Sprawdź nas też tutaj

News

PŁYTA SZADA ZA 45 ZŁ! – „NIE BĘDĘ PŁAKAŁ PO TYCH KTÓRZY JĄ ŚCIĄGNĄ”

Opublikowany

 

Osoby przymierzające się do zakupu nowej płyty Szada, muszą się liczyć z nieco większym wydatkiem niż w przypadku większośći krążków polskich wykonawców.

„I niech szukają mnie kule”, czyli nadchodzący album członka Trzeciego Wymiaru jest już dostępny w preorderze za kwotę 44,99 zł. Wzburzenie i narzekania fanów dotyczące wysokiej ceny albumu, szybko spotkały się z ripostą Akrobaty.

 

Wysoką cenę albumu Szad tłumaczy zaangażowaniem w projekt wielu ludzi, swoimi przemyśleniami i wideoklipami. Jak mówi raper, album jest w wersji 1 CD w digipacku:

– „Słuchajcie, jeśli ktoś uważa, że taka cena za pracę wielu ludzi jest zbyt wysoka, niech po prostu kupi sobie zamiast „I niech szukają mnie kule”, płytę kogoś innego, która jest w cenie 35zł czy 40zł. Wszyscy jesteśmy inni, są wśród Nas Ci, którzy wolą jarać moczoną „polkę” za 30zł, bo jest za 30zł i Ci, którzy wolą palić dobry Staff, bo lot jest inny… Płyta będzie jednym CD w digipacku, bez niespodzianek, za to z wideoklipami i przede wszystkim z moimi przemyśleniami i godzinami poświęconymi muzyce, w dużej mierze dla Was… Pork, Nullo, Kris Scr, Golden, Dj Qmak, Dj Slime, M23studio, ParcieNaSzkło, Juzz Media, T. Maroński, wszyscy włożyli sporą część siebie, żebyście, przez kolejny rok, a może przez wiele lat, słuchali tego albumu. Sztuka w tej cenie pęka w chwilę! Dziękuję tym, którzy cenią moją muzykę i kupią preorder, lub odwiedzą sklep po 6 kwietnia. Nie będę płakał po tych, którzy ściągną moją nową płytę. My to tylko Dzieci miast… 5!”

 

Premiera będzie miała miejsce 6 kwietnia 2013 r. Preorder albumu dostepny na: www.szukaja-mnie-kule.pl

1 1 vote
Article Rating
 
158 komentarzy
158 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
123
8 lat temu

Ja i tak to kupię ale z marketingowego punktu widzenia to beznadziejny pomysł

JAMAN SZAMAN
8 lat temu

JEBAĆ TEGO LAMUSA. NAWET NIE ŚCIĄGNĘ.

janucz_tracz
8 lat temu

za drogo, Szad nie pierdol

kowalenko
8 lat temu

pierwszy. jebać b.r.o.

2154
8 lat temu

TAKI HAJS A SAME NOŁ NEJMY NA PŁYCIE

palikot
8 lat temu

ZA DARMO BYM NIE CHCIAL

fuck you
8 lat temu

JEBAĆ WAS GIMBY,,,A TY KURWO NIE USUWAJ KOMENTARZY CWELU

123
8 lat temu

[quote name=”.”]TRZECI WYMIAR WIĘC ZARAZEM SZAD DOBRE RAPSY, ALE DWA KAWAŁKI I ZNÓW TO SAMO CZYLI MONOTONIA. JEDZIECIE NA JEDNYM PATENCIE, DO TEGO ALBUM ZA 45 DYCH, NIEZBYT ZACHĘCA.[/quote]

nie no 45 dych…? lol

ZGRYWI GRYF
8 lat temu

[img]https://nocoty.pl/gid,14742830,img,14743230,kat,1013703,title,Goraca-Natalia-Siwiec-w-bikini,galeria.html[/img]

Mistrzunio1
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R5YnVkk1frE[/youtube]

rasko
8 lat temu

jebać, itak nie kupię

Don Wasyl Krzywonos
8 lat temu

SZAD WIECZNY PROPS BIEDAKI DUPA CICHO I WYKURWIAĆ PO SWOJE HAJSKULE JEBANE GIMBUSY.

Gratis AGD
8 lat temu

KUPIĘ, NAWET ZA 50 ZŁ. SZAD TO JEDEN Z NIEWIELU POLSKICH RAPERÓW, KTÓRZY MOGĄ SOBIE ZAŻYCZYĆ WYŻSZEJ CEN, PONIEWAŻ TO CO ON ROBI JEST KUREWSKO DOBRE I WARTE TYCH 4 PACZEK PAPIEROSÓW.
[img]https://rap24.pl/wp-content/uploads/2012/02/Szad.jpg[/img]
PROPS W CIEMNO!

heheee
8 lat temu

mam wrażenie, że i tak w jakiś sposób wydanie preorderowe będzie wyjątkowe, a Ci którzy nie kupili, będą sobie pluć w pysk, pis yoł

Mistrzunio1
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R5YnVkk1frE[/youtube]

Sprawdzać!

huehut4hu
8 lat temu

JEBAC GALIKA I JEGO ARMIE[img][IMG]https://img832.imageshack.us/img832/7674/48050443174386356986671.jpg[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/832/48050443174386356986671.jpg/ Uploaded with ImageShack.us: https://imageshack.us[/img%5D

Pan Marian
8 lat temu

koleżanka z tyłu trochę chłodna

[img]https://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/542854_313139005475523_1312952161_n.jpg[/img]

MC Kula
8 lat temu

[img]https://i.imgur.com/lwOvOF3.gif[/img]

JA TAM SIĘ BUJAĆ BĘDĘ.

lajkajkłan
8 lat temu

https://www.tinyurl.pl?jAXkXLN4 trościan na propsie

BENEK OD ŁYSEGO
8 lat temu

A KTO TO KURWA JEST?? PYTAM

Bożowporzo
8 lat temu

[quote name=”BENEK OD ŁYSEGO”]A KTO TO KURWA JEST?? PYTAM[/quote]

Nie wiesz kim jest Szad? Google.pl zaprasza.Przypuszczam, że na tą stronę wszedłeś przez pomyłkę, myślisz że tym debilizmem zgarniesz łapki lub siedzisz w rapie od tygodnia. Gardzę pajacami

qac
8 lat temu

no to dojebał piździe uszy raperzyna..

3W PROPZ RESZTA CHUJ
8 lat temu

[quote name=”BENEK OD ŁYSEGO”]A KTO TO KURWA JEST?? PYTAM[/quote]
WYPIERDALAJ I MNIE WIĘCEJ NIE WKURWIAJ, MASZ TU BRO I ZACZNIJ SIĘ SPUSZCZAĆ
[img]https://glamrap.pl/images/stories/e2/BRO-93659.jpg[/img]
WYGLADA JAK KURWA PEDAŁ

wykompeCiMatkie
8 lat temu

no i co kurwa??
mniej jarać i pić to wtedy sobie kupicie płytkę…
chyba że od matki pożyczycie
[img]https://muzyka.gery.pl/content/repository/chcesz1.jpg[/img]

ERDOERDOERDO88
8 lat temu

jebane disko polo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R8NyWIREQRs[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uju7zWYIXMM[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QVgvmtF1B1Y[/youtube]

ps. jebać tych którzy się urodzili po 1990

Klimeq
8 lat temu

Zaraz złożę zamówienie na tą płytę nie żałuje tych 50 zł (płyta+wysyłka) bo płyta bd mega!

ERDOERDOERDO88
8 lat temu

[quote name=”Klimeq”] bo płyta bd mega![/quote]

Co to kurwa jest bd ty jebany gimbusie? Nie potrafisz kurwo po polsku pisać? Jebać 3wymiar disko-polo i takich cweli jak klimeq.

Eselka
8 lat temu

Nawet nie wiem co to za nołnejm serio nie mam pojęcia a siedze w rapie od lat

stary
8 lat temu

[quote name=”JAMAN SZAMAN”]JEBAĆ TEGO LAMUSA. NAWET NIE ŚCIĄGNĘ.[/quote]
ŻEBYŚ CHOCIAŻ UMIAŁ W 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 TAK RAPOWAĆ

Wpierdalaj Sznurek
8 lat temu

[quote name=”Gratis AGD”]KUPIĘ, NAWET ZA 50 ZŁ. SZAD TO JEDEN Z NIEWIELU POLSKICH RAPERÓW, KTÓRZY MOGĄ SOBIE ZAŻYCZYĆ WYŻSZEJ CEN, PONIEWAŻ TO CO ON ROBI JEST KUREWSKO DOBRE I WARTE TYCH 4 PACZEK PAPIEROSÓW.
[img]https://rap24.pl/wp-content/uploads/2012/02/Szad.jpg[/img]
PROPS W CIEMNO![/quote]
Jakbym miał AGD za darmo, to też bym sobie płytki kupował. Wpierdalaj sznurek, lamusie XD

Bożowporzo
8 lat temu

Jaman Szaman i Benek od Łysego Ssali laskę Gospelowi potwierdzone info

stary
8 lat temu

[quote name=”Eselka”]Nawet nie wiem co to za nołnejm serio nie mam pojęcia a siedze w rapie od lat[/quote]
TO W JAKIM TY RAPIE SIEDZISZ?! CHYBA NO-SKILLE AKA POPEK I BONUS

Bożowporzo
8 lat temu

[quote name=”Eselka”]Nawet nie wiem co to za nołnejm serio nie mam pojęcia a siedze w rapie od lat[/quote]

WYPIERDALAJ NA POSZKOLE.PL!!

stary
8 lat temu

[quote name=”ERDOERDOERDO88″]jebane disko polo

https://www.youtube.com/watch?v=R8NyWIREQRs

https://www.youtube.com/watch?v=uju7zWYIXMM

https://www.youtube.com/watch?v=QVgvmtF1B1Y

ps. jebać tych którzy się urodzili po 1990[/quote]

PS. JESTEŚ PIZDĄ 🙂

sdsadsad
8 lat temu

[quote name=”ERDOERDOERDO88″]jebane disko polo

https://www.youtube.com/watch?v=R8NyWIREQRs

https://www.youtube.com/watch?v=uju7zWYIXMM

https://www.youtube.com/watch?v=QVgvmtF1B1Y

ps. jebać tych którzy się urodzili po 1990[/quote]
huj ci w dupe
3w na propsie chociaż i tak nie kupie za tak zjebaną cene

hajshajshajs
8 lat temu

Witam,
chciałbym Wam zaprosić do systemu gdzie można dorobić kilka dobrych złoty:
https://www.studentswatch.pl/student/rejestracja?ref=27617

Sam czekałem aż przyjdzie mi potwierdzenie przelewu od nich (50zł na początek wypłaciłem) trwało to 2 dni i wszystko się udało.

Chodzi o wypełnianie ankiet, zapraszanie znajomych(opcja dodatkowa) i odpowiedź którą dostałem na email „W krotkim czasie uruchomimy dodatkowe mozliwosci zdobywania punktów.”

Pozdrawiam i życzę miłych zarobków jak się zdecydujecie 🙂 po 10 minut trzy razy dziennie przy komputerze i jest małe kieszonkowe

JezusToŻyd
8 lat temu

u mnie 3w jednocześnie jebane i na propsie, jestem pojebem

Bożowporzo
8 lat temu

[quote name=”JezusToŻyd”]u mnie 3w jednocześnie jebane i na propsie, jestem pojebem[/quote]

A ja jestem za aborcją dla takich jak ty

szt
8 lat temu

PIERDOL SIE LAMUSIE Z TRZeCIEGO SWIATA! sIE KURWa zACZADZACIE W TYM WALBRZYCHU I WAM NA MOZG SIADA KURWA 45 zeta ZA TAKI CHLAM …

Rumcajs
8 lat temu

NA 100% KUPIĘ:
[img]https://searchrapid.pl/assets/upload/Wyszukiwarka_PEB.jpg[/img]

Vintage
8 lat temu

Szczaw ma zbyt wysokie mniemanie, za 45 zł kupię dużo lepszą pozycję niż nieudolne wypociny tego starego człowieka.

FASFAS
8 lat temu

zajebiście teraz kurwa każdy raper sobie podwyższy cenę płyty
bo droższa znaczy lepsza ?
beka z szada, monotematyczny chuj na trackach

NawetNieMaciePojęcia
8 lat temu

JAK MOŻNA MIEĆ KURWA W KSYWIE SŁOWO „AKROBATA” I BYĆ SZANOWANYM W TEJ GRZE? CO TO KURWA ZA PIZDA, JEST NIKIM, NA PŁYCIE NOŁNEJMY, TAKIE SĄ FAKTY I TAKA JEST PRAWDA, NIE ROZUMIEM LESZCZY KTORZY SIE NIM JARAJĄ A TE KURWA KOSZULKI Z KLAUNAMI? NO JA PIERDOLE, CYRK. KLAUN AKROBATA RUCHANY PRZEZ SKRZATA. KAŻDA PIZDA TERAZ MA DOSTĘP DO UPUBLICZNIANIA SWOICH POZERSKICH WYPOCIN A TO PRZECIEŻ ŹLE ŚWIADCZY O NASZYM KRAJU JAK TAKIE KLAUNY SIĘ ZA RAP BIORĄ. JEST MI WSTYD ŻE TAKIE I TYM PODOBNE GÓWNA ZAŚMIECAJĄ NASZ RYNEK KTÓRY JEST WŁAŚNIE ZAJEBANY MASA HUJOWEGO JAK BARSZCZ RAPU, PO CO ROBIĆ COŚ CO JEST HUJOWE NO PO CO? PO TO ŻEBY SIĘ POKAZAĆ ZE MA SIĘ TAKĄ MOŻLIWOŚĆ? BO CHYBA NIE DLA ŚMIESZNYCH PIENIĘDZY BO NIE OSZUKUJMY SIĘ RAP JEST TRAKTOWANY W POLSCE JAKO POŚMIEWISKO W WIĘKSZOŚCI, JEDNAK TOLEROWANY BO TAK WYPADA ALE W PORÓWNANIU Z RYNKIEM MUZYCZNYM W STANACH ZJEDNOCZONYCH, TAMTEJSZEJ KULTURZE, POZIOMOWI I ILOŚCI LUDZI ZAANGAŻOWANYCH W JEDEN PROJEKT WYPADAMY GORZEJ NIŻ KURWA BRUDNA FRANCJA. ILE JESZCZE POZERSKICH ZJEBÓW SIĘ NASŁUCHAM I NAOGLĄDAM ZANIM KTOŚ WREŚCIE POSTARA SIĘ ZROBIĆ PROFESJONALNIE WYDANY ALBUM ALBO CHOCIAŻ KURWA MAĆ TE TEKSTY BĘDĄ MIAŁY SENS? CHYBA NIGDY W TYM KRAJU JAK CORAZ WIĘCEJ OSÓB MA DOŚTĘP DO NAGRYWANIA I PUBLIKOWANIA SWOICH GÓWNIANYCH „ARCYDZIEŁ”, CO CHWILA JAKIEŚ LAMUSY W NEWSACH JAK CHUDA PIZDA I KOLEGA Z MORDĄ CHOMIKA DO WYTWÓRNI PROSTO PANA WOJTUSIA SOKOŁA KTORY TO PIERDOLI ŻE „JEGO UBRANIA SĄ Z NAJLEPSZYCH MATERIAŁÓW”, SZKODA TYLKO ŻE JAK PIERWSZY I OSTATNII RAZ… Czytaj więcej »

hghk
8 lat temu

kto to ???

ja tam wole sobie Bacardi kupic za szklanka za 55zł i pizgac drinki

yo

kurwa mać
8 lat temu

jebać was w dupe patusy

rasko
8 lat temu

[quote name=”hajshajshajs”]Witam,
chciałbym Wam zaprosić do systemu gdzie można dorobić kilka dobrych złoty:
https://www.studentswatch.pl/student/rejestracja?ref=27617

Sam czekałem aż przyjdzie mi potwierdzenie przelewu od nich (50zł na początek wypłaciłem) trwało to 2 dni i wszystko się udało.

Chodzi o wypełnianie ankiet, zapraszanie znajomych(opcja dodatkowa) i odpowiedź którą dostałem na email „W krotkim czasie uruchomimy dodatkowe mozliwosci zdobywania punktów.”

Pozdrawiam i życzę miłych zarobków jak się zdecydujecie 🙂 po 10 minut trzy razy dziennie przy komputerze i jest małe kieszonkowe[/quote]
wypierdalaj.

jerona
8 lat temu

kupiłbych jak bych mioł hajs niestety wola wydać na bro albo wóda

maderfakir
8 lat temu

BEKAA WOLE SE KUPIC NP. LAMARA ZAMIST JAKIS CHUJOWY RAP

madforlife
8 lat temu

[quote name=”NawetNieMaciePojęcia”]JAK MOŻNA MIEĆ KURWA W KSYWIE SŁOWO „AKROBATA” I BYĆ SZANOWANYM W TEJ GRZE? CO TO KURWA ZA PIZDA, JEST NIKIM, NA PŁYCIE NOŁNEJMY, TAKIE SĄ FAKTY I TAKA JEST PRAWDA, NIE ROZUMIEM LESZCZY KTORZY SIE NIM JARAJĄ A TE KURWA KOSZULKI Z KLAUNAMI? NO JA PIERDOLE, CYRK. KLAUN AKROBATA RUCHANY PRZEZ SKRZATA. KAŻDA PIZDA TERAZ MA DOSTĘP DO UPUBLICZNIANIA SWOICH POZERSKICH WYPOCIN A TO PRZECIEŻ ŹLE ŚWIADCZY O NASZYM KRAJU JAK TAKIE KLAUNY SIĘ ZA RAP BIORĄ. JEST MI WSTYD ŻE TAKIE I TYM PODOBNE GÓWNA ZAŚMIECAJĄ NASZ RYNEK KTÓRY JEST WŁAŚNIE ZAJEBANY MASA HUJOWEGO JAK BARSZCZ RAPU, PO CO ROBIĆ COŚ CO JEST HUJOWE NO PO CO? PO TO ŻEBY SIĘ POKAZAĆ ZE MA SIĘ TAKĄ MOŻLIWOŚĆ? BO CHYBA NIE DLA ŚMIESZNYCH PIENIĘDZY BO NIE OSZUKUJMY SIĘ RAP JEST TRAKTOWANY W POLSCE JAKO POŚMIEWISKO W WIĘKSZOŚCI, JEDNAK TOLEROWANY BO TAK WYPADA ALE W PORÓWNANIU Z RYNKIEM MUZYCZNYM W STANACH ZJEDNOCZONYCH, TAMTEJSZEJ KULTURZE, POZIOMOWI I ILOŚCI LUDZI ZAANGAŻOWANYCH W JEDEN PROJEKT WYPADAMY GORZEJ NIŻ KURWA BRUDNA FRANCJA. ILE JESZCZE POZERSKICH ZJEBÓW SIĘ NASŁUCHAM I NAOGLĄDAM ZANIM KTOŚ WREŚCIE POSTARA SIĘ ZROBIĆ PROFESJONALNIE WYDANY ALBUM ALBO CHOCIAŻ KURWA MAĆ TE TEKSTY BĘDĄ MIAŁY SENS? CHYBA NIGDY W TYM KRAJU JAK CORAZ WIĘCEJ OSÓB MA DOŚTĘP DO NAGRYWANIA I PUBLIKOWANIA SWOICH GÓWNIANYCH „ARCYDZIEŁ”, CO CHWILA JAKIEŚ LAMUSY W NEWSACH JAK CHUDA PIZDA I KOLEGA Z MORDĄ CHOMIKA DO WYTWÓRNI PROSTO PANA WOJTUSIA SOKOŁA KTORY TO PIERDOLI ŻE „JEGO UBRANIA SĄ Z NAJLEPSZYCH MATERIAŁÓW”, SZKODA TYLKO ŻE JAK PIERWSZY I OSTATNII… Czytaj więcej »

yyyyyy
8 lat temu

[quote name=”madforlife”]propsuje mordo !![/quote]

ja tak samo, dobrze gada, zgadzam się z nim w 100%

Popularne