News
Spotify sponsorem… FC Barcelony
Zmianie ulegnie m.in. nazwa stadionu hiszpańskiej drużyny.

Od 1 lipca 2022 roku nazwa firmy Spotify będzie widniała na przedniej części koszulek i strojów treningowych zarówno męskiej, jak i damskiej drużyny. Globalna platforma streamingowa jest także pierwszym w historii klubu partnerem tytularnym stadionu, który zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.
FC Barcelona i Spotify, najpopularniejszy na świecie serwis streamingu audio, zawarły porozumienie, na mocy którego szwedzka firma zostanie Głównym Partnerem Klubu i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio od sezonu 2022/23. Począwszy od sezonu 2022/23 marka pojawi się na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej przez kolejne cztery sezony. Spotify będzie również sponsorem koszulek treningowych od sezonu 2022/23 przez kolejne trzy sezony.
Umowa zatwierdzona i podpisana przez Zarząd FC Barcelony podlega ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia w drodze głosowania elektronicznego. Klub wkrótce zajmie się wszystkimi szczegółami logistycznymi, co zbiegnie się w czasie z publicznym ogłoszeniem tego zgromadzenia.
Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo i wyjątkowa przestrzeń dla artystów
Partnerstwo Barcy i Spotify to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla klubu, które łączy świat muzyki i piłki nożnej, zapewniając graczom i artystom globalną scenę na stadionie Spotify Camp Nou oraz tworząc nowe możliwości łączenia artystów i graczy z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również nazwę Partnera Głównego dla obu klubów – męskiego i żeńskiego – co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń.
Długoterminowa umowa dotycząca praw do stadionu wejdzie w życie w lipcu 2022 roku i będzie obowiązywać przez cały okres ambitnej przebudowy Camp Nou w ramach projektu Espai Barça, który przekształci obiekty i otoczenie klubu w światowej klasy, nowe, otwarte dla całego miasta, zintegrowane centrum rozrywki Barca.
Ponadto FC Barcelona i Spotify będą współpracować przy wykorzystaniu stadionowych powierzchni promocyjnych klubu, aby prezentować i wzmacniać twórczość artystów przed globalną widownią telewizyjną Blaugrany. Wraz z powstaniem Espai Barca, Spotify dołącza do klubu w kolejnym rozdziale jego historii.
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie. Jest to również partnerstwo, które pozwoli nam kontynuować kroczenie naprzód w tej nowej erze, którą rozpoczęliśmy, i które po raz kolejny pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe poszukiwanie doskonałości, które wyróżniają Barce i uczyniły ją wyjątkowym klubem na świecie – oświadczenie Joana Laporty, Prezesa FC Barcelona
– Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani współpracą z FC Barceloną, łączy ona światy muzyki i piłki nożnej. Od lipca, dzięki naszej współpracy, artyści, piłkarze i kibice będą mieli do dyspozycji globalny zasięg nowopowstałego Spotify Camp Nou. Zawsze wykorzystywaliśmy nasze inwestycje marketingowe, aby wesprzeć artystów, a to partnerstwo wzniesie to podejście na nowy poziom. Cieszymy się, że będziemy mogli stworzyć nowe możliwości kontaktu z fanami FC Barcelony na całym świecie. Misją Spotify jest uwalnianie potencjału ludzkiej kreatywności i wspieranie artystów, aby mogli utrzymywać się ze swojej sztuki i nawiązywać kontakt z fanami. Wierzymy, że to partnerstwo stwarza wiele możliwości realizacji tej misji w unikalny, pomysłowy i skuteczny sposób – oświadczenie Alexa Norströma, Chief Freemium Business Officer, Spotify.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
OG Kamka z pierwszym dużym kontraktem reklamowym
Raperka została ambasadorką dużej niemieckie sieci i nagrała dla niej numer.

OG Kamka, która zyskała rozpoznawalność dzięki udziałowi w pierwszej edycji programu „Rap Generation”, stawia kolejne kroki w mainstreamie. 20-letnia raperka, znana z numeru „To nie GTA”, podpisała swój pierwszy duży kontrakt i weszła we współpracę z niemiecką siecią drogerii Rossmann.
OG Kamka i Tymek w reklamie Rossmana
Do drogerii Rossmann trafiła właśnie nowa, limitowana kolekcja kosmetyków Everybody London. Z tej okazji ruszyła świeża kampania reklamowa, której ambasadorami zostali Tymek oraz OG Kamka. Para artystów nagrała wspólny utwór towarzyszący całej akcji – można go usłyszeć w spotach wyświetlanych w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.
Rapowy akcent w reklamie
„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” – nawija Tymek w reklamowym numerze.
Kampania promuje ideę tzw. dropów, czyli limitowanych, comiesięcznych ofert kultowych marek, tworzonych z myślą o młodych klientach i dostępnych wyłącznie w Rossmannie.
Reklama z udziałem Tymka jest już dostępna w sieci. Klip z Kamką dopiero czeka na publikację, ale raperka udostępniła wideo zza kulis.
Poniżej wideo:

Dave Blunts postanowił publicznie uderzyć w 50 Centa po tym, jak legendarny raper w żartach skomentował jego wygląd.
Blunts przywołał rolę 50 w filmie „All Things Fall Apart” z 2011 roku, gdzie ten drastycznie schudł do roli chorego sportowca. Na Instagramie Blunts napisał:
– Dbam o zdrowie i wszyscy widzą, jak chudnę, a ty straciłeś tyle kilogramów dla tego słabego filmu, którego nikt nawet nie obejrzał.
Diss na 50 Centa
Blunts poszedł dalej i nagrał diss track, w którym rapuje:
„Curtis Jackson wanna diss me, n-gga must be smoking on Fif / Heard ya baby mama caught a gunshot, nine times, that’s 50 Cent / And I just got in the rap game but I’m ’bout as big as it gets/ Why the fuck is this old n-gga mad, ’cause his baby mama eating shit.”
W innym wersie dodał:
“Heard ya baby mama eat excrement, heard your baby mama eat poop / N-gga’s telling me I should back down, but that’s not what I’m ’bout to do / Curtis Jackson is a actor, n-gga, he ain’t really ’bout to shoot/ Curtis Jackson really don’t want no drama.”
50 Cent jeszcze nie odpowiedział
Na razie 50 Cent nie zareagował na te zaczepki. Ostatnio jednak sam zamieścił na Instagramie kpiące zdjęcie Kanye Westa z jego żoną Biancą Censori spacerujących po chodniku w bikini, co pokazuje, że humor mu dopisuje, mimo ataków młodszego rapera.
10 sierpnia 50 Cent wystąpi na PGE Narodowym. Wspierać go będzie ekipa 2115.


Żurom zorganizował transmisję, podczas której sporą jej część poświęcił na przedstawienie sytuacji prawnej i wspominki więzienne. Offbeatowiec czuje się pokrzywdzony wyrokiem, jaki musiał prawie w całości odbyć i zamierza walczyć o rehabilitację. Ostatnią deską ratunku ma być dla niego prośba o ułaskawienie do Karola Nawrockiego.
Żurom nie jest pierwszym raperem, który chciałby skorzystać z aktu łaski. Szlak nieskutecznie przetarł kilka lat temu Bonus RPK. Więcej szczęścia miał w latach 90-tych Słowik, gdy otrzymał wsparcie Lecha Wałęsy. „Bolek” miał wyjątkowo lekką rękę do podpisywania aktów łaski i pomagał prawie każdemu, kto go o to poprosił, ustanawiając niepobity do tej pory rekord niemalże 3500 ułaskawień w ciągu jednej kadencji.
Żurom przekonuje teraz, iż został pomówiony i planuje rozpocząć batalię w obronie dobrego imienia. Bój ma na celu wywalczenie odszkodowania za wyrok, jaki spędził w zakładzie karnym na Białołęce. Były właściciel katalogu RRX bardzo narzeka na warunki, w których musiał odsiadywać karę. Według niego był prześladowany przez służbę więzienną. – Mam nadzieję, że moja sprawa trafi do ponownego rozpoznania, w związku z tym, że ja jestem niewinny. Jakbym był winny, to bym cicho siedział – wyjawił bohater tego tekstu. – Ja będę walczył do samego końca i oczywiście, jeśli moja sprawa nie trafi do ponownego rozpoznania, to będę pisał, żeby nowy prezydent mnie ulaskawil – wyjawił Żurom.
News
A$AP Rocky na wózku inwalidzkim, potrzebował pomocy przy wsiadaniu do auta
Fani są zaniepokojeni stanem zdrowia rapera.

Zdjęcia opublikowane przez TMZ wzbudziły niepokój wśród fanów A$AP Rocky’ego. W poniedziałek raper został zauważony w West Hollywood, poruszając się na wózku inwalidzkim i potrzebując pomocy przy wsiadaniu do żółtego Hummera.
Według portalu wyglądał na „wyraźnie przytłoczonego” i zasłaniał twarz kocem. Na ten moment brak jest oficjalnych informacji o jego stanie zdrowia, a sam artysta nie skomentował sytuacji.


Ostatnie publiczne wystąpienia
Jeszcze niedawno A$AP Rocky pojawił się w świetnej formie podczas polskiego Clout Festivalu, gdzie przyleciał „sztucznym helikopterem” czy na Paris Fashion Week, gdzie zaprezentował swoją drugą kolekcję dla AWGE i zaskoczył fanów, pojawiając się na pokazie Diora Jonathana Andersona. Wcześniej, wraz z Rihanną, uczestniczył w światowej premierze filmu „Smerfy” w Brukseli, gdzie Rihanna użyczyła głosu postaci Smerfetki.
Trzecie dziecko i płyta „Don’t Be Dumb”
Raper i Rihanna spodziewają się trzeciego dziecka. Para ma już dwóch synów – urodzonych odpowiednio w 2022 i 2023 roku. Równocześnie Rocky pracuje nad długo wyczekiwanym czwartym albumem „Don’t Be Dumb”. Krążek nie ma jeszcze daty premiery, ale promują go single takie jak „Highjack”, „Tailor Swif”, „Ruby Rosary” czy „Pray4DaGang”.
Na razie nie wiadomo, co stoi za ostatnimi zdjęciami artysty na wózku inwalidzkim. Fani pozostają zaniepokojeni i czekają na oficjalne informacje.
News
Mes stawia na bambi i Okiego oraz tłumaczy dlaczego
W jaki sposób zaskarbić sobie przychylność weterana?

Samouwielbienie Tego Typa Mesa jest tak znane w branży, że postanowił on kolejny raz udowodnić, że komentujący się nie mylą. Dlaczego jego ulubionymi artystami na scenie hip-hopowej są bambi i Oki?
– Musicie wiedzieć, że jako artysta od 20 bez mała lat siedzący w tej branży, jestem po prostu próżnym, egotycznym sku***ynem, któremu wystarczy powiedzieć coś miłego, zasugerować, że się go lubi, a potem to już pójdzie z górki – zaczął raper w krótkim nagraniu, które przed chwilą udostępnił.
Jednym z ulubionych raperów Mesa jest Oki. Dlaczego? Ma na to wpływ nazwa jego instagramowego konta @spietadresiara, która jest nawiązaniem do tytułu kawała Typa „Głupia spięta dresiara”.
– Kiedy zobaczyłem, że tak właśnie nazywa się jego konto, pomyślałem od razu – ziom. Robi się tak ciepło na brzuszku i potem można mnie zaliczyć do grona swoich słuchaczy, ale nie fanatyków – tłumaczy.
Mes ceni także życiową partnerkę Jeżyka – bambi. Za co? Bo w kawałku „Homecoming” odniosła się do jego wersów z kawałka „Nagła śmierć” („Jak miałam osiemnaście, to chciały mnie cztery wytwórnie. Teraz mam dziewiętnaście i przeplatam studia studiem”), który był wymierzony w Mezo.
– Ta piosenka miała za zadanie udowodnić światu, że jestem cool, a raper Mezo jest dętą parówą – podsumował warszawski weteran.
Poniżej wideo:
-
News2 dni temu
Wiemy, za ile rząd USA sprzedał album Wu-Tang Clanu
-
News3 dni temu
Koncert Belmondo na WROsound to inna gęstość
-
News4 dni temu
Natalisa od Fagaty – rzuciła się na fana na koncercie
-
News5 dni temu
Mata wyprzedał Narodowy w 3 dni. „Dziękuję”
-
News3 dni temu
Wspólnik Bonusa RPK kolejny raz broni migrantów
-
News1 dzień temu
Malik w outficie za kilkadziesiąt tys. zł. „Nie mam potrzeby wyglądać groźnie”
-
News1 dzień temu
Fagata straciła 2 mln obserwujących – znamy powód
-
News12 godzin temu
OG Kamka z pierwszym dużym kontraktem reklamowym