szybkie donosy
Nowe wydanie „Rynku Muzycznego” dostępne!

Trwa kolportaż najnowszego wydania pierwszego ogólnopolskiego muzycznego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”. W nowym numerze przeczytamy m.in. o crowdfundingu, cyklu życia produktu na rynku, specyfice kontraktów muzycznych czy edukacji muzycznej w Polsce
Kolejny numer magazynu od kilku dni dystrybuowany jest do czytelników w całym kraju. – Cieszę się, że rozwijamy się tak szybko – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny czasopisma. – To trzecie pełne wydanie „Rynku Muzycznego”, nie licząc numeru zerowego, demonstracyjnego. Baza czytelników magazynu urosła nam w tym czasie do niemal 7 000 odbiorców, którzy każdą edycję dostają bezpośrednio na swoje biurka. Stały wzrost zainteresowania jest dla nas niezwykle motywujący. Każdego dnia otrzymujemy sugestie dotyczące tego, o czym bądź o kim warto pisać, a to oznacza, że udało nam się celnie trafić w niszę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży – dodaje.
Lutowy „Rynek Muzyczny”, to m.in. raport dra Patryka Gałuszki dotyczący finansowania społecznościowego, czyli coraz bardziej popularnego w Polsce crowdfundingu, obszerny artykuł dotyczący cyklu życia produktu na rynku muzycznym, materiały poświęcone kontraktom muzycznym, korelacji pomiędzy muzyką a nauką, rynkowe nowości, aktualności i komentarze, forum, prezentacje firm, zespołów, artystów i innych przedstawicieli branży a na koniec felieton Artura Rawicza.
Tym razem „Rynek Muzyczny” rozmawia m.in. z Tomkiem Lipińskim na temat powstającego Związku Zawodowego Muzyków Rzeczypospolitej Polskiej, Kamilem Wicikiem, dziennikarzem Polskiego Radia Gdańsk o polskiej branży czy Andrzejem Kosowskim, dyrektorem Instytutu Muzyki i Tańca oraz mnóstwem osób z każdego sektora polskiej branży muzycznej.
– Najnowsze wydanie miesięcznika to również ogromna niespodzianka w postaci zmiany layoutu, który jeszcze bardziej podkreśli profesjonalizm tytułu oraz jego wysoki poziom merytoryczny – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Zmiana szat graficznych to kolejna inwestycja, jaką poczyniliśmy nie tylko w kierunku rozwoju wydawnictwa Iron Media Publishing, ale przede wszystkim branży muzycznej. Udostępniamy w ten sposób nie tylko skuteczną platformę komunikacji z rynkiem, ale również estetyczną i atrakcyjną wizualnie formę podawczą informacji prasowych czy nowości produktowych – podkreśla.
„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

szybkie donosy
O.S.T.R. w Stodole – szczegóły premierowego koncertu
szybkie donosy
Deys i Pikers we wspólnej trasie – ciąg dalszy koncertów
szybkie donosy
Pal Hajs TV: Chmielaki (odc. 59): Wuwunio testuje piwa na krasnostawskich Chmielakach
szybkie donosy
Fokus i Rahim w programie „Wojtek Jagielski Na Żywo”
szybkie donosy
Justin Timberlake „Man of the Woods” – premiera + teledysk
-
News20 godzin temu
Zero gości na płycie Małpy. Raper szczerze: „Wszyscy mi odmówili”
-
News5 dni temu
Polski raper nakręcił klip z paniami na nagrobkach – zawiadomienie do prokuratury
-
News3 dni temu
Kaczor o konflikcie z Peją. Dlaczego nie chce mieć z nim kontaktu?
-
News3 dni temu
Diox zaczął robić disco i został zmiażdżony przez fanów. „Kopiuje Skolima”
-
News2 dni temu
Peja na koncercie z flagą Palestyny. Raper nie uznaje państwowości Izraela
-
News2 dni temu
Topowy raper ujawnił, że zagra u Quebonafide na Narodowym
-
News3 dni temu
Alberto z gorszymi wyświetleniami niż podziemie. Trueman go wyśmiewa
-
News2 dni temu
Małolat K2 uratował… żółwia i zrobił na nim miliony