szybkie donosy
Nowy numer „Rynku Muzycznego”!

Kolejny numer pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny” trafia już do przedstawicieli branży muzycznej w całej Polsce. W bieżącym wydaniu miesięcznik porusza między innymi kwestie związane ze sprzedażą muzyki w sieci, kondycją polskich studiów nagrań czy obecnością muzyki w mediach
– Nowy numer naszego czasopisma to przede wszystkim próba zastanowienia się na handlem muzyką w Internecie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Dr Patryk Gałuszka przygotował specjalny raport poświęcony temu zagadnieniu, staramy się zastanowić nad tym czy 2013 rok faktycznie przyniesie prognozowaną rewolucję w tej kwestii. Poza tym, przyglądamy się rozwojowi polskich studiów nagrań, wykorzystywaniu muzyki w grach komputerowych, zaś przedstawiciele branży w forum wyrażają swoje opinie na temat obecności muzyki w mediach. O rynku rozmawiamy między innymi z Kayah, Andrzejem Nowakiem i Jarkiem Szubrychtem, zaś Tomasz Borkowicz, dyrektor nowych poznańskich targów muzycznych po raz pierwszy na łamach „Rynku Muzycznego” opowiada o Targach Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB, które odbędą się w październiku bieżącego roku – dodaje.
Drugi numer „Rynku Muzycznego” to także mnóstwo sprzętowych nowości, prezentacje prężnie działających w branży firm, rynkowe aktualności, prawo w muzyce, sylwetki osób z branży czy felieton Artura Rawicza dotyczący sezonowości w sektorze muzycznych mediów.
– Sytuacja na rynku prasy w branży muzycznej pozostawia wiele do życzenia. Przez długi czas zastanawialiśmy się, czego faktycznie potrzebuje branża, aby możliwy był jej rozwój – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy „Rynku Muzycznego”. – Doszliśmy do wniosku, że nie chodzi tu o kolejny tytuł adresowany do hobbystów i wyłącznie potencjalnych konsumentów. Postawiliśmy na doświadczonych przedsiębiorców i osoby, które nadają ostateczny kształt branży. Kierunek jak do tej pory wydaje się być słuszny, o czym świadczy otwartość branży na tę innowację – kontynuuje. – Model czasopisma o charakterze B2B jest dobrze znany w innych sektorach gospodarki. Pełni w nich praktyczne narzędzie pracy dla handlowców i źródło niezbędnych informacji dla dystrybutorów. Jestem przekonana, że również w branży muzycznej nasz magazyn cieszyć się będzie zaufaniem czytelników – pointuje.
„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

szybkie donosy
O.S.T.R. w Stodole – szczegóły premierowego koncertu
szybkie donosy
Deys i Pikers we wspólnej trasie – ciąg dalszy koncertów
szybkie donosy
Pal Hajs TV: Chmielaki (odc. 59): Wuwunio testuje piwa na krasnostawskich Chmielakach
szybkie donosy
Fokus i Rahim w programie „Wojtek Jagielski Na Żywo”
szybkie donosy
Justin Timberlake „Man of the Woods” – premiera + teledysk
-
News5 dni temu
Shark – raperka polskiego pochodzenia we Włoszech. „Jestem złą gangsterką”
-
News4 dni temu
Organizatorzy przerwali koncert Otsochodzi w połowie
-
Felieton5 dni temu
Bonus RPK nie chce być patusem z ulicy, więc wydaje płytę… „Głos ulicy” 👀 – felieton
-
News4 dni temu
Rodzina apeluje do fanów w sprawie pogrzebu DJ Hazela
-
News2 dni temu
Grammatik wraca na scenę w składzie: Eldo, Jotuze i Noon!
-
News2 dni temu
Misiek z Nadarzyna zmienił zdanie o konfidentach? Co innego głosił na płycie Karramby
-
News3 dni temu
Sokół pokazał olbrzymi mural, który promuje show Netflixa z jego udziałem
-
News3 dni temu
Grzegorz Braun o utworze Peji: „To jest prawda o Polsce”