News
Spotify ogłosił nowe funkcje dla artystów, twórców i użytkowników
Zmiany ogłoszono podczas globalnego wydarzenia „Stream On 2023”.
Spotify ogłosił najnowsze rozwiązania i narzędzia, które pomogą artystom, podcasterom i twórcom w rozwijaniu karier i osiąganiu sukcesów. Zaprezentował też nowy user experience, który będzie wprowadzany stopniowo dla ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Podczas drugiej edycji wydarzenia Stream On, artyści, autorzy piosenek, twórcy wideo i treści oraz podcasterzy z całego świata dołączyli do Spotify, aby usłyszeć inspirujące historie oraz zobaczyć nowe narzędzia i funkcje, które od dziś zostały wprowadzone na platformie. W Los Angeles Spotify gościło setki twórców, którzy wysłuchali liderów firmy i szerokiego wachlarza ikon branży, osobiście i wirtualnie, w tym artystów i twórców podcastów, takich jak: Ed Sheeran, Jennifer Lopez, The Jonas Brothers, Halsey, Alex Cooper, Emma Chamberlain czy Joe Rogan.
“Stream On to wszystkie sposoby, dzięki którym wprowadzamy Spotify w życie i sygnalizujemy twórcom na wszystkich etapach ich kariery, że jesteśmy otwarci na relacje biznesowe. Skupiamy się na budowaniu dla nich jak najlepszego muzycznego środowiska – miejsca, w którym mogą rozpoczynać karierę, rozwijać się i rosnąć, a świat może inspirować się ich kreatywnością” – powiedział na prezentacji Daniel Ek, założyciel oraz CEO Spotify. Dalej dodał: “To właśnie robimy od prawie 17 lat: budujemy, ulepszamy i tworzymy muzyczne środowisko, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby twórców i pomagać im wytyczać nowe ścieżki do osiągania sukcesów. Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani możliwością rozwijania tych ambicji w przypadku jeszcze większej liczby twórców w nowych formatach. Umożliwiamy większą kreatywność, odkrywanie i personalizację niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając najlepsze zasoby, wsparcie i interaktywność”.
Wsparcie w odkrywaniu treści dla twórców i artystów
Spotify Stream On 2023 rozpoczęło się od pokazania najnowszych funkcji „odkrywania”, ujawniając odnowiony interfejs, który wykorzystuje elementy wizualne oraz całkowicie nowy i interaktywny design – dzięki czemu jeszcze mocniej łączy twórców ze słuchaczami.
· Home Feed: w ramach nowej funkcji Home na urządzeniach mobilnych polscy użytkownicy mogą „przewijać” wizualne obrazy związane z muzyką, podcastami lub audiobookami, aby móc odkrywać nowe dźwięki. Gdy już znajdą to, co jest dla nich najciekawsze, wystarczy jedno kliknięcie, aby zapisać lub udostępnić ulubiony utwór, wyświetlić podgląd wielu piosenek z listy odtwarzania czy albumu, przeczytać transkrypcje odcinków, a nawet obejrzeć podcasty wideo.
· Użytkownicy mogą kliknąć w wybraną kategorię taką jak: Muzyka lub Podcasty i Programy, aby przeglądać wizualne i dźwiękowe prezentacje list odtwarzania, playlist, albumów, podcastów i audiobooków dostosowanych do ich preferencji.
· Smart Shuffle: czyli idealnie dopasowane sugestie to ewolucja Enhance – wprowadzająca zmiany do starannie wyselekcjonowanych playlist poprzez mieszanie utworów i dodawanie nowych.
· Podcast Autoplay: podobnie jak w przypadku muzyki, Spotify wprowadza Autoplay dla podcastów – gdy twój ulubiony odcinek się skończy, automatycznie rozpocznie się odtwarzanie kolejnego, który jest najbardziej dopasowany do twoich preferencji.
Nieustannie pomagamy artystom w osiąganiu sukcesów
Podczas wydarzenia Spotify zaprezentował coroczny raport dotyczący muzycznych tantiem, Loud & Clear. Tegoroczna odsłona raportu pokazuje, że coraz szersza grupa artystów odnosi sukcesy większe niż kiedykolwiek. W ciągu ostatnich pięciu lat liczba artystów zarabiających ponad 1 mln dolarów, jak i tych generujących ponad 10 tys. dolarów wzrosła dwukrotnie. Dodatkowo Spotify szacuje, że artysta zajmujący 50-tysięczne miejsce wśród najlepiej zarabiających artystów na Spotify wygenerował więcej niż 50 tys. dolarów zysków we wszystkich zarejestrowanych źródłach przychodów.
Na stronie znajduje się również informacja o tym, że Spotify przeznacza zdecydowaną większość każdego dolara, który generuje na muzykę – prawie 70 procent – z powrotem do branży, a wypłaty Spotify dla posiadaczy praw do muzyki zbliżają się do 40 miliardów dolarów.
Pomoc twórcom budować i rozwijać grono odbiorców dzięki nowym i ulepszonym narzędziom
· Dzięki narzędziom takim jak Concert and Merch Discovery fani koncertów na żywo nigdy nie przegapią występu swojego ulubionego artysty. Jeżeli któreś wydarzenie szczególnie nas interesuje, wystarczy kliknąć „interesuję się”, a event zostanie zapisany w kalendarzu Live Events Feed. Użytkownicy mogą też dostosować swoją lokalizację i przeglądać koncerty z całego świata, wszystko według ich spersonalizowanego gustu. Spotify również w całej aplikacji będzie proponował polskim użytkownikom zakupy z wydawnictw artystów, koncertów czy towarów specjalnych.
· Spotify rozszerza program Fans First o kolejnych artystów. Dzięki niemu użytkownicy otrzymają e-maile i powiadomienia, ze specjalnymi dostępami do przedsprzedaży koncertów i ekskluzywnych towarów.
Spotify dla Podcasterów
Spotify dla Podcasterów łączy najlepsze narzędzia Spotify do tworzenia podcastów w jednym miejscu, aby tworzyć, zarządzać, rosnąć i monetyzować treści podcastów. Obejmuje szerszą dostępność unikalnych dla Spotify funkcji, takich jak podcasty wideo, interaktywne odcinki oraz subskrypcje podcastów.
Pełne podsumowanie nowości które przedstawiono podczas Stream On, a także nagranie z wydarzenia można znaleźć na Spotify’s For the Record.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
35 partnerek w dwa lata. Young Leosia komentuje deklarację Błońskiego
Fani raperki zaatakowali jej nowego partnera.
Partner Young Leosi w ciągu dwóch lat miał 35 partnerek seksualnych. Fani raperki zaatakowali go za to, więc ta zabrała głos na ten temat.
W pierwszym vlogu Sary i Kacpra padło pytanie, ile jej nowy chłopak miał parterek seksualnych między ostatnim związkiem, a związkiem z nią. Ten odparł, że w tym czasie miał ok. 35 kobiet. W sieci zawrzało, więc w drugim vlogu raperka odniosła się do tego.
– Szczerze? Uważam, że 35 kobiet w dwa lata to nie jest jakoś dużo. Jak poczynicie matematyczne obliczenia, to wychodzi raz na trzy tygodnie – oznajmiła Leosia.
– Ja uważam, że jak ktoś jest singlem, to ma prawo się wybawić. Dużo gorzej jest zdradzać kogoś, będąc w związku. Jakby ktoś miał partnera i zdradził go tylko z jedną osobą, to jest prawdziwe kure****o – dopowiedział Błoński.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Quebonafide z maczugą jako Flinstone. „Przygotowania do finałowego koncertu”
Krzy Krzysztof publikuje zabawne nagranie m. in. z Andrzejem Draganem.
Hypeman Quebonafide opublikował wideo z prywatnej imprezy, na której raper przebrał się za Freda Flinstona i wymachuje maczugą.
Na profilu Krzy Krzysztofa pojawiło się krótkie nagranie z imprezy tematycznej. Widzimy na nim Quebonafide, reżysera jego ostatniego klipu Andrzeja Dragana, a także Martynę Byczkowską, którą media okrzyknęły nową partnerką rapera z Ciechanowa.
– Przygotowania do finałowego koncertu – podpisał nagranie Krzy Krzysztof.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Oki koncertuje po Polsce, a na jego występach gościnnie pojawiają się topowi raperzy. W Poznaniu na scenę wbili Bambi i Paluch.
Podczas gdańskiego koncertu Oki zaprosił na scenę Sobla i Kizo. Natomiast w niedzielę podczas występu w Poznaniu w MTP 5 , obok Jeża wystąpili tamtejsi lokalni artyści, czyli Bambi i Paluch.
W najbliższym czasie Okiego zobaczymy jeszcze w Katowicach, Wrocławiu, Warszawie, Szczecinie i Krakowie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Quebonafide we freakach. Wiadomo, jakiego rywala mu szykowano
Raper odrzucił wielomilionową propozycję.
Poznaliśmy kulisy oferty dla Quebonafide odnośnie jego walki we freakfightach. Raper ujawnił jakiś czas temu, że odrzucił propozycję za 6 milionów złotych.
6 milionów za walkę Quebonafide
O potencjalnej walce Quebonafide we freakach mówiło się na początku tego roku. Raper ujawnił, że propozycja jaka padła to 6 milionów złotych. Jeden z włodarzy Fame’u, Wojtek Gola powiedział, że taka kwota to abstrakcja. Okazuje się, że wspomniana oferta mogła nadejść z federacji Clout MMA.
Quebonafide vs Sławomir Peszko
Szalony Reporter ujawnił, że na przeciwnika Quebonafide był szykowany ambasador federacji Sławomir Peszko.
– On ma się dobrze ze Sławkiem. Miał walczyć raz, ale wybuchła afera Pandora Gate. To miała być walka właśnie z Peszką. Później Fame MMA też się o niego starało – powiedział Matysiak.
– Powiedział, że nie chce walczyć, ale jeżeli by miał, to na pewno w Clout MMA. Na pewno ze Sławkiem miał jakiś dobry kontakt – dodał.
Quebonafide nie jest zainteresowany walką. Po powrocie na scenę zajmuje się obecnie promocją marcowego koncertu.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Kendrick Lamar na płycie „GNX” postanowił zaczepić Lil Wayne’a, który jest zaskoczony wersami w jego kierunku.
Super Bowl w Nowym Orleanie budzi sporo emocji w środowisku rapowym w Stanach. Wszystko za sprawą tego, że w przerwie finału NFL ma wystąpić Kendrick Lamar. Wiele osób wskazywało, że powinien to być Lil Wayne, bo to jego rodzinne miasto. W jego obronie stanęła m.in. Nicki Minaj, która skrytykowała za to Jay-Z.
Kendrick zaczepia Lil Wayne’a
Tymczasem Kendrick postanowił zaczepić Weeziego w kawałku „Wacced Out Murals”. Rapuje w nim, że inspirował się przez lata muzyką Lil Wayne’a, a kiedy udało mu się zajść dalej od niego, to jego ciężka praca zawiodła Weeziego.
– Used to bump Tha Carter III, I held my Rollie chain proud / Irony, I think my hard work let Lil Wayne down” – rapuje K.Dot.
Lil Wayne zaskoczony
Weezy w żaden sposób nie zaczepiał Kendricka, kiedy wszyscy dookoła komentowali rapowy wybór na Super Bowl. Dlatego jest zdziwiony zaczepką.
– Człowieku, co ja zrobiłem?! Ja tylko chilluję, a oni wciąż mnie atakują. Nie mylcie mojej dobroci ze słabością. Nikt nie chce eskalacji, ja też nie. Ale jeśli ktoś mnie sprowokuje, zaatakuję – skomentował.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Przy klipie „Futurama 3” Quebonafide poprosił o wsparcie Andrzeja Dragana, popularnego fizyka, artystę i popularyzatora nauki. Ten wyjaśnił, jak przy pomocy AI zobrazował powrót rapera na scenę.
„Futurama 3” powstała na laptopie
– Wszystkie tła scenograficzne z nowego klipu dla Quebo generowałem w Midjourney. Do tego masa ujęć lub przejść w Runwayu, Lumie i Stable Diffusion skalowane oczywiście Topazem. No i deep fejki na specjalnie trenowanych GANach. Dzięki temu można było zamknąć wszystkie zdjęcia w jednym dniu. Oczywiście cała edycja i postprodukcja na laptopie – napisał Dragan.
– Życzę powodzenia wszystkim mięsnym interfejsom, wątpiącym w miażdżącą przewagę uzyskiwaną w produkcji filmowej dzięki AI. Przypomnę, że zaledwie po paru miesiącach od pojawienia się tej technologii na powierzchni planety. I na osłodę: dzień przed premierą Sory Yann LeCun zapewniał w swoim stylu, że nie mamy szans, aby obecna generatywna technologia umożliwiała tworzenie filmów. Bo to przecież tylko mnożenie macierzy – dodał.
Kilkumiesięczna praca
– Dla dopytujących o technikalia. Preprodukcja klipu trwała ponad miesiąc (prace koncepcyjne, projekty i symulacje geometrii planów), a dość ciężka postprodukcja od czerwca do października. Na ostatnim etapie była to praca trzyosobowa i używaliśmy wszystkich narzędzi dostępnych pod słońcem, głównie gołego After Effectsa do compositingu. Nawet analogowe niszczenie obrazu. Nie chciałbym nadwyrężać nietykalności intelektualnej osób kminiących, że dzięki AI rzeczy „robią się same”, ale zwrócę uwagę, że nie żyjemy jeszcze w XXII wieku. Natomiast Midjourney uratował nas od konieczności kręcenia w 10 lokacjach, na co nie było ani czasu, ani kasu. W efekcie z ekipy mógł wypaść location scout i mogliśmy zamknąć się w studio zamiast wozić się z planem po Europie. Dla zorientowanych: podobne uniki zastosowano w produkcji „Mandaloriana”, tylko tam zamiast Midjourney hulał głównie Unreal – wyjaśnił.
Klip „Futurama 3” ma po dwóch dniach 2 miliony wyświetleń na Youtube. Licznik Spotify wskazuje 1.2 mln odsłuchań.
Wracając do AI… wszystkie tła scenograficzne z nowego klipu dla Quebo (np to na zdjęciu poniżej) generowałem w Midjourney. Do tego masa ujęć lub przejść w Runwayu, Lumie i Stable Diffusion skalowane oczywiście Topazem. No i deep fejki na specjalnie trenowanych GANach. Dzięki… pic.twitter.com/qfJQTetF8x
— Andrzej Dragan (@andrzejdragan) November 22, 2024
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temu
Kali o powrocie Quebonafide: „Błagajcie go na kolanach…”
-
News3 dni temu
Sokół kłania się Quebonafide
-
News3 dni temu
Marcin Flint o Quebonafide. „Przeciętny raper z przebłyskami”
-
News3 dni temu
Sentino ogłosił datę premiery płyty z Malikiem
-
News4 dni temu
Quebonafide: „Sfingowałem swoją muzyczną śmierć”
-
News4 dni temu
Kilof, który odsiedział prawie 30 lat, nagrał diss na Masę
-
teledysk4 dni temu
Słoń: „R.I.P. Radoskór, Bolec, Bezczel, Chada. Ich już nie ma, ale ty niestety jesteś nadal”
-
News2 dni temu
Quebonafide we freakach. Wiadomo, jakiego rywala mu szykowano