News
Ważka G21 nie jest ostry jak maczeta. Przegrana w 20 sekund
„Dlaczego sędzia to zrobił?”

Debiut w federacji Prime nie poszedł po myśli Ważki G21. Raper przegrał w błyskawicznym tempie. Po 20 sekundach leżał na macie, a sędzia przerwał walkę.
Łukasz Bielon zaczął pojedynek od potężnych ciosów, a jeden z nich znalazł się na głowie rapera. Ten upadł, a sędzia uznał, że nie może on już kontynuować walki i ją przerwał. Bielon wygrał przez techniczny nokaut.
– Zastanawiam się dlaczego sędzia przerwał walkę. Chciałem bić dalej. Nie wiem, dlaczego sędzia to zrobił, bo nie odklepałem. Wygrał, jest lepszy i jestem zły na siebie – mówił tuż po walce autor słynnego numeru „Życie ostre jak maczeta.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl


Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.
Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.
Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.
A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”
Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.
IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI
Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.
AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA
Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.
W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:
„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”
Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:
„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”
W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.
W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.
Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:
„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”
Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?
Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.
Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie.
Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.
Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.
Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.
W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.
Poniżej wideo:

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.
Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.
Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.
Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.

Paluch ledwo mieszczący się w TOP10 na OLiSie to rzadki widok, i czegoś takiego nie widzieliśmy od kilkunastu lat. Raper szybko wytłumaczył, dlaczego tak się stało.
Album „PCC 2.5” Palucha i Chrisa Carsona znalazł się dopiero na 9. miejscu na OLiSie. Wyprzedził go m.in. Wena i Floral Bugs. Raper czytał nasz artykuł na ten temat i wyjaśnił, dlaczego tak się stało.
– GlamRap przypomniał o istnieniu OLiS za fizyk. Właśnie zgłosiłem sprzedaż albumu, bo zapomniałem – napisał Palec.
Poznaniak zapomniał zgłosić do ZPAVu sprzedaży fizycznej płyty i nie została ona uwzględniona w czwartkowym zestawieniu. Pod uwagę wzięto tylko streaming. W przyszłym tygodniu jego pozycja powinna być już dużo wyższa.



Jędker po powrocie jest na marginesie sceny, ale cały czas działa. Wydaje płyty, a teraz także zagra pierwszy koncert od sześciu lat.
W tym roku Jędker wypuścił album „N7”, który jest promowany m.in. hiszpańskim klipem „Flip”. Raper zamierza promować nowy materiał również koncertowo. 27 czerwca wystąpi on w otwockim klubie Show.
– Zapraszam Was wszystkich. Wbrew opiniom pseudoekspertów wracam na scenę i zapraszam Was na pierwszy koncert solo od sześciu lat, który promuje nowy materiał „N7” – zachęca raper.
-
News4 dni temu
Dramat Bonusa RPK i Sujbita. Cieszyli się z wygranej Trzaskowskiego 2 godziny
-
News4 dni temu
Arab ujawnił, od czego był uzależniony
-
News1 dzień temu
Dziewczyna Sokoła trafiła do szpitala. Niepokojące, co tam zobaczyła
-
News4 dni temu
Diox: „Jestem królem bangerów”
-
News2 dni temu
Kara dostanie pomoc od Sokoła? „Należy się jej kariera”
-
News2 dni temu
Karol Nawrocki ujawnił ksywki polskich raperów, których słucha
-
News20 godzin temu
Young Leosia w ciąży?
-
News1 dzień temu
Dlaczego Paluch ma tak kiepską pozycję na OLiSie? Raper wyjaśnił