News
Alicia Keys w Poznaniu!

Jedyny w Polsce koncert Alicii Keys jest częścią trasy „Set The World On Fire”, podczas której artystka występuje w największych salach koncertowych USA, Kanady i Europy. „Wszędzie gdzie się pojawia, Alicia Keys wzbudza wielkie emocje.
Opinie na temat już zakończonej, amerykańskiej części trasy są entuzjastyczne. To wokalistka, którą niedawno na bal inauguracyjny drugiej kadencji zaprosił Barack Obama. To ona śpiewała hymn USA podczas tegorocznego Super Bowl. Trudno o lepsze dowody na to, że na poznańskim stadionie szykuje się wydarzenie roku. Alicia Keys to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk. Jedyne co ją może spotkać w najbliższym czasie, to jeszcze większa popularność” – mówi Maciej Czysz, z MyMusic Group, firmy produkującej koncert. Nazwisko artystki i kampania reklamowa przynoszą widoczne efekty. Do dziś fani kupili już blisko 50 proc. dostępnych biletów.
Nie ma już miejsc w trzeciej i czwartej kategorii cenowej (na bocznych trybunach). „Patrząc na wyniki sprzedaży spodziewamy się rekordowej frekwencji. Sprzedaliśmy tańsze bilety, ale cały czas dostępne są jeszcze miejsca na trzeciej trybunie, czyli te gwarantujące najlepszy widok na scenę” – dodaje Maciej Czysz. Pod koniec kwietnia rozpoczęła się także sprzedaż biletów w ramach Hospitality Program, czyli do wydzielonej części trzeciej trybuny, gdzie emocjom związanym z muzyką, towarzyszyć będzie wyśmienita kuchnia i komfort, rzadko spotykany podczas wydarzeń kulturalnych.
Poznański koncert Alicii Keys promowany jest w całym kraju. Na ulicach m.in. Poznania, Szczecina, Wrocławia czy Bydgoszczy pojawiło się kilkaset nośników zapowiadających wydarzenie, także dzięki głównemu sponsorowi koncertu – firmie Amica. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uczestniczymy w projekcie, którego efektem będzie występ artystki największego formatu. Możemy spodziewać się wspaniałego show w wykonaniu wszechstronnie utalentowanej artystki, która nie tylko doskonale śpiewa, ale także komponuje porywającą muzykę i pisze teksty, z którymi identyfikują się miliony fanów. Każdy krok Alicii Keys jest obserwowany przez miliony osób na całym świecie. My chcemy ich zainteresować także ofertą nowoczesnych rozwiązań Amiki” – mówi Zdzisław Wiese z Amiki. „Kampania promocyjna już się rozpoczęła i widać to chociażby po odwiedzinach naszej strony internetowej” – dodaje Zdzisław Wiese. Na reklamy koncertu można natrafić także w popularnych czasopismach i w Internecie. Pod adresem www.facebook.com/aliciakeyspoznan działa strona przeznaczona dla gości koncertu i polskich fanów artystki, a oficjalne informacje o wydarzeniu można znaleźć pod adresem www.koncertaliciakeys.pl.
Alicia Keys rzadko koncertuje pod gołym niebem. Jej poznański występ będzie więc dla fanów wyjątkową gratką. „Akustyka obiektu, którą docenili między innymi eksperci UEFA, zapewni uczestnikom fantastyczne przeżycia. Dla nas jest to kolejna okazja, by pokazać, że na Stadionie Miejskim można zorganizować niemal każdą imprezę. Regularnie o jego funkcjonalności przekonują się kibice Lecha. Koncert Alicii będzie okazją, by przypomnieć o tym również miłośnikom dobrej muzyki” – ocenia Bogdan Gleinert, prezes spółki Marcelin Management, firmy współorganizującej koncert.
Alicia Keys jest jednym z najgorętszych nazwisk w muzyce w ostatnich latach. Do Polski przyjeżdża artystka mająca na swoim koncie ponad 35 milionów sprzedanych płyt i 14 nagród Grammy. Jej koncert organizowany jest w ramach trasy „Set the World on Fire”, promującej ostatnią, piątą płytę – „Girl on Fire”. Poznań jest jednym z niemal 30 miast, które Alicia Keys odwiedzi podczas swojego europejskiego tournée.
Koncert Alicii Keys w Poznaniu odbędzie się 30 czerwca 2013, na Stadionie Miejskim. W trosce o maksymalny komfort gości wszystkie miejsca na show są siedzące, a ich liczba została zredukowana do 25 tys. Bilety dostępne są na stronie www.ticketpro.pl. Organizatorami koncertu są: MyMusic Group sp. z o.o. wspólnie z Marcelin Management sp. z o.o., a głównym sponsorem wydarzenia jest właściciel marki Amica.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Wilku, Ważka G21, Karramba, Buczer i Pomidor gośćmi Bosskiego Romana
Reprezentant Firmy zamyka trylogię.

„Uliczny Przekaz Dla Dobrych Ludzi 3” to zamknięcie ulicznej trylogii najbardziej popularnego wydawnictwa Bosskiego i najprawdopodobniej jego „ostatni taniec” w tej estetyce.
To finałowa cześć trylogii, którą Bosski przygotował razem z charyzmatycznym producentem ze stajni Step Records – Pablem.
Album to wycieczka do klasyki ulicznych brzmień, za którą tęskniło wielu fanów. Dodatkowo szczypta ciężkich trapowych bangerów, pazur, moc przekazu i drumn
bassowy finisz. Firmowy rap powraca z nową jakością i sentymentem do minionych lat.

Album zaszczyciło obecnością wielu uznanych artystów: Wilku WDZ, Fu, Buczer, Karramba, Emceen, Młody Bosski, Pomidor, Pęku, Cheeba, Sabot, Ważka G21, Warakomski, Lounge03, Ufocore, Przemek DSM, Mati Ważny, Krzychu WWS, Cgn.
Album jest dostępny na wszystkich platformach streamingowych, a ponadto Bosski na swoich social mediach prowadzi sprzedaż ultra limitowanego nakładu kolekcjonerskiego wersji CD albumu.

Skład jubileuszowego koncertu z okazji XX-lecia Diil Gangu rośnie w siłę! Do wydarzenia, które odbędzie się 16 października 2025 roku na warszawskim Torwarze, dołącza Zbuku – raper, który od lat utrzymuje się w czołówce polskiego rapu i konsekwentnie reprezentuje uliczny styl oraz lojalność wobec swoich korzeni.
Koncert zapowiada się jako wielopokoleniowa rapowa celebracja z udziałem najważniejszych postaci rodzimej sceny. Diil Gang świętuje 20 lat działalności z rozmachem, na który zasługuje cała kultura, którą współtworzyli od początku.
Na jednej scenie wystąpią:
HEMP GRU | PALUCH | MAŁACH & RUFUZ | POLSKA WERSJA | HAŁASTRA | SLUMS ATTACK | VAVAMUFFIN | KALI | KACZY I NIZIOŁ | O.S.T.R. | WCK | PRO8L3M | KASTA | ZBUKU | C.D.N.
Bilety wciąż dostępne na www.biletomat.pl
Rap bez kompromisów. Uliczna energia. Jedno miejsce. Jedna noc.
News
11-letni syn Czarnego HiFi odradzał mu współpracę z youtuberami
Producent nie posłuchał rady syna.

Kostek z Ekipy wydał debiutancki singiel. Czarny HiFi, który jest współtwórcą bitu przyznał, że jego 11-letni syn odradzał mu tej współpracy.
Kostek debiutuje. „Jackpot” to bezkompromisowy manifest
Kostek, znany szerzej jako jedna z najbardziej charakterystycznych postaci Ekipy i projektu Genzie, wkracza na nowy etap swojej kariery. Jego pierwszy solowy singiel „Jackpot” to nie tylko próba sił w świecie muzyki – to szczery i bezpośredni komentarz na temat sławy, oczekiwań i własnych doświadczeń.
Syn Czarnego o muzyce youtuberów: „Disco-polo dla dzieci”
„Jackpot” wyprodukowali Czarny HIFI oraz 2K. Reprezentant HiFi bandy początkowo miał wątpliwości co do tej współpracy, bo odradzał mu jej jego 11-letni syn.
– Jak mój 11-letni syn (raczej fan Biggiego, Ice Cube’a i Eazy-E) dowiedział się, że mam coś zrobić z Kostkiem, powiedział, żebym nie robił rzeczy z jutuberami czy influencerami. Że to jest niepoważne. Że oni robią straszną muzę, najczęściej „disco polo dla dzieci” i generalnie „nie”. Mówię: „wyluzuj młody, poczekaj”. Kilka tygodni później puściłem mu „Jackpot” na moim bicie, który brzmi, jakby urodził się w Queensbridge.
„Damn tato. To Kostek tak poleciał?! Ale biiiit… Nie no, takie to możesz robić” – komentuje Czarny.
Od Ekipy do muzycznej niezależności
Po zwycięstwie w drugiej edycji „Twoje 5 Minut” – wewnętrznego castingu Ekipy na nowe talenty – Kostek dołączył do Genzie, jednej z najpopularniejszych grup internetowych w Polsce. Szybko jednak okazało się, że format ten nie do końca odpowiadał jego charakterowi. „To było dla mnie za grzeczne” – sugerował w rozmowach z fanami.
Z Genzie przeszedł do bardziej niezależnego i kreatywnego projektu – Blond Boys Summer. W ramach tej inicjatywy, razem z Erykiem Moczko, Kinnym Zimmerem i Kapturem, zorganizował trasę koncertową po Polsce, łącząc muzykę z internetowym show, które zyskało spory rozgłos.
Zniknięcie z internetu i powrót z mocnym przekazem
Decyzja o wycofaniu się z udziału w filmie „100 dni do matury”, który osiągnął ogromny sukces komercyjny, wywołała falę komentarzy. Fani nie szczędzili krytyki, zarzucając mu „sodówkę” i brak lojalności wobec środowiska, które pomogło mu się wybić. W odpowiedzi Kostek zniknął z sieci.
Jak się okazało – nie na długo. Czas spędzony z dala od mediów poświęcił na pracę w studiu nagraniowym, przygotowując debiutancki materiał.

News
Clipse i Pusha T rozstają się z Def Jam przez zwrotkę Kendricka Lamara
„Nie zamierzałem cenzurować Kendricka”.

Duet Clipse oraz Pusha T oficjalnie zakończyli współpracę z Def Jam Recordings. Powodem rozstania była odmowa usunięcia kontrowersyjnej zwrotki Kendricka Lamara z nadchodzącego utworu, który znajdzie się na nowej płycie braci Thornton.
Kontrowersyjny utwór z Kendrickiem Lamarem
Nowy album Clipse, zatytułowany „Let God Sort Em’ Out”, miał pierwotnie ukazać się nakładem Def Jam. Na krążku znalazł się utwór „Chains & Whips” z gościnnym udziałem Kendricka Lamara. Problem pojawił się, gdy przedstawiciele wytwórni zażądali edycji, a nawet całkowitego usunięcia zwrotki rapera z Compton, znanego z otwartego konfliktu z Drake’iem — podobnie jak Pusha T.
W rozmowie z magazynem GQ Pusha T przyznał:
– Chcieli, żebym poprosił Kendricka o ocenzurowanie jego zwrotki, czego oczywiście nie zamierzałem robić. Potem chcieli, żebym w ogóle usunął kawałek z płyty. Po miesiącu nierobienia niczego w tej sprawie Steve Gawley, ich prawnik, powiedział: „Po prostu wyrzucimy Clipse.” No, ale to nie mogło się udać, bo ja jestem tam wciąż zakontraktowany jako solowy artysta.
.@clipse on the cover of GQ Hype (@GQMagazine) pic.twitter.com/Q1JmU9davR
— Roc Nation (@RocNation) June 2, 2025
Rozwiązanie kontraktów i nowy dom wydawniczy
W efekcie tarć z wytwórnią Clipse oraz Pusha T podjęli decyzję o rozwiązaniu umów z Def Jam. Artyści nie zgodzili się na ingerencję w artystyczną wizję projektu i postanowili kontynuować działalność pod skrzydłami Roc Nation, gdzie ukaże się nowy album.

Premiera płyty już w lipcu
Let God Sort Em’ Out trafi na rynek 11 lipca 2025 roku. Już teraz fani mogą posłuchać pierwszego singla z płyty — „Ace Trumpets”, który zapowiada powrót Clipse w wyrazistym, bezkompromisowym stylu.
News
Bonus RPK otworzył z żoną hip-hopowy zakład fryzjerski
W promocji pomaga mu Białas i była raperka.

Hip-hopowy barber shop – na taki biznes wpadł Bonus RPK, który wraz z żoną wystartował z zakładem fryzjerskim na warszawskiej Woli.
Barber shop Bonusa RPK
W środę 11 czerwca odbyło się wielkie otwarcie zakładu fryzjerskiego rapera. W jednej z relacji Bonus poinformował, że w barber shopie będzie pracować dwóch młodych barberów.
„Tu nie przychodzisz tylko się ostrzyc – tu przychodzisz po klimat. Hip-hop w głośnikach, sztuka na ścianach, konkretne cięcie na głowie. Miejsce, gdzie raperzy z całej Polski wpadają ogarnąć świeży look. Fade, kontur, broda – robimy to jak trzeba” – brzmi opis nowego biznesu BGU.
Gabi i Białas pomagają w promocji
W promocję nowego biznesu Bonusa włączyła się jego wieloletnia przyjaciółka Gabi, którą słuchacze rapu mogą dobrze kojarzyć, bo to była raperka i partnerka Chady. Gabi ostrzygła pierwszych klientów Bonusa w jego lokalu.
W promocję włączył się też Białas, który jako jeden z pierwszych został ostrzyżony.
Barber shop znajduje się na ul. Jana Olbrachta 9, na warszawskiej Woli.
Poniżej wideo:
-
News1 dzień temu
Wilku bez zębów kilku? To nieaktualne. Raper ma nowe zęby
-
News1 dzień temu
Oki usunął to po 10 minutach, ale w sieci nic nie ginie
-
News4 dni temu
Śliwa wrócił cały na biało. Fani ciepło go przyjęli: „Ch*j ci na szczękę”
-
News1 dzień temu
Bonus RPK otworzył z żoną hip-hopowy zakład fryzjerski
-
News3 dni temu
20-lecie Diil Gangu poprowadzi kapłan rapu
-
News4 dni temu
Pih komentuje odejście Lewandowskiego z kadry
-
News2 dni temu
Jędker zagra covery ZIP Składu, chociaż został usunięty ze składu
-
News2 dni temu
Wspólny produkt Okiego i Quebonafide trafił do sklepów