Sprawdź nas też tutaj

News

Przemek Ferguson groził Filipkowi „rozj*baniem głowy”

„Łudziłem, że się zmienił i nie jest już narkomanem i alkoholikiem”.

Opublikowany

 

Swoim ostatnim zachowaniem Przemek Ferguson stracił w oczach części fanów, a teraz dowiadujemy się, że z jego strony pojawiły się także groźby w kierunku Filipka. Zawodnik QueQuality przyznał w rozmowie ze słuchaczami, że miał propozycję od reprezentanta StoproRap, żeby dograć się na jego płytę. Koniec końców nie skorzystał z tej oferty.

Byłem w stanie się nawet dograć po ziomowsku, bo przez krótką chwilę się łudziłem, że się zmienił i nie jest już narkomanem, alkoholikiem i skrajnym mitomanem. – komentuje Filipek.

Filipek uważa, że Ferguson zachłysnął się popularnością i zatracił to, co wypracował.

Ktoś tam pisał o odwykach itp. Niestety to, że dostał chwilową atencję od portali i kilku znanych ksywek sprawiło, że totalnie się pogubił. – dodaje.

Przemek Ferguson groził Filipkowi

Filipek ujawnił także, że Ferguson mu groził.

Mam od niego 20 głosówek jak obiecuje, że wpadnie mi na chatę we Wro i rozj*bie mi głowę, ale to jest bardziej smutne niż śmieszne i nie będę tego umieszczał. – ujawnia raper.

Bardzo mi się nie podoba jak traktuje ludzi i usprawiedliwia tanimi chwytami emocjonalnymi swoje gówniarskie zachowanie. Mam nadzieję, że gdzieś się jeszcze odnajdzie w tym życiu. – dodaje.

Afera z Przemkiem Fergusonem

  1. Przemek Ferguson ujawnia przelewy ze StoproRap, a Filipek drwi
  2. StoproRap podejmuje decyzję w sprawie Przemka Fergusona
  3. Steciu krytykuje Przemka Fergusona
  4. Szpaku o zachowaniu Przemka Fergusona
 
66 komentarzy

66
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
BeImondo Informator

Jeden wyglada jak pedal z berlinskiego dworca a drugi jak uposledzony syn Anny Grodzkiej podejrzewam ze Sowa to może być jego brat bo też podobny.
.

Rafalala

Podejrzewam że Remek puknął Ankę dlatego tak szybko podpisał kontrakt z Przemkiem.
Wytwórnia od upośledzonych dla upośledzonych.

Cyk cyk cyk czas ci spierdala

Wyglada jak 40 letni Janusz co wzial sie za muzyke dla gimbow.

TYLKOGZUZ

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

TYlko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha

GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi

Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

WYBRZEŻE KLATKI SCHODOWEJ

TO MOŻE ZRÓB MU JESZCZE LACHE JAK SIĘ TAK NAD NIM SPUSZCZASP. TEZ GO SŁUCHAM, ALE NIE WALE KONIA POD JAKAŚ GOEBELLSOWSKA MORDĘ.

grelin

p0lka bita przez swojego męża araba:
forumprawne.org/wielka-brytania/682498-ograniczenie-praw-rodzicielskich-ojcu-matka-polka-ojciec-arab-uk.html

Odb

Traktor Ferguson groził Ficipkowi „rozj*baniem dupy”

Rafalala

PRAWDA JEST TAKA ŻE PIERDUSON TO BIOLOGICZNY SYN WINIEGO KTÓRY WSZEDŁ DO RAPGRY ABY ROZKURWIC REMIKA I PRZEJAC OJCOWIZNE

.............GZUZTYLKOWARUM..........

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

TYlko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha

GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi

Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

grelin

p0lka bita przez męża niemca:
forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/39676-matka-polka-ojciec-niemiec.html

Eustachy

No i chuj w to. 3/4 tej zjebanej sceny jest bardziej zdegenerowana niż ten Ferguson czy tam inny Mourinho. Tyle że są to jebane kameleony które pod publikę są w stanie udawać swiętoszków czy innych kurwa moralnych patronów gawiedzi, zależnie od sytuacji. Tu raptem pojawia się typ który przed popularnością nawija że ma rozjebaną bańkę od chlania i leków i gdy podczas popularności to się ujawnia – to wielki szum , jak on tak może, zaprzepaścił wszystko blablabla. Kurewska banda hipokrytów.

SREMEK PIERDUSON

ŻYCIE GROZIŁO PRZEMKOWI FERGUSONOWI OTYŁOŚCIĄ, CUKRZYCĄ I CHOROBAMI UKŁADU KRAŻENIA

GZUZTHEBESTWORLDRAPER

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

TYlko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha

GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi

Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

RTWAYG

Dajcie mi jak najwięcej minusów pod moim komentarzem idziemy na rekord zobaczymy ile będzie

dajcie wszyscy minus przy moim komentarzu WSZYSCY

żENADA

Idz na rekord kombosow przyjetych na jape.

Fufacz

Ziomek Ferguson groził Przemkowi „rozj*baniem dupy”
„Łudziłem, że się zmienił i nie jest już erotomanem i analholikiem”.

never

Kurde, ja myślałem, że Przemek to jakiś lamus, ale widzę, że to ostry wariatuncio. Także propsuje, nawet jakby na Filipka napluł z balkonu.

JurnyStefan

Matka profesorka tez mi groziła rozjebaniem głowy, kiedy ja wynająłem na godzinę. Trzymając kindybała w mordzie powiedziała: „jeszcze 50 groszy, kierowniku, albo go zagryze”. Tępe kurwisko chyba zapomniało, ze nie ma zębów. Tak mnie chytre babsko wkurwilo, ze przez cała noc lalem ja kablem po ryju i plecach.

Cyk cyk cyk czas ci spierdala

Klamstwo – Jego stara od 2k18 jest heroinowym cugu, wiec to nie moglo sie zdarzyc.

Wini

Jak Przemek podpisał kontrakt ze Stopro to Rafalala zmieniła wannę na większą. Przypadek?

Robert Lewandowski

Szczerze to się nad tym jeszcze nie zastanawiałem.

OJCIEC JULKI

Komentarz znaleziony na pudelku :

Wyzwolona
2 godz. temu

Prawda jest taka, że w nasze czasy wielu facetów wysiada. Są słabi. Niestety. Biją się silnych kobiet. Dotyczy to zwłaszcza Europy wschodniej. Dlatego kobiety często gustuje w Arabach lub Afrykańczykach (nie moje, żeby nie bylo, ale są bardzo sprawni jeśli chodzi o ilość, niekoniecznie o jakość). Ja mam bogate życie seksualnej i że wszystkich narodowości, które próbowałam, lubię Francuzów i Włochów. Ale baaardzo rzadko osiągałam przyjemność poprzez penetracje, tylko właśnie orgazm lechtaczkowy. Z kolei nie potrafi długo się spotykać z jednym, poprostu mi się nudzi. Cóż. Każda z nas jest inna. Lubię zmieniać lub wcale nie mieć nikogo. Ale ten mój charakter, niezależność i obojętność bardzo pociąga mężczyzn.

TFU NA TAKIE KURWY

POlkaSukaDziwkaKurwa

a potem Suka POlka ta z opisu w wielku 33 lat szuka faceta z domem i samochodem i oczywiście grubą pensją

i oczywiście będzie na niego pluć bo on nie jest alvaro ani aleksandro z włoch

będzie na nią robił troszczył się o nią o dom o wszystko a ona będzie miała tylko w myślach madryt i kutasa alvaro który rozniósł jej cipkę i rozjebał dupsko doszczętnie analnie

Jebane Suki Jak są młode to się jebią z wszystkimi a potem ja jestem porządna i na nią trzeba zasłużyć

POlka kurwa Suka dziwka

POlkaSukaDziwkaKurwa

i oczywiście nie powie mu że jebało ją 100 facetów na milion sposóbow pluli jej w morde jak szmacie

a potem przedstawi się jako Wiktoria 33 lata dwa związki haha

zakłamane SUKI

PejaTVN

Przestańcie promować otyłość ! To choroba !

MusicPOlka

POlka opisana w utworze

A kawałek LadyPank – tańcz głupia tańcz?
Przecież tam jest ten sam motyw:

U „Maxima” w Gdyni
Znów Cię widział ktoś
Sypał zielonymi
MAHONIOWY gość
Boney M. zagrało
Kelner zgiął się wpół
Potem odjechało
Złote BMW
Tańcz głupia, tańcz, swoim życiem się baw!
Wprost na spotkanie ognia leć!
Tańcz, głupia, tańcz, wielki bal sobie spraw!
To wszystko, co dziś możesz mieć
Sama tego chciałaś
Pewnie coś był wart
Zapłacony ciałem
KOLOROWY slajd

Kurwa już nawet za komuny wiedzieli co jest grane.

grelin

forumprawne.org/wielka-brytania/750182-deportacja-do-afryki.html
p0lka tyrająca na murzyna za granicą

Kori

Rap scena to błazenada.

MiszczPatelni

Kogo to kurwa obchodzi?

Pablo

Mnie obesrańcu

Message

Dzisiaj jest wtorek, 20 października 2020

Imieniny obchodzą Irena, Kleopatra, Witalis

..............

PRAWDA POWTARZANA TYSIĄC RAZY STAJE SIĘ KŁAMSTWEM

ProfesorNałók

ProfesorNaukk❤️i❤️jego stary
.
░░░░░░░░░░░░░░░░░░ProfesorNaukk░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░░░░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░░░░░░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░░░░░░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░░░░░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░░░░░░░█▐▀▀▀❤️▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░░░░░░░▐█▐▄░░❤️░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░░░░░░░▀▀▐░❤️░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░❤️░░░░░░░░░░░░░░░░
……………………„„-~^^~„-„„_
………………„-^*” : : „” : : : : *-„
…………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚|
…………/ : „-* . . . | : : : : : : : : |
…………„-* . . . . .| : : : : : : : :’|
…………/ . . . . . . ‚| : : : : : : :
………./ . . . . . . . .’ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . . : : : : : :
……./ . . . . . . . . . . . ‚ : : : : : /
……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’
….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .’ . . . . . .’|
./ . . . . . . . . / . . . . . .’|
‚/ . . . . . . . . . . . . . . .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|
‚| . . . . . . „_^- „ . .. . . .’|
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/ .. |
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/. . |
‚| . . . . . . „_^- „ . . . .. .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|

Maryl Rodowicz

Co roku w jesieni dużo nowych afer ze świrami. Jak nie wanny to inne , bicie lasek, psychiatryki, opadające flaki, dostawanie wpierdolu od ochrony itd itd..

TYTY

POlka jak jest młoda rucha się z każdym hiszpanem włochem oskarkiem partyczkiem i jescze z 50 innymi

a potem jak jak starsza to mówi że chce odpowiedzialnego faceta rozumiecie to ???

kiedyś ją ruchali na zmianę w dupsko cipsko i spuzczali się do mordy

a potem porządną gra haha mam 30 lat szukam faceta z domem i samochodem i jeszcze ma 3 dzieci z każdym innym

haha

a potem mówi facetowi że musi na nią zasłuzyć i seks raz w miesiacu prrzy zgasznoym świetle haha

a kiedyś ją jebali we 3 w dupsko cipsko i w japę miała wszędzie kutasy zapakowane nawet i vibratory

Chuici Namorde

Najlepsze jest to, ze są tacy co na to pójdą, jak nazwać takich p0lakow?

Martynaaa

Też byś chciał wyruchać grupowo z kolegami jakąś dziewczynę ale nie masz ani kolegów ani dziewczyny. Jedyne co możesz zrobić to wsadzić sobie w rękę jak ktoś mi wsadza do buzi

Teodor

Czekanko na komentarze o p0lkach

Chrońmy przyrodę

Kogo kurwa obchodzi filipek xd

asdasdasd

POlka mówi że musisz na nia zasłużyć i latać za nią miesiącami a nawet rok
a już nie powie o tym że jebała się z 70 facetami w swoim życiu i robili z nią co chcieli po 20 minutach znajomości
a potem pyta się facet ile miałas kochanie a ona odpowiada 3 haha
Najgorsze jest to żę Ten facet ja kocha troszczy sie o nią a ona zawsze będzie marzyła o chadzie którzy ja wyjebie jak szmatę
on będzie tylko beciakiem kukiem
takie właśnie są POlki
za młodu dają dupy wszędzie alvaro aleksandro oskarkrowi Markowi oraz połowie osiedla a potem pierdoli taka że nią trzeba zasłużyć i zabiegać haha

Martynaaa

‚ona zawsze będzie marzyła o chadzie którzy ja wyjebie’ Nie lepiej mam dawać komuś kto rucha jak maluch skoro mogę mieć lambo

Clive bombardier

Hujowe nie słuchałem

XDSFDF

Dlaczego kobieta mówi że trzeba na nią zasłużyć i zabiegać o nią miesiącami haha

przecież ona się jebała wcześniej z 50 i nawet nie trzeba było nic robić poprostu na imprezie 20 minut rozmowy i do łóżka

śmiech na sali musisz na nią zasłużyć a Alvaro z hiszpani oraz Aleskandro z włoch mieli ją w moment już nie wspominając o innych nacjach narodowych

SRX

Przedwiośnie. Powieść polityczna napisana przez Stefana Żeromskiego w 1924. Czego się tam można dowiedzieć?
A tego, że przyjeżdża biedny gościu z terenów aktualnego Azerbejdżanu do Polski i nagle wszystkie panienki za nim lecą. Karolina się w nim zakochuje, to samo robi Wanda no i na koniec kwiatuszek – zaręczona z innym gościem (swoją drogą też wdowa) Laura ma z nim romans xDDDDDDDDDDD
Prawie 100 lat temu już było wiadome jakie są p0lki. Przyjedzie gość bez kasy z innego kraju i nagle wymagania Polek znikają nie ważne że nie masz pieniędzy ważne że jesteś z zagranicy

Fred Flinston

Przmecio kiepson groził ficipkowi kto komu kiedy ulepi pierogi #wbw

Marta24

Ten lamus co Atu wypisuje o polkach to koniobijca na 100% a w realu gdyby mnie spotkał to ślinka by mu ciekła na widok mojej seksowenej pupci jędrnych cycuszków pięknej buzi gdybym tylko napomniała o tym że chce mi się srać to pewnie pierwszy by otwierał ryj żeby taka pani jak ja zaszczyciła go takim smakołykiem

Kokoeurospoko

No to do papy!

Facio od krabów

Wchodzę tu tylko żeby poczytać o p0lkach

Kot

Tu są te groźby grubasa idioty istny bełkot https://youtu.be/IyhS1dKAT4s

Eryk p

On może wpaść, co najwyżej do monopola na zeszyt wziąść. Idiota 3 piosenki co się wgl da słuchać i kozaczy. Plepsidlo jakich mało

Eryk p

Może wpaść co najwyżej do Danki na zeszyt wziąść blue label i spłacać w butelkach. Skończony umbecyl z 3 trakami na krzyż.

POlkaEYTY

Dlaczego POlka w wieku 30 lat nie chce w dupę ponieważ Poprzednich 100 meżczyzn łądowało ją w dupsko i juz nie możę ….

dlatego beciak piotrek moze tylko pomarzyć i nic więcej ….

jeszcze ona się na niego krzywo patrzy jak tylko zaproponował a kiedyś bez oporu jebali ja w dupsko ze spustem Alvaro z kumplami oraz Oskarek

........DSFDSF

Przykre jest to że dużo dobrych chłopaków wzieli sobie za żony zwykłe suki które były ruchane przez wszystkich a potem ona jescze niszczy tego faceta co onią dba i zarabia na dom na wszystko ona jeszcze na niego pluje szmata jedna bo ona by chciała 3 kutasy zapakowane mieć na raz przez alvaro i jego kumpli

wyśmiewa meza pluje mu w twarz i maż nie może nic zrobić bo pewnie ona wygra sprawę o dzieci i dom i on zostanie na końcu z niczym pod mostem ….

zakłaamane POlki niszczą życie dobrym chłopakom …. bez sumienia

RYTY

POlka
jest ruchana w dupsko cipsko i w japę bierze po same migdałki Kutasa Alvaro Oskarka i 100 innych typów którzy ją ruchają jak szmatę i plują jej w pysk jak jest młoda Przykłodowo Wiktoria
a potem Wiktoria 33 lata szuka faceta z domem i samochodem i dobrą płacą rozumiecie to ??? haha

Oczywiście Wiktoria nie wspomina o swoich przygodach dla swojego męza beciaka to jest wiktoria która była w 2 poważnych związkach a prawda jest taka że jebało ją 100 ostro w dupę cipsko i szpuszczali się do mordy pełnym bakiem

Pamiętam cię Burku na RMF Maxxie

Zwykłe pierdolenie-kurwa kurwie łba nie urwie.

WKS

Nie obajrzałbym walki.

XZCZ

POlka
jest ruchana w dupsko cipsko i w japę bierze po same migdałki Kutasa Alvaro Oskarka i 100 innych typów którzy ją ruchają jak szmatę i plują jej w pysk jak jest młoda Przykłodowo Wiktoria
a potem Wiktoria 33 lata szuka faceta z domem i samochodem i dobrą płacą rozumiecie to ??? haha

Oczywiście Wiktoria nie wspomina o swoich przygodach dla swojego męza beciaka to jest wiktoria która była w 2 poważnych związkach a prawda jest taka że jebało ją 100 ostro w dupę cipsko i szpuszczali się do mordy pełnym bakiem

TYLKOGZUZWARUM

Sie fragen: „Gzuz, warum bist du nur so?
Warum immer diese Sachen, aber nix mit Niveau?
Warum dies? Warum das? Warum nicht einmal mit Message?“
Und ich denk’ mir nur, warum hältst du nicht einfach die Fresse? (frag’ mich, warum)
Sie fragen: „Gzuz, warum bist du nur so?
Warum gibst du dir die Kante, warum bist du auf Koks?
Warum dies? Warum das? Warum für keinen Intresse?“
Und ich denk’ mir nur, warum hältst du nicht einfach die Fresse?

GZUZREALGANGSTA

Prawdziwy Gangsta Rap to Robi GZUZ który niedługo idzie do Mamra ….

i nagrywa płytę na szybko cała o tematyce Criminal

tutaj macie urywek z jego klipu który się ukaże niedługo

GZUZ skuty w kajdankach w pokoju przesłuchań

https://www.youtube.com/watch?v=to_wSQYlnv4

Co robi GZUZ przed pójściem do Mamra nagrywa płytę na której będzie kpił z wyroku i szczał na tych który go skazali

GZUZ GANGSTA RAP REAL

Pan Stasio

obciągnij mu

GZUZREALGANGSTA

Już to zrobiłem. Niezły ma drągal.

QWER

„Cześć misiu! No na orgazm..eee..erazmusie, a gdzie? No fajnie jest poznałam dwóch francuzów Camaria i Aluna ugościli mnie francuska kuchnia to ja tez odwdzięczyłam się czymś francuskim. Mają taką GRUBĄ osobowość i DUŻY charakter nie to co polscy faceci, coo nie bądź zazdrosny jasne że to cb najbardziej kocham! A co tam u ciebie? Mówisz że dalej pracujesz po 12h, 6 dni w tygodniu w chłodni w Belgii żeby zarobić na nasze cztery kąty w Polsce?Wspaniale, nigdy się nie poddawaj i pamiętaj wszystko siedzi w głowie! a jak z zakwaterowaniem? Co z 5 Rumunami w jednym pokoju żeby ciąć koszty życia? Wiem jak ci ciężko, sama czasem śpię z Camariem i Alunem w jendym łóżku! Dobra misiu muszę kończyć bo mnie wołają!

ZarobionyJakub

Ja mam Rolex Daytona za 8OO tysiecy złotych a wy co macie ?????

jem obiady w najlepszych restauracjach

Mam Ferrari i Mercedesa AMG

Tak się żyje

Opłacało się 15 lat myć kible za granicą

żENADA

Ja mam przerarte skarpety i dwuletnie klapki ale za to ogarniam jezyk ojczysty i nie daje spacji przed piecioma pytajnikami analfabeto.

hujowizna123

az dziw bierze ze na glam gownie nie ma nic o covidku

TYLKOGZUZ

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

TYlko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha

GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi

Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

Popularne