel My Face"
Najlepszy tradycyjny album pop:
Tony Bennett i Bill Charlap – "The Silver Lining: The Songs of Jerome Kern"
Bob Dylan – "Shadows in the Night"
Josh Groban – "Stages"
Seth MacFarlane – "No One Ever Tells You"
Barry Manilow (& Various Artists) – "My Dream Duets"
Najlepszy album pop:
Kelly Clarkson – "Piece by Piece"
Florence And The Machine – "How Big, How Blue, How Beautiful"
Mark Ronson – "Uptown Special"
Taylor Swift – "1989"
James Taylor – "Before This World"
Najlepszy występ – muzyka r&b:
Tamar Braxton – "If I Don't Have You"
Andra Day – "Rise Up"
Hiatus Kaiyote – "Breathing Underwater"
Jeremih feat. J. Cole – "Planes"
The Weeknd – "Earned It (Fifty Shades of Grey)"
Najlepsza piosenka r&b:
Miguel – "Coffee"
The Weeknd – "Earned It"
Jazmine Sullivan – "Let It Burn"
D'Angelo and The Vanguard – "Really Love"
Tyrese – "Shame"
Najlepszy album r&b:
Leon Bridges – "Coming Home"
D'Angelo and the Vanguard – "Black Messiah"
Andra Day – "Cheers to the Fall"
Jazmine Sullivan – "Reality Show"
Charlie Wilson – "Forever Charlie"
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu
Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.
Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.
Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.
Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:
– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.
Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.
„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.
Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.
– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Trzy tygodnie temu Avi informował, że album „WPR” pokrył się złotem. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że krążek podwoił sprzedaż.
Avi ogłosił dzisiaj, że jego nowy album uzyskał status platynowej płyty. To oznacza, że sprzedał się on w 30-tysięcznym nakładzie. Do sprzedaży wliczają się wersje fizyczne albumu + streaming. W przypadku streamingu 20 złotych przychodu jest przyjmowane jako sprzedaż jednego albumu.
– WPR pokryła się platyną. Dziękuję – napisał.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W tym roku na sylwestrowej scenie Sylwestra z Dwójką zobaczymy Malika Montanę.
Telewizja Polska ogłosiła, że tegoroczny Sylwester z Dwójką odbędzie się przed katowickim Spodkiem i ma być jedną z największych imprez ostatnich lat. W line-upie wylądował Malik Montana. Raper zebrał już pierwsze gratulacje, m.in. od Diho, który nie krył zadowolenia z udziału kolegi w telewizyjnym show.
Stacja zapowiada wydarzenie jako ogólnopolskie widowisko z mocnym zestawem wykonawców. Start programu zaplanowano na środę 31 grudnia o 19.50. Imprezę będzie można oglądać na żywo na antenie TVP2 oraz w streamie na TVP VOD.
– Malik Montana już niedługo na największej imprezie sylwestrowej w Polsce – informuje stacja.
Raperowi już pogratulowali Diho i 730Huncho:

Ponadto zagrają:
- Ich Troje
- Maryla Rodowicz
- DODA
- Justyna Steczkowska
- Kayah
- Piersi
- Piotr Kupicha i Feel
- Oskar Cyms
- Roxie
- Viki Gabor
- CLEO
- Kuba Badach
- Margaret
- Michał Szpak
- Dawid Kwiatkowski
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Film 50 Centa o Diddym na polskim Netflixie. Raper oskarża platformę
Prawnicy Combsa mają m.in. problem z tym, że za produkcję odpowiada Fifty.
Nowy dokument Netfliksa o Diddym wywołał potężną burzę zanim w ogóle zdążył się rozkręcić. Ekipa rapera zarzuca platformie nielegalne wykorzystanie prywatnych nagrań.
Ledwo „Sean Combs: Rozliczenie” pojawił się 2 grudnia również w polskim Netfliksie, a przedstawiciele Diddy’ego zaczęli walić obuchem w drzwi platformy. W ich ocenie projekt to nie dokument, tylko celowy atak, zrealizowany wbrew prawu i wbrew artyście.
W oświadczeniu, które trafiło do mediów, reprezentanci Combsa stwierdzają, że Netflix oparł serial na materiałach, które nie miały prawa dostać się do publicznego obiegu.
– Netflix przedstawia ten materiał jako dokument, ale to haniebny atak. Dzisiejszy zwiastun potwierdza, że Netflix korzysta z nagrań, które zostały pozyskane bezprawnie. Sean Combs od 19. roku życia gromadził materiały, by opowiedzieć swoją historię na własnych zasadach. To niesprawiedliwe i nielegalne, że platforma przywłaszcza sobie jego pracę.
– Netflix desperacko próbuje sensacyjnie pokazać każdą minutę życia pana Combsa, ignorując prawdę i jedynie nakręcając medialną nagonkę. Gdyby zależało im na faktach albo na jego prawach, nie wyciągaliby prywatnych nagrań z kontekstu – w tym rozmów z prawnikami, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. Żadne prawa do tych materiałów nie zostały przekazane Netflixowi ani żadnej innej firmie.

W tle konflikt z 50 Centem
Produkcja powstała z udziałem Curtisa „50 Centa” Jacksona, który od lat jedzie po Diddym przy każdej możliwej okazji. Ludzie Combsa nie ukrywają oburzenia:
– To szokujące, że Netflix oddał kreatywną kontrolę nad tym projektem osobie, która od lat publicznie atakuje pana Combsa.
Netflix odbija piłeczkę
Platforma nie zamierza brać ciosów na klatę. W odpowiedzi przytoczono stanowisko reżyserki Alexandrii Stapleton, która zapewnia, że wszystko zostało zrobione zgodnie z prawem:
– Nagrania trafiły do nas legalnie i mamy do nich stosowne prawa. Zrobiliśmy wszystko, by chronić tożsamość twórcy tych materiałów. Sean Combs od dekad obsesyjnie nagrywa siebie i swoje otoczenie. Próbowaliśmy też wielokrotnie uzyskać od jego prawników komentarz oraz zaprosić go do udziału w projekcie, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuZnany muzyk ujawnił mroczne kulisy śmierci Pona
-
News5 dni temuKto z ZIP Składu nagłośnił zbiórkę dla córki Pona? Odpowiedź zaskakuje
-
News3 dni temuPeja zaskakuje – zdjęcie z Pelsonem i Doniem. „Spotkanie po latach”
-
News5 dni temuDiddy zrobił obiad dla 1000 współwięźniów. Gangsterów zagonił do garów
-
Felieton4 dni temu„Kutas Records” – żart Kuqe 2115 to tak naprawdę spory problem – felieton
-
News2 dni temuPrzemek Ferguson dissuje Filipka!
-
News1 dzień temuBezdomny Bastek dostał propozycję pracy. Jak zareagował?
-
News5 dni temuPo bójce z Żabsonem, Bedoes ma bliznę na głowie