Sprawdź nas też tutaj

News

„CAN’T HOLD US” NAJLEPSZYM KLIPEM!

Opublikowany

 

Na gali MTV Video Music Awards 2013, wybrano najlepsze teledyski.

Na nowojorskiej gali MTV Video Music Awards, która odbyła się w nowojorskim Brooklyn Centre, wybrano najlepsze teledyski w kilku kategoriach, w tym hip hopowe.

 

W kategorii Najlepszy teledysk hip-hopowy wygrał Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton – ‚Can’t Hold Us’. Obraz duetu pokonał m.in. klip Drake’a  ‚Started From The Bottom’ czy Kendricka Lamara ‚Swimming Pools’. Macklemore & Ryan Lewis zdobyli w sumie trzy statuetki.

 

Najlepszy teledysk

Justin Timberlake – ‚Mirrors’
Macklemore & Ryan Lewis featuring Wanz – ‚Thrift Shop’
Bruno Mars – ‚Locked Out of Heaven’
Robin Thicke featuring T.I. and Pharrell Williams – ‚Blurred Lines’
Taylor Swift – ‚I Knew You Were Trouble’

 

Najlepszy teledysk hip-hopowy

Macklemore & Ryan Lewis featuring Ray Dalton – ‚Can’t Hold Us’ 
Drake – ‚Started From The Bottom’
Kendrick Lamar – ‚Swimming Pools’
A$AP Rocky featuring Drake, 2 Chainz and Kendrick Lamar – ‚F**kin’ Problems’
J. Cole featuring Miguel – ‚Power Trip’

 

Najlepszy klip artysty

Justin Timberlake – ‚Mirrors’
Robin Thicke featuring TI and Pharrell Williams – ‚Blurred Lines’
Bruno Mars – ‚Locked Out of Heaven’ 
Ed Sheeran – ‚Lego House’
Kendrick Lamar – ‚Swimming Pools’

 

Najlepszy klip artystki

Rihanna featuring Mikky Ekko – ‚Stay’
Taylor Swift – ‚I Knew You Were Trouble’
Miley Cyrus – ‚We Can’t Stop’
Pink featuring Nate Ruess – ‚Just Give Me A Reason’
Demi Lovato – ‚Heart Attack’

 

Najlepszy klip popowy

Bruno Mars – ‚Locked Out of Heaven’
Justin Timberlake – ‚Mirrors’
fun. – ‚Carry On’
Miley Cyrus – ‚We Can’t Stop’
Selena Gomez – ‚Come and Get It’

 

Hit lata

Miley Cyrus – ‚We Can’t Stop’
Daft Punk – ‚Get Lucky’
Selena Gomez – ‚Come and Get It’
Calvin Harris feat. Ellie Goulding – ‚I Need Your Love’
One Direction – ‚Best Song Ever’
Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell – ‚Blurred Lines’

 

Najlepsza choreografia

Chris Brown – ‚Fine China’
Ciara – ‚Body Party’
Jennifer Lopez featuring Pitbull – ‚Live It Up’
will.i.am featuring Justin Bieber – ‚#thatPOWER’
Bruno Mars – ‚Treasure’

 

Najlepsze efekty

Capital Cities – ‚Safe and Sound’
Duck Sauce – ‚It’s You’
Flying Lotus – ‚Tony Tortures’
Skrillex featuring The Doors – ‚Breakn’ a Sweat’
The Weeknd – ‚Wicked Games’

 

Najlepsza kolaboracja:

Pink feat. Nate Ruess, Just Give Me A Reason
Justin Timberlake, feat. Jay-Z, Suit & Tie
Pitbull feat. Christina Aguilera, Feel This Moment
Calvin Harris feat. Ellie Goulding, I Need Your Love
Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell, Blurred Lines

 

Najlepszy Teledysk z Przesłaniem:

Macklemore & Ryan Lewis, Same Love
Kelly Clarkson, People Like Us
Snoop Lion, No Guns Allowed
Miguel, Candles in the Sun
Beyoncé, I Was Here

Najlepsza reżyseria:

Justin Timberlake feat. Jay-Z, Suit & Tie
Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, Can’t Hold Us
Yeah Yeah Yeahs, Sacrilege
Fun., Carry On
Drake, Started From The Bottom

 

Najlepszy montaż:

Justin Timberlake, Mirrors
Pink feat. Nate Ruess, Just Give Me A Reason
Calvin Harris feat. Florence Welch, Sweet Nothing
Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, Can’t Hold Us
Miley Cyrus, We Can’t Stop

 

Najlepsza Teledyskowa Produkcja:

Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, Can’t Hold Us
Thirty Seconds To Mars, Up in the Air
Lana Del Rey, Ride
Yeah Yeah Yeahs, Sacrilege
A-Trak & Tommy Trash, Tuna Melt


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

Meek Mill oddaje hołd Young Thugowi za wsparcie podczas beefu z Drakiem

„Bali się nagrać ze mną zwrotkę”.

Opublikowany

 

meek mill freedom

Meek Mill wrócił do czasów beefu z Drakiem i podziękował Young Thugowi za wsparcie.

Na koncercie w Filadelfii Meek otwarcie opowiedział o czasie, kiedy praktycznie cała branża odwróciła się od niego. Głośny konflikt z Drakiem sprawił, że wielu raperów nie chciało mieć z nim nic wspólnego, a wspólne zwrotki nagle przestały być tematem rozmów. Young Thug okazał się wyjątkiem.

– Mówię temu kolesiowi za każdym razem jak go widzę, kiedy miałem beef z Drakiem, ludzie zachowywali się jakby bali się nagrać ze mną zwrotkę.

Najmocniej wybrzmiała jednak historia o tym, jak daleko Thug poszedł, żeby wesprzeć Meeka.

– Ten koleś wpadał do mnie, kiedy miałem areszt domowy, dwa dni z rzędu. Wpadł, podniósł mnie na dachu i dał wsparcie. Więc Filadelfia, zróbcie hałas dla Young Thuga w tym miejscu.

Relacja obu raperów od lat jest zażyła i co chwila pojawiają się na swoich projektach. Wspólne numery stały się zresztą klasyką w katalogu Meeka. Od „We Ball” z Wins & Losses, po „Offended” z DC4, aż po późniejsze „That Go!” z udziałem T Shyne’a.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Klipy Quebonafide i PRO8LEMu ze statuetkami na PL Music Video Awards

„Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.”

Opublikowany

 

Przez

andrzej dragan
fot. Patryk Grądys

W Łodzi zakończyła się 8. edycja PL Music Video Awards. Pięcioosobowe jury w składzie: Kasia Grabek, Mac Adamczak, Jacek Grudzień, Bela i Maciej Szupica przyznało nagrody w dziesięciu kategoriach – sześciu muzycznych i czterech specjalnych. Werdykt ogłoszono podczas uroczystej gali w wypełnionej twórcami i miłośnikami wideoklipów po brzegi sali Monopolis.

Grand Prix dla „CORE”

Najważniejszą nagrodę festiwalu – Grand Prix – oraz czek na 20 000 zł zdobył teledysk „CORE”, zrealizowany przez duet reżyserski Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka do utworu Stefana Wesołowskiego. Klip nominowano w kategorii EXTRA, przeznaczonej dla prac, które nie mieszczą się w podstawowych muzycznych kategoriach gatunkowych.

Juror Mac Adamczak tak uzasadnił wybór: „Klimat oraz feeling wyróżniający się na tle innych klipów. Wspaniałe zdjęcia, reżyseria ruchu i uczucie, że oglądamy dzieło spójne na wszystkich poziomach. W jednym zdaniu: absolute cinema.”

„Futurama 3” z dwiema statuetkami

Dwie nagrody zdobył teledysk „Futurama 3” Quebonafide w reżyserii Andrzeja Dragana: w kategorii Hip-Hop, oraz w kategorii Superprodukcja.

Ważny Przekaz dla PRO8L3M – „Skansen”

Nagrodę w kategorii Ważny Przekaz otrzymał teledysk „Skansen” PRO8L3M-u w reżyserii Kacpra Zięby. Jury doceniło jego autentyczność i społeczny wymiar. Wyjątkowym elementem realizacji jest fakt, że cały budżet produkcyjny został przekazany na potrzeby wychowanków stowarzyszenia Projekt Błonie.

Nagrody specjalne od partnerów

Partnerzy festiwalu ufundowali nagrody rzeczowe dla laureatów wybranych kategorii:

  • Ważny Przekaz – 5 000 zł na usługi oświetleniowe od Easy Film – PRO8L3M „Skansen”, reż. Kacper Zięba
  • Mikrobudżet – 2 000 zł na usługi dyżurnego planu od Dyżurek – Dj Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri „Niewypowiedziane światy”, reż. Michał Korzewski
  • Dance/Electronic – 5 000 zł wsparcia produkcyjnego od Film Produkcji – Kuxon „Rastacid”, reż. Diana Szczotka

Gala i wydarzenia towarzyszące

Galę tradycyjnie poprowadzili Paula Jeronim i Max Kapłon.

Bogaty program festiwalu obejmował także cykl warsztatów „Wszystko o AI”, kuratorowany przez Aleksandra Kropidłowskiego i Jakuba Polaczyka, na który złożyło się kilkanaście paneli i dyskusji poświęconych roli sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych.

Osobną ścieżkę warsztatową stanowiły zajęcia „Taniec w teledysku”. Wszystkie wydarzenia towarzyszące odbywały się w gościnnych przestrzeniach Pałacu Biedermanna, należącego do Uniwersytetu Łódzkiego.

Lista zwycięzców:

GRAND PRIX

Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak

Za klimat i feeling, które wyróżniają ten klip na tle całej stawki. Za znakomite zdjęcia, reżyserię ruchu i pełną spójność wszystkich elementów – muzyki, obrazu i emocji.
To dzieło kompletne, absolutne cinema. Werdykt jednogłośny.

ROCK / OSTRE BRZMIENIE

Metro – „Hej Aloszka”reż. Marlena Budzyńska

Za wyróżniającą się prostotę w świecie przebodźcowania i pełną spójność formy
z wizerunkiem zespołu.

EXTRA

Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak

Za balansowanie na granicy sztuki i muzyki. Za zapierającą dech pracę kamery i stworzenie integralnego dzieła, w którym obraz i dźwięk stapiają się w jedną emocję. Po prostu: ciary.

DANCE / ELECTRONIC

Kuxon – „RASTACID”reż. Diana Szczotka

Za dynamiczne, oryginalne ujęcie tematu w dokumentalnym sznycie. Za świetny plot twist, podbicie muzyki i humor.

POP

Mrozu – „Pół na pół”reż. Nastka Gonera

Za świetną grę aktorską, intrygującą formę, piękne kostiumy oraz za przeniesienie nas do zupełnie innego świata.

ALTERNATYWA

BOKKA – „On Your Side”reż. Jędrzej Guzik

Za alternatywne podejście formalne i wizualne, jakiego nie było w żadnym innym klipie tej edycji.

HIP-HOP

Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan

Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.

SUPERPRODUKCJA

Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan

Za konsekwencję stylu, pomysłowość, mnogość odniesień i ogrom pracy, która przełożyła się na efekt najwyższej jakości.

MIKROBUDŻET

DJ Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri – „Niewypowiedziane światy”reż. Michał Korzewski

Za jednoujęciową produkcję w czasach dynamicznego montażu – sprytną, wciągającą,
z odsłanianą krok po kroku historią.

ANIMACJA

Łotry – „Take a Shot”reż. Paweł Żugaj

Za doskonałe wizualne podbicie muzyki i oryginalną analogową formę, która wygrywa autentycznością z nowymi technologiami.

WAŻNY PRZEKAZ

PRO8L3M – „Skansen”reż. Kacper Zięba

Bo prawdziwy przekaz jest poza mainstreamem. Za szczerość, surowość i autentyczność, które poruszają głęboko i bezpośrednio.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Kizo opowiedział, jak poznał się z prezydentem Nawrockim. Stanowski nie mógł uwierzyć

„Naprawdę?”

Opublikowany

 

Przez

kizo nawrocki

Kizo i Karol Nawrocki pochodzą z Gdańska i są dobrymi znajomymi. Krzysztof Stanowski był ciekawy, jak raper poznał się z prezydentem.

Karol Nawrocki przed prezydenturą był dyrektorem Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. To stąd zna się z Kizownikiem. – Zaprosił mnie kiedyś, żeby mi pokazać muzeum – ujawnił raper.

Krzysztof Stanowski nie mógł uwierzyć, bo był przekonany, że znają się np. z sali bokserskiej.

– Nie, zadzwonił przez kolegę, który powiedział, że „Karol cię zaprasza do muzeum i chce ci pokazać swoje muzeum”. I tak się zakumplowaliśmy – dorzucił raper.

W towarzystwie prezydenta ze świata rapu obracają się także m.in. Peja, który był jego gościem w pałacu Prezydenckim oraz Eldo, którego mogliśmy niedawno zobaczyć w towarzystwie głowy państwa.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu

Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.

Opublikowany

 

dziarma wesele

Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.

Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.

Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:

– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.

Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss

„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.

Opublikowany

 

Przez

przemek filipek

„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.

Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.

– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: