Sprawdź nas też tutaj

News

Tymek nie wydał jeszcze płyty „FIT”, a już promuje nowy album

Wiemy, z kim raper nagrywa nowy projekt.

Opublikowany

 

fot. @nghtlou

2019 zdecydowanie należał do Tymka, który w naszym podsumowaniu został Wygrywem Roku. – Jak kiedyś wspominałem o tym, że Tymek będzie ważną i zapewne popularną postacią na scenie, nie miałem na myśli tego, do czego ostatecznie doprowadził on w 2019. Bo tego nikt się nie spodziewał. To był zdecydowanie rok Tymka. – pisał w podsumowaniu roku Bartłomiej Ciepłota. Chociaż raper nie wydał jeszcze płyty „FIT”, zaczął promocję kolejnego albumu, tym razem nagranego w duecie z Favstem.

Album „FIT”, na którym znajdą się takie hity jak „Rainman”, „Anioły i Demony” oraz Kłapią gębą” ma się ukazać dopiero w marcu. To nie przeszkadza jednak Tymkowi, żeby rozpocząć promocję kolejnej płyty. Tym razem raper wrócił na kanał Renesans, by zaprezentować słuchaczom nowy singiel „Syrop”. Jak się okazuje znajdzie się on na wspólnym albumie Tymka i producenta Favsta. Limitowany preorder tego wydawnictwa zostanie uruchomiony pod koniec kwietnia, czyli już po premierze krążka „FIT”. Wiemy także, że na albumie, którego tytułu jeszcze nie znamy pojawią się dwa znany nam single „80’s” oraz „Lekarstwo”.

Poniżej zapoznacie się z „Syropem”, za którego produkcję odpowiada Favst, a klipem zajęli się moher i Nghtlou.

 
37 komentarzy
37 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
JEBAC
1 rok temu

TE JEGO JEKI TO NIE JEST RAP
KOPIA QEUBOCHAPDZIDE KTORA POSZLA W DISCO

Odb
1 rok temu
Reply to  JEBAC

Tyłek nie wydał jeszcze płyty „FI(U)T”, a już promuje nowy album „FI(S)T(ING)”

Mareczek
1 rok temu
Reply to  Odb

Hahahahahahahhahaahhaa segz
R u c h a n i e śmieszne w chuj

Oburzone tym co piszesz
1 rok temu
Reply to  JEBAC

Boże człowieku on nie jest niczyją kopią tylko sobą weź przez tydzień go obserwuj a zobaczysz że jest prawdziwy a nie jak ci wszyscy debile którzy nie umieją śpiewać

IG667
1 rok temu

Kolejna hot szesnastka „zakoffana w Tymeczq”? Won szlaufie

Tadi
1 rok temu
Reply to  IG667

Bor to gówno A tymek to król

Kaszysz
1 rok temu

Włączyłem to, żeby przesłuchać i kurwa co to ma wspólnego z rapem? Przecież to jest zwykly kurwa pop łamany przez disco polo. Ogarnijcie się do chuja

green87
1 rok temu
Reply to  Kaszysz

ja też uważam że to h00jowe dlatego nie sprawdzałem

Łowca Cyganów
1 rok temu
Reply to  green87

Człowiek wstaje a tu taki asłuchalny kloc na dzień dobry.Dzien zjebany….Poważie gwałce replay

Kaszysz
1 rok temu
Reply to  green87

Przypadkowo włączyłem, bo z rana nie ogarnąłem, że to jest ten zjeb

Kingdom Come
1 rok temu

ej glamrap, ale o chuj Wam chodzi, ten kawałek to jest POP (calkiem niezly jako tlo w radiu) jak wiekszosc rzeczy od Tymka ale facet tu nie rapuje, nie ma tu tez rapowego fitu, wchodze na ten portal po rapowe niusy, co jest ?!

Nipsey Hussle @ Double Up
1 rok temu

Syrop na kaszel xD O kurwa zaraz jebnę xD Nasłuchali się, że murzyny piją surop z kodeiną ze spritem i teraz śpiewają, że też go piją jak on nawet w Polsce nie występuje xD

Ja pierdole, ten polski rap to jest taki paździerz, że nie mogę tego przeżyć. Ksero na kserze Francji, Niemiec, Włoch i Rosji, a ostatnio sam „mesjasz” polskiego rapu O.S.T.R. podpierdolił Amerykę. Paradoksalnie solowe płyty Queby wydają się być wybitnie oryginalne, bo on do Taconafide nikogo nie podpierdalał.

Pierdolę tych błaznów. Odpalam Nipsey Hussle „Victory Lap” i The Game „Born 2 Rap”. Szkoda czasu na to gówno.

El teatro campesino
1 rok temu

W Polsce nie występuje kodeina z prometazainą (czy jak to gówno się nazywa), ale są dostępne preparaty bez recepty jak thiocodin czy antidol. Po odpowiedniej ekstrakcji można co prawda zrobić napój kodeinowy, ale ponoć (nigdy nie zażywałem) smakuje chujowo. Na pewno nie tak „glamour” jak sprite z cukierkami i spritem, ale jest 😀 Tylko sobie wyobrazić tych cool raperów jak czekają 20 minut na to aż im kodeina przez wacik przecieknie 😀 Zamiast double cap jakaś mini szklaneczka po nutelli.

Co do prawdziwego rapu, co prawda nie gustuję aż tak w street rapie, ale puszczam sobie klasyki typu Eminem „encore” (jak dla mnie niedoceniany przez fanów album) i Pezecik/Noon Muzyka klasyczna i poważna 🙂
Pozdrawiam

Odb
1 rok temu

Tyłek nie wydał jeszcze sextapu „DICK”, a już promuje nowy sextape

Jaś Analny
1 rok temu

A kto to kurwa jest?

MWbb
1 rok temu
Reply to  Jaś Analny

A co to kurwa ma byc? Jak to jest rap to kurwa Ewa Farnaa sto razy lepsze skile od tego pedała. Wychodzi na to że rap teraz robi każdy, nie ma już innych gatunków. Co te popierdolone dzieci urodzone po 2000 roku zrobiły z naszym pieknym Hip Hopem!?!?!?

Oburzone tym co piszesz
1 rok temu
Reply to  MWbb

Tymek urodził się 28 października 1994

ELVIS THE PELVIS BEVIS DEVIS BERTANS UUU SKRRT
1 rok temu

uff 1 dzień od moich urodzin. Było blisko!

MWbb
1 rok temu

To nic nie zmienia. Rapem tego nie można nazywac

WnukPalucha
1 rok temu

Tymek nie zagoił jeszcze dupy, a już wydaje nowy anal

PIH
1 rok temu

TO NIE JEST HIPHOP !!

Skory syn
1 rok temu
Reply to  PIH

Jebac cie gorzki chuju

Hudini
1 rok temu

Widać że ten chłop jest zagubiony, sterowany przez jakąś wyższą siłę, zapętlony w tej fałszywej atmosferze wielkiego sukcesu, jeżeli sobie z tym nie poradzi i nie pójdzie na swoje to popełni samobójstwo czego mu w żaden sposób nie życzę. Potencjalni słuchacze tego hiphopolo to niedowartosciowane dziewczynki i trans pedalne chłopczyki.

Babyface
1 rok temu
Reply to  Hudini

Props za wypowiedz ziomek

ACTAVIS
1 rok temu

MMMM KODEINKA TAKA DOBRA

przygotujcie odwyki.

CodeRed
1 rok temu

Niech korzysta i zarabia na frajerach sezonowiec, w tym kraju najlepiej się zarabia na idiotach

panpe
1 rok temu

chuj mnie to rob co chcesz ..

Piję własną sperme
1 rok temu

Cipek nie wydał jeszcze wanny a już promuje Cersanit,
Wiemy z kim nagrywa nowy anal

Prawda
1 rok temu

16:39 7

Opublikowany 7 godzin temu 15 stycznia 2020 Przez Maxymilian Hozer

Łata123
1 rok temu

Prz2ciez ten tymek to jest kurwa żenada typu żabson i reto czyli kurwa cipa disco łał dla debilnych dzieci

motoni46
1 rok temu

chuj mnie to boli

90 typek
1 rok temu

Jak go słyszę w radiu w robocie to mnie UJ strzela. On się nie zalicza do raperów! Chociaż teraz to już sam nie wiem czym jest rap..

Edgar
1 rok temu

Dobre fchuj, props

Hazmandzioka
1 rok temu

Niech wydaje najwięcej póki jeszcze jest na niego hajp bo zaraz dzieciaki rzucą się na innego typa

Eluwin20200
1 rok temu

SPRAWDZAJ TO BRACEI I SIOSTRO ŁAPKA W GÓRE POD PIOSNEKĄ ZOSTAW 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=9VrBmp1s6Ds

https://www.youtube.com/watch?v=9VrBmp1s6Ds

🙂

Igor
1 rok temu

Kozak! Pozdro Tymek ta nuta to przekot 🙂

BabciaTedego
1 rok temu

I bardzo dobrze niech sie chłopak rozwija i JEBAC SYNA WNUKA TEDEGO

Popularne