Sprawdź nas też tutaj

News

Spotify ogłosił nowe funkcje dla artystów, twórców i użytkowników

Zmiany ogłoszono podczas globalnego wydarzenia „Stream On 2023”.

Opublikowany

 

spotify

Spotify ogłosił najnowsze rozwiązania i narzędzia, które pomogą artystom, podcasterom i twórcom w rozwijaniu karier i osiąganiu sukcesów. Zaprezentował też nowy user experience, który będzie wprowadzany stopniowo dla ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Podczas drugiej edycji wydarzenia Stream On, artyści, autorzy piosenek, twórcy wideo i treści oraz podcasterzy z całego świata dołączyli do Spotify, aby usłyszeć inspirujące historie oraz zobaczyć nowe narzędzia i funkcje, które od dziś zostały wprowadzone na platformie. W Los Angeles Spotify gościło setki twórców, którzy wysłuchali liderów firmy i szerokiego wachlarza ikon branży, osobiście i wirtualnie, w tym artystów i twórców podcastów, takich jak: Ed Sheeran, Jennifer Lopez, The Jonas Brothers, Halsey, Alex Cooper, Emma Chamberlain czy Joe Rogan.

“Stream On to wszystkie sposoby, dzięki którym wprowadzamy Spotify w życie i sygnalizujemy twórcom na wszystkich etapach ich kariery, że jesteśmy otwarci na relacje biznesowe. Skupiamy się na budowaniu dla nich jak najlepszego muzycznego środowiska – miejsca, w którym mogą rozpoczynać karierę, rozwijać się i rosnąć, a świat może inspirować się ich kreatywnością” – powiedział na prezentacji Daniel Ek, założyciel oraz CEO Spotify. Dalej dodał: “To właśnie robimy od prawie 17 lat: budujemy, ulepszamy i tworzymy muzyczne środowisko, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby twórców i pomagać im wytyczać nowe ścieżki do osiągania sukcesów. Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani możliwością rozwijania tych ambicji w przypadku jeszcze większej liczby twórców w nowych formatach. Umożliwiamy większą kreatywność, odkrywanie i personalizację niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając najlepsze zasoby, wsparcie i interaktywność”.

Wsparcie w odkrywaniu treści dla twórców i artystów

Spotify Stream On 2023 rozpoczęło się od pokazania najnowszych funkcji „odkrywania”, ujawniając odnowiony interfejs, który wykorzystuje elementy wizualne oraz całkowicie nowy i interaktywny design – dzięki czemu jeszcze mocniej łączy twórców ze słuchaczami.

· Home Feed: w ramach nowej funkcji Home na urządzeniach mobilnych polscy użytkownicy mogą „przewijać” wizualne obrazy związane z muzyką, podcastami lub audiobookami, aby móc odkrywać nowe dźwięki. Gdy już znajdą to, co jest dla nich najciekawsze, wystarczy jedno kliknięcie, aby zapisać lub udostępnić ulubiony utwór, wyświetlić podgląd wielu piosenek z listy odtwarzania czy albumu, przeczytać transkrypcje odcinków, a nawet obejrzeć podcasty wideo.

· Użytkownicy mogą kliknąć w wybraną kategorię taką jak: Muzyka lub Podcasty i Programy, aby przeglądać wizualne i dźwiękowe prezentacje list odtwarzania, playlist, albumów, podcastów i audiobooków dostosowanych do ich preferencji.

· Smart Shuffle: czyli idealnie dopasowane sugestie to ewolucja Enhance – wprowadzająca zmiany do starannie wyselekcjonowanych playlist poprzez mieszanie utworów i dodawanie nowych.

· Podcast Autoplay: podobnie jak w przypadku muzyki, Spotify wprowadza Autoplay dla podcastów – gdy twój ulubiony odcinek się skończy, automatycznie rozpocznie się odtwarzanie kolejnego, który jest najbardziej dopasowany do twoich preferencji.

Nieustannie pomagamy artystom w osiąganiu sukcesów

Podczas wydarzenia Spotify zaprezentował coroczny raport dotyczący muzycznych tantiem, Loud & Clear. Tegoroczna odsłona raportu pokazuje, że coraz szersza grupa artystów odnosi sukcesy większe niż kiedykolwiek. W ciągu ostatnich pięciu lat liczba artystów zarabiających ponad 1 mln dolarów, jak i tych generujących ponad 10 tys. dolarów wzrosła dwukrotnie. Dodatkowo Spotify szacuje, że artysta zajmujący 50-tysięczne miejsce wśród najlepiej zarabiających artystów na Spotify wygenerował więcej niż 50 tys. dolarów zysków we wszystkich zarejestrowanych źródłach przychodów.

Na stronie znajduje się również informacja o tym, że Spotify przeznacza zdecydowaną większość każdego dolara, który generuje na muzykę – prawie 70 procent – z powrotem do branży, a wypłaty Spotify dla posiadaczy praw do muzyki zbliżają się do 40 miliardów dolarów.

Pomoc twórcom budować i rozwijać grono odbiorców dzięki nowym i ulepszonym narzędziom

· Dzięki narzędziom takim jak Concert and Merch Discovery fani koncertów na żywo nigdy nie przegapią występu swojego ulubionego artysty. Jeżeli któreś wydarzenie szczególnie nas interesuje, wystarczy kliknąć „interesuję się”, a event zostanie zapisany w kalendarzu Live Events Feed. Użytkownicy mogą też dostosować swoją lokalizację i przeglądać koncerty z całego świata, wszystko według ich spersonalizowanego gustu. Spotify również w całej aplikacji będzie proponował polskim użytkownikom zakupy z wydawnictw artystów, koncertów czy towarów specjalnych.

· Spotify rozszerza program Fans First o kolejnych artystów. Dzięki niemu użytkownicy otrzymają e-maile i powiadomienia, ze specjalnymi dostępami do przedsprzedaży koncertów i ekskluzywnych towarów.

Spotify dla Podcasterów

Spotify dla Podcasterów łączy najlepsze narzędzia Spotify do tworzenia podcastów w jednym miejscu, aby tworzyć, zarządzać, rosnąć i monetyzować treści podcastów. Obejmuje szerszą dostępność unikalnych dla Spotify funkcji, takich jak podcasty wideo, interaktywne odcinki oraz subskrypcje podcastów.

Pełne podsumowanie nowości które przedstawiono podczas Stream On, a także nagranie z wydarzenia można znaleźć na Spotify’s For the Record.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu

Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.

Opublikowany

 

dziarma wesele

Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.

Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.

Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:

– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.

Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss

„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.

Opublikowany

 

Przez

przemek filipek

„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.

Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.

– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Avi podwoił sprzedaż nowej płyty w kilka tygodni

Kolejne wyróżnienie dla „WPR”.

Opublikowany

 

Przez

avi

Trzy tygodnie temu Avi informował, że album „WPR” pokrył się złotem. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że krążek podwoił sprzedaż.

Avi ogłosił dzisiaj, że jego nowy album uzyskał status platynowej płyty. To oznacza, że sprzedał się on w 30-tysięcznym nakładzie. Do sprzedaży wliczają się wersje fizyczne albumu + streaming. W przypadku streamingu 20 złotych przychodu jest przyjmowane jako sprzedaż jednego albumu.

– WPR pokryła się platyną. Dziękuję – napisał.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Malik Montana zagra na „Sylwestrze z Dwójką”

Rapera będziemy mogli zobaczyć na antenie TVP.

Opublikowany

 

Przez

malik montana sylwester

W tym roku na sylwestrowej scenie Sylwestra z Dwójką zobaczymy Malika Montanę.

Telewizja Polska ogłosiła, że tegoroczny Sylwester z Dwójką odbędzie się przed katowickim Spodkiem i ma być jedną z największych imprez ostatnich lat. W line-upie wylądował Malik Montana. Raper zebrał już pierwsze gratulacje, m.in. od Diho, który nie krył zadowolenia z udziału kolegi w telewizyjnym show.

Stacja zapowiada wydarzenie jako ogólnopolskie widowisko z mocnym zestawem wykonawców. Start programu zaplanowano na środę 31 grudnia o 19.50. Imprezę będzie można oglądać na żywo na antenie TVP2 oraz w streamie na TVP VOD.

– Malik Montana już niedługo na największej imprezie sylwestrowej w Polsce – informuje stacja.

Raperowi już pogratulowali Diho i 730Huncho:

Ponadto zagrają:

  • Ich Troje
  • Maryla Rodowicz
  • DODA
  • Justyna Steczkowska
  • Kayah
  • Piersi
  • Piotr Kupicha i Feel
  • Oskar Cyms
  • Roxie
  • Viki Gabor
  • CLEO
  • Kuba Badach
  • Margaret
  • Michał Szpak
  • Dawid Kwiatkowski


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Film 50 Centa o Diddym na polskim Netflixie. Raper oskarża platformę

Prawnicy Combsa mają m.in. problem z tym, że za produkcję odpowiada Fifty.

Opublikowany

 

diddy

Nowy dokument Netfliksa o Diddym wywołał potężną burzę zanim w ogóle zdążył się rozkręcić. Ekipa rapera zarzuca platformie nielegalne wykorzystanie prywatnych nagrań.

Ledwo „Sean Combs: Rozliczenie” pojawił się 2 grudnia również w polskim Netfliksie, a przedstawiciele Diddy’ego zaczęli walić obuchem w drzwi platformy. W ich ocenie projekt to nie dokument, tylko celowy atak, zrealizowany wbrew prawu i wbrew artyście.

W oświadczeniu, które trafiło do mediów, reprezentanci Combsa stwierdzają, że Netflix oparł serial na materiałach, które nie miały prawa dostać się do publicznego obiegu.

– Netflix przedstawia ten materiał jako dokument, ale to haniebny atak. Dzisiejszy zwiastun potwierdza, że Netflix korzysta z nagrań, które zostały pozyskane bezprawnie. Sean Combs od 19. roku życia gromadził materiały, by opowiedzieć swoją historię na własnych zasadach. To niesprawiedliwe i nielegalne, że platforma przywłaszcza sobie jego pracę.

– Netflix desperacko próbuje sensacyjnie pokazać każdą minutę życia pana Combsa, ignorując prawdę i jedynie nakręcając medialną nagonkę. Gdyby zależało im na faktach albo na jego prawach, nie wyciągaliby prywatnych nagrań z kontekstu – w tym rozmów z prawnikami, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. Żadne prawa do tych materiałów nie zostały przekazane Netflixowi ani żadnej innej firmie.

Film o Diddym na polskim Netfliksie

W tle konflikt z 50 Centem

Produkcja powstała z udziałem Curtisa „50 Centa” Jacksona, który od lat jedzie po Diddym przy każdej możliwej okazji. Ludzie Combsa nie ukrywają oburzenia:

– To szokujące, że Netflix oddał kreatywną kontrolę nad tym projektem osobie, która od lat publicznie atakuje pana Combsa.

Netflix odbija piłeczkę

Platforma nie zamierza brać ciosów na klatę. W odpowiedzi przytoczono stanowisko reżyserki Alexandrii Stapleton, która zapewnia, że wszystko zostało zrobione zgodnie z prawem:

– Nagrania trafiły do nas legalnie i mamy do nich stosowne prawa. Zrobiliśmy wszystko, by chronić tożsamość twórcy tych materiałów. Sean Combs od dekad obsesyjnie nagrywa siebie i swoje otoczenie. Próbowaliśmy też wielokrotnie uzyskać od jego prawników komentarz oraz zaprosić go do udziału w projekcie, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: