Sprawdź nas też tutaj

News

Pezet z własną grą mobilną i singlem „Rap Game”

To fajna gierka na telefon – zachęca raper.

Opublikowany

 

pezet rap game

Pezet wkracza w gaming… i wydaje własną grę mobilną Rap Game: The Strife. Debiut gry wsparty jest premierą nowego teledysku o tym samym tytule.

Rap Game: The Strife została stworzona z zamiłowania do muzyki, kultury hip-hopowej i gier mobilnych artysty. Cała gra luźno nawiązuje do postaci Pezeta oraz jego historii na polskiej scenie muzycznej. To historia rapera rozpoczynającego swoją drogę muzyczną i metaforyczny obraz drogi na szczyt w branży muzycznej, w której podkreślane jest zamiłowanie do rapu i hip-hopowy klimat.

Rap Game – gra od Pezeta

– Rap Game to gra, która bynajmniej nie jest żadnym rap battle. To fajna gierka na telefon, trochę „bijatyka”, trochę przygodówka z na wpół otwartym światem. Mega mnie cieszy i jara, to, że spróbowaliśmy z chłopakami zrobić coś całkowicie innego niż dotychczas a jednak bardzo spójnego z moją osobowością i charakterem. Mam nadzieję, że sporo ludzi będzie w nią grało i będzie miało taki sam albo nawet większy fun niż ja – wyjaśnia Pezet, pomysłodawca gry.

W Rap Game: The Strife gracz eksploruje świat, w którym pokonuje atakujących go wrogów, gasi pożary czy pomaga mieszkańcom, jednocześnie uważając na czyhające zagrożenia. Za zdobyte osiągnięcia otrzymuje wirtualne pieniądze, które może wykorzystać na budowę studia nagraniowego, ulepszenie bohatera, nowe ubrania czy boostery ułatwiające grę. Musi również skompletować magentowe winyle, skrzętnie ukryte w różnych zakamarkach. Potyczka odbywa się w ciekawych, zróżnicowanych tematycznie levelach, odzwierciedlających kolejne etapy kariery gracza. Zaczynamy od Ursynowa – miejsca, które ukształtowało bohatera i jego talenty, następnie trafiamy do pierwszej pracy – industrialnej przestrzeni portowo-magazynowej, by następnie trafić do japońskiej stolicy, pełnej świetlistych neonów. Kolejne levele zostaną zaprezentowane już wkrótce, a poukrywane w nich easter eggi i nawiązania do hip-hopowej kultury na pewno zaintrygują wszystkich graczy.

Rap Game na iOS i Android

Rap Game: The Strife przeznaczona jest dla szerokiego grona graczy, zarówno tych ceniących sobie szybką, kilkuminutową rozgrywkę jak i tych lubiących spędzać niedzielne wieczory budując i urządzając własne wirtualne M3. Wciągnie również miłośników rywalizacji – wyniki rozgrywki można bowiem śledzić w międzynarodowych rankingach. Gra przeznaczona jest na urządzenia mobilne, jest darmowa i dostępna zarówno dla urządzeń z systemem iOS jak i Android – można ją pobrać dzięki linkom umieszczonym na stronie rapgame.pl lub bezpośrednio z AppStore lub GooglePlay. Za jej produkcję odpowiedzialne jest HardCode Studio – dynamicznie rozwijający się, polski startup tworzący gry i aplikacje mobilne.

– Projekt RapGame to dla nas kolejny krok w dywersyfikacji źródeł przychodu. Oprócz gry mobilnej mamy markę odzieżową KOKA oraz firmę działającą w branży konopnej – Magenta CBD. Szukając nowych dróg rozwoju biznesowego dość naturalnie postawiliśmy na gaming – to bardzo mocna i perspektywiczna branża a jednocześnie bardzo silnie powiązana z muzyką – dodaje Zbigniew Niedziałek, manager Pezeta.

– Gdy padł pomysł współpracy z Pawłem i jego ekipą przy projekcie gry mobilnej, w naszych głowach od razu zrodziły się pomysły, jak ta gra miałaby wyglądać. Platformówka z dużymi możliwościami konfiguracji, nawiązanie do postaci Pawła i jego historii bez wchodzenia w szczegóły, podkreślenie wagi rapu w życiu twórców i ich słuchaczy, zróżnicowany, otwarty świat osadzony w ciekawych sceneriach. Ta układanka szybko poskładała się w całość i zaowocowała RapGame: The Strife. Uniwersalność gry jest wprost proporcjonalna do uniwersalności muzyki Pezeta, a ta w świetny sposób wzbogaca rozgrywkę. To jeden z ciekawszych projektów nad jakim mieliśmy możliwość pracować w naprawdę kreatywnym zespole. Mamy już wór kolejnych pomysłów na jej rozwój i kolejne części, również w wersjach na inne platformy – mówi Roman Kandler, CEO HardCode Studio

Szósty Zmysł

Działalność muzyczna Pezeta, to nie jedyne źródło przychodu artysty, który wraz ze Zbigniewem Niedziałkiem oraz Piotrem Gąssowskim tworzą spółkę Szósty Zmysł. W ich portfolio oprócz nowopowstałej gry mobilnej jest także marka odzieżowa KOKA oraz Magenta CBD – firma działająca w branży konopnej. Piotr Gąssowski oraz Zbigniew Niedziałek to także właściciele agencji Starship, założonej w 2020 roku, która funkcjonuje w środowisku branży muzycznej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

– Gdy powołaliśmy do życia wspólnie z Pezetem i Zbyszkiem spółkę Szósty Zmysł nie spodziewałem się, że po 1,5 roku w App Store będzie można znaleźć grę sygnowaną przez nas. Wspólnie z HardCode Studio stworzyliśmy projekt, nie tylko dający frajdę samym gameplayem, ale też przemyciliśmy sporo branżowych smaczków. Gra to kolejna okazja dla naszej agencji Starship na kreatywne wykorzystanie muzyki jako narzędzia promo. Jednoczesna premiera utworu, klipu i gry powoduje silne dotarcie do społeczności hiphopowej. Bardzo się cieszymy, że udało nam się zaprosić do współpracy naszych przyjaciół z GAM3RS_X oraz WE!RE Fantasy, dzięki którym nasza gra ma szansę trafić do społeczności gamingowej – tłumaczy Piotr Gąssowski.

Produkt rapera wspiera GAM3RS_X

Starship odpowiada za koordynację wszelkich działań promocyjnych i działań muzycznych a nad komunikacją gamingową czuwają WE!RE Fantasy oraz GAM3RS_X, należące do Fantasyexpo.

– Propozycja współpracy przy launchu gry mobilnej Pezeta była dla nas nie lada gratką, a my jako weterani branży gamingowej uwielbiamy takie tematy – zajęliśmy się komunikacją oraz wsparciem biznesowym, by gra odniosła sukces. Cieszę się, że w naszym kraju powstają takie projekty, które łączą, wydawać by się mogło różne, a tak naprawdę bardzo podobne światy, jakimi są muzyka i gaming – mówi Seweryn Górski, Project Manager GAM3RS_X. To dla nas ogromna przyjemność i zaszczyt móc wspierać to przedsięwzięcie. Zarówno jako GAM3RS_X, jak i WE!RE Fantasy staramy się łączyć rozmaite passion pointy pokazując, że gaming ma wiele pięknych twarzy. Ze Zbyszkiem Niedziałkiem znamy się wiele lat, i to nie pierwszy raz gdy nasze drogi się przecinają, tym bardziej cieszy fakt, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni jego zaufaniem – dodaje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo, właściciel marek WE!RE Fantasy i GAM3RS_X.

Rap Game: The Strife to projekt długofalowy, którego założeniem jest rozwijanie produkcji o nowe poziomy i funkcje, by w sposób ciągły dostarczać graczom nowych wrażeń oraz by wokół tytułu zbudować społeczność, która będzie mogła się integrować sama ze sobą jak i z artystą.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

Snoop Dogg wyłożył kasę na europejski klub

Raper dołączył do Luki Modricia, który również objął udziały.

Opublikowany

 

snoop dogg

Amerykańska legenda rapu zaskoczyła fanów piłki nożnej – Snoop Dogg oficjalnie dołączył do grona współwłaścicieli walijskiego klubu Swansea City. Informację potwierdziły m.in. Sky Sports oraz klubowy komunikat.

Raper inwestuje w walijską drużynę

Snoop Dogg, który sprzedał na całym świecie ponad 35 mln albumów i ma na koncie 17 nominacji do Grammy, zainwestował własne środki w rozwój Swansea City. Współwłaściciele klubu Brett Cravatt i Jason Cohen stawiają na globalne budowanie marki i liczą, że popularność artysty wzmocni komercyjny potencjał drużyny.

Premiera koszulek i głośny mural

12 lipca raper pomógł w promocji nowych strojów domowych na sezon 2025/26, co wywołało niemałe poruszenie w mediach społecznościowych. Na zachodniej trybunie stadionu Swansea odsłonięto także mural autorstwa Hasana Kamila, przedstawiający Snoopa w klubowych barwach.

Mural z raperem

Na stronie klubu pojawił się oficjalny cytat rapera:

– Moja miłość do piłki nożnej jest powszechnie znana, ale to, że zostałem właścicielem klubu Swansea City, jest dla mnie czymś wyjątkowym. Historia klubu i okolicy naprawdę mnie poruszyła. To dumne, robotnicze miasto i klub. Słabszy, który odgryza się, tak jak ja. Jestem dumny, że jestem częścią Swansea City. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby pomóc klubowi i nie mogę się doczekać, żeby poznać wszystkich moich YJBS.

Kolejny wielki transfer własności

Snoop Dogg dołącza do chorwackiego pomocnika Luki Modricia, który już wcześniej objął udziały w klubie. Swansea City staje się więc miejscem, gdzie świat futbolu spotyka się z kulturą hip-hopu.

Czytaj dalej

News

Tede wypuszcza darmowy mixtape, ale nie tak łatwo go zdobyć

„Wartość rośnie z każdą chwilą”.

Opublikowany

 

Przez

tede

„Beache sa crazy” – to nowy, w pełni darmowy mixtape od Tedego, który powstał we współpracy z DJ Kretem. Wiemy, jak go zdobyć.

Darmowe mixtape’y od TDF-a to nic nadzwyczajnego. Od ponad 20 lat publikuje on tego typu wydawnictwa, często działając pod ksywkę DJ Buhh. Od kilku lat powstają także okolicznościowe materiały z okazji urodzin rapera. Tak również jest i tym razem.

Darmowy mixtape „Beache sa crazy” można zdobyć za darmo, do ręki, przy wejściu na 49 urodziny Tedego, które odbędą się 26 lipca we Władysławowie.

– Tylko 900 sztuk, a wartość rośnie z każdą chwilą – przekonuje raper.

Są też dobre wiadomości dla osób, które nie będą mogły pojawić się w lipcu w Solar Beach Barze. Mixtape trafi również na streamingi, ale w okrojonej wersji.

Okładka mixtape’u

Czytaj dalej

News

Quebonafide na Olisie. Czy dał radę?

Wiemy, jak poradził sobie album „Północ Południe”.

Opublikowany

 

Przez

quebonafide

Nowy album Quebonafide nie zawiódł. Jego pozycja w zestawieniu najlepiej sprzedających się płyt także nie jest zaskoczeniem – 1 miejsce to czysta formalność.

Krążek „Północ Południe” znalazł się na samym szczycie Olisu. Trzeba tutaj zaznaczyć, że pod uwagę wzięto tylko streaming, bo wersja fizyczna albumu ma trafić do słuchaczy dopiero pod koniec sierpnia.

W zestawieniu brak innych nowości z rapu, chociaż podium to same krążki z tego gatunku.

OLiS – 10 najlepiej sprzedających się płyt (4-10 lipca):

  • Quebonafide – PÓŁNOC / POŁUDNIE
  • Sobel – NAPISZ JAK BĘDZIESZ
  • Slums Attack, Peja, DJ Decks – depeche_mood
  • KPop Demon Hunters Cast – KPop Demon Hunters (Soundtrack from the Netflix Film)
  • Dawid Podsiadło, Kaśka Sochacka – tylko haj. (ZORZA 2025)
  • sanah – Dwoje ludzieńków
  • Billie Eilish – HIT ME HARD AND SOFT
  • Quebonafide – ROMANTIC PSYCHO
  • Linkin Park – From Zero
  • Skolim – Król Latino

Czytaj dalej

News

Pogrzeb Bas Tajpana – rodzina podała szczegóły i wytyczne

Brat rapera uruchomił specjalną zbiórkę.

Opublikowany

 

Przez

bas tajpan pogrzeb

Ceremonia pogrzebowa Damiana „Bas Tajpana” Krępy odbędzie się w sobotę 19 lipca o godzinie 11:30, na cmentarzu przy ul. 11 listopada w Dąbrowie Górniczej.

Rodzina zmarłego Bas Tajpana opublikowała nekrolog i wystosowała kilka próśb do wszystkich, którzy będą chcieli towarzyszyć artyście w jego ostatniej drodze:

  1. Prosimy o przybycie stosunkowo wcześniej. Może być problem z parkingiem.
  2. Prosimy o parkowanie w innym miejscu niż parking cmentarny w pobliży kaplicy.
  3. Ceremonia rozpocznie się przy kaplicy cmentarnej, następnie wszyscy wspólnie przejdziemy konduktem do miejsca pochówku, gdzie będziemy kontynuować ceremonię.
  4. Cmentarz ma dość skomplikowany układ nagrobków. Proszę zająć wygodne miejsce, w półokręgu naprzeciw Mistrza Ceremonii.
  5. Nie przynosimy kwiatów. Damian kochał wszystko co żyje ale jak zapewne wiecie…. Najbardziej kochał LUDZI. Rozważcie więc przeznaczenie dowolnej kwoty na zorganizowaną przez brata Damiana zrzutkę.
  6. Nie włączamy muzyki Bas Tajpana. Zaufajcie nam… on by tego nie chciał.
    Dziękujemy za wszystkie słowa wsparcia
    Rodzina i przyjaciele

Czytaj dalej

News

KęKę to Brad Pitt. Raper żartuje, ale zwraca uwagę na poważny problem

„Ty mi Blik 2000 dolarów”.

Opublikowany

 

kękę brad pitt

Oszustwa na „amerykańskiego aktora” czy „żołnierza” to coraz większa plaga w sieci. Podszywający się pod znane osoby naciągacze próbują zdobyć zaufanie ofiar i wyłudzić od nich pieniądze online. W takiego naciągacza wcielił się KęKę.

KęKę postanowił w żartobliwy sposób zwrócić uwagę na ten problem. Na TikToku skorzystał ze specjalnego filtra, który przerobił jego twarz na… Brada Pitta. W krótkim nagraniu raper wciela się w aktora i udaje, że pilnie potrzebuje 2000 dolarów. „To nie prośba, to biznes” – mówi, obiecując przy tym, że odda aż 5000 dolarów.

Krótki skecz KęKę błyskawicznie obiegł sieć, a fani chwalą go za dystans i kreatywne podejście do tematu. Dzięki temu żartowi wielu mniej świadomych użytkowników internetu może zwrócić większą uwagę na tego typu podejrzane prośby.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: