Sprawdź nas też tutaj

News

Spotify sponsorem… FC Barcelony

Zmianie ulegnie m.in. nazwa stadionu hiszpańskiej drużyny.

Opublikowany

 

spotify barcelona

Od 1 lipca 2022 roku nazwa firmy Spotify będzie widniała na przedniej części koszulek i strojów treningowych zarówno męskiej, jak i damskiej drużyny. Globalna platforma streamingowa jest także pierwszym w historii klubu partnerem tytularnym stadionu, który zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.

FC Barcelona i Spotify, najpopularniejszy na świecie serwis streamingu audio, zawarły porozumienie, na mocy którego szwedzka firma zostanie Głównym Partnerem Klubu i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio od sezonu 2022/23. Począwszy od sezonu 2022/23 marka pojawi się na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej przez kolejne cztery sezony. Spotify będzie również sponsorem koszulek treningowych od sezonu 2022/23 przez kolejne trzy sezony.

Umowa zatwierdzona i podpisana przez Zarząd FC Barcelony podlega ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia w drodze głosowania elektronicznego. Klub wkrótce zajmie się wszystkimi szczegółami logistycznymi, co zbiegnie się w czasie z publicznym ogłoszeniem tego zgromadzenia.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo i wyjątkowa przestrzeń dla artystów

Partnerstwo Barcy i Spotify to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla klubu, które łączy świat muzyki i piłki nożnej, zapewniając graczom i artystom globalną scenę na stadionie Spotify Camp Nou oraz tworząc nowe możliwości łączenia artystów i graczy z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również nazwę Partnera Głównego dla obu klubów – męskiego i żeńskiego – co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń.

Długoterminowa umowa dotycząca praw do stadionu wejdzie w życie w lipcu 2022 roku i będzie obowiązywać przez cały okres ambitnej przebudowy Camp Nou w ramach projektu Espai Barça, który przekształci obiekty i otoczenie klubu w światowej klasy, nowe, otwarte dla całego miasta, zintegrowane centrum rozrywki Barca.

Ponadto FC Barcelona i Spotify będą współpracować przy wykorzystaniu stadionowych powierzchni promocyjnych klubu, aby prezentować i wzmacniać twórczość artystów przed globalną widownią telewizyjną Blaugrany. Wraz z powstaniem Espai Barca, Spotify dołącza do klubu w kolejnym rozdziale jego historii.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie. Jest to również partnerstwo, które pozwoli nam kontynuować kroczenie naprzód w tej nowej erze, którą rozpoczęliśmy, i które po raz kolejny pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe poszukiwanie doskonałości, które wyróżniają Barce i uczyniły ją wyjątkowym klubem na świecie – oświadczenie Joana Laporty, Prezesa FC Barcelona

– Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani współpracą z FC Barceloną, łączy ona światy muzyki i piłki nożnej. Od lipca, dzięki naszej współpracy, artyści, piłkarze i kibice będą mieli do dyspozycji globalny zasięg nowopowstałego Spotify Camp Nou. Zawsze wykorzystywaliśmy nasze inwestycje marketingowe, aby wesprzeć artystów, a to partnerstwo wzniesie to podejście na nowy poziom. Cieszymy się, że będziemy mogli stworzyć nowe możliwości kontaktu z fanami FC Barcelony na całym świecie. Misją Spotify jest uwalnianie potencjału ludzkiej kreatywności i wspieranie artystów, aby mogli utrzymywać się ze swojej sztuki i nawiązywać kontakt z fanami. Wierzymy, że to partnerstwo stwarza wiele możliwości realizacji tej misji w unikalny, pomysłowy i skuteczny sposób – oświadczenie Alexa Norströma, Chief Freemium Business Officer, Spotify.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Raper z Afryki nagrał z Quebonafide i zniknął na 9 lat

„Mój bracie z drugiego końca świata…”

Opublikowany

 

quebonafide

Pamiętacie rapera iFani z RPA? Qubonafide dograł się do jego kawałka i zaprosił go w rewanżu na „Egzotykę”. Po klipie z polskim raperem, artysta z Afryki zniknął na długich 9 lat.

Blisko dekadę temu premierę miał teledysk iFani, Quebonafide i Lex LaFoy „Sushi Dip”. Po nakręceniu tego klipu afrykański raper zakończył karierę i zniknął z branży muzycznej.

Wrócił kilka dni temu, publikując jeszcze raz wspólny klip z Quebo, nagrany 9 lat temu, informując, że nagrał nową płytę „I believes in me [3rd Quadrant]”:

– Drogi Kubo, dziękuję za dzielenie się z nami swoim życiem w muzyce. Stworzyliśmy niezapomniane wspomnienia, mój bracie z drugiego końca świata. Niech twoja podróż po muzyce świeci tak jasno, jak afrykańskie słońce. Quebahombre! – możemy przeczytać pod teledyskiem.

Quebonafide zaprosił iFaniego do utworu „Changa”, który zasilił album „Egzotyka”.

Czytaj dalej

News

Tede zmieści się do paczkomatu? InPost wysyła rapera… na Tour de France

„Jakiś geniusz w InPoście wpadł na ten pomysł i go realizujemy”.

Opublikowany

 

Przez

tede inpost

Tede podjął współpracę z InPostem. Firma kurierska wysyła go na największa imprezę kolarską na świecie – Tour de France w ramach akcji „TDF na TDF”.

W poniedziałek przed południem ruszyła nowa akcja InPostu „TDF na TDF”. Warszawski raper, który od wielu lat jest pasjonatem jednośladów, sam posiadając pokaźną ich kolekcję, będzie zdawał relację w social mediach z Tour de France.

– Moi mili. Stoję na rowerze obok paczkomatu InPostu, ale nie mam żadnej paczki do wysłania. Ja jestem paczką do wysłania, bo to InPost wysyła mnie na Tour de France. największa impreza kolarska świata i ja tam jadę. TDF na TDF. Jakiś geniusz w InPoście wpadł na ten pomysł i go realizujemy – mówi Tede.

Przy okazji, już za kilka dni na łamach GlamRap.pl ukaże się długi wywiad z Tede, który jest aktualnie w fazie montażu.

Czytaj dalej

News

Drake rozlicza kumpli, którzy stanęli po stronie Kendricka Lamara

Nowy numer, stare rany.

Opublikowany

 

drake kendrick konflikt

Drake niespodziewanie opublikował solowy numer „What Did I Miss?”, pierwszy od czasu ostrej wymiany dissów z Kendrickiem Lamarem w 2024 roku. Singiel to osobisty komentarz Kanadyjczyka do burzliwego konfliktu, który podzielił scenę hip-hopową i opinię publiczną.

W kawałku raper nie ogranicza się tylko do odpowiedzi Kendrickowi. Drake porusza też temat byłych znajomych z branży, którzy – jego zdaniem – nie wsparli go w trudnym momencie.

„Ludzie, z którymi miałem historię, nagle przestali dzwonić” – sugeruje między wersami.

Drake odnosi się też do koncertu „The Pop Out: Ken & Friends”, który odbył się rok temu w Inglewood. To właśnie tam Kendrick Lamar wystąpił z YG, Mustardem i Ty Dolla $ignem – byłymi współpracownikami Drake’a. W oczach rapera był to jasny sygnał, kto opowiedział się po drugiej stronie.

„Widziałem, że ziomek poszedł z nimi na Pop Out, choć od czasów 'Headlines’ podlizywał się naszej ekipie” – nawija.

Za brzmienie „What Did I Miss?” odpowiada aż dziewięciu producentów: DJ Lewis, Elyas, FNZ, Gyz, London Cyr, O Lil Angel, OZ, Patron i Tay Keith.

Nowy album coraz bliżej?

Od kilku miesięcy Drake zapowiadał materiał zatytułowany „Iceman”, ale jak dotąd nie podał żadnych konkretów. Singiel „What Did I Miss?” może być pierwszym zwiastunem tego projektu.

Czytaj dalej

News

Future pochwalił się prezentem z Polski

Future zagrał jedyny europejski koncert w tym roku w Gdyni.

Opublikowany

 

future

Future wyjechał z Polski z prezentem od jednego z fanów. Raper od razu pochwalił się nim w swoich social mediach.

Choć Future pojawił się na scenie z wyraźnym opóźnieniem, publiczność zgromadzona na Open’er Festival w Gdyni z pewnością mu to wybaczyła. Kiedy w końcu rozpoczął swój występ, zrekompensował oczekiwanie energią, sceniczną charyzmą i solidnym show, które porwało tłum. Nie bez powodu – był to jego jedyny zaplanowany koncert w Europie w 2025 roku.

Niecodzienny prezent od polskiego artysty

Przed wylotem z Polski raper otrzymał wyjątkowy upominek – ręcznie malowany obraz autorstwa Ivo Jankowiaka. Praca najwyraźniej zrobiła na nim wrażenie, bo Future jeszcze z pokładu prywatnego samolotu opublikował relację na Instagramie, w której pokazał prezent.

– Parę dni temu namalowałem dla Future’a obraz i zrobiłem kilka ubrań. Wszystko trafiło do jego garderoby przed koncertem na Open’erze w czwartek. Kolaż składa się z ręcznie malowanych grafik, które przedstawiają jego niedawno zmarłego przyjaciela Young Scootera. Na samym obrazie została tylko część grafik, całość można zobaczyć na koszulce.

Do tego dorzuciłem białego teesa, który ma na sobie kilkanaście grafik w każdym miejscu, jest ręcznie malowany kilkoma technikami oraz nadrukowany z każdej strony.

Na końcu pokazałem hoodie, które jest moim faworytem z całego zestawu. Na obydwu rękawach są orły w innym stylu, a najgrubsza grafika jest na plecach – dawno żaden mój projekt mi się aż tak nie podobał jak ten. Na skrzydle orła jest wkomponowany napis „freebandz”, który jest jego wytwórnią – komentuje Jankowiak.

Czytaj dalej

News

Ważka G21 bez tlenu. Jego rywal wyzwał na walkę Popka

Raper przyjął tę walkę na ostatnią chwilę.

Opublikowany

 

Przez

ważka g21 walka

Za nami pojedynek Ważki G21 z Pawłem Jóźwiakiem na gali Prime 13. Raperowi nie udało się pokonać Prezesa i przegrał na punkty.

Pierwsza runda była bardzo wyrównana z wieloma wymianami ciosów z obu stron. W drugiej rundzie widać było już przewagę Jóźwiaka, który pokazał się lepiej także ze strony kondycyjnej. Raper pod koniec rundy zaczął już ciężko oddychać.

Trzecią rundę Ważka zaczął bardziej ofensywnie, szarżując z ciosami na rywala. Bardzo szybko zabrakło mu jednak tlenu i ledwo dotrwał do końca rundy.

Zwycięzcą pojedynku został Jóźwiak, wygrywając na punkty. Tuż po walce wyzwał na kolejny pojedynek Popka, nabijając się z jego ksywki. – Pipek, dawaj – wykrzyczał w oktagonie.

ważka g21 walka

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: