Sprawdź nas też tutaj

Felieton

Quebonafide: pompowanie balonika jest coraz bardziej irytujące

Raper bawi się z fanami w kotka i myszkę.

Opublikowany

 

Musimy sobie to jasno powiedzieć. Od dłuższego czasu Quebonafide robi ze swoich słuchaczy… debili. Tajemnicze zapowiedzi, które nic nie wnoszą, pompowanie balonika i odcinanie kuponów robi się coraz bardziej nudne i irytujące.

Raper z Ciechanowa wszedł na poziom, na którym jest nietykalny i nieosiągalny dla innych i wydaje się, że na ten moment także nie do ruszenia. Może być to bardzo złudna wizja, bo od dłuższego czasu jego promocyjne ruchy wywołują coraz większe podenerwowanie i irytację. Bawi się on ze słuchaczami w przysłowiowego kotka i myszkę.

Wszystko, co robi Quebonafide jest skrupulatnie rejestrowane przez media i słuchaczy. Dotarliśmy już do takiego etapu, że informację dnia robi się z każdego puszczenia bąka przez rapera. Winę za to ponoszą nie tylko media, bo szef QueQuality bardzo sprytnie wykorzystuje swoją pozycję do promocji wszystkiego dookoła tylko nie muzyki. O jego artystach z wytwórni nawet nie wspominając. Nikt o nich nie wspomina.



Przekaz płynący z jego social mediów to duże słowa, enigmatyczne zapowiedzi wielkich rzeczy, rozpalanie nadziei słuchaczy, wtłaczanie do głów, że za chwilę wydarzy się coś nieoczywistego i wielkiego na miarę odkrycia polonu i radu. Koniec końców wszystko kończy się na niczym. W lutym fani byli wściekli na rapera, że ten zamiast nowej muzyki, po wielu buńczucznych zapowiedziach dał im… herbatę w Lidlu. Jego odpowiedź na te zarzuty pokazała tylko, że uznawany za jednego z największych artystów w kraju gubi się w tym, co robi:

Tym razem Quebonafide znów zadrwił ze słuchaczy. Ogłosił na Twitterze, że jeżeli zaobserwuje go 30-tysięcy osób, to wrzuci nowy utwór. – Utwór na 30 tysięcy. Nie spodziewałem się, że wybije tak szybko, więc musiałem działać błyskawicznie. Pozdrowienia dla wszystkich – napisał raper załączając krótkie wideo jak… gra na pianinie. Tym razem jednak próbuje on nam pokazać rzekome drugie dno swoich zapowiedzi. Apeluje on do fanów, żeby nie dawali sobą manipulować: „Nie dajcie sobą sterować!!!”, „Kiedy ja powiem hip Wy powiecie hop!”, „Na 100 tysięcy wrzucę szaloną etiudę” – napisał raper kilkanaście godzin temu. Patrząc na to, co dostaliśmy od niego wcześniej możemy śmiało powiedzieć, że to tylko niezbyt trafiona forma promocji, a nie żadna „gra” z fanami.

Jeżeli jesteśmy już przy koślawym marketingu wystarczy zobaczyć jak obecnie działa label Quebonafide. Kilka lat temu wytwórnia QueQuality była stawiana za wzór i wymieniana jako pretendent do najlepszego labelu w kraju. Dzisiaj synonimem tego brandu jest słaba, a wręcz żadna promocja artystów, którzy są jego reprezentantami. Dochodzimy do takiego absurdu, że niewyobrażalnie lepszy marketing ma zielona herbata Queby niż jego podopieczni, którzy co bardziej kumaci już opuścili szeregi tego kolosa na wacianych nogach.

Oczywiście nie możemy wykluczyć, że Quebonafie pracuje nad nową płytą. Zapewne tak jest i zapewne za jakiś czas otrzymamy od niego nową muzykę. Być może szybciej niż myślimy. Może nawet wrzuci on znienacka nowy album na Spotify. Jeżeli nawet w jego mniemaniu jesteśmy zwykłą pacynką dającą sobą manipulować i on chce to zmienić, żeby pokazać nam prawdę, to forma w jakiej prowadzi dialog ze swoimi fanami jest urągający i nie ma to nic wspólnego z szacunkiem do słuchacza.

78 komentarzy
78 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
LEOSIABOGINI
5 miesięcy temu

TA NA ERIPE PROWO TO BYŁ TAKI ANTYSYSTEMOWIEC A POTEM STAŁ SIĘ TY CO KRYTYKOWAŁ NAMIĘTNIE

bombonafide
5 miesięcy temu
Reply to  LEOSIABOGINI

NA PLYCIE ROKU ON SIE SKONCZYL

Stara ciota
5 miesięcy temu

Jego 5 minut minęło. Z rapera przeobraził się w herbacianego biznesmena. Skoro planuje jakieś powroty to znaczy, że coś mu nie pykło w biznesie.

bolt
5 miesięcy temu
Reply to  Stara ciota

Szkoda ze jego 5 minut trwało 8 lat. Teraz może nawet pierdnac do bitu i jak widać debile to kupią. On w samym 2021 zarobił ponad 7 milionów zł.

Olli Muotka
5 miesięcy temu
Reply to  bolt

BEZ PRZESADY. 2017-2020.

Olli Muotka
5 miesięcy temu

COŚ MI SIĘ WYDAJE, ŻE ON MOŻE SKOŃCZYĆ PODOBNIE DO WIEPRZA. PEDE TEŻ NA SZCZYCIE KARIERY PO VANILLAHAJSIE POMPOWAŁ BALONIK, KTÓRY W KOŃCU SPARCIAŁ I ZACZĘŁO SCHODZIĆ Z NIEGO POWIETRZE. A QUEBO RÓWNIEŻ PIK KARIERY MA JUŻ ZA SOBĄ, TERAZ BĘDZIE RÓWNIA POCHYŁA I ODCINANIE KUPONÓW. I PODOBNIE JAK TŁUSTY ŚWINIAK ZACZYNA MIEĆ WYJEBANE NA SWOJĄ WYTWÓRNIĘ. TERAZ RESORT WYPATRZYŁ SOBIE NOWEGO PUPILKA W POSTACI MATY, ZA DWA LATA ZNOWU BĘDZIE KTOŚ INNY, PÓŹNIEJ ZNOWU I TAK TO SIĘ KRĘCI 🙂

Kolec
5 miesięcy temu

Weź na ten przykład takiego Marka Grechutę. Czy on malował sobie paznokcie? Czy on malował sobie ryj żeby go zauważono i żeby usłyszano jego muzykę?

Kuba
5 miesięcy temu

Kurwa ostatnie stadium jego ewolucji będzie jak paznokcie se pomaluje

Ja pierdole
5 miesięcy temu
Reply to  Kuba

Już maluje u stóp także wiesz niedługo mejkap itd a na koniec wystompi jako dark kłin

Benghazzzi
5 miesięcy temu
Reply to  Ja pierdole

To jak zostanie kabareciarzem żeby odjebać najśmieszniejszy numer – facet przebrany za babe

Quebonafajka
5 miesięcy temu

Przecież on sprzedał się wytwórniom i diabłu, przestałem słuchać po eklektycr

Vito Bambino OG B.O.R.
5 miesięcy temu

Jak ta sztederka moze sie ruchac z takim smieciem? Taka sliczna bambi a sie wypina jakiemus kurwa oszczusowi, ja pierdole

Waszka G21
5 miesięcy temu

To już obszczany żul jest więcej wart

Heheszki
5 miesięcy temu

Ten kurwa jak wygląda ja pierdole

belmon doe
5 miesięcy temu

mysli kirwa, ze bedac enigmatycznym w mediach i ze swoją muzyka jest drugim franciszkiem oceanowym a na prawde jest kolejnym chujem do szczania, nowa generacja zjebow, jebac

Heheszki
5 miesięcy temu

Prąd mu wyłączyli i zdąrzył tylko jedna stronę ogolić

Jebac wykop maczetami
5 miesięcy temu

Wojna na ukrainie to tylko zaslona dymna, tego co izreal robi na swiecie

Murzynek Bambo w Afryce mieszka
5 miesięcy temu

Jebac wykop!

Ziominho
5 miesięcy temu

A co robi Izrael na swiecie?

Ten z big brothera
5 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

Trzode!

kaczy kredens
5 miesięcy temu

HOZER Z RIGCZEM, O KURWA STYKI POPALONE

Jebać biedę i zupe z suszonych sliwek
5 miesięcy temu

Qiebonafiute ma na was wyjebane i woli se grać na pianinie niż nagrywać jakieś marne zwrotki dla gimbazy

Slapich
5 miesięcy temu

kolosa na wacianych nogach.

Wacek
5 miesięcy temu

Odpierdala im i tyle a Quebo wcale jakimś nie jest zajebistym raperkiem tylko coś tam brzdeka

twoj stary
5 miesięcy temu

KAŁBONAFIDE TO TY??
KOPE LAT SPERMOWORZE

Olgiert
5 miesięcy temu

Moje zdanie w tym temacie jest żadne ponieważ nie przeczytałem tego artykułu. Wpadłem tylko poczytać komentarze i podzielić się swoimi przemyśleniami

Xd?!
5 miesięcy temu

Piszecie o każdym wysrywie jaki się pojawia, tu herbata quebo w Lidlu, tu leosia sobie cycki zrobiła, tu marek mpk powiedział tomkowi rsj że jest głupi i nagle wielkie oburzenie, że jak to tak ktoś to wykorzystuje. Pierdolnijcie głowom w klawiature to i lepszy artykuł wyjdzie i może coś wam się naprostuje

Ferdek Kiepski
5 miesięcy temu

A co mnie to gówno obchodzi?

Bryzol
5 miesięcy temu

Cpun jebany

Xddd
5 miesięcy temu

Kto to qrwa je quebonafide?!

RS777
5 miesięcy temu

i tak bym jebał

kenke wsadza w dupę rękę
5 miesięcy temu

To ma być raper? Przecież to jakiś trans lub inne gówno.

Gównonafide
5 miesięcy temu

Kuba to stara Kurwa !
Kuba jebany jest !
Kube trzeba pierdolić !
Bo Kuba od tego jest !

Kozanostra
5 miesięcy temu

To nigdy nie będzie HH

Mezo
5 miesięcy temu

Mógłbym coś tu napisać, ale to straciło sens

radek
5 miesięcy temu

Kiedyś wydawał mi się równym gościem, teraz to pajac i tyle w temacie.

Hip hopolo
5 miesięcy temu

Taaaa…”raper”

wifi klan & lte boys global
5 miesięcy temu

hej, znacie mnie, bardzo proszę Was o wybaczenie, chcę normalnie żyć, proszę wybaczcie moje grzechy, teraz jestem czysty. każdy ma problemy życiowe , albo odjebał cos za dzieciaka, bardzo proszę o wybaczenie, waszej grup gang stalking.

Zen
5 miesięcy temu

Quebonafide i Hip-hop yhm.. taaa..
Brudnopis na mordzie to nie hiphop.

Flakozaur
5 miesięcy temu

Kiedyś posty sponsorowane u instagramerów po 3-5 tyś zł. Ile u was za taki artykuł?:)

Krzysztof Jerzyna ze Szczecina
5 miesięcy temu

A kim wy prujdupy z glamścierwa jesteście by czegokolwiek od chłopa wymagać?

Chuju
5 miesięcy temu

Jarzyna Ty jebany idioto a nie Jerzyna.
Na Jerzyne to twoja stara pizdą siada jak ją swędzi zamiast umyć.
Pozdrawiam.
Elo chuj.

Krussss
5 miesięcy temu

To kretyn nie żaden rap

untadeht
5 miesięcy temu

Prawdziwe hiphopowe newsy z ostatnich dni:
-powiększanie cycków i dup
-pączki
-walki debili
-porady od bezdomnego kasty
-sentens na Mokotowie
-raperem zostal Anal Górniak
-cyckonosz admy

Leszek
5 miesięcy temu

Artykuł typu ból dupy heh…. Sami z siebie robicie debili

tralalala
5 miesięcy temu

kasztan chujozer nie przyjmuje krytyki i usuwa komenarze xD

B1Lą
5 miesięcy temu

Płaku płaku level expert.

Artykuł tym bardziej śmieszny, bo sami na glamrapie pompują ten balonik i to nie tylko w przypadku Queby (vide ostatnie poczynania Lil Klapczosi, batoniki u innego czy jakieś nagłe njusy i wywiady z totalnymi noname’ami pompowane przez kilka dni, po to zeby pote nie pisać o nich nic przez kolejne miesiące 😀 )

(A samej twójczości Q nie słyszałem specjalnie, raptem pobieżnie 3 kawałki i tyle).

Odklejka niezła
5 miesięcy temu

Hozer kasztanie XDDD

Benghazzzi
5 miesięcy temu

Słuchacze są bardzo roszczeniowi, co najmniej jakby płacili mu z góry. Wypuści i sie spodoba to kupią i zarobi a jak nie wypuści albo sie nie spodoba to nie zarobi. Autor brzmi jak wkurwiony dzieciak co nie załapał sie na lody ekipy w żabce

Admin
5 miesięcy temu

Ale dziennikarzyna z glamrapu ma ból dupy xD Gość jest tak popularny że co zrobi lub czego nie zrobi to są wielkie komentarze „jak to wielki artysta od wielu lat upada na dno”. To wasz portal między innymi przyłożył się bezpośrednio do zrobienia z niego celebryty i jak piszesz teraz debilu o „każdym pierdnięciu” to przewertuj sobie wszystkie newsy które przez ostatnie lata napisałeś o nim i będziesz wiedział kto to rozpoczął. Pomijając to całe gejowskie, celebryckie gówno które robi Quebonafide to on przez ostatnie 10 lat nagrał chyba z 6 płyt, kilka EP, single i pełno gościnek, to nie czaję w czym jest problem, jak ktoś lubi tego słuchać to ma wpizdu muzyki. No ale jak się ma fanów idiotów to tak jest. Chcieliście rozepchać tą branżę do granic możliwości to teraz macie, wszyscy mają w piździe to co wy tak naprawdę chcecie, będą krzyczeć DAJ DAJ a wy im będziecie dawać co chwile nowe gówniane płyty na szybko żeby wycisnąć jak najwięcej hajsu póki się da, jak ta kurwa łysa z Poznania.

Yoł yoł madafaka
5 miesięcy temu
Reply to  Admin

Mogłeś dodać, że będą chcieli wycisnąć jak najwięcej hajsu póki się da, bo dobrze wiedzą lub przeczuwają, że mamy do czynienia z fazą schyłkową mody na rap/hiphop. Idzie gruby kryzys, wszyscy to wiemy, a przy kryzysach ludzie mają w piździe jakąś gównianą muzyczkę. W pierwszej kolejności będą dbali o to, aby mieć co do gara włożyć, co przełoży się na to, że artyści będą przymierali głodem. Skończy się pierdolenie o swagu i rzucanie banknotami w teledyskach i na powrót zaczną nawijać o biedzie i życiu na ulicy.

jorgen
5 miesięcy temu

prawda, resecik będzie, może jakoś muzyki się polepszy

Kamasutra ninja
5 miesięcy temu

Byle dureń sklei że ten artykuł to właśnie zabieg marketingowy. Jebać cieplaków i ruskich

wunszusz
5 miesięcy temu

kiedy pacynka po latach zorientuje się że jest pacynką i wyleje żale. overhyped i

Popularne