Sprawdź nas też tutaj

News

Pezet z własną grą mobilną i singlem „Rap Game”

To fajna gierka na telefon – zachęca raper.

Opublikowany

 

pezet rap game

Pezet wkracza w gaming… i wydaje własną grę mobilną Rap Game: The Strife. Debiut gry wsparty jest premierą nowego teledysku o tym samym tytule.

Rap Game: The Strife została stworzona z zamiłowania do muzyki, kultury hip-hopowej i gier mobilnych artysty. Cała gra luźno nawiązuje do postaci Pezeta oraz jego historii na polskiej scenie muzycznej. To historia rapera rozpoczynającego swoją drogę muzyczną i metaforyczny obraz drogi na szczyt w branży muzycznej, w której podkreślane jest zamiłowanie do rapu i hip-hopowy klimat.

Rap Game – gra od Pezeta

– Rap Game to gra, która bynajmniej nie jest żadnym rap battle. To fajna gierka na telefon, trochę „bijatyka”, trochę przygodówka z na wpół otwartym światem. Mega mnie cieszy i jara, to, że spróbowaliśmy z chłopakami zrobić coś całkowicie innego niż dotychczas a jednak bardzo spójnego z moją osobowością i charakterem. Mam nadzieję, że sporo ludzi będzie w nią grało i będzie miało taki sam albo nawet większy fun niż ja – wyjaśnia Pezet, pomysłodawca gry.

W Rap Game: The Strife gracz eksploruje świat, w którym pokonuje atakujących go wrogów, gasi pożary czy pomaga mieszkańcom, jednocześnie uważając na czyhające zagrożenia. Za zdobyte osiągnięcia otrzymuje wirtualne pieniądze, które może wykorzystać na budowę studia nagraniowego, ulepszenie bohatera, nowe ubrania czy boostery ułatwiające grę. Musi również skompletować magentowe winyle, skrzętnie ukryte w różnych zakamarkach. Potyczka odbywa się w ciekawych, zróżnicowanych tematycznie levelach, odzwierciedlających kolejne etapy kariery gracza. Zaczynamy od Ursynowa – miejsca, które ukształtowało bohatera i jego talenty, następnie trafiamy do pierwszej pracy – industrialnej przestrzeni portowo-magazynowej, by następnie trafić do japońskiej stolicy, pełnej świetlistych neonów. Kolejne levele zostaną zaprezentowane już wkrótce, a poukrywane w nich easter eggi i nawiązania do hip-hopowej kultury na pewno zaintrygują wszystkich graczy.

Rap Game na iOS i Android

Rap Game: The Strife przeznaczona jest dla szerokiego grona graczy, zarówno tych ceniących sobie szybką, kilkuminutową rozgrywkę jak i tych lubiących spędzać niedzielne wieczory budując i urządzając własne wirtualne M3. Wciągnie również miłośników rywalizacji – wyniki rozgrywki można bowiem śledzić w międzynarodowych rankingach. Gra przeznaczona jest na urządzenia mobilne, jest darmowa i dostępna zarówno dla urządzeń z systemem iOS jak i Android – można ją pobrać dzięki linkom umieszczonym na stronie rapgame.pl lub bezpośrednio z AppStore lub GooglePlay. Za jej produkcję odpowiedzialne jest HardCode Studio – dynamicznie rozwijający się, polski startup tworzący gry i aplikacje mobilne.

– Projekt RapGame to dla nas kolejny krok w dywersyfikacji źródeł przychodu. Oprócz gry mobilnej mamy markę odzieżową KOKA oraz firmę działającą w branży konopnej – Magenta CBD. Szukając nowych dróg rozwoju biznesowego dość naturalnie postawiliśmy na gaming – to bardzo mocna i perspektywiczna branża a jednocześnie bardzo silnie powiązana z muzyką – dodaje Zbigniew Niedziałek, manager Pezeta.

– Gdy padł pomysł współpracy z Pawłem i jego ekipą przy projekcie gry mobilnej, w naszych głowach od razu zrodziły się pomysły, jak ta gra miałaby wyglądać. Platformówka z dużymi możliwościami konfiguracji, nawiązanie do postaci Pawła i jego historii bez wchodzenia w szczegóły, podkreślenie wagi rapu w życiu twórców i ich słuchaczy, zróżnicowany, otwarty świat osadzony w ciekawych sceneriach. Ta układanka szybko poskładała się w całość i zaowocowała RapGame: The Strife. Uniwersalność gry jest wprost proporcjonalna do uniwersalności muzyki Pezeta, a ta w świetny sposób wzbogaca rozgrywkę. To jeden z ciekawszych projektów nad jakim mieliśmy możliwość pracować w naprawdę kreatywnym zespole. Mamy już wór kolejnych pomysłów na jej rozwój i kolejne części, również w wersjach na inne platformy – mówi Roman Kandler, CEO HardCode Studio

Szósty Zmysł

Działalność muzyczna Pezeta, to nie jedyne źródło przychodu artysty, który wraz ze Zbigniewem Niedziałkiem oraz Piotrem Gąssowskim tworzą spółkę Szósty Zmysł. W ich portfolio oprócz nowopowstałej gry mobilnej jest także marka odzieżowa KOKA oraz Magenta CBD – firma działająca w branży konopnej. Piotr Gąssowski oraz Zbigniew Niedziałek to także właściciele agencji Starship, założonej w 2020 roku, która funkcjonuje w środowisku branży muzycznej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

– Gdy powołaliśmy do życia wspólnie z Pezetem i Zbyszkiem spółkę Szósty Zmysł nie spodziewałem się, że po 1,5 roku w App Store będzie można znaleźć grę sygnowaną przez nas. Wspólnie z HardCode Studio stworzyliśmy projekt, nie tylko dający frajdę samym gameplayem, ale też przemyciliśmy sporo branżowych smaczków. Gra to kolejna okazja dla naszej agencji Starship na kreatywne wykorzystanie muzyki jako narzędzia promo. Jednoczesna premiera utworu, klipu i gry powoduje silne dotarcie do społeczności hiphopowej. Bardzo się cieszymy, że udało nam się zaprosić do współpracy naszych przyjaciół z GAM3RS_X oraz WE!RE Fantasy, dzięki którym nasza gra ma szansę trafić do społeczności gamingowej – tłumaczy Piotr Gąssowski.

Produkt rapera wspiera GAM3RS_X

Starship odpowiada za koordynację wszelkich działań promocyjnych i działań muzycznych a nad komunikacją gamingową czuwają WE!RE Fantasy oraz GAM3RS_X, należące do Fantasyexpo.

– Propozycja współpracy przy launchu gry mobilnej Pezeta była dla nas nie lada gratką, a my jako weterani branży gamingowej uwielbiamy takie tematy – zajęliśmy się komunikacją oraz wsparciem biznesowym, by gra odniosła sukces. Cieszę się, że w naszym kraju powstają takie projekty, które łączą, wydawać by się mogło różne, a tak naprawdę bardzo podobne światy, jakimi są muzyka i gaming – mówi Seweryn Górski, Project Manager GAM3RS_X. To dla nas ogromna przyjemność i zaszczyt móc wspierać to przedsięwzięcie. Zarówno jako GAM3RS_X, jak i WE!RE Fantasy staramy się łączyć rozmaite passion pointy pokazując, że gaming ma wiele pięknych twarzy. Ze Zbyszkiem Niedziałkiem znamy się wiele lat, i to nie pierwszy raz gdy nasze drogi się przecinają, tym bardziej cieszy fakt, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni jego zaufaniem – dodaje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo, właściciel marek WE!RE Fantasy i GAM3RS_X.

Rap Game: The Strife to projekt długofalowy, którego założeniem jest rozwijanie produkcji o nowe poziomy i funkcje, by w sposób ciągły dostarczać graczom nowych wrażeń oraz by wokół tytułu zbudować społeczność, która będzie mogła się integrować sama ze sobą jak i z artystą.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

„Wini z bełkotem menela. Tedzik to Tedzik. Gdzie jest Mes?”

Topowy producent komentuje kolejne starcie Winiego z Tede.

Opublikowany

 

Przez

tede wini

Wini zdissował całą scenę, a dwie godziny później Tede wypuścił zapowiadaną odpowiedź na poprzedni diss szefa Stoprocent. Ich kolejne starcie ocenił RX Produkcja.

Producent znany m.in. ze wspólnych albumów z Chadą, krytycznie podszedł do 12-minutowego dissu Winiego, w którym ten najpierw zaatakował różnych raperów, a w drugiej części numeru zaczął się tłumaczyć.

RX o Winim: „Bełkot menela”

– Cieżko było mi dotrwać do całej minuty dissu Winiego na całą scenę, wrócił stary Wini, bez zaskoczenia tym razem – ledwo da się przebrnąć. Uparłem się, żeby przesłuchać do końca, bo jednak chciałem mieć jakieś zdanie i z Wami tu popisać na ten temat – dalej trochę pozytywnych zaskoczeń, raz w miarę normalnie trafia w bit, potem się to rozlatuje totalnie pod każdym względem i jest bełkotem menela i się sam gubiłem w swojej ocenie, aż mnie trafiła pewna konkluzja – ocenił RX.

– Wczoraj słusznie ktoś stwierdził, że słuchamy ksywek, a nie numerów. Winiemu można robić taki chlew, bo to Wini. Bo taki ma charakter. Jemu wolno, a innym nie… bo co? Jak poprzedni diss bardzo na plus mnie zaskoczył, ten już nie. I obrażanie się na ludzi, którzy odmówili z nim wywiadu – Oki czy Słoń za brak akceptu – gorzkie żale, normalne, że nie każdy chce występować w konwencjach jakie pasują gospodarzom – to się odmawia i nie powinno być stresu i spiny – dodał.

„U Tede rapowo się wszystko zgadza”

Producent pochylił się również nad kawałkiem TDF-a „88 Lajen”:

– Tedzik to Tedzik, bez zaskoczenia, rapowo wszystko się zgadza, kontrast ogromny jak się słucha jednego numeru po drugim. Charyzma, technika, a w tym treść i konkretne odbitki w punkt każda, jakby dwie osoby faktycznie dyskutowały ze sobą. Fajny klasyczny bitewny bit, tyle, że mix master moim zdaniem do poprawki totalnie, zlewa się strasznie wokal z bitem końcówkę musiałem przewijać, żeby skumać czasem o co chodzi. Ja bym już dalej tego nie ciągnął. Dla mnie finisz. Gdzie jest Mes? – pyta beatmaker.

Czytaj dalej

News

Mata „2039: Złote Piaski” – tracklista i zdumiewający gość

Gwiazda disco-polo na albumie Młodego Matczaka.

Opublikowany

 

mata 2039: Złote Piaski

Mata ujawnił dziś szczegóły swojego nadchodzącego projektu. Nowy album rapera będzie nosił tytuł „2039: Złote Piaski” i trafi do fanów 14 sierpnia.

Na krążku znajdzie się 13 numerów, w tym outro. Wśród zaproszonych gości usłyszymy m.in. Żabsona, Kizo, Roxie, White’a oraz Blachę. Ten ostatni otrzymał już publiczne gratulacje od Bedoesa 2115, który w swoim Instagramie zamieścił emoji z oklaskami.

Największym zaskoczeniem jest obecność na albumie Skolima. Gwiazdę disco-polo usłyszymy w numerze „Kamikaze”.

Mata 2039: Złote Piaski – tracklista

  1. Bawię się
  2. Kamikaze ft. Skolim, Khaid
  3. O północy ft. Kizo, Blacha 2115
  4. Palma de Mallorca ft. Żabson
  5. 24g ft. White 2115, slowez
  6. Princess Passenger ft. god wifi
  7. Najlepsza w tym klubie ft. Gombao33
  8. Hobby
  9. Falochrony ft. Roxie
  10. Momenty ft. WoLa
  11. Lemury ft. Beka KSH
  12. Blow Up The Roof
  13. Outro

Czytaj dalej

News

50 Cent z wielkim finałem trasy w Warszawie. PGE Narodowy z udziałem 2115

50 Cent. 50 lat. 1 stadion.

Opublikowany

 

Przez

50 cent 2115 narodowy

50 Cent wraca do Polski, by zakończyć „The Legacy Tour” — trasę z okazji swoich 50. urodzin. Finał odbędzie się w Warszawie i będzie to największy koncert artysty w historii naszego kraju.

Kiedy 50 Cent wyjdzie na scenę PGE Narodowego 10 sierpnia, zakończy trwającą od kilkunastu miesięcy trasę „The Legacy Tour”, świętującą 50-lecie artysty. Występ w Warszawie nie jest przypadkowy — to ostatni europejski przystanek i jedyny koncert w tej części świata w 2025 roku.

Bilety znikają. Sektory są już wyprzedane. To niepowtarzalna okazja, by zobaczyć legendę, która po raz ostatni zamknie rozdział swojego muzycznego dziedzictwa – na największym stadionie w Polsce.

Dlaczego właśnie Warszawa?

To właśnie Polska została wybrana jako finałowy punkt europejskiej odsłony „The Legacy Tour”.

PGE Narodowy – symboliczne miejsce, gdzie nowoczesna energia spotyka się z miejską historią. Finałowa noc z 50 Centem to przemyślany wybór – tu fani są najwierniejsi, scena najgłośniejsza, a publiczność — najprawdziwsza.

50 lat, 50 Cent, 2115 – clash pokoleń

Wielki finał? Tak. Ale to też urodziny. Trasa „The Legacy Tour” powstała, by uczcić 50. urodziny 50 Centa — ikony rapu, autora „Get Rich or Die Tryin”, aktora, producenta, wizjonera.

W Warszawie wspierać go będzie 2115 — najważniejszy kolektyw polskiego hip-hopu, który obchodzi swoje 10-lecie. Bedoes 2115, White 2115, Kuqe 2115, Blacha 2115 i Flexxy 2115 – nowa fala, nowy język, pokolenie, które zdominowało streamingi. Ich obecność nadaje wydarzeniu unikalny wymiar: przesiąknięty energią transfer międzygeneracyjny.

VIP, merch i więcej – nie tylko koncert

To nie tylko muzyka – to wielowymiarowe kulturowe doświadczenie.

Pakiety VIP: dostępne są unikalne wejściówki premium z osobnym wejściem, dedykowaną strefą, welcome drinkiem, food zonem i ekskluzywnymi materiałami kolekcjonerskimi.
Mega strefa merchu: odzież, gadżety i edycje limitowane przygotowane specjalnie z okazji „The Legacy Tour” –dostępne tylko na miejscu.

Reelsy, fotobudki, aktywacje fanów: przestrzeń koncertu będzie tętnić kreatywną energią — idealna do uchwycenia momentu.

Info praktyczne

Czytaj dalej

News

Dwa lata na Olisie. Nieśmiertelny album Quebonafide

4 lata po premierze i wciąż świetna sprzedaż.

Opublikowany

 

Przez

quebonafide

Album Quebonafide „Romantic Psycho” wciąż bardzo dobrze radzi sobie na liście najlepiej sprzedających się płyt.

W tym tygodniu najwyżej spośród rapowych albumów, zajmując po 14 tygodniach wysoką, trzecią pozycję jest album Sobla „Napisz jak będziesz”. W TOP 10 możemy zobaczyć jeszcze Tylera, Okiego i Quebonafide. Ten ostatni, z albumem „Romantic Psycho” jest w zestawieniu od 99 tygodni, czyli od blisko dwóch lat, co jest nie lada wyczynem.

Warto zwrócić także uwagę na miejscu drugie, gdzie widnieje ksywka Miuosha. Były raper nagrał wspólny album z Julią Pietruchą „Sierpniowe”.

OLiS – 10 najlepiej sprzedających się płyt (25-31 lipca):

  1. Pidżama Porno – Futurista
  2. Julia Pietrucha, Miuosh – Sierpniowe
  3. Sobel – Napisz jak będziesz
  4. KPop Demon Hunters Cast – KPop Demon Hunters (Soundtrack from the Netflix Film)
  5. Billie Eilish – HIT ME HARD AND SOFT
  6. sanah – Dwoje ludzieńków
  7. Dawid Podsiadło, Kaśka Sochacka – tylko haj. (ZORZA 2025)
  8. Tyler, the Creator – DON’T TAP THE GLASS
  9. Oki – ERA47
  10. Quebonafide – ROMANTIC PSYCHO

Czytaj dalej

News

Weteran sceny skontaktował się z Grande Connection. Potwierdzi, że jest ghostwriterem?

„Jak najbardziej mogę ci w tym pomóc”.

Opublikowany

 

Przez

grande connection

Odkąd Grande Connection pojawił się w środowisku twierdzi, że jest ghostwriterem polskich raperów. Teraz wyszedł on z propozycję do jednego z weteranów sceny.

W najnowszym filmie o Śliwie, Grande Connection wyszedł z propozycję do RY23, że może mu pokazać dowody swojej działalności ghostwriterskiej, ale nie może on tego nikomu pokazać. Musiałby też później oficjalnie potwierdzić, że to prawda, nie zdradzając z kim Grande do tej pory współpracował na tym polu.

Grande twierdzi, że jako ghostwriter działa od 2009 roku. Dwa lata później po raz pierwszy sprzedał swój tekst za pieniądze. Oznacza to, że pisze teksty innym od ponad 15 lat.

RY23 skontaktował się z Grande

Reprezentant PDG nagrał w odpowiedzi 12-minutowy film, w którym możemy usłyszeć m.in.:

– Zdaję sobie sprawę, że coś takiego jak ghostwriting istnieje. Najbardziej znanym polskim ghostwriterem jest oczywiście Jacek Cygan. Ty jesteś, ale jeszcze nieujawnionym. Jak najbardziej mogę ci w tym pomóc. Możesz mi podesłać jakieś dowody na to. I tak podejrzewam, że jesteś ghostwriterem, bo coś tam wiem – powiedział.

RY23 poinformował także, że skontaktował się z Grande, podając mu nr telefonu i zaproponował spotkanie na żywo. Jak zakończy się cała sprawa będziemy informować na bieżąco.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: