News
PALUCH OSTRO O SŁUCHACZACH POLSKIEGO RAPU!
Mocna i ostra wypowiedź Palucha na temat polskich słuchaczach rapu, ale też o samych raperach.
Tą wypowiedź Palucha osobiście przypisuję do wczorajszej premiery płyty „Radio Pezet”. Płyty, która jest nowoczesna i inna niż wszystkie dotychczasowe. Paluch twierdzi, że są raperzy, którzy boją się wyjść poza kanon rapu z lat 90′ i są hipokrytami:
– „Polska a właściwie polscy słuchacze rapu to przejebany temat. W naszym kraju raperzy są niewolnikami swojego wizerunku co wymusza na nich automatycznie hipokryzje (oczywiście mówie o tych którzy nie mają odwagi) i z premedytacją dla hajsu, lub ze strachu, lecą wytartym szlakiem. Jest niewielka grupa raperów którzy nie boją się eksperymentów i srają na ogólny hejting uskuteczniany przez ograniczonych odbiorców np. na sample ,brudne brzmienie, czy przeinteklektualizowne zwrotki smutnych w huj gamoni. Osobiście sram na ograniczanie muzyków i pierdole cenzurę na yt i szanuje każdą próbę odskoczni od typowego polskiego rapu” – napisał na swoim profilu Paluch.
Raper nazywa słuchaczy, którzy trzymają się tych samych brzmień, pisowcami rapu:
– „Trzeba mieć jaja żeby w kraju nastawionym na wtórne brzmienia z lat 90′ robić muzykę która idzie z duchem czasu zarówno w temacie tekstów jak i muzyki i jednocześnie nie sprzedaje się jak byle kurwa. Natomiast tępe huje słuchają typów którzy brzmią identycznie i uważają się za znawców. Rap to nie tylko podwójne i sample wy zasrani pisowcy rapu kurwa.
Musiałem to kurwa napisać bo poziom irytacji po rzuceniu okiem na komentarze pod niektórymi, moim zdaniem, świeżymi kawałkami z Polski sięgnął zenitu.
Cieszę się, że na tą chwile tych ogarniętych jest ponad 44000 i to tylko na tym kanale.
Pozdrawiam.
„Ja Pierdole”…
10 września premierę będzie miał drugi klip promujący nowy album Palucha „Niebo”, który ma się ukazać na rynku 6 października. Kolejnym obrazem jaki zobaczymy jest utwór „Za wszystko”. Jest to track na bicie Sodrumatica.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Już 5 grudnia warszawską Progresję rozgrzeją nietuzinkowi muzycy. Hackle i Buckshot to artyści związani z undergroundowym kolektywem muzycznym Haunted Mound, na którego czele stoi Sematary i który łączy elementy trapu, metalu i horrorcore’u.
Koncert odbędzie się w ramach wspólnej trasy WICKER MEN TOUR, w ramach której odwiedzą łącznie 10 europejskich miast. Rozpoczęli zaledwie przedwczoraj: inauguracja trasy miała miejsce w Dublinie w Irlandii, a po serii kolejnych koncertów w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech Hackle i Buckshot odwiedzą także Polskę. Na trasie znalazła się również Austria, Czechy oraz wieńcząca europejski tour Holandia.
Wśród najpopularniejszych numerów są KEEPE OUT, OVER THE HILLS oraz BAKELITE czy GUNSMITH. Mimo że póki co artyści notują częściej wyświetlenia rzędu kilkuset tysięcy, nie ma wątpliwości, że niebawem mogą ustąpić miejsca milionom. To jak, gotowi, by doświadczyć ich występu?
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Odys chce, żebyście tworzyli zwrotki na jego produkcjach
Odys zaprezentował instrumentalną wersję EP-ki „Networking”.
Po świetnie przyjętej premierze pełnej wersji „Networking EP”, Odys ma dla swoich fanów kolejną niespodziankę! Od dziś dostępna jest instrumentalna wersja całego albumu, która stanowi idealne tło do tworzenia własnych projektów muzycznych.
Wersję instrumentalną można pobrać bezpłatnie – link znajdziecie na oficjalnych kanałach Odysa. Instrumentale z „Networking EP” to szansa dla wszystkich aspirujących artystów, którzy chcą spróbować swoich sił w tworzeniu własnych tekstów i nagrań.
Jednocześnie przypominamy, że wciąż trwa konkurs na dodatkową zwrotkę, który Odys ogłosił przy okazji premiery EP-ki. To niepowtarzalna okazja, by zaprezentować swoje umiejętności i być częścią jednej z najciekawszych muzycznych inicjatyw tego roku. Szczegóły konkursu znajdziecie w mediach społecznościowych Odysa – warto się pospieszyć, bo czasu jest coraz mniej!
„Networking EP” w wersji instrumentalnej to zaproszenie do kreatywnej zabawy i współtworzenia muzycznego świata Odysa.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Warga kolejny raz wziął na warsztat kawałek Quebonafide. Tym razem padło na hit ostatnich dni, czyli „Futuramę 3”, która została sparodiowana.
Dosłowna parodia w wykonaniu autora kanału Z Dvpy polega na wstawieniu w miejsce oryginalnego tekstu swojej wersji, która opowiada o tym, co aktualnie dzieje się na ekranie. Wszystko ma do siebie pasować i jeszcze do tego się rymować. Człowiekowi Wardze tego typu parodie wychodzą naprawdę świetnie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Bilon wrócił z uliczną stylówką. Czy odzyska wiarygodność u słuchaczy?
Lider Hemp Gru powrócił do groźnego wizerunku.
Bilonowi nikt nie odbierze statusu żywej legendy ulicznego rapu. Trudno bagatelizować zwłaszcza znaczenie „Klucza”, patrząc przez pryzmat wpływu albumu na rozwój podgatunku. Jednak można mieć wątpliwości, czy kreowany tam obraz rapera sprostał wyzwaniu, jakie niósł beef z Legendarnym Afrojaxem. Niezrażony tym faktem lider Hemp Gru powrócił do groźnego wizerunku ze starych teledysków.
To, jak potoczył się beef na linii Bilon – Legendarny Afrojax, mogło być niemałym szokiem dla twardogłowych fanów Hemp Gru. Przecież nikt inny, tylko bohater tego tekstu, słynął wcześniej z cwaniackiej przewózki, której klimat dobrze oddają skity z „Klucza”. – Ale wyjdź już z talerza, bo cię frytki nap***olą – miało podkreślać przewagę Bilona nad lamusami. Ksywka rapera przewija się również regularnie na forum Kibice.net, gdzie pojawia się wątek udziału nieprzypadkowych osób z tego środowiska w teledyskach HG, co miało wzmacniać street credit. Najbardziej znanym przykładem jest oczywiście „Nienawiść”.
Dobra passa Bilona skończyła się, gdy na jego drodze stanął Legendarny Afrojax. – Biedny Bilon w liceum był raczej pośmiewiskiem. Był ustawiany do pionu dość mocno. Całe to jego cwaniakowanie, Jezu.. Dlaczego akurat ten typ? – podsumował go w słynnym wywiadzie dla Strony B frontman Afro Kolektywu. Lider Hemp Gru najwyraźniej nie wziął sobie tych słów do serca, jak również dissów Afrojaxa na majku, bo nie odważył się na nie odpowiedzieć. Jedynie odgrażał się telefonicznie, lecz Afrojax nie potraktował go poważnie.
Teraz możemy zobaczyć Bilona w wersji zbliżonej z początków kariery, co może świadczyć, że odzyskał wigor. Raper pręży się bez koszulki na świeżym teledysku, w kilku ujęciach towarzyszy mu kij bejsbolowy. Czy to wystarczy, żeby wiarygodnie odzyskać dawny wizerunek wśród słuchaczy? Zapewne przekonamy się wkrótce.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Wiosną przyszłego roku KęKę będzie świętował „Wszystkolecie”. Największy solowy koncert radomskiego rapera wyprzedał się w zaledwie 90 minut.
Wszystkolecie KęKę
Po trzech latach od ostatniego koncertu, KęKę wraca do rodzinnego Radomia. 25 kwietnia 2025 w Hali Radomskiego Centrum Sportu odbędzie się największy w historii solowy koncert artysty. „Wszystkolecie” to wyjątkowa podróż przez całą twórczość rapera.
KęKe wyprzedał halę
We wtorek na Biletomat.pl wystartowała sprzedaż biletów, które wyprzedały się w zaledwie półtorej godziny.
– To co się wczoraj stało na długo utkwi w mojej pamięci. Od pierwszych sekund startu biletów, zakorkowaliście witrynę, po to aby 1,5h później wykupić całą Halę – poinformował KęKę.
Będzie można jeszcze zdobyć bilety?
Radomski raper sugeruje, że osoby, które nie załapały się na bilet, będą miały jeszcze okazję, żeby go zdobyć.
– Otrzymałem od Was tyle samo radosnych wiadomości, że się udało złapać bilet, co smutnych że nie daliście rady… Jako że „Wszystkolecie” to trochę moje urodziny, rocznice i święta, nie może być tak, że zabraknie miejsca dla tak wielu znajomych…. Bądźcie czujni – będzie kolejna szansa… – zapowiedział.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Drake idzie do sądu. Universal i Spotify faworyzowały Kendricka?
Raper pozywa wytwórnię i platformę streamingową.
Drake oskarża Universal i Spotify o sztuczne pompowanie statystyk kawałka „Not like us”. Raper złożył w tej sprawie pozew.
Według Drake’a wymienione podmioty faworyzowały Kendricka Lamara, w szczególności jego kawałek „Not like us”, którego popularność miała zostać sztucznie napompowana. Prawnicy Drizziego twierdzą, że wytwórnia płaciła ogromne sumy Spotify za promocję numeru. Label miał także korzystać z armii botów w pierwszych dniach, żeby wypromować utwór. Dodatkowo Drake ma dowody na to, że pracownicy Universala, którzy deklarowali mu wsparcie, mieli zostać zwolnieni dyscyplinarnie.
Raper z Toronto uważa, że jego utwory nie mogły liczyć na podobną promocję na Spotify, dlatego postanowił dochodzić swoich racji przed sądem.
Universal ustosunkował się do tych zarzutów w komunikacie. Fonograficzny gigant zaprzecza stawianym zarzutom dodając, że działają zgodnie z zasadami etyki, a ilość odtworzeń zależy od słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News5 dni temu
Quebonafide we freakach. Wiadomo, jakiego rywala mu szykowano
-
News5 dni temu
Andrzej Dragan tłumaczy, jak zrobił klip Quebonafide
-
News1 dzień temu
Bilon wrócił z uliczną stylówką. Czy odzyska wiarygodność u słuchaczy?
-
News2 dni temu
Sokół otworzył sklep Prosto w prestiżowym miejscu Warszawy
-
News3 dni temu
Marcin Miller: „Bardzo szanuję rap”. Kogo słucha lider Boysów?
-
News5 dni temu
Lil Wayne odpowiada na zaczepkę Kendricka Lamara
-
News3 dni temu
„To najlepsze, co widział polski rap” – weteran sceny o kawałku Quebonafide
-
News3 dni temu
Bambi i Paluch wbili na poznański koncert Okiego