Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Żabson u KęKę: „Żabson ch*jem no i ludzi nie szanuje. Lepsze to niż dać sobie wejść na głowę”

Fani radomskiego rapera nie są tą gościnką uradowani.

Opublikowany

 

żabson

Niespodziewany udział Żabsona na płycie KęKę stał się faktem. Szefa Internaziomali możemy usłyszeć w numerze „Pełen obraz”. Fani radomianina nie są tym szczególnie zachwyceni.

– Cieszę się, że mnie zaprosił, jestem z tego bardzo dumny, bo szanuję go jako rapera i myślę, że to będzie mój najlepszy feat. Mega się nim jaram – tak Żabson wypowiadał się o zaproszeniu na album „4:01” przez KęKę.

Gospodarz krążka postanowił szerzej rozpisać się o tej współpracy chyba dobrze wiedząc, że wzbudzi on wiele emocji. – Z Mateuszem poznaliśmy się 10 lat temu. Ja byłem po debiucie „Takich Rzeczy” a On chwile przed wypuszczeniem „Pokory” i „Do Ziomów”. Pamiętam, że szczególnie ten drugi numer zrobił na mnie ogromne wrażenie i od razu bylem przekonany, że jest to przyszłość sceny – napisał.

Pod postem z ogłoszeniem Żabsona jako gościa fani nie są specjalnie zadowoleni. Spora część słuchaczy jest tym featuringiem zawiedziona. Oto najchętniej lajkowane wpisy na Instagramie KęKę:

  • To nie ta strona mocy ojcze…
  • Ale po co? Strzał w kolano niestety.
  • Kurde szkoda że akurat on, ponieważ poziomem umiejętności i autentycznością nie dorasta ci do pięt.
  • Ale szit, tylko nie on. Kęki zaskoczyłeś mnie, ale negatywnie.

W numerze „Pełen obraz” Żabson komentuje padające od wielu lat w jego kierunku zarzuty, że nie szanuje ludzi. – Żabson ch*jem no i ludzi nie szanuje. Coś wam powiem, lepsze to niż bycie pizdą co se daje wejść na głowę – rapuje.

W tym tygodniu raper Komil ujawnił, że Żabson blokował w przeszłości zarówno jego koncerty, jak i koncerty innych artystów. Wcześniej jeden z producentów tak wypowiadał się o młodym raperze: „Burak i prostak bez szacunku do nikogo”.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

teledysk

Puchacz Śnieżny z mocnym przesłaniem. „Chcesz upaść jak ja?”

Kolejny singiel z albumu „Chemsex”.

Opublikowany

 

puchacz śnieżny

Po singlu z nawiązaniami do Eldo i Belmondziaka, Puchacz Śnieżny atakuje kolejnym bezkompromisowym numerem „Chcesz być jak ja”.

Kawałek zwiastuje mini album „Chemsex”, który zagłębia się w tematykę współczesnych relacji damsko-męskich. Każdy z numerów inspirowany jest prawdziwymi historiami, ukazującymi, jak dzisiejsze społeczeństwo coraz częściej sięga po substancje psychoaktywne w celu pogłębienia doznań intymnych i emocjonalnych.

Cała EP-ka „Chemsex” ma być muzycznym lustrem, w którym odbijają się złożone emocje i mechanizmy ucieczki, często skrywane pod pozorami wolności i hedonizmu. To projekt, który porusza i nie pozostawia słuchacza obojętnym.

Czytaj dalej

teledysk

„71 Powodów” – Profeat i ostatni numer Kasty nagrany przed zakończeniem kariery

„Najlepszą obroną atak, hakuna matata”.

Opublikowany

 

Przez

profeat kasta

Profeat prezentuje „71 Powodów” – mocny, refleksyjny utwór nagrany wspólnie z Kastą, legendą polskiego rapu. To wyjątkowa, wrocławska kolaboracja, która zyskuje dodatkowy ciężar – kawałek powstał jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem zakończenia kariery przez Kastę i jest jego ostatnim nagranym numerem.

Utwór to zderzenie pokoleń i doświadczeń. Profeat wnosi świeżą energię, determinację i własny kod wartości, a Kasta – swój klasyczny styl, charyzmę i zamykające linijki. W tekście słychać pewność siebie, bezpośredniość i życiowy balans – tu nie chodzi o wyścig, tylko o sens, drogę i zasady.

„71 Powodów” to hymn lojalności, pracy i braterstwa. Raperzy mówią wprost: nie potrzebują blichtru ani poklasku – mają siebie, mają cel i mają swoje powody, żeby dalej robić swoje.

Ten numer nie tylko łączy dwa światy, ale też zostawia ślad w historii – jako ostatni głos Kasty i ważny krok na drodze Profeata.

Czytaj dalej

teledysk

Nowator dograł się do „Mamacita”

Za produkcję odpowiada Chris Toffson.

Opublikowany

 

Przez

nowator

Sylvia Novak i Nowator łączą siły w nowym singlu „Mamacita” – utworze, który zapowiada się na jeden z najbardziej energetycznych hitów tego lata. Ich współpraca to gwarancja autentycznego brzmienia i świeżego spojrzenia na pop z południowym temperamentem. Z modnym reggaetonowym beatem, lekką, radiową produkcją i chwytliwym refrenem duet zabiera słuchaczy prosto w wakacyjny klimat. Sylvia zaprosiła Nowatora do współpracy, bo to raper, który jako jeden z pierwszych artystów, wprowadzał reggaeton na polską scenę muzyczną.

„Mamacita” to opowieść o miłości podana w tanecznej, pełnej słońca formie. Za współtworzenie utworu odpowiada Thomas Karlsson – autor hitów m.in. Margaret i Ewy Farny (w tym piosenki śpiewanej na koncercie Dua Lipy). Producentem utworu „Mamacita” jest Chris Toffson – muzyk i producent związany z polską sceną rapową, znany z działalności w legendarnej formacji Jeden Osiem L. Jego doświadczenie i brzmienie wniosły do singla dodatkową warstwę rytmicznej energii i klubowego sznytu, który świetnie współgra z reggaetonowym pulsem utworu.

Do singla powstał klip z energetyczną choreografią, w którym wystąpili profesjonalni tancerze – w tym Ida Kurowska, finalistka ostatniej edycji programu You Can Dance, znana z wyrazistego stylu i scenicznej charyzmy. Wideo tętni kolorem, rytmem i letnią atmosferą – idealnie oddając klimat piosenki.

Sylvia Novak – polska piosenkarka, autorka tekstów i aktorka z solidnym wykształceniem muzycznym (ukończyła I st. Szkołę Muzyczną w Radomsku), która konsekwentnie buduje swoją pozycję na polskiej scenie muzycznej. Jej twórczość to nowoczesne brzmienia popu, często wzbogacone reggaetonowym rytmem – jak w singlu „me gusta” (ponad 1,4 mln wyświetleń na YouTube) czy „wolna jak”. Artystkę wyróżniają autentyczność i wrażliwość – w tekstach i teledyskach oprócz emocji porusza ważne tematy społeczne, takie jak tolerancja

To jednak dopiero początek – artystka zapowiada, że w szufladzie czeka aż 12 gotowych utworów, które będą sukcesywnie trafiać do fanów w najbliższych miesiącach

„Każda z tych piosenek to osobna historia – pełna emocji, rytmu i prawdy. Chcę, żeby moja muzyka była nie tylko rozrywką, ale też opowieścią, z którą każdy będzie mógł się utożsamić” – dodaje Sylvia

Czytaj dalej

teledysk

T. ft. Barchi, Widi „Duracell” – drum n bass od podziemnej ekipy

„Styl mam oparty na faktach”.

Opublikowany

 

Przez

Tajemniczy, undergroundowy raper T. prezentuje kolejny singiel „Duracell”. Tym razem jest on wspierany przez kolegów ze składu.

„Duracell” to drum n bassowy kawałek w wykonaniu członków składu Trip 2 Ghetto. W numerze udzielają się T., Barchi oraz Widi.

Na razie nie wiemy, czy nagranie zwiastuje jakiś większy projekt.

Czytaj dalej

teledysk

zdunekk z pierwszym rapowym singlem – „boeira”

„Sama zrobię siano, don’t worry. Bizneswoman, nie stracę już kontroli”.

Opublikowany

 

Przez

zdunekk

Po mocnych dwóch singlach „gigi & bella” i „milan”, zdunekk otwiera nowy rozdział i prezentuje utwór, który jest jej pierwszym w pełni rapowym numerem. Singiel „boeira” to pewna siebie nawijka, mocny tekst i bezkompromisowa stylówka – zarówno w brzmieniu, jak i obrazie.

„Sama zrobię siano, don’t worry. Bizneswoman, nie stracę już kontroli” – nawija zdunekk, nie pozostawiając żadnych wątpliwości co do kierunku, w jakim zmierza jej muzyka. „boeira” to utwór o kobiecej sile, niezależności i klasie – w tekstach przewijają się odniesienia do luksusu, sukcesu i życia na własnych zasadach.

Nowości nie kończą się na brzmieniu – wraz z premierą singla ukazuje się również teledysk, w którym zdunekk zabiera fanów do swojego świata: z jednej strony – warszawskie słońce niczym z Kalifornii, z drugiej – zamknięta loża na top floor w zaprzyjaźnionym, przyciemnionym klubie. Styl, estetyka i charakter są tu dopracowane w każdym detalu.

„boeira” to konkretny znak: zdunekk nie tylko odnajduje się w klubowych bangerach, ale również potrafi rzucać mocne wersy i na własnych zasadach wejść na rapową scenę.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: